Is ook de gun waar ik op zit te wachten...quote:
ik denk het wel. Dan doe ik spelen met Relic zijn titan. Hij heeft geen tijd en ik ben toch al bijna klaar met al mijn 3 charactersquote:
dan lig ik al heerlijk te slapen jaquote:Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef wiebel535 het volgende:
ik moet alleen het einde nog van crotas end met de warlock. Maar ben pas tegen 2 uur online vannacht. Dan zijn jullie vast al klaar.
Dan heb je 1 strike minderquote:
2 zelfs, en geen Hawkmoon, Monte Carlo en ook geen 4th Horseman. Maar goed, daar hoef je niet rouwig om te zijn. Ik kreeg hem gister van Crota en dat is echt een kutding.quote:
Hawkmoon! die wil ik ook nog welquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
2 zelfs, en geen Hawkmoon, Monte Carlo en ook geen 4th Horseman. Maar goed, daar hoef je niet rouwig om te zijn. Ik kreeg hem gister van Crota en dat is echt een kutding.
Maar jij bent een overloperquote:Op donderdag 8 januari 2015 20:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
2 zelfs, en geen Hawkmoon, Monte Carlo en ook geen 4th Horseman. Maar goed, daar hoef je niet rouwig om te zijn. Ik kreeg hem gister van Crota en dat is echt een kutding.
Ik heb hem deze week gekregen, best wel fijn.quote:Op donderdag 8 januari 2015 20:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hawkmoon! die wil ik ook nog welschijnt ook erg goed te zijn.
quote:
Huh?quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:14 schreef Jimbo het volgende:
stomme vraag; maar bestaan er low level legs ?
ik heb net een purp gevonden, maar in dat allereerste raid ding voor lvl 6 oid .. is dan mn drop ook zo kut ?
Leg armor en boots is toch hetzelfde?quote:Op donderdag 8 januari 2015 22:14 schreef Jimbo het volgende:
nice mn eerste leg armor binnen, 5 min later vind ik leg boots..die had ik al, maar wel fucking nice dat ik nu ook eens legs vind !
Als jij lage levels strikes speelt zul je aan het einde ook lage levels loot vinden.quote:Op donderdag 8 januari 2015 21:14 schreef Jimbo het volgende:
stomme vraag; maar bestaan er low level legs ?
ik heb net een purp gevonden, maar in dat allereerste raid ding voor lvl 6 oid .. is dan mn drop ook zo kut ?
Crota: Prima update, lijkt dat de meeste bugs er wel uit zijn. Omschrijving bij bridge doet mij vermoeden dat er nog wel een glitch mogelijk is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:54 schreef VMSDKR het volgende:
Exotic weapon drops in the Vault of Glass are now Level 32.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |