abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148339312
9gag delen op Fok.
  zondag 4 januari 2015 @ 23:07:22 #77
430880 mig72
De Professional
pi_148339408
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef GhpH het volgende:

[..]

Maar ik zou die games in eerste instantie niet gekocht hebben. Het is gewoon dat ik ze gratis kan krijgen. Dan laat ik ze heus niet liggen.
Zo'n beetje ieder bedrijf/product heeft een demoversie, dat moet je dus uitproberen.

Nogmaals af en toe downloaden is oké, maak er alleen geen gewoonte van want dan doe je die bedrijven pijn in hun portemonnee.

En betaal wel waar je kunt of ga voor een goedkopere alternatief of iets dat gratis is.
pi_148339412
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:40 schreef GhpH het volgende:
En tevens:

Mensen die LOK kinderachtig vinden :')
[ afbeelding ]
meerdere mensen gesproken die weigerden Korra te kijken omdat het op Nickelodeon was :')
  zondag 4 januari 2015 @ 23:07:30 #79
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_148339413
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:00 schreef GhpH het volgende:

[..]

Te laat.

Dan nog, als de prijs te hoog is zal de consument afwijken.

Het is namelijk in een markt de consument die de prijs bepaalt. En zeker als de consument het elders goedkoper of gratis krijgt. Zo werkt het kapitalisme.
Welke prijzen denk jij te bepalen als consument? :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_148340481
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Welke prijzen denk jij te bepalen als consument? :')
De prijzen van games. Als je denkt dat bedrijven nog steeds dezelfde prijzen blijven hanteren tot hun faillisement dan heb je pech. En de prijzen kunnen zelfs op lagere schaal winstgevend zijn. Denk maar niet dat een uitverkoop er is om jou geld te besparen. Maar gewoon om meer klanten te lokken tegen een leefbare prijs. Maar die prijs is dus blijkbaar ook genoeg om het bedrijf te steunen, alleen zetten ze er tijdsdruk achter om mensen snel maar te laten kopen.

Ik kijk daar voorbij.
pi_148340618
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef mig72 het volgende:

[..]

Zo'n beetje ieder bedrijf/product heeft een demoversie, dat moet je dus uitproberen.

Nogmaals af en toe downloaden is oké, maak er alleen geen gewoonte van want dan doe je die bedrijven pijn in hun portemonnee.

En betaal wel waar je kunt of ga voor een goedkopere alternatief of iets dat gratis is.
En waarom zou ik niet voor de volle game gaan als deze gratis te krijgen is, en ik toch niet van plan ben hem te kopen? Het doet dan werkelijk de consument geen schade toe. Want ik kopieer de game data, ik steel hem niet. Dus verlies maken ze helemaal niet. Alleen potentieel verlies.

Dat niet eens, want ik zou het product ook niet kopen als het niet downloadbaar was.
pi_148340664
Gut. De eeuwig downloaddiscussie?
  zondag 4 januari 2015 @ 23:36:13 #83
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_148340941
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:28 schreef GhpH het volgende:

[..]

De prijzen van games. Als je denkt dat bedrijven nog steeds dezelfde prijzen blijven hanteren tot hun faillisement dan heb je pech. En de prijzen kunnen zelfs op lagere schaal winstgevend zijn. Denk maar niet dat een uitverkoop er is om jou geld te besparen. Maar gewoon om meer klanten te lokken tegen een leefbare prijs. Maar die prijs is dus blijkbaar ook genoeg om het bedrijf te steunen, alleen zetten ze er tijdsdruk achter om mensen snel maar te laten kopen.

Ik kijk daar voorbij.
Als ze failliet gaan dan eindigen de spellen die er zijn in de budgetbak om er nog iets uit te krijgen en de rechten worden verkocht aan de volgende die gewoon weer de oude prijzen gaat gebruiken hoor. Denk je nu serieus dat dat zich blijft herhalen? Verkoopt een (franchise) spel belachelijk slecht doen ze misschien nog een poging en dan verdwijnt het. Zie Medal of Honor bijvoorbeeld. Misschien waren de laatste games slecht (naar mijn mening niet, vond die met de Taliban die niet zo genoemd mochten worden best vermakelijk) en nu is het weg en krijg je Battlefield Hardline in die plek, fantastisch.

Maar goed, waarschijnlijk ben jij er zo een die 300 games heeft staan en ze allemaal een uurtje speelt. Ik blijf gewoon bij games die mij boeien en waar ik makkelijk veel uren in kan steken waardoor ze qua prijs geen ene fuck voorstellen.
[/quote]
pi_148341368
quote:
10s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:36 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Als ze failliet gaan dan eindigen de spellen die er zijn in de budgetbak om er nog iets uit te krijgen en de rechten worden verkocht aan de volgende die gewoon weer de oude prijzen gaat gebruiken hoor. Denk je nu serieus dat dat zich blijft herhalen? Verkoopt een (franchise) spel belachelijk slecht doen ze misschien nog een poging en dan verdwijnt het. Zie Medal of Honor bijvoorbeeld. Misschien waren de laatste games slecht (naar mijn mening niet, vond die met de Taliban die niet zo genoemd mochten worden best vermakelijk) en nu is het weg en krijg je Battlefield Hardline in die plek, fantastisch.

Maar goed, waarschijnlijk ben jij er zo een die 300 games heeft staan en ze allemaal een uurtje speelt. Ik blijf gewoon bij games die mij boeien en waar ik makkelijk veel uren in kan steken waardoor ze qua prijs geen ene fuck voorstellen.
Je gaat telkens voorbij het feit dat ik die spellen ook niet zou kopen als downloaden geen optie was. Alle argumenten over financiën van het bedrijf zijn in dit geval waardeloos.

Ik koop nooit games voor de volle prijs. Alleen als ik het soms ksn (Skyrim met alle DLC's voor 10 euro kon ik niet laten liggen). Of als ik iets zie sls de batman bundel op www.nuuvem.com.br oké, dan soms. Nat mijn uitgaven zijn minimaal.

Ik heb nu inderdaad veel spellen (30 storyline spellen). Maar die werk ik 1 voor 1 af. Ik ga ze niet een uur spelen. (Wat ook handig is bij non-demo games. De mogelijkheid om niet 60 euro afgenomen te worden, want retourneren mag niet.

Daarbij is mijn inkomen mijn stufi. Groot geld uitgeven doe ik pas als ik zelf verdien.

Heb ook nog muziek (recording, gitaar, keyboard, etc,..) en andere dingen.

Jack of all trades zijn vereist een prijsbewust oog. Ik heb die 60 euro harder nodig dan ubischoft.
  zondag 4 januari 2015 @ 23:50:50 #85
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_148341796
Nou ja daar ga ik niet zozeer aan voorbij ik vind het alleen jammer dat er mensen zijn die serieus bijna alles downloaden, ook wanneer een spel ze bevalt. Films kan ik begrip voor opbrengen, je kijkt maximaal drie uur, vaak valt het toch nog tegen en dat moet dan 20 euro kosten bij release en het eindigt jarenlang in een stoffig hoekje van de kast. Cd's als het muziek is wat je kan waarderen maar niet idolaat van bent en je er toch niet vaak naar zal luisteren. Als ik weet dat ik ergens van zal genieten als ik het koop dan doe ik het gewoon, en ik ben ook geen rijk persoon of iets en toen ik nog studiefinanciering had en geen bijbaan (op betaalde stage na, dat wel) deed ik het ook al. Vermaak kost nu eenmaal geld maar goed, jij hebt andere entertainment prioriteiten die geld kosten dan, die had en heb ik niet.
[/quote]
pi_148344260
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:50 schreef Catkiller het volgende:
Nou ja daar ga ik niet zozeer aan voorbij ik vind het alleen jammer dat er mensen zijn die serieus bijna alles downloaden, ook wanneer een spel ze bevalt. Films kan ik begrip voor opbrengen, je kijkt maximaal drie uur, vaak valt het toch nog tegen en dat moet dan 20 euro kosten bij release en het eindigt jarenlang in een stoffig hoekje van de kast. Cd's als het muziek is wat je kan waarderen maar niet idolaat van bent en je er toch niet vaak naar zal luisteren. Als ik weet dat ik ergens van zal genieten als ik het koop dan doe ik het gewoon, en ik ben ook geen rijk persoon of iets en toen ik nog studiefinanciering had en geen bijbaan (op betaalde stage na, dat wel) deed ik het ook al. Vermaak kost nu eenmaal geld maar goed, jij hebt andere entertainment prioriteiten die geld kosten dan, die had en heb ik niet.
Tja wat kan ik zeggen. Ik ben een opportunist. Zodra een kans zich voordoet neem ik die ;)
  maandag 5 januari 2015 @ 01:07:49 #87
433780 Jay-zzz
I'm going hard with style
pi_148344355
Je mag mijn seed wel gebruiken.
I'm not a businessman, I'm a business, man!
pi_148344946
Het is 2015 vriend. Stream die serie gewoon.

quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef Der_Mann het volgende:

[..]

meerdere mensen gesproken die weigerden Korra te kijken omdat het op Nickelodeon was :')
Het werkelijke probleem is dat het gewoon het uitmelken van een succesvol concept is.

[ Bericht 88% gewijzigd door TorroFernandes op 05-01-2015 01:56:03 ]
  maandag 5 januari 2015 @ 15:46:25 #89
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_148358256
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:26 schreef GhpH het volgende:

[..]

Pokémon daarentegen niet _O_
Inderdaad, postgame van pokémon _O_
Ik haat het als Snorlax me nakt.
pi_148358356
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:46 schreef Munchlax het volgende:

[..]

Inderdaad, postgame van pokémon _O_
Ik ben nu 19.5 maar ik twijfel soms geen moment om terug mijn gameboy uit de kast te halen _O-
  maandag 5 januari 2015 @ 15:50:21 #91
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_148358436
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:48 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik ben nu 19.5 maar ik twijfel soms geen moment om terug mijn gameboy uit de kast te halen _O-
Idd, soms heb je er gewoon zin in. Het is niet dat ik het heel veel speel (wat veel mensen denken), maar wanneer je er in de "mood" voor bent is het een topspel :D .
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:02:07 #92
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_148358937
Usenet, ¤6 per maand met onbeperkte snelheid. Torrent is voor zeldzame dingen en voor mensen die usenet te duur vinden.
pi_148359389
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:02 schreef Manke het volgende:
Usenet, ¤6 per maand met onbeperkte snelheid. Torrent is voor zeldzame dingen en voor mensen die usenet te duur vinden.
En hoe registreer en download je voor usenet, want met dat usenet en nieuwsgroepen en zo ben ik helemaal vreemd :@
  maandag 5 januari 2015 @ 16:20:37 #94
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_148359591
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:15 schreef GhpH het volgende:

[..]

En hoe registreer en download je voor usenet, want met dat usenet en nieuwsgroepen en zo ben ik helemaal vreemd :@
de service: www.sunnyusenet.com

De (een) client: www.shemes.com

De content: www.nzbserver.com of spotnet, of ao dit forum (zijn er meer van) www.angels4always.com

Zoekmachine: www.binsearch.info
pi_148359754
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:59 schreef GhpH het volgende:
Ik wil dus mijn series downloaden, maar sinds dat de piratebay weg is zijn er geen goede torrentsites over. Alle mirrors zijn bagger. En zelfs kickass torrents heeft een kleiner aanbod aan zowel torrents als seeders.

Legend of Korra moeten downloaden met 15 seeders. dit schiet lekker op zeg :')
Kickasstorrents is anders altijd al beter geweest dan de piratebay heur.
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_148361470
TS heeft een handleiding voor torrents nodig :')

www.torrentz.eu , index van alle bekende torrentsites :)
pi_148361779
Te arm zijn om het origineel te kopen. :')
Corporate translator
  maandag 5 januari 2015 @ 17:45:46 #98
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148361933
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:06 schreef deadprez het volgende:
gebruik demonoid
Dat is wel een clubje waarbij je een invite nodig hebt.
Liefde voor God
  maandag 5 januari 2015 @ 17:46:06 #99
395200 deadprez
One more rail
pi_148361948
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Dat is wel een clubje waarbij je een invite nodig hebt.
Af en toe gooien ze de registratie shit open.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 5 januari 2015 @ 17:46:39 #100
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_148361965
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

Af en toe gooien ze de registratie shit open.
Klopt, maar om daar op te blijven wachten. Ik raak overigens wel steeds mijn wachtwoord kwijt... :')
Liefde voor God
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')