SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 3 geboden van dit topic:
1. Gij zult Viola aanbidden;
2. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
3. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 05-01-2015 18:37:53 ]![]()
Beetje van hetzelfde, heb ook nog ons stadje Rotterdam bezocht. Prima dagen gehad.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heerlijk hoor beetje chillaxed en me helemaal volgevreten en jij dan?![]()
Nu heeft iedereen weer wat meer "tijd"quote:Op maandag 5 januari 2015 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat topic ging aardig langzaam.. maar het was nog geen record..
Maar zag in de vorige topic een foto van Thomas de trein en dat hij gemist werd? Is ie gebannend of wat heb ik gemist in mijn FOK vakantie?![]()
Potsie, jou clubje heeft zich bij PSV gemeld voor Koch.
Is toch een CV en die had je toch geen nodig?
Trouwens heel Feyenoord in 2(!!??) vliegtuigen richting Dubai in de Businessclass en Achabar zit Economy hahaha.![]()
permbanquote:Op maandag 5 januari 2015 15:14 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nu heeft iedereen weer wat meer "tijd".
Maar zag in de vorige topic een foto van Thomas de trein en dat hij gemist werd? Is ie gebannend of wat heb ik gemist in mijn FOK vakantie?Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
hij postte iets over Yvonnequote:
Reus zelfde verhaal.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ja volgens mij heb ik dat toen toch wel gelezen, iets van familie van iemand 70 jaar geleden toch?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij postte iets over Yvonne
Reus zelfde verhaal.![]()
Is Achahbar niks voor NAC dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:16 schreef vanpers het volgende:
Potsie, jou clubje heeft zich bij PSV gemeld voor Koch.
Is toch een CV en die had je toch geen nodig?
Trouwens heel Feyenoord in 2(!!??) vliegtuigen richting Dubai in de Businessclass en Achabar zit Economy hahaha.![]()
En beetje naar je zin gehad daar?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:10 schreef vanpers het volgende:
[..]
Beetje van hetzelfde, heb ook nog ons stadje Rotterdam bezocht. Prima dagen gehad.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je kan niet naar Rotterdam gaan en het niet naar je zin hebbenquote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En beetje naar je zin gehad daar?![]()
Zeker naar mijn zin gehad, leuke plekjes om wat te eten en genoeg om te zien.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En beetje naar je zin gehad daar?![]()
ga straks eten bij zainab roshni mahal ofzoquote:Op maandag 5 januari 2015 15:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En beetje naar je zin gehad daar?ook in rdam
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat is het nieuwe Nederlandsquote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ga straks eten bij zainab roshni mahal ofzoook in rdam
![]()
Volgens mij heeft Maver een vuurwerk ongelukje gehad en kan hij nu niks meer posten hier, of hij heeft als goed voornemen dat hij hier niet meer post![]()
Zijn de helden ons niet voor niks ontvallen
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dat is waar.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan niet naar Rotterdam gaan en het niet naar je zin hebbenWat heb je allemaal gedaan dan?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef vanpers het volgende:
[..]
Zeker naar mijn zin gehad, leuke plekjes om wat te eten en genoeg om te zien.Nieuwe binnenwegquote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ken het restaurant niet maar wel prachtlocatie
Zal waarschijnlijk morgen zijn met de predictions of woensdag met TOTW zelf.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:45 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Volgens mij heeft Maver een vuurwerk ongelukje gehad en kan hij nu niks meer posten hier, of hij heeft als goed voornemen dat hij hier niet meer post![]()
Zijn de helden ons niet voor niks ontvallen![]()
Zover de Nieuwe Binnenweg op ben ik niet geweestquote:Op maandag 5 januari 2015 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik stel voor dat we voortaan op 22 december een soort van dodenherdenking houden voor de gevallen strijders.
En de dag dat Maver hier als laatste gepost heeft als bevrijdingsdag op de kalender zetten.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik stel voor dat we voortaan op 22 december een soort van dodenherdenking houden voor de gevallen strijders.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik zie er al naar uitquote:Op maandag 5 januari 2015 15:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik stel voor dat we voortaan op 22 december een soort van dodenherdenking houden voor de gevallen strijders.![]()
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En de dag dat Maver hier als laatste gepost heeft als bevrijdingsdag op de kalender zetten.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |