Het is een Uruguayaan. Dat zijn niet echt lieverdjes op het veld.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
Die Suarez van Elche.. Wat een smeerlap is dat zeg.
Komt door de naamquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:22 schreef TheGeneral het volgende:
Die Suarez van Elche.. Wat een smeerlap is dat zeg.
Ik denk dat hij eerder baalde van die vieze spelers van Elche. Bah bah, wat onsportiefquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:24 schreef TheGeneral het volgende:
Neymar begrijpelijk niet blij dat hij er uit moet.
Cuenca, Munir, Pedro, what's the difference?quote:
Voorlopig is het grote verschil dat Munir heeft bewezen meer dan een bruikbare speler te kunnen zijn. Pedro is niet meer dan bruikbaar en Cuenca hilarisch.quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Cuenca, Munir, Pedro, what's the difference?
Erg overtuigend vond ik ze niet, maar tegen een tegenstander van wat minder nivo mag je wel hopen dat ze winnen ...quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:21 schreef FireFox1 het volgende:
En eindelijk speelt Barcelona een keer dominant voetbal.
Wat een grap. De interne problemen blijven gewoon bestaan. Het is hooguit goed voor het zelfvertrouwen zo'n 5-0quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:56 schreef chufi het volgende:
5-0 in eigen huis ,, Wow ... Ik denk dat ze nu gaan denken dat alles opgelost is ,,, Maar met de volgende wedstrijd loopt het ze dun door door de broek ..
Het was een flut wedstrijd ,,, Ik heb de 2e helft zelfs nauwelijks gekeken .. Maar om er eens een 12-0 van te maken ,,, nee animo ? En echt voor een leeg stadion ...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:10 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een grap. De interne problemen blijven gewoon bestaan. Het is hooguit goed voor het zelfvertrouwen zo'n 5-0
Elche was natuurlijk enorm defensief ingesteld, maar het was gewoon een wedstrijd zoals ze in Barcelona graag zien. Dominantie en goals met een scheidsrechter die zeer mild was voor Elche.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Het was een flut wedstrijd ,,, Ik heb de 2e helft zelfs nauwelijks gekeken .. Maar om er eens een 12-0 van te maken ,,, nee animo ? En echt voor een leeg stadion ...
Ik ken de juiste cijfers niet, maar meer 10 K is zelfs veelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Elche was natuurlijk enorm defensief ingesteld, maar het was gewoon een wedstrijd zoals ze in Barcelona graag zien. Dominantie en goals met een scheidsrechter die zeer mild was voor Elche.
Daarnaast kan je de leegte in het stadion heel makkelijk verklaren. We hebben het namelijk over een wedstrijd op donderdagavond om 22.00. Dat is zelfs voor Spanje laat op deze dagen. Dat is voor veel Barcelona fans gewoon moeilijk te bezoeken en het lijkt zeker leeg als je in je achterhoofd dat er bijna 100.000 mensen in het stadion passen.
Ik kan de toeschouwersaantallen ook niet zo snel vinden, maar dit was zeker meer dan 10.000. Dat kon je goed horen toen er op een gegeven moment geroepen werd voor Luis Enrique. Het feit dat de tribune waar de camera op gericht was voor zo'n 70% vol zat zegt genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de juiste cijfers niet, maar meer 10 K is zelfs veel
Zondag zitten ze vol .. Maar of ze winnen... Denk het niet ,, Iets ander Caliber ..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik kan de toeschouwersaantallen ook niet zo snel vinden, maar dit was zeker meer dan 10.000. Dat kon je goed horen toen er op een gegeven moment geroepen werd voor Luis Enrique. Het feit dat de tribune waar de camera op gericht was voor zo'n 70% vol zat zegt genoeg.
Ik durf te wedden dat er zondag tegen Atletico Madrid weer gewoon ~90.000 mensen op de tribune zullen zitten, als het niet uitverkocht is.
Ze zullen ook niet zomaar winnen, maar ik snap niet zo zeer wat je punt is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Zondag zitten ze vol .. Maar of ze winnen... Denk het niet ,, Iets ander Caliber ..
Marca is een Madrileense krant. Voor het overgrote deel publiceren zij onzin als het Barcelona betreft.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:51 schreef chufi het volgende:
Het rommelt in Barcelona en dat weet iedereen... Elche was OK een simpele stap .. Chelsea gaat aan Messi lurken ,,,.. Na zondag gaan we het zien .. ondertussen volg marca.com als je Spaans kunt
Today's attendance at the Camp Nou is 27,099 spectatorsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 03:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken de juiste cijfers niet, maar meer 10 K is zelfs veel
Dat is overigens hetzelfde met chufi. Die is zo anti Barca dat hij totaal niet objectief kan kijken. Die valt niet zo serieus te nemen in zijn mening.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 04:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Marca is een Madrileense krant. Voor het overgrote deel publiceren zij onzin als het Barcelona betreft.
Weten ze bij Barcelona ook eens hoe het isquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerder baalde van die vieze spelers van Elche. Bah bah, wat onsportief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |