Het is een internationale wedstrijdsport.quote:Op maandag 5 januari 2015 18:48 schreef Monolith het volgende:
Studio sport opent met de aankondiging van de overwinning van Gary. We kunnen nu wel concluderen dat darten een sport is.
In België zie ik de laatste week op teletekst ook darts elke dag bovenaan staan op de sportpagina. Zegt toch wel wat.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 03:22 schreef wimderon het volgende:
twitter:DaveAllen1981 twitterde op maandag 05-01-2015 om 16:02:26Last night's #WHDarts final saw a 1.36 million average audience & 1.86m peak on @SPORT1 in Germany - amazing figures! Congrats @ElmarPaulke reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Daar heeft peter wright geen last van.
[ afbeelding ]
Ik denk dat het bij de dartssport steeds meer mensen intrigeert hoe hoog de spanning op kan lopen tijdens een wedstrijd. Wedstrijden kunnen in no-time compleet kantelen, tot in extremis toe zelfs nadat een speler een stuk of 3 matchdarts mist. De druk op het gooien van één dart kan mede daardoor zo ongelofelijk hoog zijn. Dat is gewoon bijzonder.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 09:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In België zie ik de laatste week op teletekst ook darts elke dag bovenaan staan op de sportpagina. Zegt toch wel wat.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Daar heeft peter wright geen last van.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is een internationale wedstrijdsport.
Darten is geen topsport.
Volgens de gestelde normen van NOC-NSF is darten geen topsport. Er doen niet genoeg naties aan een WK mee.quote:
Sportief treurig? Het is niet zo'n heel gekke wildcard. Je kunt er wel weer zo'n kleurloze stabiele speler bijgooien, maar Kim heeft de laatste tijd best aardig gespeeld en kan in het korte format ook nog zeker wel wat laten zien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
Huybrechts PL zie ik net
Hoezo de PDC wil de Belgische markt aanboren. Commercieel geniaal, sportief treurig.
In zijn eerste jaar was Huybrechts nog wel leuk om naar te kijken. Tegenwoordig vind ik hem irritant. Dat is sinds hij een jaar of twee (misschien al drie?) geleden heel theatraal ging doen op het podium van een televisietoernooi toen ie tegen z'n broer moest gooien.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:27 schreef de_boswachter het volgende:
Huybrechts PL zie ik net
Hoezo de PDC wil de Belgische markt aanboren. Commercieel geniaal, sportief treurig.
O ja want NOC-NSF heeft een sport meter. Zo'n eentje wat je in de reedt van een sporter douwt en de meter aangeeft op een schaal van 1 tot 10 hoe veel het een sport is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de gestelde normen van NOC-NSF is darten geen topsport. Er doen niet genoeg naties aan een WK mee.
Ik proef frustratie, maar dit zijn de harde feiten.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
O ja want NOC-NSF heeft een sport meter. Zo'n eentje wat je in de reedt van een sporter douwt en de meter aangeeft op een schaal van 1 tot 10 hoe veel het een sport is.
NOC-NSF en KNVB zijn 2 organisaties die je niet serieus moet nemen.quote:Op woensdag 7 januari 2015 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik proef frustratie, maar dit zijn de harde feiten.
Het is trouwens wel een sport, namelijk een internationale wedstrijdsport.
Volgens mij is wat betreft internationaal karakter geen verschil met schaatsen.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens de gestelde normen van NOC-NSF is darten geen topsport. Er doen niet genoeg naties aan een WK mee.
Klopt, maar schaatsen is een wintersport en darts een zomersport. Bij zomersporten ligt de drempel hoger.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij is wat betreft internationaal karakter geen verschil met schaatsen.
Wat heeft de OS te maken met het feit of het topsport of geen topsport is?quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar schaatsen is een wintersport en darts een zomersport. Bij zomersporten ligt de drempel hoger.
Ik zeg niets over de OSquote:Op woensdag 7 januari 2015 11:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat heeft de OS te maken met het feit of het topsport of geen topsport is?
Voetbal op de OS stelt niks voor maar niemand betwist dat voetbal geen topsport is.
quote:
Jij bent echt sneu. We weten nu wel dat JIJ darten geen sport vindt.quote:Op woensdag 7 januari 2015 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, maar schaatsen is een wintersport en darts een zomersport. Bij zomersporten ligt de drempel hoger.
Vereenvoudigde versie van Wikipedia:quote:
Ik vind darten sowieso wel een sport, want er is competitie en je moet bepaalde inspanningen verrichten om hierin een hoog niveau te bereiken. Ik vind het alleen een sport die alleen spannend is als je sterk iemand support. Verder is er weinig interessant aan.quote:Op woensdag 7 januari 2015 17:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij bent echt sneu. We weten nu wel dat JIJ darten geen sport vindt.
Hoe kom je hierbij?quote:Op woensdag 7 januari 2015 16:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jaja mensen, Ray en Silv gaan scheiden?!?!?!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |