abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6604858
Wie kent de Honda Crx Vtec in Amerikaanse uitvoering???

Is een 1600 en loopt 231 km/h !! 0-100 km/h in minder dan 7 sec.!!
Er is veel aanbod op Tuning gebied voor die auto, dus als ik 18 ben, koop ik me zo'n Crxje!

Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6604899
Mag je een goede baan hebben om zo'n auto te laten rijden...
pi_6604913
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:00 schreef Scion het volgende:
Wie kent de Honda Crx Vtec in Amerikaanse uitvoering???

Is een 1600 en loopt 231 km/h !! 0-100 km/h in minder dan 7 sec.!!
Er is veel aanbod op Tuning gebied voor die auto, dus als ik 18 ben, koop ik me zo'n Crxje!


Als iemand onder 23 met een Vtec dit leest wil die gene dan ff contact met me op nemen, heb ik die gene veel vragen te stellen
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
  zondag 3 november 2002 @ 20:02:41 #4
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_6604925
En dan hang je binnen een week tegen een boom, succes!

Nog afgezien van het feit dat ik me afvraag of die uitvoering er is, dat ding moet zeker 160-180pk hebben en als die er was geweest (als STANDAARD model dus) had ik dat wel geweten. Link oid?

[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 03-11-2002 20:04]

From outer space
pi_6604930
foto?
Doh!
pi_6604950
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:01 schreef Konijn het volgende:
Mag je een goede baan hebben om zo'n auto te laten rijden...
maar als ik groot en sterk ben heb ik ook veel centjes om die auto te laten rijden!
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6604967
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:02 schreef UTO het volgende:
En dan hang je binnen een week tegen een boom, succes!
dat zal nog meevallen denk ik zo......
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
  zondag 3 november 2002 @ 20:05:30 #8
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6604992
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:02 schreef raampje het volgende:
foto?
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_6604996
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:02 schreef raampje het volgende:
foto?
diej komt binnenkort wel......
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
  zondag 3 november 2002 @ 20:06:45 #10
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_6605016
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:04 schreef Scion het volgende:

[..]

dat zal nog meevallen denk ik zo......


En waarom denk jij dat zo? Omdat jij straks een geweldige chauffeur bent ALS je je rijbewijs hebt die zo´n racekanon wel effe onder controle houdt?

[sub]je zult de eerste niet zijn[/sub]

From outer space
  zondag 3 november 2002 @ 20:06:45 #11
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6605017
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:04 schreef Scion het volgende:

[..]

dat zal nog meevallen denk ik zo......


leer nou eerst maar eens te rijden in een gewone auto, voordat je deel wordt van de overgrote meerderheid van 18-23 jarigen met auto-ongeluk, die bij ons ieder weekend de EHBO in worden gedragen...
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_6605027
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:02 schreef UTO het volgende:
En dan hang je binnen een week tegen een boom, succes!

Nog afgezien van het feit dat ik me afvraag of die uitvoering er is, dat ding moet zeker 160-180pk hebben en als die er was geweest (als STANDAARD model dus) had ik dat wel geweten. Link oid?


het is dus zeker wel een standaard model, alleen niet lang in productie geweest, rijden maar zo'n 2000 hier in nederland, en hij heeft 160 peekaa
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6605056
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:06 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

leer nou eerst maar eens te rijden in een gewone auto, voordat je deel wordt van de overgrote meerderheid van 18-23 jarigen met auto-ongeluk, die bij ons ieder weekend de EHBO in worden gedragen...


pi_6605059
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:02 schreef UTO het volgende:
En dan hang je binnen een week tegen een boom, succes!
LOL
pi_6605066
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:06 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

leer nou eerst maar eens te rijden in een gewone auto, voordat je deel wordt van de overgrote meerderheid van 18-23 jarigen met auto-ongeluk, die bij ons ieder weekend de EHBO in worden gedragen...


ik zal rustig aan doen okee?
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
  zondag 3 november 2002 @ 20:08:58 #16
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6605082
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:07 schreef Pushit het volgende:

[..]


jij zwaait nu wel met je handje, maar het is nog maar de vraag of je die nog wel hebt na zo'n ongeluk...
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 3 november 2002 @ 20:09:39 #17
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6605103
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:08 schreef Scion het volgende:

[..]

ik zal rustig aan doen okee?


dan is een vw polo of een nissan micra ook wel een leuk beginnetje.

scheelt in de verzekeringskosten en brandstofverbruik

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_6605115
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:06 schreef UTO het volgende:

[..]

En waarom denk jij dat zo? Omdat jij straks een geweldige chauffeur bent ALS je je rijbewijs hebt die zo´n racekanon wel effe onder controle houdt?

[sub]je zult de eerste niet zijn[/sub]

ik ga altijd met oudere jongens om, een van hun heeft bijv. een golf vr6 getuned en al, en daar heb ik ook wel in gereden, dat ging heel lekker, en ik kijk wel uit als ik voor het eerst erin ga rijde


Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6605149

Bedoel je zo 1?

Deze is van me buurjongen, en ja, de hele voorkant lag al een keer in de puin

  zondag 3 november 2002 @ 20:11:53 #20
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6605152
en trouwens...
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:00 schreef Scion het volgende:
Wie kent de Honda Crx Vtec in Amerikaanse uitvoering???
een amerikaanse motor is berekend op, even uit m'n blote hoofd, brandstof van een octaan of 88-90; de importversie, geschikt voor 95 octaan euro-loodvrij heeft dus andere specs, los van het vermogenverlies door catalysator/demper/uitlaatsysteem, dat aan de europese wetgeving moet voldoen, enz.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_6605153
besef jij wel hoe moeilijk het is om zo'n wagen te vinden???
Money is better than poverty, if only for financial reasons
pi_6605161
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:08 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

jij zwaait nu wel met je handje, maar het is nog maar de vraag of je die nog wel hebt na zo'n ongeluk...


euh ik wel gelukkig

kan wel me favo kapsel niet meer dragen (kaal) omdat gewoon echt niet uitziet.... maar mag ook weer blij zijn dat er nog überhaupt haar zit

wel tof, zo'n 2.9l VR6 met chiptuning

pi_6605167
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:09 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

dan is een vw polo of een nissan micra ook wel een leuk beginnetje.

scheelt in de verzekeringskosten en brandstofverbruik


tsja.... maar jah, wil wel een beetje een mooie bak he...
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
  zondag 3 november 2002 @ 20:13:01 #24
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6605182
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:11 schreef Assimilator het volgende:
besef jij wel hoe moeilijk het is om zo'n wagen te vinden???
of zo'n wagen er mooi uit te laten zien natuurlijk (absoluut niet mijn smaak, maar ieder z'n eigen denk ik dan maar ).
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 3 november 2002 @ 20:14:33 #25
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_6605210
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:07 schreef Scion het volgende:

[..]

het is dus zeker wel een standaard model, alleen niet lang in productie geweest, rijden maar zo'n 2000 hier in nederland, en hij heeft 160 peekaa


Dus heeft niks met "Amerikaanse uitvoering" te maken, je hebt het gewoon over de standaard CRX Vtec die over de hele wereld te koop was, idd met 160pk

btw, toffe vrienden dat ze je zonder rijbewijs laten rijden in hun VR6, slimme vrienden ook

[Dit bericht is gewijzigd door UTO op 03-11-2002 20:18]

From outer space
pi_6605213
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:11 schreef Konijn het volgende:
[afbeelding]

Bedoel je zo 1?

Deze is van me buurjongen, en ja, de hele voorkant lag al een keer in de puin


jah dat komt in de buurt jah, zou zelf alleen voor grotere velgen gaan, ander bumpertje erop, onderlipje, witte pinkertjes, en meer van diej optische tunig pruttel,
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6605276
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:11 schreef dr.dunno het volgende:
en trouwens...
[..]

een amerikaanse motor is berekend op, even uit m'n blote hoofd, brandstof van een octaan of 88-90; de importversie, geschikt voor 95 octaan euro-loodvrij heeft dus andere specs, los van het vermogenverlies door catalysator/demper/uitlaatsysteem, dat aan de europese wetgeving moet voldoen, enz

trouwens.....

het is nog altijd een japans bakkie en het is een amerikaanse UITVOERING.... en wat betreft die katalysator, die kun je er zo onder weg trekken want het is tot bouwjaar '92 en toen waren de katalysatoren nog niet verplicht.... en het uitlaatsysteem is het zelfde als de europese uitvoering


Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6605284
Hoe heet je sjonnie
neh , maare crx wel leuk bakje alleen ik vindt het , het net niet hebben.
spaar ff en neem een leuke corrado 2.9 g60 d8 ik dat het was
games dont make people violent, lag does
pi_6605305
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Scion het volgende:

[..]
en trouwens, hoge toeren blokjes hebben bijna allemaal sowieso 98 octaa nodig, anders kan het gaan zelfontbranden.......


Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
  zondag 3 november 2002 @ 20:19:05 #30
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_6605319
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Braindeath het volgende:
Hoe heet je sjonnie
neh , maare crx wel leuk bakje alleen ik vindt het , het net niet hebben.
spaar ff en neem een leuke corrado 2.9 g60 d8 ik dat het was
2.9? zoveel niet
From outer space
pi_6605343
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:19 schreef UTO het volgende:

[..]

2.9? zoveel niet


2.9 is de VR6 met 190 pk

En de G60 is geloof ik een 1.8 met 160pk

pi_6605347
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:19 schreef UTO het volgende:

[..]

2.9? zoveel niet


nope das de VR6 waar je wel een G-lader op zou kunnen bouwen natuurlijk, tis een fancy woord voor Turbo

-edit- k*t konijn

[Dit bericht is gewijzigd door Pushit op 03-11-2002 20:21]

pi_6605356
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Braindeath het volgende:
Hoe heet je sjonnie
neh , maare crx wel leuk bakje alleen ik vindt het , het net niet hebben.
spaar ff en neem een leuke corrado 2.9 g60 d8 ik dat het was
En dan een dure G lader revisie.
Zal ook wel flink slurpen zo'n ding.

Honda is dan wat betrouwbaarder en goedkoper in onderhoud.

pi_6605367
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Braindeath het volgende:
Hoe heet je sjonnie
neh , maare crx wel leuk bakje alleen ik vindt het , het net niet hebben.
spaar ff en neem een leuke corrado 2.9 g60 d8 ik dat het was
quote:
Cliff is de naam, enne het is of vr6 of g60, maar de vtec is echt wel sneller hoor, die corrado is mischien een 6 cilinder 2.9 liter maar dat zegt niks, ga maar eens een half uurtje trappe in een corrado, dan merk je het wel...... muhahaha blunder van volkswagen die vr6 blokken
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6605371
ik is in de war , bedoel de vr6 2.9 natuurlijk
games dont make people violent, lag does
pi_6605426
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:20 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

En dan een dure G lader revisie.
Zal ook wel flink slurpen zo'n ding.

Honda is dan wat betrouwbaarder en goedkoper in onderhoud.


quote:
eindelijk iemand waar ik mee kan praten, zo'n klote g-lader gaat om de 50.000 km kapot of zow, en 190 pk uit een bijna 3 liter v6??? da's toch niks, enne iedereen die commentaar heeft die zeggen dat een vr6 sneller, durf ik te wedden dat 3/4 niet eens weten wat vr6 precies inhoud......
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6605428
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Cliff is de naam, enne het is of vr6 of g60, maar de vtec is echt wel sneller hoor, die corrado is mischien een 6 cilinder 2.9 liter maar dat zegt niks, ga maar eens een half uurtje trappe in een corrado, dan merk je het wel...... muhahaha blunder van volkswagen die vr6 blokken
--------------------------------------------------------------------------------
ehm word nou eerst maar eens 18 hè knul
pi_6605430
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:21 schreef Scion het volgende:

[..]


[..]

[/b]


Zo'n VTEC is misschien sneller.
Maar de 6 cilinder van de VR6 en het veel hogere koppel is veel lekkerder dan zo'n hoog toerige VTEC.
pi_6605434
Ben het wel met je eens dat vw meer uit die 2.8 en 2.9 vr6 blokken hadden moeten halen , maar de 4 en ook 3 zijn wel erug zuper hoor.
ik denk dat een crx er dan wel word uitgetrokken.
games dont make people violent, lag does
pi_6605444
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:24 schreef Scion het volgende:

[..]


[..]

[/b][/u]


Wat ben jij nou aan het fucken met je posts??
pi_6605492
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:24 schreef Scion het volgende:

vr6 is een v6 blok met een ultra kleine blokhoek van 30º en dat zorgt nogal voor koelingsproblemen, daarom is de hele vr6 een grote blunder, ze kunnen beter gewone v6 met een geoptimaliseerde vorm van een g-lader of turbolader of hoe je het ook wel noemen uitrusten, dan heb je tenminste een stevig scheurijzer


[Dit bericht is gewijzigd door Scion op 03-11-2002 20:32]

Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6605556
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:27 schreef Scion het volgende:

[..]

vr6 is een v6 blok met een ultra kleine blokhoek van 30º en dat zorgt nogal voor koelingsproblemen, daarom is de hele vr6 een grote blunder, ze kunnen beter gewone v6 met een geoptimaliseerde vorm van een g-lader of turbolader of hoe je het ook wel noemen uitrusten, dan heb je tenminste een stevig scheurijzer


VW heeft juist expres zo'n compacte 6 cilinder gemaakt om 'm in een Golf te proppen.
Zo'n VR6 was juist bedoeld als betaalbare 6 cilinder met prima rij eigenschapeen.

Als je zo'n 6 cilinder als gewone V6 moest bouwen met een turbo is dit niet te betalen en past het ook niet in de Golf/Corrado.

pi_6605625
[quote]Op zondag 3 november 2002 20:30 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

VW heeft juist expres zo'n compacte 6 cilinder gemaakt om 'm in een Golf te proppen.
Zo'n VR6 was juist bedoeld als betaalbare 6 cilinder met prima rij eigenschapeen.

Als je zo'n 6 cilinder als gewone V6 moest bouwen met een turbo is dit niet te betalen en past het ook niet in de Golf/Corrado.

[b] dan zou ik nog opteren voor een 1.8 of 2 liter met een flinke turbo, als sportmodel is dit wel te doen, of de gti ietsje sneller maken of zo, maar niet met die kut vr6-en werken

Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6605671
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:33 schreef Scion het volgende:
[quote]Op zondag 3 november 2002 20:30 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

VW heeft juist expres zo'n compacte 6 cilinder gemaakt om 'm in een Golf te proppen.
Zo'n VR6 was juist bedoeld als betaalbare 6 cilinder met prima rij eigenschapeen.

Als je zo'n 6 cilinder als gewone V6 moest bouwen met een turbo is dit niet te betalen en past het ook niet in de Golf/Corrado.

[b] dan zou ik nog opteren voor een 1.8 of 2 liter met een flinke turbo, als sportmodel is dit wel te doen, of de gti ietsje sneller maken of zo, maar niet met die kut vr6-en werken


Wat is er nou kut aan die VR6?
Dat ding werd bejubeld toen ie net uitkwam en rijdt ook nog eens zeer goed.

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?id=7521&mode=2

pi_6605793
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:36 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Wat is er nou kut aan die VR6?
Dat ding werd bejubeld toen ie net uitkwam en rijdt ook nog eens zeer goed.

http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?id=7521&mode=2


quote:

ten eerste: die dingen zijn maar traag voor hun afmetingen
op 2: trap er flink in en je motor is weer oververhit
op 3: het is een 12 klepper....... (goh wat een race auto poeh poeh)
op 4: helemaal geen extra luxe dingen of zo
op 5: moet ik nog doorgaan?
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6605826
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:42 schreef Scion het volgende:

[..]


[..]

[/b][/u]


Leer eerst eens quoten bijvoorbeeld.
Je hebt dus duidelijk geen ervaring met een VR6 en weet ook bijvoorbeeld niet wat de invloed van koppel is op het rijplezier.
pi_6605957
toevallig heb ik in een leuke golf vr6 gereden met stoel verwarming climattronic , en ledere bekleding tsja geen luxe zij je ??

mij maakt het niet uit wat van auto jij leuk vind , maar doe niet zo negatief over de vr6.

games dont make people violent, lag does
  zondag 3 november 2002 @ 20:54:08 #48
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6606083
zeg scion, leer eens quoten zeg, je eigen commentaar hoort ná de [/quote] tag
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef Scion het volgende:
trouwens.....

het is nog altijd een japans bakkie en het is een amerikaanse UITVOERING.... en wat betreft die katalysator, die kun je er zo onder weg trekken want het is tot bouwjaar '92 en toen waren de katalysatoren nog niet verplicht.... en het uitlaatsysteem is het zelfde als de europese uitvoering


en jij denkt zeker ook dat de apparatuur van Philips in de VS alleen maar een ander stickertje heeft gekregen? laatste keer dat ik daar checkde, was de netspanning nog 115V ipv 230 zoals in europa; de brandstof is daar ook anders, dus logisch dat de motoren ook anders zijn, om hetzelfde rendement + vermogen eruit te halen als in europa (of japan) en katalysatoren zijn daar anders (of afwezig) tov hier (en in japan, lijkt me).
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 3 november 2002 @ 20:55:14 #49
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6606111
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:25 schreef WorstKaas het volgende:

[..]

Wat ben jij nou aan het fucken met je posts??


ik wilde net ff zeggen
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_6606348
Scion: RTFF

Je bent nog geeneens 18, dus wat weet je eigenlijk van autorijden? Bij mijn weten is die VR6 een prima motor (heb er niet in gereden). 190 pk is ook helemaal niet beroerd voor een 2,8 liter V6 12klepper. da's iets van 63pk specifiek vermogen en dat is zelfs nog best netjes voor een 4-kleppen-per-cylinder motor.

btw: Audi monteert een 6.0 W12 in haar A8, die bestaat in feite uit twee licht uitgeboorde VR6 blokken. Kutmotor zei je?

  zondag 3 november 2002 @ 21:10:33 #51
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_6606425
quote:
Op zondag 3 november 2002 21:06 schreef Threepio het volgende:
Scion: RTFF

Je bent nog geeneens 18, dus wat weet je eigenlijk van autorijden?


z'n die-cast mini-speelgoed autootjes

[Dit bericht is gewijzigd door dr.dunno op 03-11-2002 21:20]

Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
  zondag 3 november 2002 @ 21:37:20 #52
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_6607209
JOngens, hij heeft "al" een keer in een getunede VR6 van zijn maten gereden! Dus hij heeft al de nodige rijervaring vertel die jongen niks over autorijden
From outer space
  Official ESF Kreviewer zondag 3 november 2002 @ 22:51:30 #53
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_6609801
Altijd leuk, die CRX topics.

Houden we het wel ff netjes en beschaafd hier? Bedankt.

pi_6610905
quote:
Op zondag 3 november 2002 21:37 schreef UTO het volgende:
JOngens, hij heeft "al" een keer in een getunede VR6 van zijn maten gereden! Dus hij heeft al de nodige rijervaring vertel die jongen niks over autorijden
Getunede?? Geen wonder dattie over oververhitting zeurt bij de VR6
  maandag 4 november 2002 @ 00:10:54 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_6611576
Koop een ECHTE sport wagen.
En ga niet in een opgeleuke boodschappen bakje rijden.
ik zou niet eens 230 durven te rijden in zo een auto.
Dat is het zelfde als dat je 140 rijd in een smart.
ENG DUS HEEL ERG ENG!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 4 november 2002 @ 00:20:29 #56
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_6611743
quote:
Op maandag 4 november 2002 00:10 schreef ook_gek het volgende:
Koop een ECHTE sport wagen.
En ga niet in een opgeleuke boodschappen bakje rijden.
ik zou niet eens 230 durven te rijden in zo een auto.
Dat is het zelfde als dat je 140 rijd in een smart.
ENG DUS HEEL ERG ENG!
Jaja, ga m in een NOG snellere auto stoppen
From outer space
pi_6611877
Ik snap jullie niet, wat doen jullie moeilijk! Koop gewoon een Scirocco... of een e36..

Maar eerst een Scirocco!! (De mijne) Ik twijfel... of ik koop een e36 of ik bouw deze helemaal om. Dan zou er een 2.0 16v in komen of een zwaarder blok..

pi_6617443
hallo sjonnie
p0ep is cool
pi_6619875
quote:
Op maandag 4 november 2002 13:49 schreef leet het volgende:
hallo sjonnie
pi_6621051
Kan me allemaal niets schelen wat jullie zeggen, een forum is er toch voor om met elkaar ideeen en gedachte's te wisselen, niet om iemand in de grond te trappen....

btw, die w12 zijn geen opgeboorde vr 6-en maar een hele nieuwe ontwikkelde motor.......}:O

Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6621129
Sjonnie mobiel
krijg je er een gratis petje en een dj pussywussy cd bij
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_6621192
quote:
Op maandag 4 november 2002 17:06 schreef Steve-O het volgende:
Sjonnie mobiel
krijg je er een gratis petje en een dj pussywussy cd bij
Je vergeet de gouden ketting
pi_6623194
quote:
Op maandag 4 november 2002 17:00 schreef Scion het volgende:
Kan me allemaal niets schelen wat jullie zeggen, een forum is er toch voor om met elkaar ideeen en gedachte's te wisselen, niet om iemand in de grond te trappen....
Je hebt gelijk.
We zijn hier een discussie aan het voeren VTEC versus G60.
Zijn er weer van die leukerds die helemaal niets toe te voegenhebben.
pi_6623338
quote:
Op maandag 4 november 2002 17:00 schreef Scion het volgende:
btw, die w12 zijn geen opgeboorde vr 6-en maar een hele nieuwe ontwikkelde motor.......}:O
nee hoor, VR6 <-> W12 je kunt toch wel al rekenen mag ik hopen hè? die naam is bewust gekozen OMDAT het een dubbel VR6 blok is --> 2xV = VV + 2x6 = 12 = VV12 oftewel W12.

in eerste instantie in de 1e Bugatti na de overname gebruikt.

  maandag 4 november 2002 @ 19:52:30 #65
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_6623891
Een vriend van mij had een Golf Vr6! Ik vergeet nooit meer dat geluid wat die auto had, luchtfilter erop .. verder gewoon standard laten! Echt ideaal dat ding, gewoon van 120 naar 220 in zijn 5. Als je echt haast had dan 110km per uur in zijn 2, 160 in 3, 200 in 4, en op video heb ik een top van 240 kunnen vast stellen !!!

Echt perfect zo'n auto, erg leuk koppel!
Super ... zeker het geluid


(alleen jammer dat het een Golf is, maar ik vind een golf VR6 meer dan een standard golf)

They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  maandag 4 november 2002 @ 20:30:44 #66
11488 UTO
Unidentified Typing Object
pi_6624707
quote:
Op maandag 4 november 2002 19:52 schreef jackson het volgende:
van 120 naar 220 in zijn 5

From outer space
  maandag 4 november 2002 @ 20:59:05 #67
33195 Eur0tiC
AlcoHol ? :)
pi_6625263
om maar even bij crx te blijven...
mooie car.. denk alleen beetje foute wijk....
maare.. kennis van me heeft er ook een en dan een DOHC model, daar heeft ie al es 225 mee gereden.. dus da's ook wel leuk..
en was wel leuk toen we even gingen sporten met een golfie VR6 naast ons.. uitslag zal ik even achterwege laten...

maar er stond ook laats mooie golf model1 bij mij voor de deur.. was van n bekende, mooi G60 blok d'r in, corrado binnekantje.. leren stoelen die had dus mooi 195 pk ofzo.. best leuk voor een auto van nog geen 700 kilo(binnekant was zo goed al leeg)

die week daar voor was hij dus ook nog in een andere wezen rijden, die eigenaar had een vermogen van 235 pk uit het fragiele G60 blokje weten te persen.. dus dat gaat wel hard...

je heb dames....vrouwen.... maar doe mij toch maar een lekker wijf :)
  maandag 4 november 2002 @ 21:17:42 #68
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_6625590
Foto is 418kb en nog zo traag ?
pi_6626624
Ckers een mooie kar, waar is die foto genomen dan?? new york of zo??? alleen de velgen zou ik een ander model voor kiezen, verder is het een heeeeel leuk karretje
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
pi_6626685
quote:
Op maandag 4 november 2002 20:59 schreef Eur0tiC het volgende:
om maar even bij crx te blijven...
[afbeelding] mooie car.. denk alleen beetje foute wijk....
maare.. kennis van me heeft er ook een en dan een DOHC model, daar heeft ie al es 225 mee gereden.. dus da's ook wel leuk..
en was wel leuk toen we even gingen sporten met een golfie VR6 naast ons.. uitslag zal ik even achterwege laten...
En wie heeft er gewonnen dan??? denk dat ik het antwoord wel weet
quote:
maar er stond ook laats mooie golf model1 bij mij voor de deur.. was van n bekende, mooi G60 blok d'r in, corrado binnekantje.. leren stoelen die had dus mooi 195 pk ofzo.. best leuk voor een auto van nog geen 700 kilo(binnekant was zo goed al leeg)

Die zal ook wel blazen denk ik!
Wie Niet Waagt..... Blijft Maagd
  maandag 4 november 2002 @ 22:28:46 #71
29071 Archie
Wegmisbruiker ;)
pi_6626860
Misschien moet je eerst maar eens je rijbewijs halen, en daarna ff wat rijervaring opdoen en dan een MOOIE auto kopen en niet zo'n tweedehands afgeragde bak waar veel sjonnies in rijden dus
Laag vliegen is ook een kunst!!!
pi_6627823
geef mij deze maar:

160pk 1.6Vtec
Dit is btw mijn auto:

110pk (nu dan) top ff over de 200.
pi_6701461
Die G*lf wint omdat die 174 pk heeft, standaard ed9 maar 130/124 afhankelijk van bouwjaar (Vtec is ook dohc).
Een maat van mij heeft een Civic vti met 160 pk, met 3 man reden wij een G*lf vr6 er nog dik uit. Geluid van een vr6 is idd wel lekker, maar kan lang niet op tegen een vtec.
[url]http://www.watbenjedan.nl[/url]
pi_6710556
Hee Cliff, zodra jij je CRX hebt gaan we langs al die mongolen die jou beetje lopen af te zeiken en dan stompen we ze .
tot rooks. Derekz0r
pi_6711310
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:09 schreef Salvad0R het volgende:
Hee Cliff, zodra jij je CRX hebt gaan we langs al die mongolen die jou beetje lopen af te zeiken en dan stompen we ze .
tot rooks. Derekz0r
Zozo, meneer heeft praatjes
pi_6712792
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 13:09 schreef Salvad0R het volgende:
Hee Cliff, zodra jij je CRX hebt gaan we langs al die mongolen die jou beetje lopen af te zeiken en dan stompen we ze .
tot rooks. Derekz0r

Hoe typisch

Maar wel snel bakkie. een vage kennis van mij heeft ook een 160pk CRX vtec 1.6. Dat ding gaat wel erg hard iig

.
pi_6714878
jonges, Cliff, degene die dit topic opende, kan het motor blok van een auto uit elkaar en weer in elkaar zetten, en dan doet ie t ook nog !
doe plz niet alsof hij zon ik-weet-een-klein-beetje-van-autootjes puber is.
BIJ VOORBAAT DANK.
  zaterdag 9 november 2002 @ 19:28:44 #78
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_6715004
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 19:21 schreef Salvad0R het volgende:
jonges, Cliff, degene die dit topic opende, kan het motor blok van een auto uit elkaar en weer in elkaar zetten, en dan doet ie t ook nog !
Op 1 cilinder zeker.

Graag gedaan.

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_6715548
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 19:21 schreef Salvad0R het volgende:
jonges, Cliff, degene die dit topic opende, kan het motor blok van een auto uit elkaar en weer in elkaar zetten.
nuttig

btw, ultimora vind crxjes leuk er uit zien, maar klein, duur, krap, en vooral SAAI OM IN TE RIJDEN

2825cc Single Turbo Beast
pi_6741857
Als je wat wilt weten over crx-en moet je even kijken op de site van de crxclub holland (www.crxclubholland.nl). Hebben ze ook een forum.

Leer je meteen dat een vtec niet amerikaans is

greetz Maarten

pi_6743130
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:42 schreef Scion het volgende:

ten eerste: die dingen zijn maar traag voor hun afmetingen
op 2: trap er flink in en je motor is weer oververhit
op 3: het is een 12 klepper....... (goh wat een race auto poeh poeh)
op 4: helemaal geen extra luxe dingen of zo
op 5: moet ik nog doorgaan?


Mag dus duidelijk wezen dat je er dus echt niks van begrepen hebt.....

Ik weet niet wat jou definitie van traag is, maar goed.. Maar omdat het een 12 klepper is.. is het gelijk geen race auto ??? wat is dan de definitie van een race auto ?? minimaal 20 kleppen ofzo ????

En geen luxe dingen ??? waar haal je die wijsheid vandaan dan ???? Ik vind:

Cruise control, airco, ABS, Airbags, board computer..

tog vrij luxe.... (of het nou opties zijn of standaard dingen..)

Motor die warm wordt.... dan heb je er zeker een gezien die stil stond en vol het gas erop zette ??? bij normal rijwind valt het reuze mee..

Ikzelf rij met een Corrado G60 rond.. en ja.. een VTEC zal me er met gemak uitrijden, want die van mij is compleet standaard... NOU EN ??? moet ik me daar nu minder om voelen ???

Bedoel.. je kan wel gaan zitten ouwehoeren dat je sneller bent dan een VR6 en een G60... maar wat wil je daarmee?? ben je nou stoer dan ?

Je koopt een auto omdat je er verliefd op bent..

want als we zo gaan beginnen.. dan ben je met je CRX ook helemaal NERGENS als er een Porsche naast je staat...

pi_14794780
Uhhhh, een amerikaanse uitvoering van de CRX VTEC bestaat niet!
Ze hebben daar in USA wel CRX-en maar geen VTEC uitvoering...

en de VTEC die wij kennen heeft standaard 150 pk ipv 160.........

"The Delicate Sound of Thunder"
pi_14799372
Hmm. Ik rij toch echt wel een CRX del sol met 160 pk hoor ?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 20 november 2003 @ 21:24:54 #84
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14799458
quote:
Op donderdag 20 november 2003 18:33 schreef Bjudoi het volgende:
Uhhhh, een amerikaanse uitvoering van de CRX VTEC bestaat niet!
Ze hebben daar in USA wel CRX-en maar geen VTEC uitvoering...

en de VTEC die wij kennen heeft standaard 150 pk ipv 160.........


Dit heb je niet goed. Het is toch echt wel 160 pk
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_14801228
poeh hee, dank je jacco
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_14801261
Hier een prachtig artikel over Honda's VTEC en Toyota's VVTI:

http://www.billzilla.org/vvtvtec.htm

"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_14823723
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:21 schreef Merlijn het volgende:
Hmm. Ik rij toch echt wel een CRX del sol met 160 pk hoor ?
Ja, das een sol.... Ik heb het over de MK1 en MK2 versie.... het zogenaamde type 2..................
"The Delicate Sound of Thunder"
  vrijdag 21 november 2003 @ 18:38:35 #88
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14823858
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 18:31 schreef Bjudoi het volgende:

[..]

Ja, das een sol.... Ik heb het over de MK1 en MK2 versie.... het zogenaamde type 2..................


De type 2 crx beschikt ook over 160 pk. Ze maken gebruik van B16A2 blok. En die heeft ook in de crx 160 pk.
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_14843042
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 18:38 schreef jacco het volgende:

[..]

De type 2 crx beschikt ook over 160 pk. Ze maken gebruik van B16A2 blok. En die heeft ook in de crx 160 pk.


In de Honda CRX type 2 VTEC, ook wel EE8 genoemd zit een B16a1 motor... Deze levert standaard 150 pk. In de Del Sol Vti zit een B16a2... Deze levert standaard inderdaad 160 pk.

Echt waar.........

"The Delicate Sound of Thunder"
pi_14845380
Ik heb vandeweek een CRX voor me gehad die volgens die kerel 160pk heeft (medestudent op opleiding). Die kerel was flink aan het vlammen, de snelheden varieerde van 70 tot 150. Dat ding is optisch flink getuned. Toch vind ik het jammer voor die kerel, omdat ik hem redelijk makkelijk bijhield En volluit ging hij zeker, hij heeft zo'n flitsding wanneer hij moet schakelen, en die zag ik toch regelmatig een lichtje geven Zijn uitlaat geluid kwam nog boven mijn motorgeluid uit, hij schakelde bij 100 (!) pas naar 3

Nee, doe mij maar Turbo

'99 MB E320 CDI T-model
  zaterdag 22 november 2003 @ 20:36:55 #91
41915 Eul
Greetings Eul
pi_14848323
quote:
Cliff is de naam, enne het is of vr6 of g60, maar de vtec is echt wel sneller hoor, die corrado is mischien een 6 cilinder 2.9 liter maar dat zegt niks, ga maar eens een half uurtje trappe in een corrado, dan merk je het wel...... muhahaha blunder van volkswagen die vr6 blokken
Misschien dat die CRX van 0-100km/h sneller is maar ik weet wel zeker dat de corado 2.9 van 100-200 je zoek rijd (als we het over snelheid hebben he... dus op een recht stuk), want dan beginnen die logge pk's te werken, je CRX heeft veel minder koppel en moet het dus hebben van de korte overbrengingen in combinatie met een groot toerenberijk. Dat helpt hem echter na ze 2e versnelling niet meer omdat dan de toerenval te groot wordt en dan moet je eht meer van je koppel hebben, en dat heeft die logge 2.9 .

Dan nog iets, ik heb in een 2.9 corado en een CRX V-tec mee gereden en als je eenmaal aan het rijden bent is die corado echt wel sneller dus ik weet niet hoe gaar die "getunde" corado van je maat is maar sta er even bij stil dat een vergelijking tussen 2 inmiddels afgetrapte auto's best wel eens verkeerd kan uitvallen.

Staar je ook maar neit blind op de spec's op papier. Die 7.0 van 0 naar 100 red je echt niet (in een orginele auto). Die is gerealiseerd door een coureur achter het stuur te zetten op een circuit met een goede grip en nieuwe banden, geen tegen wind en overbodige bagage en half tank. En dan nog doen ze het 50x overnieuw om er zeker van te zijn dat het uiterste er uit is geperst. Dus kijk maar niet teveel naar die waarden.

Het fijt dat het maar een 12 klepper is heeft neits temaken met hoe sportief de auto is. Dat hangt van héél andere dingen af. Een 16 klepper kan dan misschien sneller zijn maar dat hoeft absoluut niet zo te zijn!


Enne nog even over die corado, die wil ik niet ophemelen oid. ik wou alleen even de misverstanden recht zetten. Zelf vind ik een corado ook maar een plat geslagen golf maar ik ga niet iets af kraken zonder gefundeerde argumenten. In dit geval is mijn argument: smaak .

  zondag 23 november 2003 @ 13:34:34 #92
20141 pleymo
People = shit
pi_14861068
quote:
Op maandag 11 november 2002 17:44 schreef Phreak het volgende:

[..]

Mag dus duidelijk wezen dat je er dus echt niks van begrepen hebt.....

Ik weet niet wat jou definitie van traag is, maar goed.. Maar omdat het een 12 klepper is.. is het gelijk geen race auto ??? wat is dan de definitie van een race auto ?? minimaal 20 kleppen ofzo ????

En geen luxe dingen ??? waar haal je die wijsheid vandaan dan ???? Ik vind:

Cruise control, airco, ABS, Airbags, board computer..

tog vrij luxe.... (of het nou opties zijn of standaard dingen..)

Motor die warm wordt.... dan heb je er zeker een gezien die stil stond en vol het gas erop zette ??? bij normal rijwind valt het reuze mee..

Ikzelf rij met een Corrado G60 rond.. en ja.. een VTEC zal me er met gemak uitrijden, want die van mij is compleet standaard... NOU EN ??? moet ik me daar nu minder om voelen ???

Bedoel.. je kan wel gaan zitten ouwehoeren dat je sneller bent dan een VR6 en een G60... maar wat wil je daarmee?? ben je nou stoer dan ?

Je koopt een auto omdat je er verliefd op bent..

want als we zo gaan beginnen.. dan ben je met je CRX ook helemaal NERGENS als er een Porsche naast je staat...


een echte corrado liefhebber!!
pi_14869411
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 20:36 schreef Eul het volgende:

[..]

Blaat


Ik denk ook wel dat je gelijk hebt. Zo'n Honda is natuurlijk wel kei snel, maar die moet het van z'n peekaas en hoge toeren hebben. In hoge versnellingen trekken ze volgens mij niet echt hard meer. Daar heb je toch wat meer koppel voor nodig. Vandaar dat ik ook turbo/compressor prefereer 130km/h in 5e versnelling en gas geven resulteerd bij mij tot een trapje in je rug... en dat op 3200rpm Heerlijk
'99 MB E320 CDI T-model
  zondag 23 november 2003 @ 20:08:05 #94
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_14870100
quote:
Op zondag 23 november 2003 19:42 schreef j22flyingdownwind het volgende:

[..]

Ik denk ook wel dat je gelijk hebt. Zo'n Honda is natuurlijk wel kei snel, maar die moet het van z'n peekaas en hoge toeren hebben. In hoge versnellingen trekken ze volgens mij niet echt hard meer. Daar heb je toch wat meer koppel voor nodig. Vandaar dat ik ook turbo/compressor prefereer 130km/h in 5e versnelling en gas geven resulteerd bij mij tot een trapje in je rug... en dat op 3200rpm Heerlijk


Ik rij dus zelf ook CRX, geen VTEC helaas, maar die trekt toch echt nog wel lekker door op 130km/h hoor. Ik vind 'm sneller en directer reageren dan andere auto's waarin ik heb gereden/meegereden. Een VTEC hou ik trouwens niet bij, we reden laatst met een aantal CRX'en achter elkaar en ik merkte toch duidelijk dat ik m'n meerdere in die VTEC-uitvoering die voor me reed moest erkennen. M'n volgende auto gaat waarschijnlijk ook een CRX VTEC worden...
Don't let my username fool you...
  zondag 23 november 2003 @ 20:13:28 #95
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_14870230
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 16:54 schreef Bjudoi het volgende:

[..]

In de Honda CRX type 2 VTEC, ook wel EE8 genoemd zit een B16a1 motor... Deze levert standaard 150 pk. In de Del Sol Vti zit een B16a2... Deze levert standaard inderdaad 160 pk.

Echt waar.........


B16a1 is non-Vtec en dus ook met een nokkenas. B16a2 is DOHC en Vtec en dus met 160 pk

Die B16a1 heeft volgens mij 120 maar dat weet ik niet zeker.

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_14870421
quote:
Op zondag 23 november 2003 20:08 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Ik rij dus zelf ook CRX, geen VTEC helaas, maar die trekt toch echt nog wel lekker door op 130km/h hoor. Ik vind 'm sneller en directer reageren dan andere auto's waarin ik heb gereden/meegereden. Een VTEC hou ik trouwens niet bij, we reden laatst met een aantal CRX'en achter elkaar en ik merkte toch duidelijk dat ik m'n meerdere in die VTEC-uitvoering die voor me reed moest erkennen. M'n volgende auto gaat waarschijnlijk ook een CRX VTEC worden...


Ik twijfel er zeker niet aan dat ze lekker doortrekken, maar is het niet zo dan dat je hem wel hoog in toeren meot houden? Direct zijn ze zeker wel. Dat is bij mij het nadeel, ik heb een turbogat, en das neit zo erg als je flink in de toeren trekt want dan gaat ie na overschakelen in de turbo-zone verder, maar als ik 130 rij in 5e versnelling en ik geef een por gas dan duurt het *- een seconden voor de turbodruk optimaal is, en pas na die seconden krijg je die trap in je rug Maargoed als je een beetje inzicht in het verkeer hebt dan maakt het ook nix uit, kwestie van op het juiste moment gas geven Een klasgenoot heeft een BMW 323i (170pk), en die hield me tot de 100 redelijk bij, maar daarna was ik toch wel wat sneller... Blijft leuk, verbaasde mensen omdat ze door een Saab van bijna 17 jaar oud zoekgereden worden Heerlijk...
'99 MB E320 CDI T-model
pi_14870694
No offence, maar ik vind golf's en crx'en vaak mooi om te zien, maar ik zou er zelf geen willen hebben. Ieder z'n eigen smaak, japanners maken goeie wagens, maar ik zou er gewoon niet in gezien willen worden.

Ik rij btw. zelf in een Hyundai coupé

En ja een vtec is sneller, en ja een G60 is sneller en ja een Vr6 is sneller.
Alleen bij de flitspalen kan ik ze makkelijk bijhouden en die hebben we hier genoeg.

M'n signature, wat doe je :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')