Nee.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:34 schreef john2406 het volgende:
Toch nog een vraag bij deze?
Kan ik een zatte, aangedronken of bezopen persoon vergelijken met een kind ja of nee?
Dan komt de hoofd vraag, stel je hebt kinderen op bezoek en die breng je naar huis, dump je die voor de deur en rijd weg zonder te kijken of de ouders thuis zijn of de deur open gaat?
In beschonken toestand ook ?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:42 schreef agter het volgende:
[..]
Nee.
Een kind is minderjarig en kun je niet volledig verantwoordelijk houden voor zijn eigen daden.
Een volwassen man wel.
Ik hoop voor hem van niet!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:01 schreef Zoev het volgende:
Zal hij nog iets gemerkt hebben voor zijn dood? Als je in dat water ligt hartstikke bezopen?
Ik ook niet. Maar vraag me af of je niet helemaal nuchter bent als je het koude water invalt.quote:
Hij werd onder dwang dronken gevoerd?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:43 schreef john2406 het volgende:
[..]
In beschonken toestand ook ?
http://www.goeievraag.nl/(...)ningsvatbaar-dronken
Hoe zeggen jullie dat boven de rivieren trouwens?
Je hebt dit gelezen? http://www.goeievraag.nl/(...)ningsvatbaar-dronkenquote:Op zondag 11 januari 2015 01:56 schreef agter het volgende:
[..]
Hij werd onder dwang dronken gevoerd?
En iemand die wel naar binnen wordt gebracht kan daarna niet meer zelf naar buiten lopen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem Piet, ze hebben hem niet naar het hotel gebracht ze hebben hem voor de deur gedropt.
Half dus of op ongeveer!
Als wat hem/haar overhoopt overkomt?quote:Op zondag 11 januari 2015 14:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoop dat je er ook nog zo over denkt zou het je onverhoopt gebeuren ooit!
Iemand kan ook weer waker worden en dan ook weer gaan lopen lijkt me?quote:Op zondag 11 januari 2015 17:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En iemand die wel naar binnen wordt gebracht kan daarna niet meer zelf naar buiten lopen?
Of had de ambulance broeder op een stoel in de hotelkamer moeten gaan zitten, of eventueel naast 'm in bed moeten gaan liggen, wachtend tot de jongen in slaap zou vallen?
Exact. Iemand voor de deur afzetten is daarom ook gewoon prima.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Iemand kan ook weer waker worden en dan ook weer gaan lopen lijkt me?
Lezen en begrijpen he!quote:Op zondag 11 januari 2015 17:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Als wat hem/haar overhoopt overkomt?
Ben ik met je eens teminste als deze persoon toerekeningsvatbaat is!quote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Exact. Iemand voor de deur afzetten is daarom ook gewoon prima.
Gelukkig sommige begrijpen me met een half woord andere weer niet, zou ik er ooit achter komen hoe hoog zijn promillage was?quote:
Waarom zou JIJ dat moeten weten? Echt... afgezien van je soms vrijwel onleesbare posts heb je ook wat vreemde ideeën en bijt je je in rare zaken vast.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gelukkig sommige begrijpen me met een half woord andere weer niet, zou ik er ooit achter komen hoe hoog zijn promillage was?
Ongeveer net zo hoog als dat van jou op dit moment, schat ik zo..quote:Op maandag 12 januari 2015 11:49 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gelukkig sommige begrijpen me met een half woord andere weer niet, zou ik er ooit achter komen hoe hoog zijn promillage was?
Omdat ik graag zou willen weten of deze toerekingsvatbaar is geweest, met hoeveel promile, of bij hoeveel promile zou ik nog seks mogen hebben met een vrouw zonder zij me kan aanklagen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom zou JIJ dat moeten weten? Echt... afgezien van je soms vrijwel onleesbare posts heb je ook wat vreemde ideeën en bijt je je in rare zaken vast.
Voor autorijden zijn daar heel duidelijke richtlijnen voor.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Omdat ik graag zou willen weten of deze toerekingsvatbaar is geweest, met hoeveel promile, of bij hoeveel promile zou ik nog seks mogen hebben met een vrouw zonder zij me kan aanklagen.
Of met hoeveel promile word ik nog geacht een auto te kunnnen besturen b.v.
Zijn dan vragen die bij me opkomen b.v.
Volgens mij is het lichaam direct naar het vinden vrijgegeven en is hij terug naar Noorwegen, maar zo heb ik er niet naar gezocht trouwens.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is nu al duidelijk of hij al die tijd in het water heeft gelegen?
Maar heeft ie al die weken in het water gelegen of lag ie er slechts een paar dagen in? Hij zou immers nog op straat gezien zijn in de dagen voor zijn vondst.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij is het lichaam direct naar het vinden vrijgegeven en is hij terug naar Noorwegen, maar zo heb ik er niet naar gezocht trouwens.
Kennis van ons lag toch met een stuk in de hakken in de grepel als voetganger jaren gelden trouwens, misschien wel meer als 30 jr.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor autorijden zijn daar heel duidelijke richtlijnen voor.
http://www.nederlandsfore(...)08_tcm119-424860.pdfquote:Op maandag 12 januari 2015 12:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar heeft ie al die weken in het water gelegen of lag ie er slechts een paar dagen in? Hij zou immers nog op straat gezien zijn in de dagen voor zijn vondst.
Waarschijnlijk is hij in de nacht van zijn vermissing al verdronken ja, dus hij zal er al die tijd wel gelegen hebben.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Is nu al duidelijk of hij al die tijd in het water heeft gelegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |