SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 05-01-2015 18:37:53 ]![]()
Beetje van hetzelfde, heb ook nog ons stadje Rotterdam bezocht. Prima dagen gehad.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heerlijk hoor beetje chillaxed en me helemaal volgevreten en jij dan?![]()
Nu heeft iedereen weer wat meer "tijd"quote:Op maandag 5 januari 2015 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat topic ging aardig langzaam.. maar het was nog geen record..
Maar zag in de vorige topic een foto van Thomas de trein en dat hij gemist werd? Is ie gebannend of wat heb ik gemist in mijn FOK vakantie?![]()
Potsie, jou clubje heeft zich bij PSV gemeld voor Koch.
Is toch een CV en die had je toch geen nodig?
Trouwens heel Feyenoord in 2(!!??) vliegtuigen richting Dubai in de Businessclass en Achabar zit Economy hahaha.![]()
permbanquote:Op maandag 5 januari 2015 15:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen weer wat meer "tijd".
Maar zag in de vorige topic een foto van Thomas de trein en dat hij gemist werd? Is ie gebannend of wat heb ik gemist in mijn FOK vakantie?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hij postte iets over Yvonnequote:
Reus zelfde verhaal.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja volgens mij heb ik dat toen toch wel gelezen, iets van familie van iemand 70 jaar geleden toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij postte iets over Yvonne
Reus zelfde verhaal.![]()
Is Achahbar niks voor NAC dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef vanpers het volgende:
Trouwens heel Feyenoord in 2(!!??) vliegtuigen richting Dubai in de Businessclass en Achabar zit Economy hahaha.![]()
En beetje naar je zin gehad daar?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:10 schreef vanpers het volgende:
[..]
Beetje van hetzelfde, heb ook nog ons stadje Rotterdam bezocht. Prima dagen gehad.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je kan niet naar Rotterdam gaan en het niet naar je zin hebbenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En beetje naar je zin gehad daar?![]()
Zeker naar mijn zin gehad, leuke plekjes om wat te eten en genoeg om te zien.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En beetje naar je zin gehad daar?![]()
ga straks eten bij zainab roshni mahal ofzoquote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En beetje naar je zin gehad daar?ook in rdam
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is het nieuwe Nederlandsquote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga straks eten bij zainab roshni mahal ofzoook in rdam
![]()
Volgens mij heeft Maver een vuurwerk ongelukje gehad en kan hij nu niks meer posten hier, of hij heeft als goed voornemen dat hij hier niet meer post![]()
Zijn de helden ons niet voor niks ontvallen
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dat is waar.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan niet naar Rotterdam gaan en het niet naar je zin hebbenWat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zeker naar mijn zin gehad, leuke plekjes om wat te eten en genoeg om te zien.Nieuwe binnenwegquote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ken het restaurant niet maar wel prachtlocatie
Zal waarschijnlijk morgen zijn met de predictions of woensdag met TOTW zelf.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Volgens mij heeft Maver een vuurwerk ongelukje gehad en kan hij nu niks meer posten hier, of hij heeft als goed voornemen dat hij hier niet meer post![]()
Zijn de helden ons niet voor niks ontvallen![]()
Zover de Nieuwe Binnenweg op ben ik niet geweestquote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik stel voor dat we voortaan op 22 december een soort van dodenherdenking houden voor de gevallen strijders.
En de dag dat Maver hier als laatste gepost heeft als bevrijdingsdag op de kalender zetten.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik stel voor dat we voortaan op 22 december een soort van dodenherdenking houden voor de gevallen strijders.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik zie er al naar uitquote:Op maandag 5 januari 2015 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik stel voor dat we voortaan op 22 december een soort van dodenherdenking houden voor de gevallen strijders.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En de dag dat Maver hier als laatste gepost heeft als bevrijdingsdag op de kalender zetten.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat heb ik gedaan, Markthal bezocht, Euromast opgeweest, 2 grotere wandelingen gemaakt, SS Rotterdam geweest, kijkje in de haven, Fenix Food Factory en door de winkelstraten geweest. Dat was het zo'n beetje. Wel op leuke plekken gegeten zoals bij Picknick, Markthal en Jordy's Bakeryquote:Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Wat heb je allemaal gedaan dan?
[..]
Nieuwe binnenwegKen het restaurant niet maar wel prachtlocatie
![]()
Bohhh, SS Rotterdam heeft je boy een keer overnachtquote:Op maandag 5 januari 2015 15:53 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan, Markthal bezocht, Euromast opgeweest, 2 grotere wandelingen gemaakt, SS Rotterdam geweest, kijkje in de haven, Fenix Food Factory en door de winkelstraten geweest. Dat was het zo'n beetje. Wel op leuke plekken gegeten zoals bij Picknick, Markthal en Jordy's Bakery![]()
![]()
Geen idee. Is dat een CV ja? Nou, in ieder geval niet eentje met heel veel ervaring danquote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef vanpers het volgende:
Trouwens heel Feyenoord in 2(!!??) vliegtuigen richting Dubai in de Businessclass en Achabar zit Economy hahaha.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Deze jongen ook, dit keer een rondleiding gedaan maar moet eerlijk zeggen dat ik die tegen vond vallen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhh, SS Rotterdam heeft je boy een keer overnacht![]()
Dat lijkt mij ook wel saai, maar dit was echt puur het overnachten. Had wel als een baby geslapen, maar was dan ook behoorlijk aangeschoten.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:55 schreef vanpers het volgende:
[..]
Deze jongen ook, deze keer een rondleiding gedaan maar moet eerlijk zeggen dat ik die tegen vond vallen.![]()
Ik een keer op de Euromastquote:Op maandag 5 januari 2015 15:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhh, SS Rotterdam heeft je boy een keer overnachtEn dan in ochtendjas naar buiten moeten om tussen de verbaasde toeristen een peuk te roken
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Kan je daar overnachten dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik een keer op de EuromastEn dan in ochtendjas naar buiten moeten om tussen de verbaasde toeristen een peuk te roken
Ben daar heel lang geleden toen ik nog echt een Kiid was geweest![]()
Heb er ook een geslapen, na een concert in de Amsterdam Arena, klinkt logisch hequote:Op maandag 5 januari 2015 15:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel saai, maar dit was echt puur het overnachten. Had wel als een baby geslapen, maar was dan ook behoorlijk aangeschoten.
Zag ook dat je daar kon slapen ja, hoe was dat. Zou nog genialer zijn als je gewoon de hele avond en nacht de gordijnen open laat, zowel op je slaap als badkamerquote:Op maandag 5 januari 2015 15:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik een keer op de EuromastEn dan in ochtendjas naar buiten moeten om tussen de verbaasde toeristen een peuk te roken
![]()
![]()
Toevallig Black Ink bier op bij de brouwerij daar?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:53 schreef vanpers het volgende:
[..]
Wat heb ik gedaan, Markthal bezocht, Euromast opgeweest, 2 grotere wandelingen gemaakt, SS Rotterdam geweest, kijkje in de haven, Fenix Food Factory en door de winkelstraten geweest. Dat was het zo'n beetje. Wel op leuke plekken gegeten zoals bij Picknick, Markthal en Jordy's Bakery![]()
![]()
Nog nooit zulk smerig bier opRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Is alweer een tijd geleden, wat ik me kan herinneren is dat ik nog nooit op zo'n lekker bed geslapen heb, de Jacuzzi allemaal knoppen had die voor verschillende effecten gaf, bubbels overal. En het toiletpapier was zwart.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:01 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb er ook een geslapen, na een concert in de Amsterdam Arena, klinkt logisch he
[..]
Zag ook dat je daar kon slapen ja, hoe was dat. Zou nog genialer zijn als je gewoon de hele avond en nacht de gordijnen open laat, zowel op je slaap als badkamer
Ook chill was dat er sochtends een kar met allemaal ontbijt dingetjes voor de deur werd neergezetMaar diep van binnen lach ik.![]()
quote:quote:hola
Makkelijk voor het hergebruik zie je die bruine strepen niet zo.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bij Fenix of bedoel je ergens anders?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toevallig Black Ink bier op bij de brouwerij daar?![]()
![]()
Nog nooit zulk smerig bier op![]()
dat is wel slim ja, kan je ze gewoon terughangen voor de volgende persoonquote:Op maandag 5 januari 2015 16:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Makkelijk voor het hergebruik zie je die bruine strepen niet zo.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik draag wel eens zwart ondergoed en kan bevestigen dat dit echt niet waar is.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Makkelijk voor het hergebruik zie je die bruine strepen niet zo.![]()
Ja bij Fenix naast Jordy's Bakery.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Bij Fenix of bedoel je ergens anders?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had je dat gekregen of gewonnen ofzo, of wat was de reden dat je daar bleef slapen?quote:Op maandag 5 januari 2015 16:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Is alweer een tijd geleden, wat ik me kan herinneren is dat ik nog nooit op zo'n lekker bed geslapen heb, de Jacuzzi allemaal knoppen had die voor verschillende effecten gaf, bubbels overal. En het toiletpapier was zwart.
Ook chill was dat er sochtends een kar met allemaal ontbijt dingetjes voor de deur werd neergezet![]()
O.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik draag wel eens zwart ondergoed en kan bevestigen dat dit echt niet waar is.
Daar wil ik het niet over hebben.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
Had je dat gekregen of gewonnen ofzo, of wat was de reden dat je daar bleef slapen?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Heb bij Fenix wel bier gehad maar had gekozen voor Kaapse Brouwers Harrie, was ook niet geweldig maar wel goed te drinken.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja bij Fenix naast Jordy's Bakery.![]()
Stukje wc papier eroverheen leggen en je kan er weer een week tegenaanquote:Op maandag 5 januari 2015 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik draag wel eens zwart ondergoed en kan bevestigen dat dit echt niet waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |