Ik ben er iig tussen nu en een half uur. Om het wat mysterieus te houden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 18:51 schreef Reintji het volgende:
Top. Drukke avond, nightfall, weekly, eris bounties, iron banner. Man, man, man.
ik heb beiden en ik vind de suros fijnerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:32 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Bijna... Sepiks Prime met arc burn, light switch en angry.
Ga toch even wat liefde aan paarse engrams geven: kreeg van het weekend Hard Light (exotic auto rifle) uit een legendary engram! Dat ding schiet zo verrekte hard...maar ik ken niemand die deze gun gebruikt. Iemand een idee hoe deze zich houdt in vergelijking met de Suros Regime?
Die zien er vet uit. Nu kun je als een echte eindbaas op het eind bij de nightfall strike koel gaan staan dansen, dan is Sepiks Prime je disco ball.quote:Op woensdag 14 januari 2015 07:03 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kreeg wat moois uit de nightfall dit keer.
[ afbeelding ]
Ja, toch jammer dat ze duidelijk niet genoeg testen voordat ze een update er overheen gooien. Twee dagen na de update, en de hele raid kan al weer geglitched / gesolo'd worden. Moeten ze bij Bungie ook niet janken dat mensen de raid niet spelen zoals het bedoeld is.quote:
Why you gotta say that? Die rocket launcher van mij gaat meteen de prullenbak in voor...2 energy?quote:
Maar je moet alsnog gewoon met het zwaard naar hem toe en als hij opstaat kan hij je gewoon doodslaan dus deze valt wel mee toch?quote:
Morgen tot 21:00 uur werkenquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:09 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Why you gotta say that? Die rocket launcher van mij gaat meteen de prullenbak in voor...2 energy?
Ach, morgen gewoon nog een keer proberen met je andere character. Bij elke kut reward kom je dichter bij de reward waar je net die ene exotic krijgt, toch?
Tegen zoveel mensen die proberen te "glitchen" valt niet te testen. Ze proberen de game te "redden", maar eigenlijk gaan ze af als een gieter.quote:Op woensdag 14 januari 2015 21:56 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ja, toch jammer dat ze duidelijk niet genoeg testen voordat ze een update er overheen gooien. Twee dagen na de update, en de hele raid kan al weer geglitched / gesolo'd worden. Moeten ze bij Bungie ook niet janken dat mensen de raid niet spelen zoals het bedoeld is.
Om positief af te sluiten: ik kreeg vandaag een legendary rocket launcher uit de nightfall en twee blauwe engrams uit de weekly! Yeaaaaah!
Ik ook. Dus van het weekend ben ik er weer tot 5 uur snachts maar ik zal wel weer in slaap vallen zoals gewoonlijk.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Morgen tot 21:00 uur werken![]()
![]()
![]()
Dat is wel herkenbaar, bijna alle spelers waarvan ik dacht iets aan te hebben tijdens de nightfall hadden hem gisteren al gedaan. Iedereen wil toch zo snel mogelijk die xp boost hebben.quote:Op donderdag 15 januari 2015 13:30 schreef Visserij het volgende:
Duss.... Jullie zijn allemaal zo snel. Als ik van het weekend online ben heeft iedereen nightfall + CE al 6 keer gedaan. Moet ik WEER alles solo doen.
Wanneer je eenmaal een granaat of een schot met de dragon's breath hebt gedaan kun je gewoon wachten tot hij omvalt. Dus je kunt gewoon beneden wachten.quote:Op woensdag 14 januari 2015 22:10 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Maar je moet alsnog gewoon met het zwaard naar hem toe en als hij opstaat kan hij je gewoon doodslaan dus deze valt wel mee toch?
Jawel, maar je hebt alsnog iemand nodig die met dat zwaard om kan gaan.quote:Op donderdag 15 januari 2015 14:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Wanneer je eenmaal een granaat of een schot met de dragon's breath hebt gedaan kun je gewoon wachten tot hij omvalt. Dus je kunt gewoon beneden wachten.
Hoeft niet dus. Het kan, dan gaat het sneller, maar hij blijft damage pakken zonder iets te doen na die eerste granaat/dragon breath hit.quote:Op donderdag 15 januari 2015 16:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, maar je hebt alsnog iemand nodig die met dat zwaard om kan gaan.
nightfall titan exotic crest of alpha Lupiquote:Op woensdag 14 januari 2015 22:04 schreef charmed_angel het volgende:
Nightfall warlock 12 energy
Nightfall hunter sniper void prudence II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |