T en S kunnen helemaal niet bij elkaar op één kamer slapen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:26 schreef Zoë23 het volgende:
S en E vinden het nu niet zo gezellig om diicht bij elkaar te liggen. Ze komen dan niet tot rust ofzo ze worden er eerder boos/geïrriteerd van![]()
Mijn moeder had mij en m'n tweelingbroer in 1 ledikant omdat we dan rustiger werden. Vind het jammer dat E en S het nu (tijdelijk?) niet meer prettig vinden.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Oh en ze speelt ineens echt met dingen. Mijn hart wordt er gewoon warm van
[ afbeelding ]
ooooohhhhquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
I zei tot nu toe nog niet echt duidelijk mama tegen me. Tot mijn frustratie, want ze zegt bijvoorbeeld wel 'dag' als ze zwaait. Ik snap nu waarom, ik moet het gewoon vragen..
Ik: 'I, zeg eens mama?'
I kijkt me aan, denkt twee seconden na: "mmmaaammma?
Ik zou mijn zegeningen tellen. Het gebeurt volgens mij regelmatig dat mannen maandenlang overgehaald moeten worden voor de tweede.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hier ook een dame die slapen voor mietjes vind....
en kan iemand mijn man vertellen dat ie gek is.. Die begon vandaag over een 2e.
.![]()
ik wil graag n 2e maar nu nog niet...
dus geen seks meer als ie zo raar doet...
Dan smelt je toch?!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
I zei tot nu toe nog niet echt duidelijk mama tegen me. Tot mijn frustratie, want ze zegt bijvoorbeeld wel 'dag' als ze zwaait. Ik snap nu waarom, ik moet het gewoon vragen..
Goed gedaan F.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
SQ, allebei de foto's zijn tof, maar die eerste bwoohhhhhhquote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Oh en ze speelt ineens echt met dingen. Mijn hart wordt er gewoon warm van
[ afbeelding ]
Ahwwwwquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
Wat een mooi moment!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
Je vroeg in het vorige topic naar dat boek over een droomritme, dat ken ik niet maar wel 'slapen zonder huilen', dat vond ik een erg goed en liefdevol boek, waarin niet één methode wordt gepresenteerd, maar je wordt aangespoord te zoeken naar een manier die bij jezelf past. Het 'slaap trainen' wordt zo meer een integraal deel van je opvoeding ipv iets extra's wat je er bij doet.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
.![]()
Ohhhh! Twee kindjes vlak na elkaar is zó tof! En dan zijn die van mij nog niets een zo heel vlak na elkaarquote:Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
.![]()
Oh, altijd als M. de kinderen aankleedt, dan kan het eigenlijk nietquote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, papa had r aangekleed, die moet idd in de "dat kan eigenlijk niet meer" mand.
Tandjes? Gezien de rode wangen en de verhoging ook.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
Hallelujah hij slaapt. Was idd over zijn slaap heen en dus totaal over de rooie... Inmiddels ook snackhonger dus klein flesje gegeven en *boink*. Vermoed dat hij over een uurtje voor een echte fles komt en dan gaan we de nacht in (deed hij vanmiddag ook).
Hij is niet helemaal fit denk ik, had ook lichte verhoging vanmiddag en steeds rode wangen...
Ohhh die foto's SQ !
En I die mammmmmaaa zegt als je t vraagt
fokwet. Hij brult weer. Als ik nou eens wist wat er aan de hand is
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, altijd als M. de kinderen aankleedt, dan kan het eigenlijk niet![]()
> "Alles wat ze aanheeft is roze. Alles."
> "Ja, dan past het toch goed bij elkaar?"
> "ze heeft een grijze broek aan met gekleurde hartjes. En een t-shirt met strepen en vest met stippels in wéér andere kleuren"
> "...?"
> "Eigenlijk moet je proberen niet té veel prints te mixen. In ieder geval niet zo..."
Hoe lang zat er bij jullie tussen eigenlijk? Een jaar toch? Ik had ook al lang wel weer gewild, maar dat kon niet ivm BI en ook ivm bv wil ik tot kuikens eerste verjaardag wachten. Ergens voelt het 'oneerlijk' tegenover kuikenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh! Twee kindjes vlak na elkaar is zó tof! En dan zijn die van mij nog niets een zo heel vlak na elkaarHad ze liever nog korter op elkaar gehad, maar dat mocht/kon al helemaal niet. Anders nu alvast aan het idee wennen, mevrouwmethetmooiehaar, en dan als je baby 9 maanden oud is, zwanger worden van nummer 2
![]()
![]()
Met tien weken alquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tandjes? Gezien de rode wangen en de verhoging ook.
Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Met tien weken al![]()
mijn baby
Hij is motorisch nog niet eens zo ver dat hij een bijtring kan vasthouden
Zal er op letten.
Saar was 9 maanden toen ik zwanger testte van Tom. Als Tom was geboren op zijn uitgerekende datum, had er precies 1,5 jaar tussen gezetenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe lang zat er bij jullie tussen eigenlijk? Een jaar toch? Ik had ook al lang wel weer gewild, maar dat kon niet ivm BI en ook ivm bv wil ik tot kuikens eerste verjaardag wachten. Ergens voelt het 'oneerlijk' tegenover kuiken.
Ja maar, twee tegelijk zo kort na nummer 1... Weet niet of ik dat net zo goed had getrokken als dit hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken, zo dicht op elkaar. Ik had 3 jaar ertussen mooi gevonden. Helaas werd het door mijn mk 4 jaar, maar minder dan 3 jaar was geen optie. Zegt zij die twee baby's heeft.![]()
Nee dat lijkt me wel behoorlijk zwaar ja. Nu kan de oudste zichzelf aardig redden en dat is toch wel fijn met twee baby's in huis.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja maar, twee tegelijk zo kort na nummer 1... Weet niet of ik dat net zo goed had getrokken als dit hoor
dus het feit dat mijn dame al twee dagen alleen maar op mijn wijsvinger en haar speen wil kauwen kan daar al op duiden? Ohboyquote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!
Weet je toevallig wanneer jullie de eerste tanden kregen? Schijnt dat (volgens een aantal artikelen die ik daarover gelezen heb) baby's vaak het schema van één van de ouders volgen (in ieder geval qua eerste tandje).
Bij ons klopt dat. Saar volgt mij (eerste tand met 4 maanden), Tom volgt M. (eerste tand met 3 maanden).
ik wil net zeggen, jij liet er maar een uur tussenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken, zo dicht op elkaar. Ik had 3 jaar ertussen mooi gevonden. Helaas werd het door mijn mk 4 jaar, maar minder dan 3 jaar was geen optie. Zegt zij die twee baby's heeft.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, jij liet er maar een uur tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ziet er onprettiger uit voor Tom dan het was, overigens![]()
Yup. Dat was wat minder voor 'm. En vrijwel meteen erna (dus deels overlappend, achteraf gezien) een vierde linksboven, en linksonder nog eenquote:
Ik was elf maanden (!!) en Juul weet ik niet. Zijn moeder wist t ook niet meer, het was niks bijzonders dus zal wel rond een half jaar geweest zijn (ze heeft vier kinderen en dat soort dingen niet echt paraat tenzij t iets bijzonders was).quote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!
Weet je toevallig wanneer jullie de eerste tanden kregen? Schijnt dat (volgens een aantal artikelen die ik daarover gelezen heb) baby's vaak het schema van één van de ouders volgen (in ieder geval qua eerste tandje).
Bij ons klopt dat. Saar volgt mij (eerste tand met 4 maanden), Tom volgt M. (eerste tand met 3 maanden).
Ik heb me ongepland laten bevruchtenquote:Op zondag 4 januari 2015 22:00 schreef AwayTL het volgende:
Coco wat snel achter elkaar. Lijkt me heftig! Wel knap van je.
Mwoah... Ik zou toch op tandjes gokken zo!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben er nog niet zeker van hoor, dat t wel een tandje is. Ga t morgen onderzoeken
Hij stinkt nl ook uit zijn mond, kwijlt veel, kauwt continu op zijn hand en zijn poep stinkt, maar dat laatste weet ik aan de kv en de rest aan de faaaase...
'tijdsdruk' is stomquote:Op zondag 4 januari 2015 22:30 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben ook niet de jongste en voel hier ook soort 'tijdsdruk' Fazz.
Zou er graag wel 2 jaar tussen willen maar ben al 38 nu.
(en moet vriend nog overhalen)
Ik was te laat... Ik dacht "ohja leuk" op 29 december...quote:Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef BlueEyes het volgende:
Gerechtigheid![]()
Volgende keer meedoen dus!
Ik kom in dromen voor door dat SV
Het is -meestalquote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja maar, twee tegelijk zo kort na nummer 1... Weet niet of ik dat net zo goed had getrokken als dit hoor
Pre-pubersquote:Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef BlueEyes het volgende:
Oh Fazz mijn vriendinnen zitten met (pre)pubers![]()
Die zijn daar niet meer mee bezig.
Ikzelf dus wel maar niet nu al.
Maar lang wachten is ook niet handig.
Gek eigenlijk, riep altijd dat ik geen kids wilde en zie nu het resultaat
jij al 38... serieus?quote:Op zondag 4 januari 2015 22:30 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben ook niet de jongste en voel hier ook soort 'tijdsdruk' Fazz.
Zou er graag wel 2 jaar tussen willen maar ben al 38 nu.
(en moet vriend nog overhalen)
^^ wat krijgerr zegt. Sorry, vergeet het helemaal.quote:Op maandag 5 januari 2015 06:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik kom even succes wensen aan alle mama's die vandaag weer aan het werk gaan
Invriezenquote:Op maandag 5 januari 2015 07:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ah Soes![]()
Maareh, ook indien flesweigeren?
Nou, wij hebben beide deuren dicht i.v.m. de kat, en dan hoor ik haar pas op het laatst, bij heel hard en hysterisch huilen. En dan duurt het even voordat ik haar weer kalm genoeg heb dat ze uit de fles wil drinken. Dus ik heb nu als ik de ochtendfles doe de babyfoon op het laagste standje naast m'n kussen liggen, dan hoor ik haar niet de slaapgeluidjes maken maar wel als ze honger heeft. En mijn man wordt écht nergens wakker van, dus dan zet ik het ding speciaal voor hem op de bejaardenTV-eerstemaandagvandemaandluchtalarm-alpenhoorn-stand. Lekker wakker wordenquote:Op maandag 5 januari 2015 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Worden jullie niet wakker anders Razz?? Ik werd zelfs zonder babyfoon, met oordoppen in wakker van M die in de kamer naast de onze lag te huilen. Met alle deuren dicht.
quote:Op maandag 5 januari 2015 07:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nou, wij hebben beide deuren dicht i.v.m. de kat, en dan hoor ik haar pas op het laatst, bij heel hard en hysterisch huilen. En dan duurt het even voordat ik haar weer kalm genoeg heb dat ze uit de fles wil drinken. Dus ik heb nu als ik de ochtendfles doe de babyfoon op het laagste standje naast m'n kussen liggen, dan hoor ik haar niet de slaapgeluidjes maken maar wel als ze honger heeft. En mijn man wordt écht nergens wakker van, dus dan zet ik het ding speciaal voor hem op de bejaardenTV-eerstemaandagvandemaandluchtalarm-alpenhoorn-stand. Lekker wakker worden.
Had je langer verlof? (verlof+vakantie?)quote:Op maandag 5 januari 2015 09:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zoe, de mijne was 3 maanden en een week. Ging prima volgens mij
Ja. Ik koos voor 4 weken verlof voor ud i.p.v. 6. Dus 2 weken langer verlof na bevalling. Plus een maand vakantie eraan vastgeplakt.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:13 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Had je langer verlof? (verlof+vakantie?)
Ik heb tot 31-01 verlof. Dan zijn ze bijna 3mnd (-1 week.)
Dan zouden ze met 2,5mnd al moeten wennen bij de GO maar dat vind ik zo vroeg![]()
(na de bevalling van S.ara bleef ik last houden van zware bi en begon ik pas na 12mnd te werken. Eerder ging ze niet naar de GO )
Dat is wel prettig!quote:Op maandag 5 januari 2015 09:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja. Ik koos voor 4 weken verlof voor ud i.p.v. 6. Dus 2 weken langer verlof na bevalling. Plus een maand vakantie eraan vastgeplakt.
Het is ook maar net welk gevoel je hebt bij een GO. Heb je een fijne klik? Zijn dingen goed bespreekbaar?
Dat is waarquote:Op maandag 5 januari 2015 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan zou ik me er niet zo druk om maken hoorHet is fijn dat je een vertrouwd gevoel hebt bij haar. En het hoeft niet zo te zijn dat je een hele middag aan een wenmiddag moet besteden. Ja kan ook een half uurtje of een uurtej laten wennen?
+1quote:Op maandag 5 januari 2015 07:43 schreef Spees_Eend het volgende:
succes alle weer-werkenden! Hoe je straks na je werk met verhoogde hartslag en op nauwelijks ingehouden draf je baby weer op gaat halen... Priceless
BZV gekeken gisteren?quote:Op maandag 5 januari 2015 07:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, mijn baby heeft geen tussenstand. Die slaapt, óf het is een misthoorn. No in-betweens here
Blijf kijken voor de in-between referentiequote:Op maandag 5 januari 2015 10:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Fijn Sicilia!
Ik kijk het nu Burdie. Die arme man met maar 2 brieven. Die wil je toch knuffelen.
En die Sjappie met de coole zoonsquote:Op maandag 5 januari 2015 10:42 schreef BlueEyes het volgende:
Die gast dan met zijn ach, 80-120 en dan vervolgens 16 brieven
Die mocht van ons alleen door vanwege dat überpositieve zoontje!quote:Op maandag 5 januari 2015 10:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
En die Sjappie met de coole zoonsdie helemaal ontevreden was omdat hij niet bij de laatste vijf zat. Leek helemaal niet meer blij met het feit dat er wel 56 vrouwen hadden geschreven.
.
Wij hebben ze 1 keer aan de deur gehad….we deden samen openquote:Op maandag 5 januari 2015 11:06 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had vorige week een stel Jehovagetuigen aan de deur en had ze vriendelijk verzocht ons adres met huisnummer op te schrijven hier niet meer aan te bellen. (Eens per 3/4jaar geef ik dat weer eens aan)
Staat er vandaag weer een stel aan de deur.
Dus ik nogmaals aangegeven, kijken ze op een briefje, staat het huisnummer van de buren er op.
Ze schrijven het dus wel degelijk op ook![]()
Kreeg netjes excuus van de dames!
Dus de tip voor als jullie het ook vervelend vinden: vraag ze het op te schrijven!
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:07 schreef BlueEyes het volgende:
Haha exode, geen verstand van mannen![]()
Dat wordt bijspijkeren voor jullie
Hier komen ze nooit, maar ik vind ze ook niet vervelendquote:Op maandag 5 januari 2015 11:06 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had vorige week een stel Jehovagetuigen aan de deur en had ze vriendelijk verzocht ons adres met huisnummer op te schrijven hier niet meer aan te bellen. (Eens per 3/4jaar geef ik dat weer eens aan)
Dus ik nogmaals aangegeven, kijken ze op een briefje, staat het huisnummer van de buren er op.
Dus de tip voor als jullie het ook vervelend vinden: vraag ze het op te schrijven!
Hier ook eens: "we willen het graag met u eens hebben over inbraakpreventie". Terwijl op de achtergrond onze honden luid aan het blaffen waren, zei ik: "dat lijkt me niet nodig, goedemiddag"quote:Op maandag 5 januari 2015 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Inderdaad! Hier ook vaak gehad. Eneco of van die verkopers voor alarmen in huis omdat er zoveel ingebroken wordt in de buurt volgens hun... En ze komen altijd als ik aan het koken/eten ben
Echt niet expres hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef BlueEyes het volgende:
Dyreeen half jaar, zat ik vanmiddag te bedenken over jouw meisje (jij voordringer
)
Flickr.comquote:Op maandag 5 januari 2015 11:11 schreef exode het volgende:
Waar parkeren jullie je foto's trouwens online zodat je zie hier kan plaatsen? Wij plaatsen geen foto's meer op Facebook dus dat kan niet meer.
Alles wat aan de deur komt is irritant imoquote:Op maandag 5 januari 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:
Ik open de deur met haar recht omhoog, oud slaapshirt met gaten aan en een veeg doorgelopenmascara onder mijn ogen![]()
Ik vind Jehova's ook niet vervelend, heb er alleen geen behoefte aan.
En wederzijds respect om hun vriendelijk te benaderen met mijn vraag niet aan te bellen.
Wil denk ik niet weten hoe ze soms behandeld worden aan de deur.
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Alles wat aan de deur komt is irritant imo
Laatst gaf ik dus aan dat ik er geen behoefte aan had (bij Jehova's). Maar ze moest en zou me een foldertje geven van een of andere websites, 'want daar staan zulke leuke filmpjes op voor de kinderen' (kreeg wel een complimentje dat ik schattige kinderen had :p).
Foldertje moest van de oudste gelijk in de prullenbak, want 'ik wil die filmpjes niet zien'
/offtopic sorry, ik hoor hier al even niet meer :p
Yup, de beruchte zes maanden sprong, die vond ik echt verschrikkelijk...quote:Op maandag 5 januari 2015 12:14 schreef BlueEyes het volgende:
Staat een halfjaar (omg) garant voor een piep en huil en brulmoment trouwens?
Als ik Dyre lees en bekijk hoe F sinds het weekend is en vandaag ook weer.
Niks is goed, alles is brullen met dikke tranen.
En troosten is erg moeilijk met zo'n stervende zwaan in je armen.
Helaas werkte hier niet. Na 4 keer in 6 weken tijd lastig gevallen te zijn heb ik, geheel tegen mijn principes in, de hond los gelaten.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:06 schreef BlueEyes het volgende:
Ja ho eens eventjesquote:Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef Burdie het volgende:
Yup, de beruchte zes maanden sprong, die vond ik echt verschrikkelijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Jij lijkt me echt zo'n lieve mamaquote:Op maandag 5 januari 2015 12:43 schreef BlueEyes het volgende:
Franny vindt t zo jammer dat ik dat leuke mopje niet kan zien de 17e!
Heb nu maar meneer in bed gelegd.
En zowaar stortte hij in slaap, terwijl hij net 45 minuten eruit was.
Vond het vannacht trouwens hartverscheurend, hij was zo over zijn toeren en zelfs niet te troosten met de borst.
Uiteindelijk met lamp aan en liedjes zingen en wiegen is het me gelukt. Maar toen hij nasnikkend in bed lag brak ik even.
Geen idee, maar rond zes maanden zit een sprong/regelperiode/draak die ik echt heel naar vondquote:Op maandag 5 januari 2015 12:34 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja ho eens eventjes![]()
Volgens Oei, ik Groei moet ik de UD aanhouden en dan heeft ze potverdorie nét een sprong achter de rug![]()
Wat sneu, die (eerste) prikjes
Ja, vind ik ook!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:43 schreef BlueEyes het volgende:
Franny vindt t zo jammer dat ik dat leuke mopje niet kan zien de 17e!
Heb nu maar meneer in bed gelegd.
En zowaar stortte hij in slaap, terwijl hij net 45 minuten eruit was.
Vond het vannacht trouwens hartverscheurend, hij was zo over zijn toeren en zelfs niet te troosten met de borst.
Uiteindelijk met lamp aan en liedjes zingen en wiegen is het me gelukt. Maar toen hij nasnikkend in bed lag brak ik even.
Fijn!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:55 schreef kwakz0r het volgende:
Overwinning: het is mij net ook gelukt om baby van overstuur en moe naar in slaap te krijgen.
Net als papa: drie keer neerleggen en weer oppakken na een poging tot kalmeren in bed. Laatste keer is raak! Man man ik heb er zelf bijna net zo hard bij gehuild... Maar ik kan het! en hij ging uiteindelijk lief uitrekkend en met een diepe zucht zijn bedje in.
Ik zag hoe vreselijk moe hij was en ik wist dat slapen gewoon nodig was voor hem, en J stond me heel lief in de deuropening te coachen
Kwak hoe fijn!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:55 schreef kwakz0r het volgende:
Overwinning: het is mij net ook gelukt om baby van overstuur en moe naar in slaap te krijgen.
Net als papa: drie keer neerleggen en weer oppakken na een poging tot kalmeren in bed. Laatste keer is raak! Man man ik heb er zelf bijna net zo hard bij gehuild... Maar ik kan het! en hij ging uiteindelijk lief uitrekkend en met een diepe zucht zijn bedje in.
Ik zag hoe vreselijk moe hij was en ik wist dat slapen gewoon nodig was voor hem, en J stond me heel lief in de deuropening te coachen
Ja ze is echt supergezellig. Heeft ook echt een fijn weekend bij mijn ouders gehad, die zijn helemaal weg van haar en ik merk dat ze echt een band met haar hebben nu. Ze lacht terug, herhaalt geluidjes, probeert alles te pakken wat dichtbij ligt (inlusief de hond en de katquote:Op maandag 5 januari 2015 13:56 schreef Franny_G het volgende:
Ze is nu dus weer de hele kamer door aan het tijgeren. Niet te volgen..
Razz, dat kan maar het kan ook gewoon onrust in haar zelf zijn. Heerlijk dat ze zo vrolijk is..
+1quote:Op maandag 5 januari 2015 12:39 schreef Franny_G het volgende:
Ik kan me sprongetjes niet herinneren en ik herken ze ook nooit. Ja, soms vraagt I wat meer aandacht en is er een nachtvoeding meer, maar dat is het dan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de GO/ zijn de leidster wel gewend hoorquote:Op maandag 5 januari 2015 15:18 schreef Skittles het volgende:
KiekeboeLou gaat dan ook altijd lachen, maar dat zal meer door mijn eigen blije bakkes komen dan dat ze het concept Kiekeboe snapt.
voor de moeders die weer moeten beginnen met werken.
Ik moet 8 januari weer en ik wil nietniet omdat ik niet wil werken, maar ik heb het idee dat ik iemand echt met Lou 'opzadel'. Ze kan soms zó veel energie en tijd vragen en als ze dat niet meteen krijgt, is ze echt hysterisch. Het voelt zo lullig om iemand dat aan te doen ofzo..
Gefeliciteerd Kwak!En ook fijn van M.!
Blue wat lijkt ie al grootPrachtventje
![]()
En I. met haar prachtig gezichtje![]()
Schrikken Hilmo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueEyes, jouw zoon is al groooooot! En knap joh!
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Skittles, gaat ze naar het kdv? Die zijn wel wat gewend hoor!Ik wilde nog aan jou vragen; hoe is het nu met Sil?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueEyes, jouw zoon is al groooooot! En knap joh!
Lief! Het gaat veel beter met hem! Hij zit goed in z'n vel, is meestal vrolijk, slaapt s ochtends langer uit en s middags goed, ook dat lijkt hem goed te doen. Hij zegt niet meer tegen zichzelf dat ie niet mag huilen gelukkig. Hij blijft soms jaloers en agressief naar Suus toe maar hij lijkt haar aan de andere kant ook weer superleuk te vinden. Heb het idee dat ie z'n draai weer een beetje gevonden heeft!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik wilde nog aan jou vragen; hoe is het nu met Sil?
quote:Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Skittles, gaat ze naar het kdv? Die zijn wel wat gewend hoor!Precies jouw spoiler inderdaad! Ze gaat naar een gastouder en bij het wennen heeft ze continu gehuild, dus ik zat ook al met het idee dat ze wel een hekel aan haar zou gaan krijgen als ze vaker en langer komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BlueEyes, jouw zoon is al groooooot! En knap joh!![]()
Ik weet niet meer of je nou een draagzak hebt, maar zo ja, zou je die misschien aan de gastouder mee kunnen geven? of doet ze daar niet aan? Volgens mij doet/deed Suikertante dat ook bij de gastouder van haar zoon.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef Skittles het volgende:
[..]
Precies jouw spoiler inderdaad! Ze gaat naar een gastouder en bij het wennen heeft ze continu gehuild, dus ik zat ook al met het idee dat ze wel een hekel aan haar zou gaan krijgen als ze vaker en langer komt
Gelukkig, fijn om te horen!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Lief! Het gaat veel beter met hem! Hij zit goed in z'n vel, is meestal vrolijk, slaapt s ochtends langer uit en s middags goed, ook dat lijkt hem goed te doen. Hij zegt niet meer tegen zichzelf dat ie niet mag huilen gelukkig. Hij blijft soms jaloers en agressief naar Suus toe maar hij lijkt haar aan de andere kant ook weer superleuk te vinden. Heb het idee dat ie z'n draai weer een beetje gevonden heeft!
Die met die worstenvingertjes?quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Gelukkig, fijn om te horen!
En ey, ziet niemand mijn Duimelotje![]()
![]()
Nee! Denk dat je die net postte toen ik met mn berichtje daaronder bezig was dus heb hem gemistquote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Gelukkig, fijn om te horen!
En ey, ziet niemand mijn Duimelotje![]()
![]()
Nee! Denk dat je die net postte toen ik met mn berichtje daaronder bezig was dus heb hem gemistquote:
Lucas zit qua sprongen precies tussen z'n geboortedatum en UD in, de termijn is dus niet heiligquote:Op maandag 5 januari 2015 12:34 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja ho eens eventjes![]()
Volgens Oei, ik Groei moet ik de UD aanhouden en dan heeft ze potverdorie nét een sprong achter de rug![]()
Wat sneu, die (eerste) prikjes
Oh dat is inderdaad een goeie!quote:Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of je nou een draagzak hebt, maar zo ja, zou je die misschien aan de gastouder mee kunnen geven? of doet ze daar niet aan? Volgens mij doet/deed Suikertante dat ook bij de gastouder van haar zoon.
ja, maar dan kan het nog niet kloppenquote:Op maandag 5 januari 2015 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zou het denken, maar ik heb het getal toen zelf op de weegschaal zien staan!.
Die lijkt heel erg op die van de HEMA (die wij wel hebben). Iemand een idee of het dezelfde fabrikant is?quote:
Gaat het alweer weer een beetje met je mannetje Cheiron?quote:Op maandag 5 januari 2015 17:13 schreef Cheiron het volgende:
Boh, pittig zo een dag met de prikken. Onze C kan best wel huilen, maar vandaag huilt hij bij vlagen alsof hij nog steeds een prik aan het krijgen is; echt hartverscheurend
Wij hebben in de kraamweek toevallig 1 vd hema weggegooid omdat het schroefdraad had losgelatenquote:Op maandag 5 januari 2015 18:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die lijkt heel erg op die van de HEMA (die wij wel hebben). Iemand een idee of het dezelfde fabrikant is?
Wat druk ineens he?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wat sneu dat hij er zo veel last van heeft cheiron
Nog steeds mooie stats Loj. Hoe lang wil je nog bv geven?
Werken ging aardig! Ben wel moe. Heb sinds ik twee uur geleden thuis kwam drie borsten gegeven
(En melk ingevroren, kolfspullen uitgekookt, avondeten gekookt, keuken opgeruimd, baby geknuffeld en verschoond en mijn eten ook nog opgegetenwat een leven
ik ben óp!)
quote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
Wat sneu dat hij er zo veel last van heeft cheiron
Nog steeds mooie stats Loj. Hoe lang wil je nog bv geven?
Werken ging aardig! Ben wel moe. Heb sinds ik twee uur geleden thuis kwam drie borsten gegeven
(En melk ingevroren, kolfspullen uitgekookt, avondeten gekookt, keuken opgeruimd, baby geknuffeld en verschoond en mijn eten ook nog opgegetenwat een leven
ik ben óp!)
Hij lijkt iets meer in zijn hum nu gelukkig. Eet alweer uit een flesje (nog niet uit de borst om een of andere reden), kan alweer een beetje lachen. Toch blijft het een fragiel evenwicht en merk je dat het hem niet lekker zit.quote:Op maandag 5 januari 2015 19:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Gaat het alweer weer een beetje met je mannetje Cheiron?
Wij moeten over 2 maanden voor de 11 maanden prikken..
OMGquote:Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben óp!)
Vind je ook niet dat het wel iets makkelijker is geworden dan toen je net startte?quote:Op maandag 5 januari 2015 19:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Wat druk ineens he?
En dat went dus echt niet hier als ik een dag gewerkt heb!
Ik ben ook wel een beetje klaar met verkoudheden en andersoortige virussen.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:10 schreef BlueEyes het volgende:
Kwak je hebt de smaak te pakken
Nikki wanneer houdt het op bij jullie met ziekzijn zeg?
Je knullen hebben wel steeds de hoofdprijs zeg!
En wat betreft je vraag, handiger wordt je er wel in, maar soms ben ik zo druk ermee dat ik wat dat punt wel eens denk waarom bv er nog eens bij. Maar dat is omdat ik het overgieten, invriezen, afwassen, uitkoken, afdrogen en klaarleggen voor volgende dag weer soms zoveel tijd in vindt nemen.
Dat vind ik vies.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:29 schreef Burdie het volgende:
Flesjes kunnen dan ook gewoon in de vaatwasser, Nikki.
Nope, ben al met borst #8 bezigquote:Op maandag 5 januari 2015 19:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Hij lijkt iets meer in zijn hum nu gelukkig. Eet alweer uit een flesje (nog niet uit de borst om een of andere reden), kan alweer een beetje lachen. Toch blijft het een fragiel evenwicht en merk je dat het hem niet lekker zit.
Bij de laatste luierverschoning ook iets verhoging (38) en een megagroene luier.
[..]
OMGNu wel tijd om even te relaxen en vroeg naar bed te gaan hoop ik?
Klopt, dat doe ik nu ook. Maar toch vind ik het wel fris om ze ongeveer eens per week even uit te koken, want ik vind ze altijd naar zure melk ruiken ondanks goed afwassen na elke voeding.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik bedoelde ook met de hand afwassen, gewoon onder de hete kraan. Dat mag ook, en zeker bij de leeftijd van jouw kinderen en als er geen bv in hoeft bewaard te worden
Dat doe ik ook, 1x in de week kook ik de kolf spullen uit, verder met heet water op de hand afwassen na gebruik en goed afdrogen met een schone hydrofiel.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:46 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb dat op een gegeven moment met de bv spullen ook niet meer elke keer gedaan hoor, dat uitkoken. Vond het zo'n gedoe steeds. Ik spoelde het dan gewoon onder heel hete kraan af. Ging ook prima..
I zat echt niet lekker in haar velletje van die prikjes vandaag. We hebben haar een paracetemol gegeven en nu ligt ze wel lekker te slapen. Alhoewel, ook met af en toe gehoest er tussendoor.
Hebben jullie dat ook? Als I nogal huilerig is geweest en ik erg gespitst ben op of ze in bed misschien ligt te huilen dan kan ik gewoon helemaal niet tegen andere geluiden. Net keek mijn vriend op tv iets waar mensen aan het gillen/schreeuwen waren en ik kan dat absoluut niet verdragen. Vriend begrijpt dat natuurlijk niet zo..
Oh SQ, is ze aan het inhalen? Hopelijk is ze zo meteen door het drinken wel lekker onder zeil?
Ja, dat heb ik ook met het huiltje van I, vooral als ik onder de douche sta.quote:Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Franny herkenbaar. Bij ons staat nu T ziek is de televisie heel zacht, want ik wil T goed kunnen horen. Sowieso ben ik op dit soort dagen overdreven alert, ik denk soms zelfs als T niet huilt nog zijn huiltje te horen.
Amen to that. Ik volg jouw voorbeeld, maar dan met een mooie film. 4HAVO kan ook best zonder übermooie Prezi.quote:[b]Op maandag 5 januari 2015 21:03 schreef Franny_G het volgende:
Mijn hoofd staat nog even niet naar die lesuren die ik morgen moet geven. Maar ik heb besloten dat mijn leerlingen meer hebben aan een uitgeruste en opgewekte docent dan aan een chagrijnige, vermoeide maar wel heel goed voorbereide docent. Daarom duik ik zo mijn bed in met een leuk boek..
Ik schrob altijd met mn duim in en om de speen en wat dreft en heet water, maar dat bedoel je vast niet met goeie tipquote:Op maandag 5 januari 2015 22:19 schreef Cheiron het volgende:
Niet de magnetron-sterilisator gebruiken?! We hebben dat ding 2 keer af laten fikken, dus dat laten we niet voor niets zijn![]()
Ik vind het wel handig; even snel de borstel erover en dan in de sterilisator. Als we echt met een pannetje water zouden werken waren we er iets minder moeilijk in geweest
Ben overigens wel nog op zoek naar een goede manier om de spenen van de flessen goed schoon te krijgen, dus als iemand daar tips over heeft houd ik mij aanbevolen
Ik was de spenen met heet water en sop. Onze flessenborstel heeft aan de andere kant zo'n klein speenborsteltje dat in de punt komt. Dan afspoelen met heet water en laten drogen op het flessenrek. Af en toe uitkoken.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:19 schreef Cheiron het volgende:
Niet de magnetron-sterilisator gebruiken?! We hebben dat ding 2 keer af laten fikken, dus dat laten we niet voor niets zijn![]()
Ik vind het wel handig; even snel de borstel erover en dan in de sterilisator. Als we echt met een pannetje water zouden werken waren we er iets minder moeilijk in geweest
Ben overigens wel nog op zoek naar een goede manier om de spenen van de flessen goed schoon te krijgen, dus als iemand daar tips over heeft houd ik mij aanbevolen
Combimagnetron hebben, sterilisator erin laten staan en dan de oven gebruiken de volgende ochtend ofzo?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:
En wat is dat toch met gesmolten sterilisatorsik hoor dat de laatste tijd honderd keer om me heen, hoe doe je dat?
Wijnglazen drogen er ook heel mooi opquote:Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Een flessenrek vind ik altijd zo volwassen!
He f*ckquote:Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Uitslag van het ziekenhuis binnen. Meisje heeft partiele epilepsiehet waren dus toch geen normale krampjes
Och meiske wat een heftigheidquote:Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Uitslag van het ziekenhuis binnen. Meisje heeft partiele epilepsiehet waren dus toch geen normale krampjes
Oh wow, heftig JJ! Ik had helemaal gemist dat jullie op de SEH terecht zijn gekomen. Dat is ook een rollercoaster nu dan, pfff... Sterkte! En vooral hier spuien hoor, als dat helpt, het hoeft niet alleen maar leuk te zijn wat je post. We zijn er ook met z'n allen voor elkaar in dit soort situaties.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nah we zitten nog steeds op de SEH. Neuroloog werd weggeroepen voor spoedgeval![]()
Bedankt voor alle sterkte wensen, ik denk dat het bij mij nog even moet inzinken allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |