SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, best wel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aww voel je je nog steeds zo belabberd?
Je vraagt niet eens naar mn kapsel
echt goed begin van 2015, high five!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, best wel.
Awh sorry. Ik doe niks aan mijn haren behalve het laten bijknippen dus ik ging er automatisch vanuit dat je ook alleen de puntjes heb bijgewerkt.![]()
Maar tell me, wat heb je laten doen?
Wow piccssss.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
echt goed begin van 2015, high five!
Ik heb het kortttt gekniptkwam iets over de hekft van mn rug en nu net iver mn schouders
![]()
Korte pittige chapsel.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb het kortttt gekniptkwam iets over de hekft van mn rug en nu net iver mn schouders
![]()
what did you doquote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
Kinderen zijn een enorme verantwoordelijkheidquote:Op maandag 5 januari 2015 14:33 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals Erdo abi heeft gezegd dienen wij ons voort te planten opdat we niet verdrongen worden door de koerden.
Boeeeh booeeeeh.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
![]()
Wat mijn vader zou zeggen.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:11 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vet stoer naar bouwmarkt. Alle shit gehaald: afplaktape, emmer, bakje, rollers, houders, afdekfolie, handschoenen, stanleymes, kwasten.
Mn pa:wat is dit. Breng alles terug. Ga nooit meer zomaar iets doen zonder met je vader te overleggen.
Ik:![]()
#moetTtochKwijt
ik heb korterquote:Op maandag 5 januari 2015 16:08 schreef Landysh het volgende:
Korter, mannen. Niet perse kort.Het is nog steeds tot over haar schouders.
[ afbeelding ]
Zij heeft haar haren ook tot net over haar schouders. Zo lelijk, echt een manwijf.
Hoe korter?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haters gaan haten.
[..]
ik heb korterhet is ook meteen megadik geworden
quote:Op maandag 5 januari 2015 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wacht ik stuur je op whatsapp wel dan oeffff jij
Niet verven. Yapmaquote:Op maandag 5 januari 2015 16:34 schreef Landysh het volgende:
Dit heb ik al zo'n 93489343 keer gezegd hiero maar ik wil zoo graag mijn haren laten verven of zo maar ik durf niet.![]()
![]()
Sowieso gaat er bij mij binnenkort ook een heel stuk vanaf.Is echt te lang nu. Lijk net een cingene.
Maar ik wil zooo graag. Kijk, dit zijn mijn haren:quote:Op maandag 5 januari 2015 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet verven. Yapma![]()
Kb, weer beledigd?amma alingan ha bu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja mooi he, al zeg ik het zelf.Maar het blijft zelden zo goed zitten als op de foto en daarom gaat er binnenkort een flink stuk vanaf. Ook wil ik deze kleur (mijn haarkleur is zwart irl, maar lijkt bruin op foto's als er binnen licht op schijnt), zou mij dat staan? Ik weet het echt niet man. Ik twijfel al 10 jaar.
!!!
[ Bericht 3% gewijzigd door Landysh op 05-01-2015 16:48:11 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |