Dat lijkt me niet nodig, de situatie is al tragisch genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze een berisping krijgen is het niet voor het juist afleveren dan wel voor het meenemen!
Uiteraard is het al tragisch genoeg, maar eerder word geopperd ze zijn geen taxi bedrijf en als dat zo is horen ze een berisping te krijgen vind ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:17 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet nodig, de situatie is al tragisch genoeg.
Een berisping straalt imho een totaal verkeerde boodschap uit, namelijk dat ze schuld zouden hebben aan de dood van... dat kun je gewoon niet stellen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uiteraard is het al tragisch genoeg, maar eerder word geopperd ze zijn geen taxi bedrijf en als dat zo is horen ze een berisping te krijgen vind ik.
Het is per slot van rekening door de burger betaald vind ik.
Een berisping is geen ontslag he wel te verstaan, ik weet niet hoe jullie het lezen trouwens.
Als ze die krijgen voor het meenemen van die persoon lijkt me dat niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:25 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Een berisping straalt imho een totaal verkeerde boodschap uit, namelijk dat ze schuld zouden hebben aan de dood van... dat kun je gewoon niet stellen.
Ze hebben iemand die onwel is geworden in de ambulance genomen en verzorgd. Kennelijk is hij hiervan voldoende opgeknapt om niet naar het ziekenhuis te hoeven en kon hij weer verder. In de hoop dat hij eenmaal bij het hotel niet verder zou gaan met feesten, zullen ze hem daar afgezet hebben. Einde verhaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Uiteraard is het al tragisch genoeg, maar eerder word geopperd ze zijn geen taxi bedrijf en als dat zo is horen ze een berisping te krijgen vind ik.
Het is per slot van rekening door de burger betaald vind ik.
Een berisping is geen ontslag he wel te verstaan, ik weet niet hoe jullie het lezen trouwens.
Ik weet niet hoe ik dit lezen moet hieronder en wat de voorschriften over zoiets zijn, voor de deur of naar huis, in dit geval hotel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ze hebben iemand die onwel is geworden in de ambulance genomen en verzorgd. Kennelijk is hij hiervan voldoende opgeknapt om niet naar het ziekenhuis te hoeven en kon hij weer verder. In de hoop dat hij eenmaal bij het hotel niet verder zou gaan met feesten, zullen ze hem daar afgezet hebben. Einde verhaal.
Het is niet dat ze iemand waarmee niets aan de hand was een lift gegeven hebben ergens heen.
Ik weet niet hoor, maar ik vermoed zomaar dat deze Noorse toerist niet echt aanspraak kan maken op een Nederlandse zorgverzekeringquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit lezen moet hieronder en wat de voorschriften over zoiets zijn, voor de deur of naar huis, in dit geval hotel.
http://www.rijksoverheid.(...)zorgverzekering.html
http://www.zorgsaam.org/algemeen/weer-naar-huis
Ik denk niet dat het relevant is, het gaat om dan denk ik eerder de eed of beroepscode die ze hebben afgelegd; ze moeten een zo goed mogelijke kwaliteit van leven realiseren, mensen helpen. Dat hebben ze gedaan. Of ze mensen daarna bij hun huis afzetten is daarbij irrelevant lijkt mij. Dat is het punt: het is een persoonlijke opvatting, dus je kunt het niet netjes vinden maar je kunt het ze ook niet echt kwalijk nemen en je kunt ze er al helemaal niet voor berispen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit lezen moet hieronder en wat de voorschriften over zoiets zijn, voor de deur of naar huis, in dit geval hotel.
http://www.rijksoverheid.(...)zorgverzekering.html
Ik kan geen noors nog, en zoek ook niet ernaar, maar naar mijn idee is het in norwegen nog beter geregeld als hier.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik vermoed zomaar dat deze Noorse toerist niet echt aanspraak kan maken op een Nederlandse zorgverzekering
Ik vindhet inderdaad niet netjes, en verwijt hun het ook niet, maar ik denk dat een taxichaufeur hem beter had geholpen al is dat ook maar gissen voor mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:41 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het relevant is, het gaat om dan denk ik eerder de eed of beroepscode die ze hebben afgelegd; ze moeten een zo goed mogelijke kwaliteit van leven realiseren, mensen helpen. Dat hebben ze gedaan. Of ze mensen daarna bij hun huis afzetten is daarbij irrelevant lijkt mij. Dat is het punt: het is een persoonlijke opvatting, dus je kunt het niet netjes vinden maar je kunt het ze ook niet echt kwalijk nemen en je kunt ze er al helemaal niet voor berispen.
Want wat denk je dat een taxichauffeur zou hebben gedaan? Hem naar bed gebracht?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik vindhet inderdaad niet netjes, en verwijt hun het ook niet, maar ik denk dat een taxichaufeur hem beter had geholpen al is dat ook maar gissen voor mij.
Ik heb er zat vroeger naar binnen geholpen, en daar hing meestal een dikke fooi aanvast.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want wat denk je dat een taxichauffeur zou hebben gedaan? Hem naar bed gebracht?
Natuurlijk niet, die gaat ook weer op pad voor de volgende betalende klant.
Een ambulancebroeder doet dat gewoon niet, zo simpel is het. Is 'ie niet voor, die heeft wel wat beters te doen. Jij mag vinden dat hij dat beter wel had kunnen doen, maar dat is dat jammer want het is gewoon niet zo. Klaar. Wat een taxichauffeur allemaal kan doen voor een dikke fooi interesseert me niet, totaal niet relevant.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik heb er zat vroeger naar binnen geholpen, en daar hing meestal een dikke fooi aanvast.
In Limburg niet hoor, dan zijn ze zo blij dat ze eindelijk een klant hebben dat ze ook nog even samen een kopje koffie gaan drinkenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Want wat denk je dat een taxichauffeur zou hebben gedaan? Hem naar bed gebracht?
Natuurlijk niet, die gaat ook weer op pad voor de volgende betalende klant.
twitter:Defensie twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 15:17:09#Nieuws Defensie Duikgroep bergt lichaam vermiste Noor: Marineduikers van de Defensie duikgroep (DDG) hebben g... http://t.co/med6i0cxiC reageer retweet
bronquote:Vader overleden Noorse toerist dankbaar voor alle steun
De vader van de overleden Noorse toerist Tore Grodem is dankbaar voor alle steun die hij heeft gekregen in de periode dat zijn 21-jarige zoon vermist was.
Dit laat Stein Grodem weten in gesprek met Het Parool. Tore raakte in de nacht van 18 op 19 december vermist. Het lichaam van de 21-jaar Noor werd donderdagavond, na een intensieve speurtocht, gevonden in het water nabij het Max Euweplein.
'Er is niets crimineels gebeurd. Hij is niet gewond en ziet er goed uit. Het was heel fijn om hem te mogen zien', vertelt Stein Grødem tegen de krant. 'Het is heel moeilijk, maar we kunnen het nu eindelijk afsluiten nu we het definitieve antwoord hebben'.
Dankbaar
Ook neemt Tores vader van de gelegenheid gebruik om iedereen te danken voor de steun die hij de afgelopen weken ontving. 'Ik wil nog graag iedereen bedanken voor alle steun. De politie heeft waanzinnig werk gedaan, het hotel heeft ons opgevangen en de Nederlandse media waren erg behulpzaam. Iedereen deed zijn best. Dat was een enorme steun voor ons'.
Dat zijn bedrijfsterreinen, daar kom je überhaupt niet op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
staan er ook hekjes langs de havens daar te r'dam? Of piesen daar geen dronken kerels
Nou, ik heb toch langs allemaal water gelopen te Rotterdam. Zonder hekjes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat zijn bedrijfsterreinen, daar kom je überhaupt niet op.
Dan hoop ik dat ze jou de volgende keer in de goot laten liggenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze een berisping krijgen is het niet voor het juist afleveren dan wel voor het meenemen!
http://www.metronieuws.nl(...)euw-was-rotterdammerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:45 schreef Pietverdriet het volgende:
En als er al iemand in de nieuwe maas valt dan komt ie daar niet naar boven, maar verdwijnt in de Noordzee
Onderkoeling is een teefquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:50 schreef Isegrim het volgende:
[..]
http://www.metronieuws.nl(...)euw-was-rotterdammer
Dankje wel hetzelfde dubbel terug van mij gewenst en dubbel gelukkig nieuwjaar nog bij deze!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ze jou de volgende keer in de goot laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |