Hmm, dat weet ie doorgaans minder te verbergen dan nu.quote:
Op zo'n belangrijk moment, drie keer mis. Nooit.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan heb je dit toernooi niet echt gevolgd
reclame nu man.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef RingBewoner het volgende:
Kut ik wil roken en bier halen maar niks missen..
Gisteren nog volgens mijquote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Op zo'n belangrijk moment, drie keer mis. Nooit.
Misschien weet Lange_Lans dit, die kent hem goed.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
jawel tegen die Belg nog.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar moest ik ook wel om lachen. Krijg haast het idee dat Gary vandaag de mentaal sterkere speler is.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:57 schreef Oliver23 het volgende:
4-4
Taylor wil Gerrie een boks aanbieden, Gerrie loopt hem voorbij
Moet Anderson de volgende set wel pakkenquote:Op zondag 4 januari 2015 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Eindelijk weer eens een echte spannende finale.
Die hebben we tijden niet gezien op het WK.
Volgens mij tegen Vincent ook een keer, toen hij zo raar deed met zijn vingertjes naar zijn oren.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Een trippel karmeliet zou ook niet erg zijnquote:Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef Travel. het volgende:
Oke jongens, volgende pijl moet trippel 20 zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |