wnnr Harms? Wel een prima spelerquote:Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adams v Dekker & Mitchell v O'Shea waren best leuk.
You can relax nowquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Taylor is wel van de pittige uitspraken. ''Dit is de finale''
Gerriequote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef RingBewoner het volgende:
Voor wie zijn jullie eigenlijk? Anderson of Taylor?
Haten op de beste ooit, de zesssssssssssssssssssstiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeennnnnnnnnn tijd wereldkampioen.quote:
AndersGODquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef RingBewoner het volgende:
Iedereen is voor Andersonquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef RingBewoner het volgende:
Andersen natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef RingBewoner het volgende:
Dan kan het nog wel een kwal van een gozer zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Haten op de beste ooit, de zesssssssssssssssssssstiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeennnnnnnnnn tijd wereldkampioen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Oliver23 het volgende:
Gaan we de Nederlandse Walkon Girls hier beoordelen?
Ach, ik van vanavond voor Gerrie maar dat is puur de gunfactor omdat hij het voor het eerst kan flikken maar Taylor is wel een echte dartheld en derhalve heb ik wel enig respect voor hem.quote:
Dat wist ik niet. Hoop dat hij dit verhaal ooit gaat vertellen.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Lange_Lans heeft ooit eens met Taylor gesproken.
Ik kan me herinneren dat hij dit eens verteld heeft.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Hoop dat hij dit verhaal ooit gaat vertellen.
Geloof ik niks van. Niemand die Taylor wil zien die het record sterk neerzet?quote:
Respect voor wat hij bereikt heeft, maar zijn maniertjes op het podium vind ik altijd maar naar.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ach, ik van vanavond voor Gerrie maar dat is puur de gunfactor omdat hij het voor het eerst kan flikken maar Taylor is wel een echte dartheld en derhalve heb ik wel enig respect voor hem.
Niet aan mij dan denk ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat hij dit eens verteld heeft.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Hoop dat hij dit verhaal ooit gaat vertellen.
quote:Op zondag 4 januari 2015 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Was op zo een avond, een jaartje of 15 geleden, dat er dan bekende darters in de plaatselijk kroeg komen spelen. Dat was de era of Barney en de BDO. Hij was er en die Mardle. En die laatste speelde toen nog bij de BDO dus die kreeg na het gooien alle aandacht. En die Taylor zat daar wat alleen te kijken. Dus toen ben ik daar mee gaan praten. Over waarom hij bij die andere bond zat en waarom dat niet werd samengevoegd en dat ik Barney graag eens tegen hem zou zien spelen. Hele aimabele man. Nog een pintje van gekregen. Maatje van mij heeft toen een gesigneerd dartboard van hem gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |