abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148348217
Vanwege samenwonen mag de deur uit:
een ikea Norden klaptafel, kleur berkenfineer. Op één van de tafelbladen zit een krasje, gebeurd bij een verhuizing. Verder in uitstekende staat, weinig gebruikt (ben meer een voor-de-tv-eter). Ik zal van het krasje nog een detail foto maken als ik woensdag weer thuis ben, maar van een afstandje valt het totaal niet op.
Omdat foto's meer zeggen dan duizend woorden:

De tafel is 80 cm diep en 74 cm hoog, heeft 6 lades waarin je vanalles kan opruimen (één laatje schuift een beetje stroef, de rest soepel) en is volledig ingeklapt slechts 26 cm breed en neemt dan dus vrijwel geen ruimte in. Bij één opgeklapt tafelblad is de tafel 89 cm breed en wanneer beide tafelbladen opgeklapt zijn is de tafel 152 cm breed. Ideaal voor in kleine ruimtes, studentenkamers etcetera. Je kan er zoals op de foto te zien prima met 4 mensen aan eten, en eventueel met 6 (dan hebben de twee personen die aan het hoofd zitten alleen wel een tafelpoot tussen hun benen). Er zitten van die vilt-stickertjes onder allevier de poten van het ladeblok en op de poten die je uitschuift als je de tafelbladen opklapt, zodat je niet de vloer verpest met krassen door schuiven van de tafel/opklappen van de tafelbladen.

Nieuwprijs is momenteel 169 euro, ik heb er helaas indertijd nog meer voor betaald voor de prijsverlagingen :-).

Omdat 'ie helemaal ingeklapt zo klein is (26x74x80 cm) past hij makkelijk in vrijwel elke auto en heb je dus geen gezeur met het in elkaar zetten. Ik heb het boekje er nog bij, dus mocht je hem ooit toch uit elkaar willen halen dan kan je gewoon de handleiding volgen. Denk dat ik zelfs ergens de bon nog wel heb, mocht je die er graag bij willen dan zal ik daar even naar zoeken woensdag.

Vraagprijs is 120 euro, niet mee eens? Doe vooral een bod!
Op te halen in Utrecht, op de uithof, ligt goed bereikbaar vlakbij de snelweg.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 05-01-2015 22:59:51 ]
pi_148385683
Schopje
pi_148387928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 12:35 schreef vlindertje89 het volgende:
Schopje
Gezien de nieuwprijs + het feit dat je zelf al aangeeft dat er een beschadiging opzit vind ik je vraagprijs erg hoog.

Het model tafel is wel interessant.
pi_148389446
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 13:54 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Gezien de nieuwprijs + het feit dat je zelf al aangeeft dat er een beschadiging opzit vind ik je vraagprijs erg hoog.

Het model tafel is wel interessant.
Daarom staat er ook bij: ben je het er niet mee eens, doe vooral een bod :). Heb met marktplaats de ervaring dat een vraagprijs van 100 euro leidt tot biedingen die beginnen bij 30 euro, dus vandaar dat ik mijn vraagprijs wat hoog heb ingezet, want voor zo'n bedrag graat hij absoluut niet weg. Maar over de vraagprijs valt dus te praten.

De beschadiging is overigens niet zo dramatisch als misschien door de beschrijving lijkt, maar vind het wel zo fair om te melden en dat je er niet pas bij bezichtigen achter komt. Ik denk dat je vrij weinig ikea meubels kunt vinden die gebruikt zijn, waar geen enkel gebruikersspoor op aanwezig is. Ik zal morgen even een foto van het krasje maken.

Aan wat voor bedrag zat jij te denken?

[ Bericht 5% gewijzigd door vlindertje89 op 06-01-2015 14:47:33 ]
pi_148397450
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 14:40 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Daarom staat er ook bij: ben je het er niet mee eens, doe vooral een bod :). Heb met marktplaats de ervaring dat een vraagprijs van 100 euro leidt tot biedingen die beginnen bij 30 euro, dus vandaar dat ik mijn vraagprijs wat hoog heb ingezet, want voor zo'n bedrag graat hij absoluut niet weg. Maar over de vraagprijs valt dus te praten.

De beschadiging is overigens niet zo dramatisch als misschien door de beschrijving lijkt, maar vind het wel zo fair om te melden en dat je er niet pas bij bezichtigen achter komt. Ik denk dat je vrij weinig ikea meubels kunt vinden die gebruikt zijn, waar geen enkel gebruikersspoor op aanwezig is. Ik zal morgen even een foto van het krasje maken.

Aan wat voor bedrag zat jij te denken?
30 euro? :D
pi_148398574
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 18:31 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

30 euro? :D
Haha, dat gaat hem niet worden, helaas ;).
Heb via marktplaats al een bod van 75 euro.
pi_148412207
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 19:02 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Haha, dat gaat hem niet worden, helaas ;).
Heb via marktplaats al een bod van 75 euro.
Ah nou dan, succes :) Ik was met serieuze boden tot max 70 gegaan :P
pi_148417090
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ah nou dan, succes :) Ik was met serieuze boden tot max 70 gegaan :P
Dank. Mochten de marktplaats bieders afhaken, dan stuur ik je nog wel een berichtje of je nog geïnteresseerd bent!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')