Vanwege samenwonen mag de deur uit:
een ikea Norden klaptafel, kleur berkenfineer. Op één van de tafelbladen zit een krasje, gebeurd bij een verhuizing. Verder in uitstekende staat, weinig gebruikt (ben meer een voor-de-tv-eter). Ik zal van het krasje nog een detail foto maken als ik woensdag weer thuis ben, maar van een afstandje valt het totaal niet op.
Omdat foto's meer zeggen dan duizend woorden:
![1elo1.jpg]()
![n3qcs2.jpg]()
![2yjyee8.jpg]()
De tafel is 80 cm diep en 74 cm hoog, heeft 6 lades waarin je vanalles kan opruimen (één laatje schuift een beetje stroef, de rest soepel) en is volledig ingeklapt slechts 26 cm breed en neemt dan dus vrijwel geen ruimte in. Bij één opgeklapt tafelblad is de tafel 89 cm breed en wanneer beide tafelbladen opgeklapt zijn is de tafel 152 cm breed. Ideaal voor in kleine ruimtes, studentenkamers etcetera. Je kan er zoals op de foto te zien prima met 4 mensen aan eten, en eventueel met 6 (dan hebben de twee personen die aan het hoofd zitten alleen wel een tafelpoot tussen hun benen). Er zitten van die vilt-stickertjes onder allevier de poten van het ladeblok en op de poten die je uitschuift als je de tafelbladen opklapt, zodat je niet de vloer verpest met krassen door schuiven van de tafel/opklappen van de tafelbladen.
Nieuwprijs is momenteel 169 euro, ik heb er helaas indertijd nog meer voor betaald voor de prijsverlagingen :-).
Omdat 'ie helemaal ingeklapt zo klein is (26x74x80 cm) past hij makkelijk in vrijwel elke auto en heb je dus geen gezeur met het in elkaar zetten. Ik heb het boekje er nog bij, dus mocht je hem ooit toch uit elkaar willen halen dan kan je gewoon de handleiding volgen. Denk dat ik zelfs ergens de bon nog wel heb, mocht je die er graag bij willen dan zal ik daar even naar zoeken woensdag.
Vraagprijs is 120 euro, niet mee eens? Doe vooral een bod!
Op te halen in Utrecht, op de uithof, ligt goed bereikbaar vlakbij de snelweg.
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 05-01-2015 22:59:51 ]