abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148328295
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 8% gewijzigd door _NIKKI_ op 04-01-2015 19:57:54 ]
pi_148329924
:D leuk plaatje in de OP haha

Fazz
Het verslag van Saar is ook basic in vergelijking met die van E en S. Weet niet waarom daar verschil in zit. (ze zijn allemaal in hetzelfde ziekenhuis geboren)

NIKKI
Leuk om over je jongens te lezen

S en E vinden het nu niet zo gezellig om diicht bij elkaar te liggen. Ze komen dan niet tot rust ofzo ze worden er eerder boos/geïrriteerd van :@
Mijn moeder had mij en m'n tweelingbroer in 1 ledikant omdat we dan rustiger werden. Vind het jammer dat E en S het nu (tijdelijk?) niet meer prettig vinden.
pi_148330192
Dat plaatje :D _O-

ik kom hier sowieso vaak spieken voor tweelingverhaaltjes
pi_148330278
M is zooooo moe. En wil zooooo niet slapen. Hij brult de hele boel bij elkaar... In bed, uit bed, in doek, whatever. Huilen.

Na een hartstikke fijne dag ga ik dan zo aan mezelf twijfelen op zo'n avond.
Kwak
pi_148330454
Ah een gedetailleerd verslag, wat een goed idee! ^O^ Ik dacht dat ik die al had gekregen maar dat is maar een half A4tje en het was toch best veel wat er gebeurde. Heb net mijn VK gemaild of zij het toevallig ook heeft gekregen en anders ga ik bellen naar het ziekenhuis.

Nou de mails zal ik wel even door moeten scannen op het werk, want er wordt verwacht dat je ze leest en op de hoogte bent. Maar ik heb de helpdesk even gemaild voor mijn wachtwoord want die weet ik niet meer en dan kan ik thuis nog even inloggen ;)
  zondag 4 januari 2015 @ 20:51:27 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_148331229
Kwak :* I feel you sistah!

(Vandaag dan gelukkig niet, maar ik ken het gevoel... Morgen weer een dag! M. ligt nu op schoot te slapen na een derde borstvoeding. Ik laat het maar even zo vanavond.)
disclaimer
pi_148331256
Ja inderdaad! Ga het ook eens vragen volgende week in het zkh wanneer ik er voor bekkenbodemtherapie moet zijn.

Kwak, niet doen hoor! Hij is al voorbij het punt van slapen wrs. En dan zijn alle babies niet makkelijk te hanteren...
  zondag 4 januari 2015 @ 20:53:31 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_148331336
Hier staat de kolf klaar naast mijn laptop. Wat raar! Blei is morgen wel thuis gelukkig (de hele week) dus ik kan haar na de ochtendvoeding gewoon terugleggen en mijn eigen ding doen. Zo kan ik geleidelijk weer in het werkritme komen ;)
disclaimer
pi_148331369
Ooh meiden mijn jochie die 'normaal' om 19 lekker slapen gaat piept ook alles bij elkaar.
Ligt wel in bed, maar jammert en jengelt als een dolle.
Geloof dat die kids een pact hebben gesloten tegen ons }:|
pi_148331535
Hier is het vandaag ook bal. Alles wat voorheen werkte, werkt nu niet meer. Zelfs in de doek wurmt hij. Sleep is not an option, blijkbaar. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_148331552
Echt he blue, hier ook nog steeds een wakkere baby. Wel rustig in box, dat dan weer wel.

Onderschat onze babies niet! *)
  zondag 4 januari 2015 @ 20:57:34 #12
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_148331587
Hier wilde Lucas vandaag ook steeds niet slapen terwijl hij super moe was. Soms hebben ze van die dagen :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_148331610
Kwak en Dad een badje al geprobeerd?

Of samen onder de douche?
  zondag 4 januari 2015 @ 20:58:41 #14
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148331660
Hier vandaag ook geen goede slaapdag, behalve in de drager. Ze ligt nu -zoals altijd- ook op schoot te slapen, eindelijk uitgeteld na lang onrustig te zijn geweest (gelukkig niet huilen).

Raar hè SQ, je zal verbaasd zijn hoe snel.het weer als normaal voelt! En het kolven is bij mij een welkome onderbreking geworden, even een rustmomentje. Heerlijk :@

Succes aan alle weer-werkende-moeders morgen :*!
pi_148331666
Grappig, die van mij is juist aan het slapen als een malle. Vanmiddag gewoon bijna drie uur. :o . En nu weer vanaf 20.00. Volgens mij hebben onze baby's een wisseltruc gedaan.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148331696
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:26 schreef Zoë23 het volgende:
S en E vinden het nu niet zo gezellig om diicht bij elkaar te liggen. Ze komen dan niet tot rust ofzo ze worden er eerder boos/geïrriteerd van :@
Mijn moeder had mij en m'n tweelingbroer in 1 ledikant omdat we dan rustiger werden. Vind het jammer dat E en S het nu (tijdelijk?) niet meer prettig vinden.
T en S kunnen helemaal niet bij elkaar op één kamer slapen. -O- Wat heel opvallend was toen ze om beurten waterpokken hadden... op het kdv hadden ze beiden de beste dag ooit toen broer er niet was. Sowieso kunnen ze op het kdv niet samen in één kamer slapen, want dan doen ze geen oog dicht. Het vreemde is dat ze wel met andere kindjes op één kamer kunnen. :?
Het fascineert me wel, ik vraag me dan af hoe het komt dat ze schijnbaar beter slapen als ze niet bij elkaar in de buurt zijn en het beter naar hun zin hadden toen ze alleen op het kdv waren. Zou er dan onbewust al een soort rivaliteit aanwezig zijn? Het gevoel dat ze aandacht moeten delen? Jaloezie? Hebben baby's dat überhaupt al?

SQ succes morgen. Fijn dat je nog even een weekje kunt acclimatiseren. :)

Er zit iets in de lucht hoor dames, T is net al beneden geweest en heeft wat gedronken, hij hoest zich suf en wordt daar wakker van. L kon ook al niet slapen want ze had dorst. En over S zeg ik niets ivm Fokwet. :+
pi_148331785
Het muziekbeertje gaat al voor de 4e keer nu over de babyfoon.
En BZV is ook al tig keer op pauze gezet :D
  zondag 4 januari 2015 @ 21:01:17 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_148331839
Mijn uitzicht:

Oh en ze speelt ineens echt met dingen. Mijn hart wordt er gewoon warm van O+

disclaimer
pi_148331942
Zooo Sq, haar pakje zit op standje slagroom :9
pi_148331969
SQ je hebt haar vetgemest. Ze barst bijna uit haar pakje. :o O+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:03:21 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148331988
BZV :o OMG, straal vergeten.... ;(.
Nu voel ik me een slechte ikzelf ;(.

Zou het snel op uitzendinggemist komen?
KuikenGuppy
  zondag 4 januari 2015 @ 21:03:43 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_148332015
Ohja, papa had r aangekleed, die moet idd in de "dat kan eigenlijk niet meer" mand :@.
disclaimer
  zondag 4 januari 2015 @ 21:04:02 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148332034
Spekkie M O+.
KuikenGuppy
pi_148332043
hier ook een dame die slapen voor mietjes vind.... :')

en kan iemand mijn man vertellen dat ie gek is.. Die begon vandaag over een 2e.
. :X
ik wil graag n 2e maar nu nog niet...
dus geen seks meer als ie zo raar doet...
S. 2014
J. 2016
pi_148332076
Oh ja, succes voor iedereen die weer aan het werk moet! Het is mij allemaal 100% meegevallen, dus het komt met jullie vast ook wel goed 8-)
pi_148332088
I zei tot nu toe nog niet echt duidelijk mama tegen me. Tot mijn frustratie, want ze zegt bijvoorbeeld wel 'dag' als ze zwaait. Ik snap nu waarom, ik moet het gewoon vragen. 8)7 .

Ik: 'I, zeg eens mama?'
I kijkt me aan, denkt twee seconden na: "mmmaaammma?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148332092
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn uitzicht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
S. 2014
J. 2016
pi_148332109
F vs papa/mama 1-0

Meneer is beneden :')
  zondag 4 januari 2015 @ 21:05:39 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_148332122
quote:
2s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
I zei tot nu toe nog niet echt duidelijk mama tegen me. Tot mijn frustratie, want ze zegt bijvoorbeeld wel 'dag' als ze zwaait. Ik snap nu waarom, ik moet het gewoon vragen. 8)7 .

ooooohhhh O+ O+
disclaimer
pi_148332179
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Ik zou mijn zegeningen tellen. Het gebeurt volgens mij regelmatig dat mannen maandenlang overgehaald moeten worden voor de tweede. :+

quote:

Dan smelt je toch?! O+

quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef BlueEyes het volgende:
F vs papa/mama 1-0

Meneer is beneden :')
Goed gedaan F. :D
pi_148332267
quote:

O+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:08:12 #32
52229 Chanty
pi_148332300
Nikki wat apart zeg. Idd interessant Hoe dat te verklaren is.

Sq :D _O-
pi_148332431
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn uitzicht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
SQ, allebei de foto's zijn tof, maar die eerste bwoohhhhhh O+ O+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:10:59 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_148332512
Wat bijzonder inderdaad Nikki! Maar toch vind ik het wel heel leuk dat beide heren zo'n eigen karakter hebben.
disclaimer
  zondag 4 januari 2015 @ 21:11:13 #35
52229 Chanty
pi_148332526
quote:

Ahwwww O+
pi_148332870
quote:

Wat een mooi moment!

Ik wacht daar ook met smart op. Het lijkt me echt super omdat zo (voor het eerst) mee te maken.
  zondag 4 januari 2015 @ 21:16:19 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148332881
quote:

Je vroeg in het vorige topic naar dat boek over een droomritme, dat ken ik niet maar wel 'slapen zonder huilen', dat vond ik een erg goed en liefdevol boek, waarin niet één methode wordt gepresenteerd, maar je wordt aangespoord te zoeken naar een manier die bij jezelf past. Het 'slaap trainen' wordt zo meer een integraal deel van je opvoeding ipv iets extra's wat je er bij doet.
Nou heb ik dat boek gelezen terwijl mijn kind prima sliep, dus ik heb eea niet in de praktijk hoeven uitproberen, dus daar geen ervaring mee ;).
KuikenGuppy
pi_148333047
SQ, ze barst bijna uit dat pakje, geweldig :D nieuwe kleren kopen *O*

Franny O+ O+

GM, een tweede :o Stiekem zou ik ook wel willen, over een jaar of 1 1/2(meer voor L later dan voor mij :+), maar moet vriendje er juist nog helemaal niet aan denken.

Had ik trouwens al gezegd dat mijn kleine meid vandaag precies een half jaar is? *O* O+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:21:41 #39
52229 Chanty
pi_148333214
Dyre niet! :o wat gaat het vlot! Gefeliciteerd!
  zondag 4 januari 2015 @ 21:23:59 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148333362
Een half jaar L *O* gefeli Dyre!
KuikenGuppy
pi_148333399
quote:

Ohhhh! Twee kindjes vlak na elkaar is zó tof! En dan zijn die van mij nog niets een zo heel vlak na elkaar :D Had ze liever nog korter op elkaar gehad, maar dat mocht/kon al helemaal niet. Anders nu alvast aan het idee wennen, mevrouwmethetmooiehaar, en dan als je baby 9 maanden oud is, zwanger worden van nummer 2 :Y *O* O+
pi_148333489
Dyre gefeliciteerd met de halfjaardag van L! *O*
  zondag 4 januari 2015 @ 21:26:14 #43
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148333494
Hallelujah hij slaapt. Was idd over zijn slaap heen en dus totaal over de rooie... Inmiddels ook snackhonger dus klein flesje gegeven en *boink*. Vermoed dat hij over een uurtje voor een echte fles komt en dan gaan we de nacht in (deed hij vanmiddag ook).

Hij is niet helemaal fit denk ik, had ook lichte verhoging vanmiddag en steeds rode wangen...

Ohhh die foto's SQ ! O+

En I die mammmmmaaa zegt als je t vraagt O+

}:| fokwet. Hij brult weer. Als ik nou eens wist wat er aan de hand is -O-
Kwak
pi_148333550
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, papa had r aangekleed, die moet idd in de "dat kan eigenlijk niet meer" mand :@.
Oh, altijd als M. de kinderen aankleedt, dan kan het eigenlijk niet :+ :')

> "Alles wat ze aanheeft is roze. Alles."
> "Ja, dan past het toch goed bij elkaar?"

> "ze heeft een grijze broek aan met gekleurde hartjes. En een t-shirt met strepen en vest met stippels in wéér andere kleuren"
> "...?"
> "Eigenlijk moet je proberen niet té veel prints te mixen. In ieder geval niet zo..."
pi_148333574
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
Hallelujah hij slaapt. Was idd over zijn slaap heen en dus totaal over de rooie... Inmiddels ook snackhonger dus klein flesje gegeven en *boink*. Vermoed dat hij over een uurtje voor een echte fles komt en dan gaan we de nacht in (deed hij vanmiddag ook).

Hij is niet helemaal fit denk ik, had ook lichte verhoging vanmiddag en steeds rode wangen...

Ohhh die foto's SQ ! O+

En I die mammmmmaaa zegt als je t vraagt O+

}:| fokwet. Hij brult weer. Als ik nou eens wist wat er aan de hand is -O-
Tandjes? Gezien de rode wangen en de verhoging ook.
pi_148333587
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, altijd als M. de kinderen aankleedt, dan kan het eigenlijk niet :+ :')

> "Alles wat ze aanheeft is roze. Alles."
> "Ja, dan past het toch goed bij elkaar?"

> "ze heeft een grijze broek aan met gekleurde hartjes. En een t-shirt met strepen en vest met stippels in wéér andere kleuren"
> "...?"
> "Eigenlijk moet je proberen niet té veel prints te mixen. In ieder geval niet zo..."
:D
  zondag 4 januari 2015 @ 21:30:06 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148333661
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ohhhh! Twee kindjes vlak na elkaar is zó tof! En dan zijn die van mij nog niets een zo heel vlak na elkaar :D Had ze liever nog korter op elkaar gehad, maar dat mocht/kon al helemaal niet. Anders nu alvast aan het idee wennen, mevrouwmethetmooiehaar, en dan als je baby 9 maanden oud is, zwanger worden van nummer 2 :Y *O* O+
Hoe lang zat er bij jullie tussen eigenlijk? Een jaar toch? Ik had ook al lang wel weer gewild, maar dat kon niet ivm BI en ook ivm bv wil ik tot kuikens eerste verjaardag wachten. Ergens voelt het 'oneerlijk' tegenover kuiken :?.
KuikenGuppy
  zondag 4 januari 2015 @ 21:30:22 #48
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148333677
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tandjes? Gezien de rode wangen en de verhoging ook.
Met tien weken al :o ;( mijn baby ;(

Hij is motorisch nog niet eens zo ver dat hij een bijtring kan vasthouden -O-

Zal er op letten.
Kwak
pi_148333702
Kwak, vervelend he zulke avonden...
Hopelijk is hij straks na de echte fles helemaal uitgeput en valt hij lekker in slaap voor flink wat uurtjes ;)

Coco _O-
Vriendje maakt hier ook combinaties die ik zelf noooooit zou maken, maar als ik ze dan zie denk ik: mwah, staat best leuk :D

En al die rollende babies trouwens :o Dat doet L nog niet hoor. Ja, ze probeer het wel... :') Nieuwe geluidjes maken heeft ze wel onder de knie, ze kan al 'poep' zeggen :Y
(het is meer 'ppfffooeee', maar ze bedoelt duidelijk dat haar luier vol is en ze graag een verschoning wenst :Y )
pi_148333720
Kwakzor :* herkenbaar vervelend gevoel is dat, als je niet weet wat er is en niet kunt helpen het op te lossen.

L van Dyre een half jaar.

En I van Franny die mama zegt, lief!
pi_148333765
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Met tien weken al :o ;( mijn baby ;(

Hij is motorisch nog niet eens zo ver dat hij een bijtring kan vasthouden -O-

Zal er op letten.
Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!

Weet je toevallig wanneer jullie de eerste tanden kregen? Schijnt dat (volgens een aantal artikelen die ik daarover gelezen heb) baby's vaak het schema van één van de ouders volgen (in ieder geval qua eerste tandje).

Bij ons klopt dat. Saar volgt mij (eerste tand met 4 maanden), Tom volgt M. (eerste tand met 3 maanden).
pi_148333797
Kwak, zie je niet toevallig witte bobbels/knobbels in zn tandvlees zitten? Je ziet die tanden vaak echt al duwen vooraf.
pi_148333849
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe lang zat er bij jullie tussen eigenlijk? Een jaar toch? Ik had ook al lang wel weer gewild, maar dat kon niet ivm BI en ook ivm bv wil ik tot kuikens eerste verjaardag wachten. Ergens voelt het 'oneerlijk' tegenover kuiken :?.
Saar was 9 maanden toen ik zwanger testte van Tom. Als Tom was geboren op zijn uitgerekende datum, had er precies 1,5 jaar tussen gezeten :D :Y
pi_148334020
Ik zou er niet aan moeten denken, zo dicht op elkaar. Ik had 3 jaar ertussen mooi gevonden. Helaas werd het door mijn mk 4 jaar, maar minder dan 3 jaar was geen optie. Zegt zij die twee baby's heeft. :')
pi_148334076
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken, zo dicht op elkaar. Ik had 3 jaar ertussen mooi gevonden. Helaas werd het door mijn mk 4 jaar, maar minder dan 3 jaar was geen optie. Zegt zij die twee baby's heeft. :')
Ja maar, twee tegelijk zo kort na nummer 1... Weet niet of ik dat net zo goed had getrokken als dit hoor :+
pi_148334092
:D Coco

GM
S is ook zo leuk O+ logisch dat hij nog zo'n leukerd wil

SQ
Lekkere spekje heb je!

Kwak :*

Franny
Wat bijzonder!

NIKKI
Apart is dat! Het zijn natuurlijk 2 broertjes die 'toevallig' even oud zijn. Ieder hun karakter en eigen 'ik' maar toch.
Ik weet van mij&mn broer dat we echt dol waren op elkaar als kind, onwijs aan elkaar gehecht maar we vochten ook :o niet omdat we elkaar niet mochten :9 hoorde erbij ofzo. We zijn heel erg verschillend (hij rustig, ik erg actief. Hij meer van de praktijk, ik theorie enz) maar daardoor een erg goed team. We gingen samen voetballen, bomen klimmen en speelden met Lego :9 meisjesdingen vond hij dan weer niet zo leuk haha.
Het voelde iig erg fijn dat hij er altijd was (en m'n andere broer/zussen ook natuurlijk maar die waren 5 en 8jr ouder. Dat is toch anders)

Wel bijzonder van het slapen! Helemaal omdat ze wel met andere kindjes op een kamer kunnen slapen.
pi_148334343
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja maar, twee tegelijk zo kort na nummer 1... Weet niet of ik dat net zo goed had getrokken als dit hoor :+
Nee dat lijkt me wel behoorlijk zwaar ja. Nu kan de oudste zichzelf aardig redden en dat is toch wel fijn met twee baby's in huis. :)

Zoë tof om te lezen hoe het tussen jou en je broer ging. Ik hoop stiekem dat T en S later ook leuk samen spelen enzo. O+ Het lijkt me wel extra leuk om als deel van een tweeling nu zelf ook een tweeling te hebben.
  zondag 4 januari 2015 @ 21:43:57 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_148334378
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!

Weet je toevallig wanneer jullie de eerste tanden kregen? Schijnt dat (volgens een aantal artikelen die ik daarover gelezen heb) baby's vaak het schema van één van de ouders volgen (in ieder geval qua eerste tandje).

Bij ons klopt dat. Saar volgt mij (eerste tand met 4 maanden), Tom volgt M. (eerste tand met 3 maanden).
dus het feit dat mijn dame al twee dagen alleen maar op mijn wijsvinger en haar speen wil kauwen kan daar al op duiden? Ohboy :')

L. alweer zes maanden :o
disclaimer
pi_148334419
Dyre *O* een half jaar, zat ik vanmiddag te bedenken over jouw meisje (jij voordringer :+ )
  zondag 4 januari 2015 @ 21:44:52 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_148334430
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
ik wil net zeggen, jij liet er maar een uur tussen :+
disclaimer
pi_148334538
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wil net zeggen, jij liet er maar een uur tussen :+
:{w 19 minuten. :+
pi_148334620
Misschien overbodig, maar ik wist zelf helemaal niet goed hoe het er dan uitzag, als een baby tanden kreeg (die 'bobbels' in het tandvlees).

Bij Tom zag het er laatst ongeveer zo uit (detail: ze kwamen nét door bij hem, dus je ziet een klein stukje tand).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er onprettiger uit voor Tom dan het was, overigens :+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:48:20 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_148334642
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:46 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

:{w 19 minuten. :+
nog beter O+
disclaimer
  zondag 4 januari 2015 @ 21:49:09 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_148334680
Deed hij er drie tegelijk coco? :o
disclaimer
pi_148334716
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Deed hij er drie tegelijk coco? :o
Yup. Dat was wat minder voor 'm. En vrijwel meteen erna (dus deels overlappend, achteraf gezien) een vierde linksboven, en linksonder nog een :')
  zondag 4 januari 2015 @ 21:51:06 #66
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148334772
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik was elf maanden (!!) en Juul weet ik niet. Zijn moeder wist t ook niet meer, het was niks bijzonders dus zal wel rond een half jaar geweest zijn (ze heeft vier kinderen en dat soort dingen niet echt paraat tenzij t iets bijzonders was).
Kwak
pi_148334816
Hier ook eerste tandje met 4 maanden en inmiddels dus bezig aan tand nummer 9 :X Die zuur-ruikende luiers kwamen bij ons pas toen er meerdere tandjes tegelijk doorkwamen, maar rode wangen (of maar 1 rode wang) was een grote hint.

En een tweede :Y Ik wil ook graag weer. Vond het zo speciaal en Stip is zo tof. Ik zit zelf ook dicht op m'n broer en zus en dat vind ik alleen maar leuk. Ik heb alleen stiekem nog best wel last van m'n bekken en m'n vriend is nog niet helemaal overtuigd. Die wil Stip eerst in z'n eigen bed hebben voor er een tweede komt... Projectje zeg maar :')

Oh, Franny! *;

Dat is heel fijn SQ dat je M. nog even lekker thuis kan laten zo'n eerste week :) Wordt het je eerste moment weer zonder baby? Ik vond mails doorlezen trouwens wel fijn om te doen. Relax opstarten en idd lekker veel was niet meer relevant :) De conferentie waar ik de twee dagen erna was was een minder groot succes :')

Those who are about to go to bed salute you! Fijne nacht gewenst dames!
pi_148334888
Hier zit er 1 jaar en 9 maanden tussen, ik moest van de gyn 1 jaar wachten, dus dat heb ik heel netjes gedaan ;)

Het klinkt idd wel een beetje tandjes kwak... Sterkte ermee in ieder geval

Ik had net ff m'n "ik moet weer werken" huil uurtje. Maar Js liet mij wel zien dat weer werken ook voordelen heeft.. In 10 min tijd werd ik onder gespuugd, onder gepoept en onder geplast :')
  zondag 4 januari 2015 @ 21:54:53 #69
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148334969
Thanks voor t plaatje ik zal er goed naar kijken morgen. Hij heeft net weer een flesje gehad (samen met vorige flesje 1 gewone voeding) had dus meer dan snackhonger. Hopelijk gaat hij daarna wel even echt lekker slapen. Niet voor ons maar vooral voor hemzelf (J zit nog met m in de donkere slaapkamer tot hij écht slaapt)...
Kwak
pi_148334972
Wow arme Tom. Wat snel achter elkaar

SQ tussen E en S zat een uur :9

Dyre *O*

NIKKI
Vind ik ook leuk :)
Dat zit vast wel goed. Ken eigenlijk alleen maar tweelingen die een goede band hebben O+
pi_148334996
Meerdere tanden tegelijk gebeurt regelmatig. Drie doorkomende tanden in een week tijd is geen uitzondering. Hoe meer tegelijk hoe beter, des te eerder ben je er weer vanaf.

Dot, het wordt tijd voor een pittig gesprek met Stip. Wil je een broertje of zusje Stip? Juist, dan is het nu tijd om in je eigen bed te gaan slapen. Zoiets. :+

Loj jij ook succes morgen. Komt vast goed. :*
  zondag 4 januari 2015 @ 21:57:20 #72
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148335085
Succes mama's die morgen weer gaan werken!! Jullie kunnen het en met de beeebies komt t ook helemaal goed!
Kwak
pi_148335091
Meiden succes morgen! :*
  zondag 4 januari 2015 @ 22:00:31 #74
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_148335245
Wauw tandjes wat snel! Ben benieuwd hoe het dit keer gaat. Hoop dat het net zoals bij V gaat. Veel tegelijk en het was alleen te merken aan de poep en de rode wangen. Oh en hij stonk/stinkt dan ontiegelijk uit zn smoel :') .

Coco wat snel achter elkaar. Lijkt me heftig! Wel knap van je. 2,5 jaar vonden wij een perfecte tijd er tussen. Zit 2,3 jaar tussen. Momenteel twijfel ik zooo hard over een derde. Mijn hart zegt jaaa nog een kans op een meisje (al denk ik dat wij alleen maar jongens krijgen :D ). Alleen mijn hoofd zegt dat het qua financiën en werk allemaal net niet past. En in de nachten denk ik 'dit doe ik noooooooit meer weer'! Gelukkig hoef ik voorlopig nog niet te beslissen :') .

Alle meiden die morgen weer moeten werken, succes! Jullie kunnen dit!!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_148335381
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:00 schreef AwayTL het volgende:
Coco wat snel achter elkaar. Lijkt me heftig! Wel knap van je.
Ik heb me ongepland laten bevruchten :+
Edit: maar bedankt :D :P
  zondag 4 januari 2015 @ 22:04:52 #76
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148335522
Ik ben er nog niet zeker van hoor, dat t wel een tandje is. Ga t morgen onderzoeken :7

Hij stinkt nl ook uit zijn mond, kwijlt veel, kauwt continu op zijn hand en zijn poep stinkt, maar dat laatste weet ik aan de kv en de rest aan de faaaase...
Kwak
  zondag 4 januari 2015 @ 22:06:01 #77
52229 Chanty
pi_148335580
Wow ziet er wel heftig uit coco :o
pi_148335706
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben er nog niet zeker van hoor, dat t wel een tandje is. Ga t morgen onderzoeken :7

Hij stinkt nl ook uit zijn mond, kwijlt veel, kauwt continu op zijn hand en zijn poep stinkt, maar dat laatste weet ik aan de kv en de rest aan de faaaase...
Mwoah... Ik zou toch op tandjes gokken zo!
pi_148335851
Franny O+! En M van SQ O+

Succes morgen weer-werkende mama's! *zet roosvicee klaar*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 4 januari 2015 @ 22:24:25 #80
73386 Fazz
onderweg
pi_148336698
Wat lief Franny O+

M die uit haar mooie pakje knapt O+

Succes morgen Loj, SQ en Dyre! Komt wel goed :*

3 tanden in 1x :o we zitten hier nu op 2, zonder problemen trouwens, opeens waren ze door :?

Thuis schelen we allemaal 3 of 4 jaar, is nooit zo gepland geweest maar m'n moeder heeft hetzelfde als ik; onregelmatige cyclussen. Ik denk er ook wel over na maar nu nog niets concreets. Dat het een jaar duurde om zwanger te worden speelt in m'n achterhoofd wel mee, ik wordt er ook niet jonger op :@
pi_148337070
Ik ben ook niet de jongste en voel hier ook soort 'tijdsdruk' Fazz.
Zou er graag wel 2 jaar tussen willen maar ben al 38 nu.
(en moet vriend nog overhalen)
  zondag 4 januari 2015 @ 22:33:43 #82
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_148337285
Succes voor de dames die weer aan het werk gaan morgen :*

En pratende moppies! O+
Franny, nog even en je gaat ons verlaten met je lieve I.
Ik ga je best een beetje missen hier, gelukkig volgen wij in maart :)

En arme M. kwak. :'( wat huilt je moederhart dan hard mee op zo'n moment.
Het is misschien even rottig, maar ik kwam er bij E. pas achter nadat ik regelmatig met mijn vinger der mondje doorging.
Mochten het tandjes zijn, mijn dametje vond het ook heerlijk om op een washandje te kauwen die in de vriezer had gelegen. Wel eerst goed uitspoelen ivm zeepresten uiteraard :)

De teller staat hier inmiddels op 4 tanden, maar ik vermoed dat er weer wat komende is, ineens onverklaarbaar huilen en véél stinkende poepluiers. :r
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 4 januari 2015 @ 22:54:57 #83
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148338616
Zeg, sinds ik 1 keer in dat secret valentine topic gepost heb krijg ik allemaal advertenties voor lesbisch dating :')
Kwak
  zondag 4 januari 2015 @ 22:58:17 #84
73386 Fazz
onderweg
pi_148338850
+1 Kwak :')

"Girls dating, lesbiennes vinden hier een serieuze relatie" :+
  zondag 4 januari 2015 @ 23:02:51 #85
73386 Fazz
onderweg
pi_148339107
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:30 schreef BlueEyes het volgende:
'tijdsdruk' is stom :(

Om mij heen zit iedereen met kinderen al in de 2e of 3e ronde, dat speelt denk ook wel mee :{
Vooralsnog ben ik nog steeds zo blij met F dat ik me niet kan voorstellen dat er nog zo'n leukerd kan komen :+
pi_148339165
Gerechtigheid ~O>
Volgende keer meedoen dus!

Ik kom in dromen voor door dat SV *;
  zondag 4 januari 2015 @ 23:05:33 #87
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148339272
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:03 schreef BlueEyes het volgende:
Gerechtigheid ~O>
Volgende keer meedoen dus!

Ik kom in dromen voor door dat SV *;
Ik was te laat... Ik dacht "ohja leuk" op 29 december...
Kwak
  zondag 4 januari 2015 @ 23:05:38 #88
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_148339276
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het is -meestal :') - best te doen hoor
pi_148339399
Hier voelt het als een soort vanzelfsprekendheid dat er op een gegeven moment nog wel een tweede komt. Al zou ik praktisch gezien (huis, geld, werk, en we zijn zo mooooooeeeeee) nog even niet weten hoe we dat zouden moeten aanpakken :+
pi_148339415
Oh Fazz mijn vriendinnen zitten met (pre)pubers :D
Die zijn daar niet meer mee bezig.
Ikzelf dus wel maar niet nu al.
Maar lang wachten is ook niet handig.
Gek eigenlijk, riep altijd dat ik geen kids wilde en zie nu het resultaat :@
pi_148339450
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:05 schreef Kyara het volgende:

[..]

Het is -meestal :') - best te doen hoor
Ik zag de foto's :*
  zondag 4 januari 2015 @ 23:18:50 #92
73386 Fazz
onderweg
pi_148340008
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:07 schreef BlueEyes het volgende:
Oh Fazz mijn vriendinnen zitten met (pre)pubers :D
Die zijn daar niet meer mee bezig.
Ikzelf dus wel maar niet nu al.
Maar lang wachten is ook niet handig.
Gek eigenlijk, riep altijd dat ik geen kids wilde en zie nu het resultaat :@
Pre-pubers :o
Gek hè dat het zo kan omslaan O+

M'n vriendinnen waren, ondanks dorps, nou ook weer niet zo vroeg :+ de oudste is nu 7 :)
pi_148344363
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:30 schreef BlueEyes het volgende:
jij al 38... serieus?

ff pronken hoor

S. 2014
J. 2016
  maandag 5 januari 2015 @ 04:45:30 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_148346001
Wat een vrolijkerd, GM! O+

Mijn dochter kiest uitgerekend vannacht uit om deze stunt uit te halen...

:') ze lag helemaal klem ook :')
disclaimer
  maandag 5 januari 2015 @ 05:59:27 #95
149959 SQ
snelle trees
pi_148346109
Nou, slapen gaat niks meer worden :')
disclaimer
pi_148346117
Vrolijke Saar!

Wat een stunt SQ! Ze kan al goed bewegen dan zeg! Tijd voor een slaapzakje ipv lakentje/dekentje?

Hier om 1 u pas naar bed (wij) 1.30 en 5.45 voeding en nu een klaarwakkere baby -O- kijken of hij nog even bij ons/in zijn wieg wil liggen want wij zijn nog een beetje moe :')

Koppijn ook...voelde me nog niet eerder zo niet jarig op mijn verjaardag. Snap nu dat mensen t niet vieren/er niks aan vinden.

Vandaag is J nog thuis. Plan is om eind vd ochtend met M in de doek of zak op pad te gaan om samen mijn verjaarscadeau te ruilen. Buitenlu ht zal me goed doen maar vind het spannend na M's dag gisteren... Durf niet meer te rekenen op 2,5/3 uur tussen voedingen.
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 06:15:37 #97
149959 SQ
snelle trees
pi_148346142
Verjaardagen na je 30e zijn ook gewoon niet leuk meer ;) gefeliciteerd babe :*

1 uur naar bed is ook laat joh, gewoon om 22:00 er in duiken ;)

Het valt me mee hoe ik me voel, had verwacht vertiefter te zijn. M. heeft dus van 04:40 tot tien minuten geleden gegild en nu vind ik het de moeite niet meer om te gaan slapen. Maar nu het dilemma: moet ik haar nog proberen te voeden voor ik vertrek?
disclaimer
pi_148346152
Oei, zware nachten SQ & Kwak... Maar wel gefeliciteerd Kwakz0r! *O*

Hier ook een fijne nacht. 23.30 richting bed, uk sliep nadat we 'm een half uurtje daar voor vrolijk klaarwakker in bed legden. Helaas had de onderbuurman weer een 'gezellige' avond, dus uk wakker om middernacht, nog een beetje voeden, speen er in maar slapen ho maar. Buurman om 1.00 maar weer gebeld of het wat zachter kon, daarna langzaamaan in slaap gevallen, maar om 2.15 vond uk het alweer hoog tijd voor een voeding }:| Daarna heb ik 'm niet meer in z'n bedje gelegd maar bij me gehouden en dat werkte wel, van 2.45 tot 6.15 geslapen. Nu weer voeding, en om 7.30 gaat de wekker :O
pi_148346180
Ik kom even succes wensen aan alle mama's die vandaag weer aan het werk gaan :*
  maandag 5 januari 2015 @ 06:39:25 #100
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148346182
Ja zo laat was ook niet de bedoeling, maar toen sliep M eindelijk vast genoeg (geen gepiep meer) dat we niet meer bang waren hem wakker te maken met naar bed gaan... Hij zat ook aan zn taks met flessen en wakker is drinken s avonds laat... Meh.
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 06:39:54 #101
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148346186
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 06:38 schreef krijgerrtje het volgende:
Ik kom even succes wensen aan alle mama's die vandaag weer aan het werk gaan :*
^^ wat krijgerr zegt. Sorry, vergeet het helemaal.
Kwak
pi_148346220
Inderdaad, succes allemaal!
En mooie stunt van M SQ, wel balen dat je daarna niet meer geslapen hebt.

Gefeliciteerd kwakzor!

[ Bericht 13% gewijzigd door Heliotrope op 05-01-2015 07:01:08 ]
  maandag 5 januari 2015 @ 06:51:06 #103
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148346225
Kwak van harte! *O*

Alle eerste-werkdag-dames succes vandaag :*.
KuikenGuppy
  maandag 5 januari 2015 @ 06:58:52 #104
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148346261
Heel snel (echt de kloterigste nacht ever gehad hier):

Kwak, kwijlen en knauwen hoort ook bij de ontwikkeling rond de 3 maanden!
En gefeliciteerd!

Succes SQ (en de rest)! Ik zou haar alleen nog proberen te voeden als ze wakker wordt, en anders heb je je eerste kolfopbrengst van vandaag maar binnen :Y)
  maandag 5 januari 2015 @ 07:02:28 #105
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148346279
Soes :*.
KuikenGuppy
  maandag 5 januari 2015 @ 07:04:16 #106
149959 SQ
snelle trees
pi_148346286
Ah Soes ;( :*

Maareh, ook indien flesweigeren? :@
disclaimer
  maandag 5 januari 2015 @ 07:19:08 #107
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148346346
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ah Soes ;( :*

Maareh, ook indien flesweigeren? :@
Invriezen :Y. Als je niet kolft heb je niet ineens vanmiddag meer melk als je thuiskomt ofzo.

En wie weet leert ze de komende dagen gewoon de fles weer pakken op t KDV :*

(Tenzij geen heel volle borsten en haast enzo. Dan zou ik t gewoon laten 8-) )
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 07:19:45 #108
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148346347
:* voor Soes. M slaapt weer en ik ben gedoucht en aangekleed en een beetje meer mens.
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 07:22:49 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_148346363
Nou, ik doelde op het niet aftanken voor ik vertrek :P maar ik ga dat tóch wel even doen. Ze heeft om 5:00 gedronken en ligt nu in bed naast papa, ik hoef er alleen naast te gaan liggen ;)
disclaimer
pi_148346368
Ik denk dat SQ bedoelt: nu nog even de tiet erin, voor het geval M. de fles weigert vandaag en dan helemaal nog niks binnen heeft? Ik zou het proberen, al is het voor je eigen gemoedsrust. Maar in elk geval heel veel succes vandaag ^O^! Ook aan de anderen die weer moeten werken!

Vandaag doe ik even solidair met de weer-werkers, al hoef ik morgen pas. Ben om 6:30 opgestaan en heb even getimed of ik het red om in die tijd te douchen, ontbijten, brood te smeren, tas in te pakken en in de auto te zitten. En dat zou moeten lukken.. Dus dat gaan we morgen nog eens doen.

De baby helpt wel mee, die kwam vannacht niet en slaapt nu nog :o O+

Ik heb trouwens bij wijze van oefening al wel de babyfoon op standje enorm-knoepert-hard naast het oor van manlief gelegd, want die doet flesdienst als ik vroeg weg moet. Misschien moet ik dat ding daar nu maar weer even weghalen, aangezien hij zo moet werken en ik vandaag nergens heen hoef :+ .

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 07:27:18 ]
pi_148346385
:* voor alle weer-werkende mama's vandaag en morgen! Komt helemaal goed hoor!

En kwak, van harte!
  maandag 5 januari 2015 @ 07:28:17 #112
149959 SQ
snelle trees
pi_148346396
Worden jullie niet wakker anders Razz?? Ik werd zelfs zonder babyfoon, met oordoppen in wakker van M die in de kamer naast de onze lag te huilen. Met alle deuren dicht. :')
disclaimer
  maandag 5 januari 2015 @ 07:28:17 #113
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148346397
Ohja, nu snap ik t. Pregnancy brain kaart mag niet meer he? Ik hou het er maar op dat mijn IQ voor de helft met de placenta mee is verwijderd :')
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 07:29:29 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_148346407
De melk wordt momenteel dankbaar weggeklokt :D
disclaimer
pi_148346416
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Worden jullie niet wakker anders Razz?? Ik werd zelfs zonder babyfoon, met oordoppen in wakker van M die in de kamer naast de onze lag te huilen. Met alle deuren dicht.
Nou, wij hebben beide deuren dicht i.v.m. de kat, en dan hoor ik haar pas op het laatst, bij heel hard en hysterisch huilen. En dan duurt het even voordat ik haar weer kalm genoeg heb dat ze uit de fles wil drinken. Dus ik heb nu als ik de ochtendfles doe de babyfoon op het laagste standje naast m'n kussen liggen, dan hoor ik haar niet de slaapgeluidjes maken maar wel als ze honger heeft. En mijn man wordt écht nergens wakker van, dus dan zet ik het ding speciaal voor hem op de bejaardenTV-eerstemaandagvandemaandluchtalarm-alpenhoorn-stand. Lekker wakker worden O+ .
pi_148346432
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:31 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nou, wij hebben beide deuren dicht i.v.m. de kat, en dan hoor ik haar pas op het laatst, bij heel hard en hysterisch huilen. En dan duurt het even voordat ik haar weer kalm genoeg heb dat ze uit de fles wil drinken. Dus ik heb nu als ik de ochtendfles doe de babyfoon op het laagste standje naast m'n kussen liggen, dan hoor ik haar niet de slaapgeluidjes maken maar wel als ze honger heeft. En mijn man wordt écht nergens wakker van, dus dan zet ik het ding speciaal voor hem op de bejaardenTV-eerstemaandagvandemaandluchtalarm-alpenhoorn-stand. Lekker wakker worden O+ .
:D :D :D
  maandag 5 januari 2015 @ 07:34:07 #117
149959 SQ
snelle trees
pi_148346434
Oh ja, mijn baby heeft geen tussenstand. Die slaapt, óf het is een misthoorn. No in-betweens here :')
disclaimer
pi_148346495
Succes werkenden! Lekker genieten van een van je eerste keren ongestoord naar de wc sinds de bevalling ^O^

Hier was het weer een vertrouwde slaapalleenopmamanacht. Ach ja, we hebben erg genoten van de nacht ervoor toen hij tot 5 uur in z'n eigen bed lag :)

Soesa :*
  maandag 5 januari 2015 @ 07:43:44 #119
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148346499
succes alle weer-werkenden! Hoe je straks na je werk met verhoogde hartslag en op nauwelijks ingehouden draf je baby weer op gaat halen... Priceless O+
pi_148346555
Succes voor iedereen die weer gaat werken! Baard moet weer na twee weken vakantie en ik hoorde hem net tegen baby in zijn bedje fluisteren: 'Dag jochie. Papa gaat je heel erg missen vandaag.' *smelt*

Kwak, gefeliciteerd met je verjaardag. *O*.

:* voor alle slechte nachten! Ik heb I gisteravond bij mij in bed genomen, met een hand en hittepit op zijn buikje (we vermoedden krampjes). Hij is om half elf in slaap gevallen en kwam daarna pas weer om half vijf. Ik ben blij dat hij weer een goede ruk heeft gemaakt, na al die hazenslaapjes van gisteren. Hij klinkt ook verkouden trouwens, iemand nog tips?

Tussen mijn zus en broer zit trouwens maar zestien maanden en mijn moeder was net 22 bij de jongste. Ik heb met terugwerkende kracht diep respect voor haar. (Ik kwam trouwens pas acht jaar later.)
pi_148346664
Weer aan het werk gaande moeders: succes!
SQ: dat pakje geweldig! En wat een lieverd ik snap dat je hart er warmer van wordt!
AAAH lief DAD! Smelt.
Vervelend Soes, een speciale reden voor de slechte nacht?

Tandjes, mijnheer produceert tand 8 of misschien wel 8 en 9. Rode wangen, constant kwijlen, alles (echt alles) in zijn mond stoppen, zure poep.Zijn eerste 2 tanden kwamen door toen hij nog net geen 4 maanden was overigens.

Gisteren borrel en eten bij mijn schoonfamilie, met oa 2 baby's, de een 5 weken jonger dan onze man en de ander 7 weken jonger. Wat een verschil! Dan zie je ineens weer wat voor spongen hij gemaakt heeft.

Was wel lastig uiteindelijk want hij gaat altijd tussen 18:30 en 19:00 naar bed maar we gingen net voor 18:30 pas aan tafel...dus wij hebben snel gepropt en zijn naar huis gegaan. Uiteraard met wat commentaar: ah joh hij houdt het toch wel vol? Nou nee, zijn ogen vallen steeds dicht, hij wordt jengelig en wil niets mee...dat is toch echt een teken dat hij naar bed moet. Normaal zou daar op bed leggen geen probleem zijn maar om 19:30 zou de oudste van hun naar bed gaan en moesten wij hem weer uit bed lichten. Niet echt handig en dan heb je zelf een baby.PFFFF

Wij zijn weer aan het werk vandaag na 2 weken vakantie. Ik start thuis op en vanavond ook nog werken. Is weer even wennen vooral dat hij niet thuis is, is echt raar. We hebben hem wel een beetje 'verpest' de afgelopen 2 weken, hij kan niet meer zo goed zelf spelen. Of zou het een fase zijn?
  maandag 5 januari 2015 @ 08:13:37 #122
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148346669
Hier ook een zeiknacht :'). Op zich had mn vriend 'dienst' maar die hoort haar veel later dan ik, maakt met kabaal de flessen klaar en heeft een bouwlamp aan bij het geven van de fles dus ik was net zo lang wakker :+. Suus was zo zielig, ze werd gisteravond wakker in paniek, zaten dr ogen helemaal dichtgeplakt -O- . Ze kreeg ze niet open dus dat zal wel eng zijn geweest. En vannacht weer verstopt als vanouds :').

Tip: probeer een evt. nieuwe baby te plannen in de lente/zomer ^O^

Rady, hoe is het nu met jouw baby?

Soesa sterkte vandaag na zo'n crapnacht! c_/
pi_148346805
Succes dames!! :*
Razz slim van je om alvast te kijken of je het qua tijd red smorgens!

Jeetje wat veel wakkere baby's vannacht. Sterkte vandaag

Gefeliciteerd kwak! Hoop dat je je snel wat beter voelt :* en kunt genieten van deze dag

Spees -O- wat sneu
Al vanaf dr geboorte verkouden?
E heeft sinds dr geboorte last van dr neusje ..blijft vol zitten :{

(8> blijft er bij dat hij de baby's laat op bed wil doen. Hij lag vannacht pas 1:30 in bed :') dat is geen normale baby bedtijd. Hij kijkt natuurlijk netflix 8)7 zal er wel iets mee te maken hebben. Morgen moet hij weer werken dus zal het toch anders moeten. Hij zegt dat de baby's lang wakker blijven maar dat lijkt me logisch beneden in het licht ? Dat verstoort toch hun dag en nacht ritme?
(ik heb hem gelaten omdat hij ook moet ontdekken wat wel/niet werkt. Ik ga eerder op bed dus qua slaap heb ik er weinig last van)

Heb zelf geslapen van 22:30 tot 5:15 O+ daarna bleven de meiden om en om wakker en 7:30 werd peuter wakker.

c_/
pi_148346900
Straks rustig deze pagina's lezen, want zo tandarts maar ik wil alle mamas veel succes wensen die aan het werk gaan vandaag. Ben ontzettend benieuwd naar jullie ervaringen! Ik hoef woensdag pas dus nog even genieten.

En ik zag een geweldige M van sq hahahah. En spelen, check, voorzichtig nog wel. Gister boekje gelezen met hem en hij keek zowaar in het boekje! O+ en een knisperboekje bleek grote hit, bewust erop slaan, wat vet! :D
  maandag 5 januari 2015 @ 08:43:58 #125
73386 Fazz
onderweg
pi_148346935
Kwak, gefeliciteerd *O*

Spees :{ wat zielig voor Sje, en voor jullie slechte nachten :'(

Soesa, ook al zo'n rotnacht :*

SQ, slaapzak-tijd! Succes vandaag :*

Lucht-alarm Razz :D

Hier geen babyfoon, het voordeel van een oud huis denk ik :') F had er ook zin in vannacht om 4:30 -O- Gelukkig wilde hij om 6:30 ook nog drinken anders zat ik mooi met een kolf dillemma hier op werk... Hij is niet helemaal fit, veel hoesten en verkouden, dus of het vele drinken nu komt door het stoppen met bv overdag of niet, is me niet helemaal duidelijk :{
pi_148346976
Ohhh Razz en SQ met jullie terminologie :D _O- Proestte bijna koffie over m'n baby :@
pi_148347143
Met hoeveel weken gingen jullie baby's naar het kdv/de GO om te wennen?

Vind het best spannend nu sm niet gaat oppassen.
pi_148347180
Zoe, de mijne was 3 maanden en een week. Ging prima volgens mij
pi_148347188
Ohja Kwak, gefelicitaart *O* !
pi_148347258
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zoe, de mijne was 3 maanden en een week. Ging prima volgens mij
Had je langer verlof? (verlof+vakantie?)
Ik heb tot 31-01 verlof. Dan zijn ze bijna 3mnd (-1 week.)
Dan zouden ze met 2,5mnd al moeten wennen bij de GO maar dat vind ik zo vroeg :o
(na de bevalling van S.ara bleef ik last houden van zware bi en begon ik pas na 12mnd te werken. Eerder ging ze niet naar de GO )
pi_148347283
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:13 schreef Zoë23 het volgende:

[..]

Had je langer verlof? (verlof+vakantie?)
Ik heb tot 31-01 verlof. Dan zijn ze bijna 3mnd (-1 week.)
Dan zouden ze met 2,5mnd al moeten wennen bij de GO maar dat vind ik zo vroeg :o
(na de bevalling van S.ara bleef ik last houden van zware bi en begon ik pas na 12mnd te werken. Eerder ging ze niet naar de GO )
Ja. Ik koos voor 4 weken verlof voor ud i.p.v. 6. Dus 2 weken langer verlof na bevalling. Plus een maand vakantie eraan vastgeplakt.

Het is ook maar net welk gevoel je hebt bij een GO. Heb je een fijne klik? Zijn dingen goed bespreekbaar?
pi_148347411
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja. Ik koos voor 4 weken verlof voor ud i.p.v. 6. Dus 2 weken langer verlof na bevalling. Plus een maand vakantie eraan vastgeplakt.

Het is ook maar net welk gevoel je hebt bij een GO. Heb je een fijne klik? Zijn dingen goed bespreekbaar?
Dat is wel prettig!

Ja het is een fijne GO. We kennen dr nu bijna 2 jr dus dat zit wel goed. Eerder had ze geen ruimte voor E en S (S.ara gaat er ook naar toe) maar sinds kort heeft ze weer plek vandaar dat we voor haar gekozen hebben.
pi_148347443
Dan zou ik me er niet zo druk om maken hoor :Y Het is fijn dat je een vertrouwd gevoel hebt bij haar. En het hoeft niet zo te zijn dat je een hele middag aan een wenmiddag moet besteden. Ja kan ook een half uurtje of een uurtej laten wennen?
  maandag 5 januari 2015 @ 09:29:44 #134
73386 Fazz
onderweg
pi_148347446
GM, nog een O+ voor je leuke foto's van S!

Exode, ja die paar weken maken een hoop verschil he? 2 Vriendinnen van me hebben beide een dochter die 7 weken jonger is dan F. Het verschil is echt enorm :o
pi_148347584
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 09:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dan zou ik me er niet zo druk om maken hoor :Y Het is fijn dat je een vertrouwd gevoel hebt bij haar. En het hoeft niet zo te zijn dat je een hele middag aan een wenmiddag moet besteden. Ja kan ook een half uurtje of een uurtej laten wennen?
Dat is waar :)
pi_148347606
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:43 schreef Spees_Eend het volgende:
succes alle weer-werkenden! Hoe je straks na je werk met verhoogde hartslag en op nauwelijks ingehouden draf je baby weer op gaat halen... Priceless O+
+1 O+

Kwak gefeliciteerd :*

En :* voor de ruknachten her en der plus de zieke frummeltjes
  maandag 5 januari 2015 @ 09:47:48 #137
149959 SQ
snelle trees
pi_148347671
Daar zit je dan in het kolfhok :')
Gelukkig veranderen veel dingen nooit en ligt het vol jassen en bananen van de schoonmakers :N
disclaimer
pi_148347683
Zal je het nooit koud hebben of honger krijgen ;)
pi_148347732
Gefeliciteerd Kwak *O*

Dyre ook nog gefeliciteerd met de halfjaardag *O*

Apart van de jongens inderdaad Nikki, ben ook wel benieuwd wat dat dan is!

Sterkte aan de weer beginnen met werken moeders, komt goed! Vanmiddag weer terug bij jullie baby's is nu al het mooiste moment van deze dag O+

Sterkte Soes na deze ruknacht.

S2 nog steeds ontstoken oogjes en verkouden ;(

Hier gaat alles goed! S eet goed en slaapt goed (alleen in slaap vallen is soms nog een probleem, maar als ze eenmaal slaapt dan slaapt ze ook jonguh!)
Vanmorgen moest ik haar wakker maken, zo zielig vind ik dat altijd. En na de ochtendfles viel ze weer in slaap, moest ze weer wakker gemaakt worden om aangekleed te worden :')
Ik/wij zouden ook wel een tweede willen. Maar dan wel als S wat ouder is. Wrs wordt dat een projectje dat eind 2015 gestart gaat worden :s)
Oh en sinds vrijdag kan S zwaaien, te schattig is dat!!!! O+ O+ O+

Fijne dag iedereen! :W
pi_148348114
Ja he Fazz, dat je dat zelf amper doorhebt. Wij hebben best wel wat baby's om ons heen, allemaal met een gat van 2 weken ertussen. Ons jochie is de oudste en dan volgt er elke 2 weken dus een volgende. Erg leuk om al die ontwikkelingen te zien. Overigens tijgeren ze alledrie hetzelfde, exact dezelfde techniek, namelijk 1 been werkt hard en de ander gaat er hangend en slaan op de grond achteraan.

Ik werd net gebeld door mijn schoonmoeder dat onze zoon zich zelf in de box van lig naar staan optrekt :@ 8-) WTF! Hallo doe eens rustig, ik wil een kruipend, brabbelend kind, geen stappen, zelf staand jochie. Het gaat allemaal zo snel!

Overigens zag ik wat voorbij flitsen hier over 'mama' zeggen. Dat doet hij ook maar dan gillend als hij het ergens niet mee eens is…verder komt ie nog niet verder dan ' Oes' (als 1 van de katten voorbijkomt).

Wij zitten nu met de 'wat ga je doen als hij 1 jaar wordt' vragen. Hij is op zaterdag (21-02) jarig dus iedereen kan komen overdag. Maar we gaan toch maar alleen voor familie vieren. Als we ook vrienden gaan uitnodigen vind ik het zo lastig, wie wel, wie niet etc etc.
pi_148348299
Succes voor de mama's die weer moeten werken vandaag!

En :* voor de slechte nachten en zieke kindjes.

Kwak, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je je inmiddels al wat meer jarig voelt :)

Ik heb de uitslag van het bloeddruk onderzoek vandaag gekregen en bloeddruk is weer helemaal zoals hij hoort *O*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_148348306
Gefeliciteerd Kwak! ^O^
pi_148348501
succes en werkse mama's!

kwak, gefeliciteerd! *O*
S. 2014
J. 2016
  maandag 5 januari 2015 @ 10:39:16 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148348531
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 07:34 schreef Stormqueen het volgende:
Oh ja, mijn baby heeft geen tussenstand. Die slaapt, óf het is een misthoorn. No in-betweens here :')
BZV gekeken gisteren? :9
KuikenGuppy
pi_148348554
Fijn Sicilia!

Exode's baby alweer bijna 1 :o

Ik kijk het nu Burdie. Die arme man met maar 2 brieven ;( . Die wil je toch knuffelen.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 10:41:02 ]
  maandag 5 januari 2015 @ 10:41:56 #146
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148348582
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Fijn Sicilia!

Ik kijk het nu Burdie. Die arme man met maar 2 brieven ;( . Die wil je toch knuffelen.
Blijf kijken voor de in-between referentie :+.

En idd, die man met twee brieven was toch best leuk :?. Maar ik vind sowieso de score wat tegenvallen dit jaar. Behalve bij die ene knappe, maar die komt voor jou nog ;),
KuikenGuppy
pi_148348595
Die gast dan met zijn ach, 80-120 en dan vervolgens 16 brieven :')
pi_148348623
Ohja, mijn schoonmoeder past dus morgen op en zou vandaag alvast een dagje komen oefenen met flesjes enzo.

Belt ze net, komt ze pas rond 19:00 want ze moet vanmiddag nog naar de kapper.

Mijn met gerust hart kind achterlaten gevoel wat doe je!
  maandag 5 januari 2015 @ 10:44:57 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148348641
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:42 schreef BlueEyes het volgende:
Die gast dan met zijn ach, 80-120 en dan vervolgens 16 brieven :')
En die Sjappie met de coole zoons O+ die helemaal ontevreden was omdat hij niet bij de laatste vijf zat. Leek helemaal niet meer blij met het feit dat er wel 56 vrouwen hadden geschreven. :').
KuikenGuppy
pi_148348691
Razz niet!
Daar zou mijn humeur ook niet blij van worden.
En ik zou mijn vriend haar acuut laten opbellen om na te vragen wat en hoe

Ik ben trouwens ernstig aan het fitnessen op het moment.
F ligt in bed te keten en kiept steeds zijn speen er uit.
En dan moet je gillen tot je de speen weer hebt.
Mama ondertussen trap op trap af, lang leve de biltraining!
pi_148348746
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 10:44 schreef Burdie het volgende:

[..]

En die Sjappie met de coole zoons O+ die helemaal ontevreden was omdat hij niet bij de laatste vijf zat. Leek helemaal niet meer blij met het feit dat er wel 56 vrouwen hadden geschreven. :').
Die mocht van ons alleen door vanwege dat überpositieve zoontje!
Wat een droppie was dat zeg.
  maandag 5 januari 2015 @ 10:58:18 #152
73386 Fazz
onderweg
pi_148348963
BZV O+
pi_148349077
Jaaaa BZV, geweldig! Wij zaten er echt naar uit te kijken. En die 2 brieven? HE?! Dat was toch een leuke vent. (sorry heb niet zoveel verstand van mannen…)

Wij zijn blij met Bertie, al ken ik inbetween alleen van de gordijnen (?). Ik had er een beetje op gehoopt dat Aletta van vorig jaar op Bertie zou schrijven. :D

Niet te hard zeggen Razz, ik vind het veel te oud klinken. Net weer foto's overgezet op de computer en meteen de maandelijkse foto op het aankleedkussen in 1 map gedaan. Dan schrik je echt, wat was hij klein en wat is hij nu grooooot!
pi_148349138
Ik had vorige week een stel Jehovagetuigen aan de deur en had ze vriendelijk verzocht ons adres met huisnummer op te schrijven hier niet meer aan te bellen. (Eens per 3/4jaar geef ik dat weer eens aan)
Staat er vandaag weer een stel aan de deur.
Dus ik nogmaals aangegeven, kijken ze op een briefje, staat het huisnummer van de buren er op.
Ze schrijven het dus wel degelijk op ook :o
Kreeg netjes excuus van de dames!
Dus de tip voor als jullie het ook vervelend vinden: vraag ze het op te schrijven!
pi_148349170
Haha exode, geen verstand van mannen ;)
Dat wordt bijspijkeren voor jullie :D
pi_148349197
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:06 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had vorige week een stel Jehovagetuigen aan de deur en had ze vriendelijk verzocht ons adres met huisnummer op te schrijven hier niet meer aan te bellen. (Eens per 3/4jaar geef ik dat weer eens aan)
Dus ik nogmaals aangegeven, kijken ze op een briefje, staat het huisnummer van de buren er op.
Dus de tip voor als jullie het ook vervelend vinden: vraag ze het op te schrijven!
Wij hebben ze 1 keer aan de deur gehad….we deden samen open _O- Of we zussen waren? Nee we zijn getrouwd, nooit meer teruggezien. ^O^
pi_148349237
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:07 schreef BlueEyes het volgende:
Haha exode, geen verstand van mannen ;)
Dat wordt bijspijkeren voor jullie :D
:)
Als we zijn luier verschonen, zeggen we ook tegen hem, als je daar vragen over hebt ga je maar naar je ooms.
pi_148349283
Waar parkeren jullie je foto's trouwens online zodat je zie hier kan plaatsen? Wij plaatsen geen foto's meer op Facebook dus dat kan niet meer.
  maandag 5 januari 2015 @ 11:13:59 #159
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148349351
quote:
Hier komen ze nooit, maar ik vind ze ook niet vervelend ;). Bij mijn studentenhuis in Den Haag kwamen ze eens per twee maanden even een praatje maken. Meestal vroegen ze dan naar mijn huisgenoot. Ik had dan de opdracht hem na een half uur te roepen dat er telefoon voor hem was ;) haha!
Waar ik wel helema flauw van wordt zijn huis-aan-huis-verkopers. Die komen hier gemiddeld drie keer per week aan de deur en omdat ik open doe (ik werk aan huis) zal ik wel tijd hebben. -O-.
Nu hangt er een "wij kopen niet aan de deur" bordje, lekker rustig O+.
KuikenGuppy
pi_148349491
Ik open de deur met haar recht omhoog, oud slaapshirt met gaten aan en een veeg doorgelopenmascara onder mijn ogen :')

Ik vind Jehova's ook niet vervelend, heb er alleen geen behoefte aan.
En wederzijds respect om hun vriendelijk te benaderen met mijn vraag niet aan te bellen.
Wil denk ik niet weten hoe ze soms behandeld worden aan de deur.
pi_148349504
Inderdaad! Hier ook vaak gehad. Eneco of van die verkopers voor alarmen in huis omdat er zoveel ingebroken wordt in de buurt volgens hun... En ze komen altijd als ik aan het koken/eten ben :(
pi_148349544
Bij ons komen de laatste tijd vaak kunststof kozijnen verkopers, uhm wat is er mis met onze kozijnen?
  maandag 5 januari 2015 @ 11:30:33 #163
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148349829
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
Inderdaad! Hier ook vaak gehad. Eneco of van die verkopers voor alarmen in huis omdat er zoveel ingebroken wordt in de buurt volgens hun... En ze komen altijd als ik aan het koken/eten ben :(
Hier ook eens: "we willen het graag met u eens hebben over inbraakpreventie". Terwijl op de achtergrond onze honden luid aan het blaffen waren, zei ik: "dat lijkt me niet nodig, goedemiddag" :+.
KuikenGuppy
pi_148349904
Ik heb in mijn alternatieve periode :') wel eens te horen gekregen dat ik niet meer te redden was en ik had nog niks (onaardigs) gezegd ook.

Succes weer werkende mama's :) Nog even voor als je het erg vindt om je mini naar het kdv te brengen, mijn oudste heeft de afgelopen week steeds gevraagd wanneer hij weer naar de kindjes mocht, wij zijn niet leuk genoeg ;(
Ik begin vandaag ook maar eens mijn werkmail door te spitten. Maar lekker vanaf thuis nog. En officieel heb ik nog wel even voor mijn verlof stopt, dat is dan weer het voordeel van 3 weken eerder geboren.

:* Voor de slechte nachten.

Exode zelf spelen / niet zelf spelen wisselde hier ook steeds af. Verpesten kan denk ik niet.
pi_148349956
Kwak gefeliciteerd *O*

quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef BlueEyes het volgende:
Dyre *O* een half jaar, zat ik vanmiddag te bedenken over jouw meisje (jij voordringer :+ )
Echt niet expres hoor :'(
Ik lees nog af en toe even dat topic terug, bijzonder hoe lang en tegelijkertijd ook kort geleden dat lijkt O+

Succes voor alle eerste-dag-werken-mamma's :*
Vrijdag was ook mijn laatste verlofdag, maar ik werk niet op maandag, dus ik hoef morgen pas :P wilernietaandenken

L slaapt al een maand of wat iedere nacht door, van 8 tot 7 ongeveer. En nu op de laatste dag dat ik uit kon slapen hoorden we ineens om 4 uur gehuil door de babyfoon. Speen erin, stil. Om 5:30 weer gehuil :'( Weer speen erin, maar die was niet meer goed genoeg. Dus maar een fles gemaakt, opnieuw in bed gelegd en om 8:30 wéér huilen.
Misschien is ze ook een beetje van slag, arme meid.
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:11 schreef exode het volgende:
Waar parkeren jullie je foto's trouwens online zodat je zie hier kan plaatsen? Wij plaatsen geen foto's meer op Facebook dus dat kan niet meer.
Flickr.com :) Gratis 1 Terabyte aan foto's en ik vind het fijn dat ik ze zelf ook weer kan verwijderen, zodat ze in hele oude topics niet meer verschijnen. (als ik de post op fok zelf niet meer kan aanpassen)
maar waarom niet meer op facebook? Gaat dat om die nieuwe policy? daar was hier laatst ook al een 'discussie' over en achteraf bleek het minder erg dan we allemaal dachten :P
pi_148350012
Ik gebruik Photobucket, want ook handige app :) .

Correctie: Schoonmoeder is er om 15:00. Ze vond het zelf ook wat onhandig, achteraf, om er pas om 19:00 te zijn. Hele opluchting, kan ik haar rustig even de flesjes uitleggen en kan ze zelf even luier verschonen. Gek eigenlijk, mijn moeder doet dat al vanaf het begin maar schoonmams is er wat terughoudend in geweest. Maar vanaf morgen is ze er elke week een dag, dus dan is ze er gauw genoeg aan gewend denk ik.
pi_148350022
ah thx Dyre voor de tip!
Zolena, volgens mij schoonmoeder is hij 2 weken lang verwend (en dat klopt ook :) )
  maandag 5 januari 2015 @ 11:44:40 #168
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148350195
Ik gebruik ook photobucket.

En idd. op FB is niks veranderd, alleen zijn ze ee nu duidelijkee over. Je eigen privacy instellingem gelden trouwens gewoon:foto's/gegevens die voor vrienden zichtbaar zijn kunnen ook niet breder dan dat gebruikt worden. Verder hebben ze al je gegevens al en gebruiken ze die voornamelijk om te filteren wat er in je timeline verschijnt en welke advertenties ze je laten zien.

Wat ze in feite meest doen is jouw profielfoto gebruiken en zeggen "x vindt dit product/deze pagina leuk" op FB zeld en op gelieerde sites die je bijvoorbeeld ooit geliket hebt.
Kwak
pi_148350374
Ik weet het Kwak, maar ik ben sowieso terughoudender geworden op Facebook. Ik gebruik het eigenlijk alleen nog zakelijk. Ik ben een beetje wakker geschud door het (overdreven en met een flinke korrel zout te lezen) boek De Cirkel. Als ik het zakelijk niet zou gebruiken, had ik mijn account al opgeheven.
pi_148350598
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:18 schreef BlueEyes het volgende:
Ik open de deur met haar recht omhoog, oud slaapshirt met gaten aan en een veeg doorgelopenmascara onder mijn ogen :')

Ik vind Jehova's ook niet vervelend, heb er alleen geen behoefte aan.
En wederzijds respect om hun vriendelijk te benaderen met mijn vraag niet aan te bellen.
Wil denk ik niet weten hoe ze soms behandeld worden aan de deur.
Alles wat aan de deur komt is irritant imo :')
Laatst gaf ik dus aan dat ik er geen behoefte aan had (bij Jehova's). Maar ze moest en zou me een foldertje geven van een of andere websites, 'want daar staan zulke leuke filmpjes op voor de kinderen' (kreeg wel een complimentje dat ik schattige kinderen had :p).
Foldertje moest van de oudste gelijk in de prullenbak, want 'ik wil die filmpjes niet zien' :D

/offtopic sorry, ik hoor hier al even niet meer :p
pi_148350834
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Alles wat aan de deur komt is irritant imo :')
Laatst gaf ik dus aan dat ik er geen behoefte aan had (bij Jehova's). Maar ze moest en zou me een foldertje geven van een of andere websites, 'want daar staan zulke leuke filmpjes op voor de kinderen' (kreeg wel een complimentje dat ik schattige kinderen had :p).
Foldertje moest van de oudste gelijk in de prullenbak, want 'ik wil die filmpjes niet zien' :D

/offtopic sorry, ik hoor hier al even niet meer :p
:D buurten kan altijd!
pi_148351106
Staat een halfjaar (omg :o ) garant voor een piep en huil en brulmoment trouwens?

Als ik Dyre lees en bekijk hoe F sinds het weekend is en vandaag ook weer.
Niks is goed, alles is brullen met dikke tranen.
En troosten is erg moeilijk met zo'n stervende zwaan in je armen.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:16:32 #173
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_148351181
Eerste prikjes vanochtend ;( Zo hard heb ik ons mannetje nog nooit horen huilen...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 5 januari 2015 @ 12:19:06 #174
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148351287
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:14 schreef BlueEyes het volgende:
Staat een halfjaar (omg :o ) garant voor een piep en huil en brulmoment trouwens?

Als ik Dyre lees en bekijk hoe F sinds het weekend is en vandaag ook weer.
Niks is goed, alles is brullen met dikke tranen.
En troosten is erg moeilijk met zo'n stervende zwaan in je armen.
Yup, de beruchte zes maanden sprong, die vond ik echt verschrikkelijk... -O-.
KuikenGuppy
pi_148351326
Kwak, van harte!! Het jarig gevoel als mama is echt anders, dat vond ik ook! Maar niet minder leuk, overigens. Ik ben sowieso al jaren geen fan meer van jarig zijn. Weet niet zo goed wat ik met mijn verjaardag aanmoet.

Zoals ik ook niet zo veel op heb met mensen die mij ongevraagd willen komen bekeren. Met mijn overdosis aan religie die ik als gereformeerde van huis uit heb meegegeven, heb ik een beetje een allergie daarvoor. Zoals een twintigjarige jongen mij eens op straat vroeg: Kent u Jezus?
Sorry, ik denk dat ik jou meer over Jezus kan vertellen dan jij mij. Maar goed. :') . Goede bedoelingen etc. Whatever, maar ik citeer graag Maarten van Roozendaal:

Ik ben net terug van cb. Ze weegt iets meer dan 8 kilo en is 74 cm. Na de prikjes was het huilen geblazen, maar door de tranen heen toch dag zwaaien naar de arts. O+ .
pi_148351388
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:14 schreef BlueEyes het volgende:
Staat een halfjaar (omg :o )....
Hallo jij bent net bevallen toch? :o :+
pi_148351568
quote:
Helaas werkte hier niet. Na 4 keer in 6 weken tijd lastig gevallen te zijn heb ik, geheel tegen mijn principes in, de hond los gelaten.
pi_148351831
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:19 schreef Burdie het volgende:

Yup, de beruchte zes maanden sprong, die vond ik echt verschrikkelijk... -O-.
Ja ho eens eventjes :{w
Volgens Oei, ik Groei moet ik de UD aanhouden en dan heeft ze potverdorie nét een sprong achter de rug }:|

Wat sneu, die (eerste) prikjes :*
pi_148351986
Ik kan me sprongetjes niet herinneren en ik herken ze ook nooit. Ja, soms vraagt I wat meer aandacht en is er een nachtvoeding meer, maar dat is het dan. :@ .

I is echt zo'n lekkere eter geworden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_148352138
Franny vindt t zo jammer dat ik dat leuke mopje niet kan zien de 17e!

Heb nu maar meneer in bed gelegd.
En zowaar stortte hij in slaap, terwijl hij net 45 minuten eruit was.
Vond het vannacht trouwens hartverscheurend, hij was zo over zijn toeren en zelfs niet te troosten met de borst.
Uiteindelijk met lamp aan en liedjes zingen en wiegen is het me gelukt. Maar toen hij nasnikkend in bed lag brak ik even.
  maandag 5 januari 2015 @ 12:46:31 #181
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148352227
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:43 schreef BlueEyes het volgende:

Vond het vannacht trouwens hartverscheurend, hij was zo over zijn toeren en zelfs niet te troosten met de borst.
Uiteindelijk met lamp aan en liedjes zingen en wiegen is het me gelukt. Maar toen hij nasnikkend in bed lag brak ik even.
Jij lijkt me echt zo'n lieve mama O+.
KuikenGuppy
  maandag 5 januari 2015 @ 12:49:50 #182
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148352327
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:34 schreef Dyre het volgende:

[..]

Volgens Oei, ik Groei moet ik de UD aanhouden en dan heeft ze potverdorie nét een sprong achter de rug }:|

Geen idee, maar rond zes maanden zit een sprong/regelperiode/draak die ik echt heel naar vond -O-. Overigens was dat in mijn beleving echt een soort keerpunt qua ontwikkeling van 'baby die verzorgd wordt' naar echt interactie. Beginstation van de sneltrein richting zitten, staan, lopen, praten...
KuikenGuppy
  maandag 5 januari 2015 @ 12:55:13 #183
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148352492
Overwinning: het is mij net ook gelukt om baby van overstuur en moe naar in slaap te krijgen.

Net als papa: drie keer neerleggen en weer oppakken na een poging tot kalmeren in bed. Laatste keer is raak! Man man ik heb er zelf bijna net zo hard bij gehuild... Maar ik kan het! en hij ging uiteindelijk lief uitrekkend en met een diepe zucht zijn bedje in.

Ik zag hoe vreselijk moe hij was en ik wist dat slapen gewoon nodig was voor hem, en J stond me heel lief in de deuropening te coachen O+
Kwak
pi_148352520
Wat een leuke foto Franny!
Yeaaah voor Kwak! ^O^
pi_148352615
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:43 schreef BlueEyes het volgende:

Ja, vind ik ook!
Zielig dat hij zo over zijn toeren was. Bijzonder is het, dat je dan op dat moment heel rustig kunt blijven en er helemaal voor je kind bent en dan naderhand komen de emoties.

I heeft volgens mij wel last van haar prikjes dit keer. Huilerig, ze zat er net helemaal door heen, en lag al te snurken tegen me aan, maar nu in bed hoor ik haar toch weer, afwisselend brabbelen en huilerig zijn.
Misschien is in de doek doen of samen op bed liggen nu beter. *; .
pi_148352619
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Jij lijkt me echt zo'n lieve mama O+.
Jaaah en nu breek jij me even!
pi_148352626
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:55 schreef kwakz0r het volgende:
Overwinning: het is mij net ook gelukt om baby van overstuur en moe naar in slaap te krijgen.

Net als papa: drie keer neerleggen en weer oppakken na een poging tot kalmeren in bed. Laatste keer is raak! Man man ik heb er zelf bijna net zo hard bij gehuild... Maar ik kan het! en hij ging uiteindelijk lief uitrekkend en met een diepe zucht zijn bedje in.

Ik zag hoe vreselijk moe hij was en ik wist dat slapen gewoon nodig was voor hem, en J stond me heel lief in de deuropening te coachen O+
Fijn!
pi_148352666
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:55 schreef kwakz0r het volgende:

Kwak hoe fijn!
pi_148352707
Wat goed, kwak!

Franny, ik vind I zo'n zeldzaam mooi gezichtje hebben! Die wenkbrauwtjes. O+.

Blue. :*.
pi_148352729
Jemig, ik ben net bijgelezen en nu is mijn pauze voorbij. }:|

:* Voor de beroerde nachten.

Ook wij hadden trouwens een beroerde nacht, T is verkouden en helemaal schor en sneu. Hij was elk uur wakker vannacht. :O
  maandag 5 januari 2015 @ 13:18:49 #191
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148353205
Hij ligt zichzelf nu geloof ik wel wakker te poepen. Nou ja, toch zeker 45 mij geslapen! Oh, t is alweer stil.
Kwak
pi_148353327
Nikki, zwaar! Hopelijk snel beter voor T.

Ik heb me met kind aan de borst onder een dekentje op de bank geïnstalleerd.
Met het idee dat dit de komende dagen niet kan, vanwege werk geniet ik er extra van.
  maandag 5 januari 2015 @ 13:27:32 #193
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148353467
Klinkt fijn Franny!

En sterkte vandaag Nikki na die nacht...
Kwak
pi_148353648
pff heftig nachtje NIKKI

Hier kijk ik tegen n drukke week aan waarbij mop veel bij papa is... Mijn zus wordt morgen geopereerd aan een blokkade in dr endeldarm en heeft deze week dus even extra hulp nodig.
maar nu eerst wachten op de monteur vd wasmachine die voor jan lul komt want de wasmachine doet t weer...
(ging vanmorgen afbellen, blijk dat afzeggen 70 euro kost, terwijl m laten komen kijken gratis is ivm garantie... )
ach ja.. t gewone leven is weer begonnen.
S. 2014
J. 2016
pi_148354205
Sterkte NIKKI, klinkt zwaar zo'n nacht :* !

GM wat een rare regeling :')

Klinkt gezellig Franny O+ . Ik denk dat ik de samen-tijd op de dagen die ik niet werk ook extra ga koesteren straks.

Vanmorgen al lekker met A. geknuffeld en gebadderd en gespeeld op het speelkleed, ze is zó vrolijk de laatste tijd. Alleen het slapen overdag gaat niet zo lekker. Ze slaapt steeds blokjes van 45 minuten en komt daarna niet meer in slaap. Daarna is ze moe en mopperig, maar slapen ho maar. Zou ze mijn spanning voor morgen aanvoelen...
pi_148354348
Kwak, wat geweldig!

Franny, heerlijk genieten. Ga het straks ook meer waarderen denk ik, die momenten samen zo.

Razz, wie weet ja, datze dat aanvoelt.

Tandarts ging goed met R meegenomen. Tevens andere dingen geregeld en fysio voorvR is weer eens geweest. Gaat steeds beter met afvlakking maar nekje nog wel instabiel. Eeh hij is 12weken... :')

Hij kwijlt nu wel ineens ontzettend. Dacht dat aan verkoudheid te linken maar 3 maanden sprong las ik hier? Tandjes zie ik zo niet, wel stinkende luiers. :P
pi_148354358
Ze is nu dus weer de hele kamer door aan het tijgeren. Niet te volgen. :D .

Razz, dat kan maar het kan ook gewoon onrust in haar zelf zijn. Heerlijk dat ze zo vrolijk is. O+ .
  maandag 5 januari 2015 @ 13:59:08 #198
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148354427
Gecheckt hier maar t zijn geen tanden hoor :N gewoon een beetje verkouden denk ik.
Kwak
pi_148354614
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 13:56 schreef Franny_G het volgende:
Ze is nu dus weer de hele kamer door aan het tijgeren. Niet te volgen. :D .

Razz, dat kan maar het kan ook gewoon onrust in haar zelf zijn. Heerlijk dat ze zo vrolijk is. O+ .
Ja ze is echt supergezellig. Heeft ook echt een fijn weekend bij mijn ouders gehad, die zijn helemaal weg van haar en ik merk dat ze echt een band met haar hebben nu. Ze lacht terug, herhaalt geluidjes, probeert alles te pakken wat dichtbij ligt (inlusief de hond en de kat :') ) . En het allerleukst is nu haar optillen zodat ze kan "staan" op je schoot, dan giert ze het uit. Soms inclusief sloot melk die terugkomt, maar soit :+ . Ohja en kiekeboe is ook een hit nu O+ .
pi_148354722
Oh kiekeboe is zo tof! O+ .
pi_148354750
Ja, die blik van "HEY, DAAR BEN JE WEER :D WAAR WAS JE NOU :D HOE WERKT DIT :D!"

*Smelt*
  maandag 5 januari 2015 @ 14:59:18 #202
73386 Fazz
onderweg
pi_148356383
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:39 schreef Franny_G het volgende:
Ik kan me sprongetjes niet herinneren en ik herken ze ook nooit. Ja, soms vraagt I wat meer aandacht en is er een nachtvoeding meer, maar dat is het dan. :@ .

+1 :@

Wat goed Kwak ^O^

Hilmo, fijn dat het goed ging bij de tandarts en de fysio :)

Kiekeboe speel ik ook wel eens met F, maar wat echt de bom is hier is kietelen O+ Als ik hem kietel op z'n buikje en daarna z'n nek kietel dan schatert hij het uit *;
pi_148356533
Ik dacht dat ik een baby had, maar als ik zo naar hem kijk is het echt een jochie

SPOILER
pi_148356609
Dat klinkt zo lief, kiekeboe, kan niet wachten :) O+

Zo zit hier nog te trillen nu. Had net bijna 112 gebeld, al leek me dat wat overdreven en gelukkig ging het snel over. Had R net op het aankleedkussen vitamine K druppels gegeven, hij deed zijn mondje meteen open en kon het er meteen ingieten. Dat ging prima, dus ik de vitamine D druppels uitdruppelen, ineens ging hij zo gek doen :{ Het leek alsof hij er in stikte. Tussendoor soms een krijs en dan weer half stikken. Zoiets heb ik nog nooit eerder meegemaakt. En ik zat erbij van shit wat moet ik doen. Ik hield hem maar overeind en hoopte dat hij het uit zou spugen. Hier ook tijd voor een ehbo cursus, ben zo geschrokken. :'( Had hem volgens internet dus eigenlijk op de arm of benen moeten leggen, zodat hij makkelijk kon spugen. Hij ging op een gegeven moment ook raar kijken, alsof hij weg zou vallen, maar daarna ging hij gapen en nu ging hij weer lachen en kletsen (en kreunen, dat is ook nieuw, enorm hard kreunen).
  maandag 5 januari 2015 @ 15:10:03 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_148356839
Da's schrikken Hilmo ;( gelukkig is hij nu weer vrolijk :*

Vitamine K hoeft niet meer trouwens ;)
disclaimer
pi_148356847
Wow Blue, als je zou zeggen dat hij net zo oud is als I zou ik het meteen geloven! Wat is het een knappe!!

Hilmo, dat is heel erg schrikken, ja. Wat eng. Gelukkig nu weer goed. Misschien vond hij het eng/vervelend dat die druppels zo zijn keeltje ingleden? Zoals je het beschrijft, klinkt het alsof je het hem liggend hebt gegeven?
  maandag 5 januari 2015 @ 15:10:51 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_148356865
Blue, wat een prachtvent heb je toch O+
disclaimer
pi_148356872
Hilmo, wat eng ;( :* Nu alles wel weer goed? Ik wil ook een ehbo cursus doen, maar heb er hier in de buurt nog niet eentje gevonden..
pi_148356960
Huuh Hilmo, wat schrikken!
Voor nu lekker knuffelen met je jochie en even bijkomen, verwijt jezelf niets he! :*

Oh Franny, als ik zeg dat hij in maat 74 zit geloof je vast wel dat hij groot is he?
pi_148356998
Ja liggend gegeven maar ik geef de druppels altijd liggend eigenlijk op een plastic klein lepeltje.
Vit K kan tot 3 maanden toch? En het CB zei dat ik dan de volle maanden aan moest houden dus 11 januari.
Ja alles lijkt nu weer normaal te zijn gelukkig.

Krijgerrtje jij woont toch ook in het noorden, ik had hier wel wat gevonden, zal je een link sturen.

Blue wat een grote vent toch!

Poeh mijn rapportage geprobeerd op te vragen bij het ziekenhuis. Gedoe, al krijg ik wel iets thuisgestuurd maar dat was niet uitgebreid. Als ik meer wou, moest ik maar weer bellen want dat konden ze niet zomaar geven :N :{
pi_148357056
Vitamine K heb ik gestopt bij de 3 maanden idd.
En ik gaf al vanaf het begin de druppels op een zacht lepeltje, ook de infacol deed ik daar op zodat het pipetje schoon bleef.
pi_148357142
Kiekeboe O+ Lou gaat dan ook altijd lachen, maar dat zal meer door mijn eigen blije bakkes komen dan dat ze het concept Kiekeboe snapt.

:* voor de moeders die weer moeten beginnen met werken.
Ik moet 8 januari weer en ik wil niet ;( niet omdat ik niet wil werken, maar ik heb het idee dat ik iemand echt met Lou 'opzadel'. Ze kan soms zó veel energie en tijd vragen en als ze dat niet meteen krijgt, is ze echt hysterisch. Het voelt zo lullig om iemand dat aan te doen ofzo..

Gefeliciteerd Kwak! *O* En ook fijn van M.!

Blue wat lijkt ie al groot :o Prachtventje O+

En I. met haar prachtig gezichtje O+

Schrikken Hilmo :*
  maandag 5 januari 2015 @ 15:19:20 #213
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148357172
Ja hier ook liggend de deuppels. Maar doe t altijd heel rustig zodat hij ze er een soort zelf afsnoept. Zo schattig is dat O+

Blue! knappe kerel heb je toch en idd wat issie groot!!
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 15:25:46 #214
73386 Fazz
onderweg
pi_148357398
Wat een knapperd Blue O+

Hilmo wat schrikken :'(

Ik vergeet steeds die vit. D druppels :@ Ze staan nu in het zicht op het aanrecht maar zelfs dat helpt niet altijd *fail*
pi_148357467
In het avondritueel voor het slapengaan hier zitten ze.
Anders vergeet ik ze ook hoor
pi_148357482
Zo, weer bijgelezen! Ik was vanaf eind vd ochtend bij goede vriendin die ff niet lekker in haar vel zit. Moest met haar zoontje van 9 mnd naar cb en durfde eigenlijk niet ;( Samen ging goed, en mijn kleine held heeft als een roosje geslapen de hele tijd O+ Nu net thuis en hij ligt fijn te tanken :) Supercute btw: haar grote baby vindt mijn mini heel interessant (wil ook aaieb enzo) en dit was de eerste keer dat mijnes ook soort van actief terugkeek O+

O+ voor knapperds van Franny & Blue!
En *O* voor Kwak!
  maandag 5 januari 2015 @ 15:32:09 #217
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148357629
Hilmo, wat schrikken zeg!

Blue :o! Wauw! Wat een knapperd!

Net zoals I. van Franny, O+

Ik vergeet ook vaak de vit D. En de vit K vergat ik ook vaak... toen ze op het CB zeiden dat we ermee mochten stoppen dacht ik: ohja :@. En mijn man vroeg later buiten: ik wist niet eens dat we die gaven :')

JM, wat rot van je vriendin -O- . Lief dat je mee bent geweest. Die interactie is tof he!

Skittles, hoogstwaarschijnlijk heel onnodig dat je je zo voelt over de opvang voor M! Hoe heb je de opvang geregeld? Ik liet mijn beide vrij makkelijke baby's met een geruster gevoel achter op het kdv dan bij oma. Om dezelfde reden. Terwijl het geen issue is want de oma's doen het graag en wiegen graag een kwartier als dat nodig is om in slaap te vallen O+

SPOILER
pi_148357686
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:18 schreef Skittles het volgende:
Kiekeboe O+ Lou gaat dan ook altijd lachen, maar dat zal meer door mijn eigen blije bakkes komen dan dat ze het concept Kiekeboe snapt.

:* voor de moeders die weer moeten beginnen met werken.
Ik moet 8 januari weer en ik wil niet ;( niet omdat ik niet wil werken, maar ik heb het idee dat ik iemand echt met Lou 'opzadel'. Ze kan soms zó veel energie en tijd vragen en als ze dat niet meteen krijgt, is ze echt hysterisch. Het voelt zo lullig om iemand dat aan te doen ofzo..

Gefeliciteerd Kwak! *O* En ook fijn van M.!

Blue wat lijkt ie al groot :o Prachtventje O+

En I. met haar prachtig gezichtje O+

Schrikken Hilmo :*
Dat is de GO/ zijn de leidster wel gewend hoor ;) en dikke kans dat ze zich daar heeeeewl anders gedraagd..
S. 2014
J. 2016
  maandag 5 januari 2015 @ 15:33:39 #219
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148357693
Skittles, gaat ze naar het kdv? Die zijn wel wat gewend hoor!
SPOILER
BlueEyes, jouw zoon is al groooooot! En knap joh!
  maandag 5 januari 2015 @ 15:34:31 #220
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148357727
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
SPOILER
Ik wilde nog aan jou vragen; hoe is het nu met Sil?
pi_148357799
Skittles is sluit me aan bij de anderen, alhoewel ik me jouw gevoel als mama absoluut kan indenken en dat het vervelend voelt :*
  maandag 5 januari 2015 @ 15:39:17 #222
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148357915
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:34 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ik wilde nog aan jou vragen; hoe is het nu met Sil?
Lief! Het gaat veel beter met hem! Hij zit goed in z'n vel, is meestal vrolijk, slaapt s ochtends langer uit en s middags goed, ook dat lijkt hem goed te doen. Hij zegt niet meer tegen zichzelf dat ie niet mag huilen gelukkig. Hij blijft soms jaloers en agressief naar Suus toe maar hij lijkt haar aan de andere kant ook weer superleuk te vinden. Heb het idee dat ie z'n draai weer een beetje gevonden heeft!
pi_148357945
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
SPOILER
Precies jouw spoiler inderdaad! Ze gaat naar een gastouder en bij het wennen heeft ze continu gehuild, dus ik zat ook al met het idee dat ze wel een hekel aan haar zou gaan krijgen als ze vaker en langer komt :@
  maandag 5 januari 2015 @ 15:41:55 #224
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148358045
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef Skittles het volgende:

[..]

Precies jouw spoiler inderdaad! Ze gaat naar een gastouder en bij het wennen heeft ze continu gehuild, dus ik zat ook al met het idee dat ze wel een hekel aan haar zou gaan krijgen als ze vaker en langer komt :@
Ik weet niet meer of je nou een draagzak hebt, maar zo ja, zou je die misschien aan de gastouder mee kunnen geven? of doet ze daar niet aan? Volgens mij doet/deed Suikertante dat ook bij de gastouder van haar zoon.
  maandag 5 januari 2015 @ 15:41:59 #225
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148358052
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:39 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Lief! Het gaat veel beter met hem! Hij zit goed in z'n vel, is meestal vrolijk, slaapt s ochtends langer uit en s middags goed, ook dat lijkt hem goed te doen. Hij zegt niet meer tegen zichzelf dat ie niet mag huilen gelukkig. Hij blijft soms jaloers en agressief naar Suus toe maar hij lijkt haar aan de andere kant ook weer superleuk te vinden. Heb het idee dat ie z'n draai weer een beetje gevonden heeft!
Gelukkig, fijn om te horen!

En ey, ziet niemand mijn Duimelotje :7 :@
pi_148358141
Jeumig BE hij lijkt helemaal klaar voor zijn 1e verjaardag al zo :o
pi_148358150
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Die met die worstenvingertjes? O+
  maandag 5 januari 2015 @ 15:44:19 #228
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148358157
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Nee! Denk dat je die net postte toen ik met mn berichtje daaronder bezig was dus heb hem gemist :+

Wat een moppie heb je! En leuk dat je een foto van het kdv krijgt :) Duimen is speenkwijtraakwise wel fijn :+
  maandag 5 januari 2015 @ 15:45:32 #229
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148358219
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Nee! Denk dat je die net postte toen ik met mn berichtje daaronder bezig was dus heb hem gemist :+

Wat een moppie heb je! En leuk dat je een foto van het kdv krijgt :) Duimen is speenkwijtraakwise wel fijn :+
[/quote]

Franny jij hebt trouwens zo'n knappe dochter zag ik toen straks! En zo groot al... Even kijken of ik nog meer foto's heb gemist want met mn telefoon bijlezen daar ben ik altijd zo slecht in, ik mis de helft.
  maandag 5 januari 2015 @ 15:45:39 #230
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148358226
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:44 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Die met die worstenvingertjes? O+
Die ja :D O+. Maandag naar het CB, ben heel benieuwd of we al richting de 7,5 kg gaan :')
pi_148358272
7,5 kilo?
Krijgen we nu weer hetzelfde als ik steeds had met jouw zwangerschap? :')
  maandag 5 januari 2015 @ 15:47:18 #232
149959 SQ
snelle trees
pi_148358300
Duimsoeze O+ met je spekpootjes!
disclaimer
  maandag 5 januari 2015 @ 15:48:01 #233
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148358327
Blue :D.

Nee hoor, 't is gewoon een lekker bolletje. Ze is volgende week 4 maanden (WTF, 4!! maanden)!
pi_148358708
Wow, wat een gewicht ook al! En leuk, zo'n foto van het kdv!

Lekker duimen. O+ . Wat ben ik daar verslaafd aan geweest! :+ .
pi_148358721
Duimelotje O+

En ik wilde nog zeggen:
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 12:34 schreef Dyre het volgende:

[..]

Lucas zit qua sprongen precies tussen z'n geboortedatum en UD in, de termijn is dus niet heilig ;)
pi_148358752
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 15:41 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ik weet niet meer of je nou een draagzak hebt, maar zo ja, zou je die misschien aan de gastouder mee kunnen geven? of doet ze daar niet aan? Volgens mij doet/deed Suikertante dat ook bij de gastouder van haar zoon.
Oh dat is inderdaad een goeie!

Soesa wat schattig zo met haar duimpje :D
pi_148359812
Aww, ik vind duimende kindjes zo schattig!

Skittles, vervelend dat het zo voelt, maar je gastouder is vast wel wat gewend!

Weten jullie nog die baby die in een week tijd maar 20 gram was aangekomen? Diezelfde baby heb ik vandaag weer eens gewogen bij het cb. 600 gram erbij in twee weken, BAM!
pi_148359850
Woohoo DaD!
  maandag 5 januari 2015 @ 16:29:43 #239
149959 SQ
snelle trees
pi_148359882
Super zeg, DaD! Dat is vast een meetfout geweest twee weken terug ;)
disclaimer
pi_148359925
Je zou het denken, maar ik heb het getal toen zelf op de weegschaal zien staan! :Y .
  maandag 5 januari 2015 @ 16:33:59 #241
149959 SQ
snelle trees
pi_148360006
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zou het denken, maar ik heb het getal toen zelf op de weegschaal zien staan! :Y .
ja, maar dan kan het nog niet kloppen :D fijn dat hij zo goed groeit O+
disclaimer
pi_148360024
Zo DaD dat heeft ie mooi bij elkaar gesnoept!
  maandag 5 januari 2015 @ 17:13:04 #243
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_148361183
Boh, pittig zo een dag met de prikken. Onze C kan best wel huilen, maar vandaag huilt hij bij vlagen alsof hij nog steeds een prik aan het krijgen is; echt hartverscheurend :(
pi_148362429
Gefeliciteerd Kwak!

Wat een lieve foto's Soesa en BE!

Goed gegroeid zeg DAD :)

Hier vandaag 5,5 kilo en 60 cm. Z'n lijntje gaat vlakt iets af, maar hoef me nog geen zorgen te maken. Ze hebben alleen voor volgende keer een afspraak ingepland ipv alleen prikjes. Prima :)

Verder m'n eerste werkzaamheden overleefd. Morgen begint het echt, dan zijn we weer juf Loj :)
pi_148362791
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 5 januari 2015 @ 18:51:04 #246
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_148363805
quote:
Die lijkt heel erg op die van de HEMA (die wij wel hebben). Iemand een idee of het dezelfde fabrikant is?
pi_148363893
Loj, succes morgen. :*
pi_148364028
Wat een grote, knappe jongen Blue, die haren ook!!
Jeetje Hilmo dat was schrikken, ben je een beetje bijgekomen?
Hoe is het vandaag gegaan SQ? de eerste werkdag….
  maandag 5 januari 2015 @ 19:06:31 #249
149959 SQ
snelle trees
pi_148364426
Wat sneu dat hij er zo veel last van heeft cheiron :*

Nog steeds mooie stats Loj. Hoe lang wil je nog bv geven?

Werken ging aardig! Ben wel moe. Heb sinds ik twee uur geleden thuis kwam drie borsten gegeven :D
(En melk ingevroren, kolfspullen uitgekookt, avondeten gekookt, keuken opgeruimd, baby geknuffeld en verschoond en mijn eten ook nog opgegeten :') wat een leven _O- ik ben óp!)
disclaimer
  maandag 5 januari 2015 @ 19:12:10 #250
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_148364684
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:13 schreef Cheiron het volgende:
Boh, pittig zo een dag met de prikken. Onze C kan best wel huilen, maar vandaag huilt hij bij vlagen alsof hij nog steeds een prik aan het krijgen is; echt hartverscheurend :(
Gaat het alweer weer een beetje met je mannetje Cheiron?
Wij moeten over 2 maanden voor de 11 maanden prikken.. :6
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_148364725
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:51 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Die lijkt heel erg op die van de HEMA (die wij wel hebben). Iemand een idee of het dezelfde fabrikant is?
Wij hebben in de kraamweek toevallig 1 vd hema weggegooid omdat het schroefdraad had losgelaten
pi_148364909
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:06 schreef Stormqueen het volgende:

Werken ging aardig! Ben wel moe. Heb sinds ik twee uur geleden thuis kwam drie borsten gegeven :D
(En melk ingevroren, kolfspullen uitgekookt, avondeten gekookt, keuken opgeruimd, baby geknuffeld en verschoond en mijn eten ook nog opgegeten :') wat een leven _O- ik ben óp!)
Wat druk ineens he?
En dat went dus echt niet hier als ik een dag gewerkt heb!
pi_148364963
Juf Loj O+
Op naar het gewone leven met 2 kindjes!
  maandag 5 januari 2015 @ 19:47:03 #254
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148366122
quote:

_O_ restecp!

Aww Loj, vergeleken met jouwnes heb ik echt een reusje gebakken ;( die had dezelfde stats met 7 weken... :o over een week gaan wij weee. Ben benieuwd, alleen wegen en een prik geloof ik, niet lengte meten.

Zeg, kun je ook oxytocine aanmaken als je je kind de fles geeft? Ik val tegenwoordig tijdens het fles geven namelijk bijna net zo hard in slaap als bij het bv geven :') het zou ook aan deze ruknacht kunnen liggen op zich.

Vandaag is verder super goed gegaan. We leggen hem nu nog sneller op bed :@ na een uur na de voeding/uur en kwarrier na wakker worden al. Ook als ik niet helemaal zeker weet of hij wel moe lijkt. Het werkt wel, de laatste twee keer ging hij zonder huilen slapen weer. De keer doe ik eerder beschreef was ik een kwartiertje later, dat was dus al te laat. Blijkbaar is hij gewoon ook moe vandaag.
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 19:48:21 #255
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148366186
Ik heb drie kruiken (gekregen) waarvan we al die tijd alleen de oudste van prenatal gebruikt hebben. De nieuwere twee (ook prenatal vlgs mij) hadden rottig schroefdraad, die dop moest je een soort doordrukken voor je kon gaan draaien en dan lekte hij ook nog...
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 19:55:52 #256
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_148366476
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:12 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Gaat het alweer weer een beetje met je mannetje Cheiron?
Wij moeten over 2 maanden voor de 11 maanden prikken.. :6
Hij lijkt iets meer in zijn hum nu gelukkig. Eet alweer uit een flesje (nog niet uit de borst om een of andere reden), kan alweer een beetje lachen. Toch blijft het een fragiel evenwicht en merk je dat het hem niet lekker zit.

Bij de laatste luierverschoning ook iets verhoging (38) en een megagroene luier.

quote:
OMG :D Nu wel tijd om even te relaxen en vroeg naar bed te gaan hoop ik?
pi_148366652
Hilmo wat schrikken. :o Gelukkig ging het snel weer beter met je mini. :*

quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:17 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Wat druk ineens he?
En dat went dus echt niet hier als ik een dag gewerkt heb!
Vind je ook niet dat het wel iets makkelijker is geworden dan toen je net startte?
Ik zag ook nog een hele grote jongen voorbij komen, wat is hij al groot Blue! O+

SQ je hebt je eerste dag in ieder geval overleefd. :* Is het allemaal goed gegaan met M en blei vandaag?

En ik zag ook nog mooie stats voor I van Franny. ^O^

Soesa wat een dopje met dat duimpje in haar mond. O+

T zit echt niet goed in zijn vel. Hij piept weer in zijn longen, is helemaal schor en hij hoest zich een ongeluk. _O_ Ik heb hem net even getemperatuurd en hij had 38.0. Hij ligt nu sinds 18:30 uur in bed en ik hoor hem zo ongeveer elke 5-10 minuten hoesten en een huilkreet maken omdat hij last van zijn keel heeft. ;(
pi_148366970
Kwak je hebt de smaak te pakken :D

Nikki wanneer houdt het op bij jullie met ziekzijn zeg?
Je knullen hebben wel steeds de hoofdprijs zeg!

En wat betreft je vraag, handiger wordt je er wel in, maar soms ben ik zo druk ermee dat ik wat dat punt wel eens denk waarom bv er nog eens bij. Maar dat is omdat ik het overgieten, invriezen, afwassen, uitkoken, afdrogen en klaarleggen voor volgende dag weer soms zoveel tijd in vindt nemen.
pi_148367529
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:10 schreef BlueEyes het volgende:
Kwak je hebt de smaak te pakken :D

Nikki wanneer houdt het op bij jullie met ziekzijn zeg?
Je knullen hebben wel steeds de hoofdprijs zeg!

En wat betreft je vraag, handiger wordt je er wel in, maar soms ben ik zo druk ermee dat ik wat dat punt wel eens denk waarom bv er nog eens bij. Maar dat is omdat ik het overgieten, invriezen, afwassen, uitkoken, afdrogen en klaarleggen voor volgende dag weer soms zoveel tijd in vindt nemen.
Ik ben ook wel een beetje klaar met verkoudheden en andersoortige virussen. }:| Ik weet dat het 4 jaar geleden met L tijdens haar eerste winter op het kdv net zo ging, dus (8> en ik hadden ons al een beetje voorbereid op het ergste. Zeker gezien het feit dat we nu twee baby's hebben, dus waarschijnlijk ook dubbel zoveel ziektes. :')

Dat uitkoken van alle kolfspullen lijkt me ook wel een heel gedoe elke keer, flesjes uitkoken zal ook nooit mijn hobby worden. We doen het nu ook nog maar eens per week. :@
  maandag 5 januari 2015 @ 20:29:58 #260
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148367821
Flesjes kunnen dan ook gewoon in de vaatwasser, Nikki :+.
KuikenGuppy
  maandag 5 januari 2015 @ 20:30:39 #261
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148367858
SQ goed bezig :D

Hoe beviel het de andere eerste werkdag mama's?
KuikenGuppy
pi_148367903
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:29 schreef Burdie het volgende:
Flesjes kunnen dan ook gewoon in de vaatwasser, Nikki :+.
Dat vind ik vies. :@ Daarom was ik ze af met de hand en kook ze ook gewoon in een pannetje water uit. Waarom zou je het jezelf makkelijk maken als het ook moeilijk kan. :+
  maandag 5 januari 2015 @ 20:32:40 #263
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148367961
Ja het houdt niet echt op he nikki, bij jullie?

Ik gebruik trouwens de magnetronsterilisator. Dat is nauwelijks werk maar ik vind het wel altijd jammer dat ik dat nog moet doen als ik het eigenlijk NU nodig heb :'). Vooral kolfspullen. Maar flesjes die je gewoon meteen gebruikt kun je al heel snel met gewoon keiheet water en wat direct schoonmaken toch? Ik begreep dat telkens steriliseren achterhaald was, al toen S1 een kleine baby was.
pi_148368147
Zelfs in de kraamweek mochten de flesjes al in de vaatwasser van onze kraam, maar ik wilde het niet omdat ik het een ranzig idee vond dat de flesjes tussen de vette pannen e.d. zouden staan. :r Ja dat zit vast tussen mijn oren, maargoed.
  maandag 5 januari 2015 @ 20:37:45 #265
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148368197
Dat heb ik ook, kolf dingen en flesjes komen de vaatwasser niet in. :r
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 5 januari 2015 @ 20:37:56 #266
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148368209
Ik bedoelde ook met de hand afwassen, gewoon onder de hete kraan. Dat mag ook, en zeker bij de leeftijd van jouw kinderen en als er geen bv in hoeft bewaard te worden :)
  maandag 5 januari 2015 @ 20:43:15 #267
149959 SQ
snelle trees
pi_148368432
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 19:55 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Hij lijkt iets meer in zijn hum nu gelukkig. Eet alweer uit een flesje (nog niet uit de borst om een of andere reden), kan alweer een beetje lachen. Toch blijft het een fragiel evenwicht en merk je dat het hem niet lekker zit.

Bij de laatste luierverschoning ook iets verhoging (38) en een megagroene luier.

[..]

OMG :D Nu wel tijd om even te relaxen en vroeg naar bed te gaan hoop ik?
Nope, ben al met borst #8 bezig :')
disclaimer
pi_148368542
Ik heb dat op een gegeven moment met de bv spullen ook niet meer elke keer gedaan hoor, dat uitkoken. Vond het zo'n gedoe steeds. Ik spoelde het dan gewoon onder heel hete kraan af. Ging ook prima. :+ .

I zat echt niet lekker in haar velletje van die prikjes vandaag. We hebben haar een paracetemol gegeven en nu ligt ze wel lekker te slapen. Alhoewel, ook met af en toe gehoest er tussendoor.

Hebben jullie dat ook? Als I nogal huilerig is geweest en ik erg gespitst ben op of ze in bed misschien ligt te huilen dan kan ik gewoon helemaal niet tegen andere geluiden. Net keek mijn vriend op tv iets waar mensen aan het gillen/schreeuwen waren en ik kan dat absoluut niet verdragen. Vriend begrijpt dat natuurlijk niet zo. :') .

Oh SQ, is ze aan het inhalen? Hopelijk is ze zo meteen door het drinken wel lekker onder zeil?
pi_148368781
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik bedoelde ook met de hand afwassen, gewoon onder de hete kraan. Dat mag ook, en zeker bij de leeftijd van jouw kinderen en als er geen bv in hoeft bewaard te worden :)
Klopt, dat doe ik nu ook. Maar toch vind ik het wel fris om ze ongeveer eens per week even uit te koken, want ik vind ze altijd naar zure melk ruiken ondanks goed afwassen na elke voeding.

SQ borst #8 :o ze is lekker aan het bijtanken. :)

Franny herkenbaar. Bij ons staat nu T ziek is de televisie heel zacht, want ik wil T goed kunnen horen. Sowieso ben ik op dit soort dagen overdreven alert, ik denk soms zelfs als T niet huilt nog zijn huiltje te horen.
  maandag 5 januari 2015 @ 20:52:22 #270
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148368788
quote:
2s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:46 schreef Franny_G het volgende:
Ik heb dat op een gegeven moment met de bv spullen ook niet meer elke keer gedaan hoor, dat uitkoken. Vond het zo'n gedoe steeds. Ik spoelde het dan gewoon onder heel hete kraan af. Ging ook prima. :+ .

I zat echt niet lekker in haar velletje van die prikjes vandaag. We hebben haar een paracetemol gegeven en nu ligt ze wel lekker te slapen. Alhoewel, ook met af en toe gehoest er tussendoor.

Hebben jullie dat ook? Als I nogal huilerig is geweest en ik erg gespitst ben op of ze in bed misschien ligt te huilen dan kan ik gewoon helemaal niet tegen andere geluiden. Net keek mijn vriend op tv iets waar mensen aan het gillen/schreeuwen waren en ik kan dat absoluut niet verdragen. Vriend begrijpt dat natuurlijk niet zo. :') .

Oh SQ, is ze aan het inhalen? Hopelijk is ze zo meteen door het drinken wel lekker onder zeil?
Dat doe ik ook, 1x in de week kook ik de kolf spullen uit, verder met heet water op de hand afwassen na gebruik en goed afdrogen met een schone hydrofiel.

Dat van dat geluidjes ken ik heel goed ja. Ik kan me dan echt nergens op concentreren. Heel irritant!

Wij hebben 2 slapende kindjes in bed, hoera! En de Suus heeft vandaag op het kdv 1x 2 uur geslapen, 1x 1,5 uur en 1x 3 kwartier :o :'). Doet ze thuis nou nooit... Hoe kan dat toch!

SQ, M lekker aan het inhalen dus! Hoe was het overdag gegaan?

Ik vind de werkdagen nog steeds heftig maar het gaat nu al elke x makkelijker. Ik probeer vooruit te koken, restjes van de dag ervoor te eten of heeel erg makkelijk te eten (bijv couscous salade ofzo). Dat scheelt een boel gestress bij thuiskomst.
pi_148369205
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 20:52 schreef _NIKKI_ het volgende:

Franny herkenbaar. Bij ons staat nu T ziek is de televisie heel zacht, want ik wil T goed kunnen horen. Sowieso ben ik op dit soort dagen overdreven alert, ik denk soms zelfs als T niet huilt nog zijn huiltje te horen.
Ja, dat heb ik ook met het huiltje van I, vooral als ik onder de douche sta.

Mijn hoofd staat nog even niet naar die lesuren die ik morgen moet geven. Maar ik heb besloten dat mijn leerlingen meer hebben aan een uitgeruste en opgewekte docent dan aan een chagrijnige, vermoeide maar wel heel goed voorbereide docent. Daarom duik ik zo mijn bed in met een leuk boek. :+ .
pi_148369979
Groot gelijk Franny!

Geheel onverwacht wordt morgen onze nieuwe bank geleverd... *O*

t enige jammere is dat ze de oude pas donderdag ophalen... :')
S. 2014
J. 2016
pi_148370003
Goede instelling Franny!

Verder las ik goede groei bij DaD! En de 8 borsten van Stormqueen ;) en ik zag een jongetje van BE en een duimend meisje van soesa. Ik denk altijd als ik douche haar huiltje te horen, ben er dan inderdaad ook erg op gespitst.

Vermoeiende dag hier. Veel plakken, steeds maar 10 minuten slapen, en nu oververmoeid huilen. Krijg haar steeds bijna niet getroost, laat staan in slaap. En ze kijkt als ze even rustig is zo moe en sneu. Hoop het te doorbreken.
  maandag 5 januari 2015 @ 21:23:04 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_148370015
Ik duik bed in zonder goed boek. Sorry iedereen. Morgen kolf ik weer :')
disclaimer
pi_148370268
quote:
2s.gif [b]Op maandag 5 januari 2015 21:03 schreef Franny_G het volgende:

Mijn hoofd staat nog even niet naar die lesuren die ik morgen moet geven. Maar ik heb besloten dat mijn leerlingen meer hebben aan een uitgeruste en opgewekte docent dan aan een chagrijnige, vermoeide maar wel heel goed voorbereide docent. Daarom duik ik zo mijn bed in met een leuk boek. :+ .
Amen to that. Ik volg jouw voorbeeld, maar dan met een mooie film. 4HAVO kan ook best zonder übermooie Prezi.

Ik ben niet bijgelezen maar mijn lieve schoonmoeder weet nu hoe ze flesjes moet maken en hoe de wandelwagen in- en uit elkaar moet. Komt goed morgen. Hoop ik. Denk ik.

Ik wil niet werken ;( .
pi_148370432
Razz succes morgen. :*

Goodnight SQ!
pi_148372255
Succes allemaal morgen! :*
Tralalalaaa
  maandag 5 januari 2015 @ 22:08:14 #278
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148372313
Werk ze morgen, Razz! Fijn dat het goed ging met je schoonmoeder :)
  maandag 5 januari 2015 @ 22:19:00 #279
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_148372878
Niet de magnetron-sterilisator gebruiken?! We hebben dat ding 2 keer af laten fikken, dus dat laten we niet voor niets zijn ;)

Ik vind het wel handig; even snel de borstel erover en dan in de sterilisator. Als we echt met een pannetje water zouden werken waren we er iets minder moeilijk in geweest ;)

Ben overigens wel nog op zoek naar een goede manier om de spenen van de flessen goed schoon te krijgen, dus als iemand daar tips over heeft houd ik mij aanbevolen
  maandag 5 januari 2015 @ 22:21:22 #280
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148373010
Ik gebruik voor het even snel uitkoken medela zakjes
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:22:19 #281
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148373069
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:19 schreef Cheiron het volgende:
Niet de magnetron-sterilisator gebruiken?! We hebben dat ding 2 keer af laten fikken, dus dat laten we niet voor niets zijn ;)

Ik vind het wel handig; even snel de borstel erover en dan in de sterilisator. Als we echt met een pannetje water zouden werken waren we er iets minder moeilijk in geweest ;)

Ben overigens wel nog op zoek naar een goede manier om de spenen van de flessen goed schoon te krijgen, dus als iemand daar tips over heeft houd ik mij aanbevolen
Ik schrob altijd met mn duim in en om de speen en wat dreft en heet water, maar dat bedoel je vast niet met goeie tip :+

En wat is dat toch met gesmolten sterilisators :D ik hoor dat de laatste tijd honderd keer om me heen, hoe doe je dat?
pi_148373105
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:19 schreef Cheiron het volgende:

Ik was de spenen met heet water en sop. Onze flessenborstel heeft aan de andere kant zo'n klein speenborsteltje dat in de punt komt. Dan afspoelen met heet water en laten drogen op het flessenrek. Af en toe uitkoken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 22:24:06 ]
pi_148373156
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:

En wat is dat toch met gesmolten sterilisators :D ik hoor dat de laatste tijd honderd keer om me heen, hoe doe je dat?
Combimagnetron hebben, sterilisator erin laten staan en dan de oven gebruiken de volgende ochtend ofzo? :P
  maandag 5 januari 2015 @ 22:26:52 #284
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_148373310
Een flessenrek vind ik altijd zo volwassen! :7
pi_148373409
Enige wat ik niet in de vaatwasser doe is het kleine flupje (bang dat ie kwijt raakt) en dat elleboogvormige pompdeeltje. Dat spoelt niet genoeg door naar mn zin. En tomatensaus eerst afspoelen anders heb je oranje flesjes :/
pi_148373426
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Een flessenrek vind ik altijd zo volwassen! :7
Wijnglazen drogen er ook heel mooi op *)
  maandag 5 januari 2015 @ 22:30:37 #287
73386 Fazz
onderweg
pi_148373513
Succes morgen Razz! Komt vast wel goed :*

En verder zag ik een duimelotje O+ en las ik over de borsten van SQ. Best vermoeiend hè dat werken ;)

Oranje flesjes, check :')

Hier net om 20:00 een overstuur jongetje, hij huilde zo zielig en ondanks voeden een uur daarvoor wilde hij weer drinken. Dit is al de 3e avond op rij zo. Nu zijn we deze week ook begonnen met fv, de eerste dagen gemixt met bv maar nu krijgt hij overdag 1 of 2 flesjes. Zou het kunnen dat hij daar last van heeft? De laatste hiervan heeft hij om een uur of 4 gedronken :{
pi_148373913
Uitslag van het ziekenhuis binnen. Meisje heeft partiele epilepsie ;( het waren dus toch geen normale krampjes
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_148373944
Sorry voor de negativiteit, maar ik moet t even ergens kwijt :{
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  maandag 5 januari 2015 @ 22:40:28 #290
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148374054
Toen ik ging mengen had hij tijdelijk ook meer honger Fazz. Ik had het gevoel dat hij de borstvoeding niet vullend meer genoeg vond op dat moment. Na een gemengd flesje kwam hij sneller weer dan na een fv flesje. Logisch ook want bv is lichter verteerbaar...
Kwak
  maandag 5 januari 2015 @ 22:41:22 #291
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148374098
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Uitslag van het ziekenhuis binnen. Meisje heeft partiele epilepsie ;( het waren dus toch geen normale krampjes
He f*ck -O- wat rot! Wat gaan ze doen? Moet de medicijnen ervoor? Zijn een soorr absences die ze heeft oid?
Kwak
pi_148374130
JJ wat heftig. Krijgt ze nu nog verdere onderzoeken en/of medicatie? :*
pi_148374162
Wat rot JJ :*
pi_148374537
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 22:37 schreef JaleesaJoia het volgende:
Och meiske wat een heftigheid :*
Heel veel sterkte maar vooral ook succes hiermee. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor jullie hoe hiermee om te gaan en toekomstbeeld en zulks

Vind het zo niet eerlijk :(
pi_148374542
Och nee JJ...
  maandag 5 januari 2015 @ 22:54:57 #296
73386 Fazz
onderweg
pi_148374778
JJ ;( wat heftig!
pi_148374969
Jeetje, wat heftig JJ ;( :*
Tralalalaaa
  maandag 5 januari 2015 @ 23:14:54 #298
52229 Chanty
pi_148375723
JJ wat een heftig nieuws ;( Wat gaat er nu verder gebeuren?

Krijgertje (dacht dat het Krijgertje was) :Over EHBO: ik ben vandaag begonnen aan een cursus met een online gedeelte en een praktijkdeel over een paar weken via het rode kruis (iedereenehbo.nl). Weet natuurlijk niet waar je woont, maar die hebben veel locaties in Nederland waar je zo'n praktijkcursus kunt volgen.

Verder blue, niet normaal hoe groot jouw meneertje al is! Hij lijkt eerder 9 maanden :P

Verder een *O* voor alle mama's die vandaag weer dapper aan het werk zijn gegaan/ morgen aan het werk gaan.

En verder ben ik het kwijt, jullie gaan echt te hard!

Lucas heeft het sinds een paar weken ook moeilijk in de nacht. Hij heeft nog altijd een late avondvoeding, 1 a 2 nachtvoedingen en een vroege ochtendvoeding maar waar hij eerst gewoon weer direct ging slapen, blijft hij nu rondspoken en als hij dan slaapt, liggen mijn man en ik dus wakker :') Met als gevolg dat het me al met al 1,5 uur kost per voeding. Ik heb diep respect voor diegenen die dit al veel langer en veel vaker moeten doorstaan.

Hij is sowieso erg grumpie. Geen boventanden in zicht, dus waarschijnlijk zit hij nog in zijn 6 maandensprong, of hij heeft last van een winterdepressie, of nachtmerries over de grote paarse olifant, of…. ik vind het altijd zo lastig om te bepalen wat het nou kan zijn -O-
pi_148377483
Nah we zitten nog steeds op de SEH. Neuroloog werd weggeroepen voor spoedgeval :{
Bedankt voor alle sterkte wensen, ik denk dat het bij mij nog even moet inzinken allemaal
pi_148377968
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Nah we zitten nog steeds op de SEH. Neuroloog werd weggeroepen voor spoedgeval :{
Bedankt voor alle sterkte wensen, ik denk dat het bij mij nog even moet inzinken allemaal
Oh wow, heftig JJ! Ik had helemaal gemist dat jullie op de SEH terecht zijn gekomen. Dat is ook een rollercoaster nu dan, pfff... Sterkte! En vooral hier spuien hoor, als dat helpt, het hoeft niet alleen maar leuk te zijn wat je post. We zijn er ook met z'n allen voor elkaar in dit soort situaties.

:*
pi_148378066
En dicht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')