Omdat er niets te juichen valt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom staat die Belg nu niet als een dorpsgek te juichen ?
Als mede Belg voel ik mij verplicht om voor den Kim te supporterenquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor die boze hamster?
Onbegrijpelijk, ik mag hem wel.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leeuwendeel dartsfans kotst op Wade.
Soms wel een hoge score , maar dan juicht die nog nietquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat er niets te juichen valt.
Ja joh, wat was dat vorige week? Waarom deed ie dat? Oogde zo ongeïnteresseert met dat geknauw.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Als mede Belg voel ik mij verplicht om voor den Kim te supporteren
Maar godsamme dat ie zijn bakkes eens normaal doetalhoewel ik mij nóg meer ergerde aan de kauwgom vorige week..
Ik vind het een akelig mannetje...quote:
Hier hetzelfde, maar ik vind het mooi dat hij er dit jaar weer bij is. Liever Wade dan mannen als Thornton, Hamilton, Whitlock en Newton.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik haat hem niet, ben ook geen enorm fan. Wel een aardige vent.
Hij is een beetje ziek, kan hij ook niks aan doen.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind het een akelig mannetje...speelt verder wel fijn, maar als persoon zelf brrrr *huiver*
Ik zie Thornton wel graag darten. Zoals hij op nieuwjaarsdag tegen Thornton speeldequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar ik vind het mooi dat hij er dit jaar weer bij is. Liever Wade dan mannen als Thornton, Hamilton, Whitlock en Newton.
Geen idee... Misschien toch om zenuwen te onderdrukken ivm eerste wedstrijd in de premier league..?? Dunno... Maar qua spel deed ie het echt niet verkeerd verder imo. (Nouja... Vorige week dan.. Geen idee wat dit isquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja joh, wat was dat vorige week? Waarom deed ie dat? Oogde zo ongeïnteresseert met dat geknauw.
Weet ik.. En hij pakt er medicijnen voor, maar dan nog... Brrrquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij is een beetje ziek, kan hij ook niks aan doen.
Whitlockquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, maar ik vind het mooi dat hij er dit jaar weer bij is. Liever Wade dan mannen als Thornton, Hamilton, Whitlock en Newton.
Thornton tegen Thornton?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Thornton wel graag darten. Zoals hij op nieuwjaarsdag tegen Thornton speelde
Over zieke mensen gesproken..quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whitlock![]()
maar wat is die zo vreselijk slecht het laatste jaar
Hij heeft genoeg goede wedstrijden gespeeld. In zijn, gok ik, Premier League debuutjaar was hij erg sterk. Tegen Wade op de WGP was 'ie ookquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Thornton tegen Thornton?
Ik weet welke pot je bedoelt, maar dat niveau haalt hij zelden. Elke keer dat nee geschudt tussen de darts door. Negatief hoopje mens is het vaak.
Manley zou heel goed opgepakt kunnen worden voor het friemelen aan minderjarige ladyboys in Thailand.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Wade is een beetje de gekkere versie van Peter Manley
Fapje machen...quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef killerkip69 het volgende:
even 'n paar tetten, gewoon omdat het kan...
[ afbeelding ]
Daar acht ik Manleybaas wel toe in staat.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Manley zou heel goed opgepakt kunnen worden voor het friemelen aan minderjarige ladyboys in Thailand.
Wait.. Whut..?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Over zieke mensen gesproken..
Priemgirl likes dartsen en tetten?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait.. Whut..?of bedoel je in de vorm van: spoort ook niet helemaal
Tetten; always appreciated
Whitlock is een alcoholist en kinderachtig naar ex-vriendinnetjesquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wait.. Whut..?of bedoel je in de vorm van: spoort ook niet helemaal
Tetten; always appreciated
Kinderachtig naar ex ja? Wist ik niet.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Whitlock is een alcoholist en kinderachtig naar ex-vriendinnetjes
Die kan wel een pijltje gooien, somsquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef icloud het volgende:
Waarom in godsnaam mocht die pedo in 2009 meedoen met de pl?
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:24 schreef Sportex het volgende:
[..]
Die kan wel een pijltje gooien, soms
Haalde toch de halve finale ofzo ?quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:23 schreef icloud het volgende:
Waarom in godsnaam mocht die pedo in 2009 meedoen met de pl?
Maar hij kwam toen bij de PDC als wereldkampioen en haalde ook kwartfinale op dat WK ervoor. Denk dat ze hem toen als aanstormend talent een kans gaven.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:26 schreef icloud het volgende:
[..]![]()
ik wil best erkennen dat hij soms een pijltje kan gooien, maar echt niet goed genoeg om in de pl te spelen.(zoals ook is bewezen) waar staat hij op de oom? Twintigste ofzo
In de PL? Nee johquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haalde toch de halve finale ofzo ?
Nein, werd laatstequote:Op donderdag 12 februari 2015 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Haalde toch de halve finale ofzo ?
Wat mij betreft moet de pl bestaan uit de top8 + twee wildcards. Overgestapte spelers kunnen nooit meedoen in hun eerste twee jaar, uitgezonderd extreme talenten(die zich bewezen gebben)quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:30 schreef Sportex het volgende:
[..]
Maar hij kwam toen bij de PDC als wereldkampioen en haalde ook kwartfinale op dat WK ervoor. Denk dat ze hem toen als aanstormend talent een kans gaven.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Priemgirl likes dartsen en tetten?
Hmm.. Teleurstellend..quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Whitlock is een alcoholist en kinderachtig naar ex-vriendinnetjes
ahquote:Op donderdag 12 februari 2015 22:35 schreef Sportex het volgende:
[..]
Kwartfinale dus. Verloren van RayBar180
Weet niet hoe hij het dat jaar op andere toernooien deed en/of ie daar al voor geplaatst was (zoals Bunting). Dan is het wel te rechtvaardigen als hij het daar goed deed.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:33 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat mij betreft moet de pl bestaan uit de top8 + twee wildcards. Overgestapte spelers kunnen nooit meedoen in hun eerste twee jaar, uitgezonderd extreme talenten(die zich bewezen gebben)
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kinderachtig naar ex ja? Wist ik niet.
Moet kunnen. Niks mis mee.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man, goed dat hij dit deelt.
quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kinderachtige kutstreek.quote:Op donderdag 12 februari 2015 22:37 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |