Zou schandalig zijn, als je de cijfers volgt zou het een hele dikke 5 moeten zijn.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:01 schreef NB1908 het volgende:
[..]
Dat is juist bedoeld om toch mensen (ondanks de B rating) over de streep te trekken toch?![]()
Op basis van de prognose hadden ze het project in klasse 2 willen zetten als ik het zo lees.
Ik heb ook ernstige twijfels, en bij twijfel niet inhalen dus.........Ik doe niet mee.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zou schandalig zijn, als je de cijfers volgt zou het een hele dikke 5 moeten zijn.
8k winst tegenover een 20.5k aflossingslast per jaar
Je berekening klopt niet helemaalquote:Op maandag 5 januari 2015 14:27 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Zou schandalig zijn, als je de cijfers volgt zou het een hele dikke 5 moeten zijn.
8k winst tegenover een 20.5k aflossingslast per jaar
Nou, dat effect heeft het op mij zeker niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:01 schreef NB1908 het volgende:
Dat is juist bedoeld om toch mensen (ondanks de B rating) over de streep te trekken toch?![]()
Op basis van de prognose hadden ze het project in klasse 2 willen zetten als ik het zo lees.
klopt keek ook nog eens naar de 2013 winst, maar het hele verhaal klopt gevoelsmatig niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:47 schreef Goesten het volgende:
[..]
Je berekening klopt niet helemaal
Winst + afschrijvingen = Beschikbaar voor aflossing en uitbreidingsinvesteringen
Want door veel af te schrijven blijft de winst voor de fiscus laag
En zoals de noot van GvE zegt hebben ze dit jaar heel wat afgeschreven
Kun je een jaarrekening opvragen bij GVE? Zou die jaarrekening van 2014 wel eens willen zienquote:Op maandag 5 januari 2015 16:04 schreef CaLeX het volgende:
[..]
klopt keek ook nog eens naar de 2013 winst, maar het hele verhaal klopt gevoelsmatig niet.
Bij GVE niet, maar ik denk dat hij hem wel zou moeten deponeren ergens.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:47 schreef NB1908 het volgende:
[..]
Kun je een jaarrekening opvragen bij GVE? Zou die jaarrekening van 2014 wel eens willen zien
Ooit deze website al bezocht?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bij GVE niet, maar ik denk dat hij hem wel zou moeten deponeren ergens.
KVK ofzo?
euh ja, maar ik las de vraag alsof hij de jaarrekening van de guusjes op wilde vragen.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:29 schreef PvN1 het volgende:
[..]
Ooit deze website al bezocht?
http://trustbuddyinternational.com/
Dit is de "nieuwe" eigenaar van GVE die beurs genoteerd is... Het schijnt dat beurs genoteerde bedrijven informatie moeten vrij geven aan hun aandeelhouders. (Kijk vooral is in de presentatie op pagina 12.
Oooh... Sorry...quote:Op maandag 5 januari 2015 17:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
euh ja, maar ik las de vraag alsof hij de jaarrekening van de guusjes op wilde vragen.
Ja zo bedoelde ik hem ookquote:
Leuke incentive ook (dat moet toch gewoon mogelijk zijn voor zo'n tent, al is het alleen maar 1e pizza 50% korting.) Wel een mooie achtegrond heeft die dame, maar ik doe niet mee. &Horeca &7% &60maanden, precies wat ik niet zoekquote:Op maandag 5 januari 2015 17:01 schreef µ het volgende:
Nieuw project op geldvoorelkaar: http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=8595
Naam: Domino
Leendoel: Overige bedrijfsmiddelen
Bedrag: 60.000 euro
Rente: 7,0%
Looptijd: 60 maanden
Classsificatie: 5
Graydon rating: A
Helemaal naar Tilburg voor korting op mijn pizza?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:44 schreef RDK_NL het volgende:
[..]
Leuke incentive ook (dat moet toch gewoon mogelijk zijn voor zo'n tent, al is het alleen maar 1e pizza 50% korting.) Wel een mooie achtegrond heeft die dame, maar ik doe niet mee. &Horeca &7% &60maanden, precies wat ik niet zoek
Nee, opvragen niet maar wel inzien bij hun op kantoor.quote:Op maandag 5 januari 2015 16:47 schreef NB1908 het volgende:
[..]
Kun je een jaarrekening opvragen bij GVE? Zou die jaarrekening van 2014 wel eens willen zien
Klopt, worden gedeporteerd bij de kvk, echter dat zijn de publicatie stukken en die zijn vrij summier en meestal een jaar oud.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Bij GVE niet, maar ik denk dat hij hem wel zou moeten deponeren ergens.
KVK ofzo?
Dom!quote:Op maandag 5 januari 2015 17:03 schreef µ het volgende:
Meteen 1500 euro erin door iemand, binnen een paar minuten.
Niet nodig, ze hebben 156 filialen dus gewoon een bon voor een gratis pizza voor iedere investeerder van bijvoorbeeld 500 euro of meer.quote:Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Helemaal naar Tilburg voor korting op mijn pizza?
Goede vraag. Ik heb zelf het idee dat Graydon naar de gehele onderneming kijkt en de rating van GvE gebaseerd is enkel op de lening specifiek tav de afloscapaciteit. Maar geen idee of dit klopt.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:23 schreef Coelho het volgende:
Hoe kan het dat als voorbeeld bij deze Domino's een classificatie 5 wordt toegekend terwijl de Graydon rating een A is? Voor mijn gevoel zegt GvE zelf dat het tricky is (want de slechtste rating) terwijl Graydon zegt dat ze het goed voor elkaar hebben (de twee na beste rating).
Wil iemand mij eens uitleggen hoe het kan dat ze tot zo'n verschillend oordeel komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |