SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee sorry, dat heb ik nog nooit zo gedaan... Ik sla ze eerst altijd op...quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:12 schreef ToT het volgende:
Trouwens iemand een idee hoe je met .png'tjes kunt voorkomen dat de achtergrond zwart wordt als je het vanuit google kopieert en in Photoshop plakt?
Nu moet ik ze eerst steeds opslaan en dan in Photoshop openen.
Dat zal ongetwijfeld een BN'er zijn met "Steiger" in zijn naam.... Steigerbig? Zeugsteiger? Steigervarken??quote:
allemaal foutquote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld een BN'er zijn met "Steiger" in zijn naam.... Steigerbig? Zeugsteiger? Steigervarken??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 11:03 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
allemaal foutAhhh voetbal, vandaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft het met het type chip te maken of zo?
dat is een 'Cache' : intern geheugen van de computerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |