abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148328295
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

[ Bericht 8% gewijzigd door _NIKKI_ op 04-01-2015 19:57:54 ]
pi_148329924
:D leuk plaatje in de OP haha

Fazz
Het verslag van Saar is ook basic in vergelijking met die van E en S. Weet niet waarom daar verschil in zit. (ze zijn allemaal in hetzelfde ziekenhuis geboren)

NIKKI
Leuk om over je jongens te lezen

S en E vinden het nu niet zo gezellig om diicht bij elkaar te liggen. Ze komen dan niet tot rust ofzo ze worden er eerder boos/geïrriteerd van :@
Mijn moeder had mij en m'n tweelingbroer in 1 ledikant omdat we dan rustiger werden. Vind het jammer dat E en S het nu (tijdelijk?) niet meer prettig vinden.
pi_148330192
Dat plaatje :D _O-

ik kom hier sowieso vaak spieken voor tweelingverhaaltjes
pi_148330278
M is zooooo moe. En wil zooooo niet slapen. Hij brult de hele boel bij elkaar... In bed, uit bed, in doek, whatever. Huilen.

Na een hartstikke fijne dag ga ik dan zo aan mezelf twijfelen op zo'n avond.
Kwak
pi_148330454
Ah een gedetailleerd verslag, wat een goed idee! ^O^ Ik dacht dat ik die al had gekregen maar dat is maar een half A4tje en het was toch best veel wat er gebeurde. Heb net mijn VK gemaild of zij het toevallig ook heeft gekregen en anders ga ik bellen naar het ziekenhuis.

Nou de mails zal ik wel even door moeten scannen op het werk, want er wordt verwacht dat je ze leest en op de hoogte bent. Maar ik heb de helpdesk even gemaild voor mijn wachtwoord want die weet ik niet meer en dan kan ik thuis nog even inloggen ;)
  zondag 4 januari 2015 @ 20:51:27 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_148331229
Kwak :* I feel you sistah!

(Vandaag dan gelukkig niet, maar ik ken het gevoel... Morgen weer een dag! M. ligt nu op schoot te slapen na een derde borstvoeding. Ik laat het maar even zo vanavond.)
disclaimer
pi_148331256
Ja inderdaad! Ga het ook eens vragen volgende week in het zkh wanneer ik er voor bekkenbodemtherapie moet zijn.

Kwak, niet doen hoor! Hij is al voorbij het punt van slapen wrs. En dan zijn alle babies niet makkelijk te hanteren...
  zondag 4 januari 2015 @ 20:53:31 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_148331336
Hier staat de kolf klaar naast mijn laptop. Wat raar! Blei is morgen wel thuis gelukkig (de hele week) dus ik kan haar na de ochtendvoeding gewoon terugleggen en mijn eigen ding doen. Zo kan ik geleidelijk weer in het werkritme komen ;)
disclaimer
pi_148331369
Ooh meiden mijn jochie die 'normaal' om 19 lekker slapen gaat piept ook alles bij elkaar.
Ligt wel in bed, maar jammert en jengelt als een dolle.
Geloof dat die kids een pact hebben gesloten tegen ons }:|
pi_148331535
Hier is het vandaag ook bal. Alles wat voorheen werkte, werkt nu niet meer. Zelfs in de doek wurmt hij. Sleep is not an option, blijkbaar. :').
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_148331552
Echt he blue, hier ook nog steeds een wakkere baby. Wel rustig in box, dat dan weer wel.

Onderschat onze babies niet! *)
  zondag 4 januari 2015 @ 20:57:34 #12
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_148331587
Hier wilde Lucas vandaag ook steeds niet slapen terwijl hij super moe was. Soms hebben ze van die dagen :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_148331610
Kwak en Dad een badje al geprobeerd?

Of samen onder de douche?
  zondag 4 januari 2015 @ 20:58:41 #14
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_148331660
Hier vandaag ook geen goede slaapdag, behalve in de drager. Ze ligt nu -zoals altijd- ook op schoot te slapen, eindelijk uitgeteld na lang onrustig te zijn geweest (gelukkig niet huilen).

Raar hè SQ, je zal verbaasd zijn hoe snel.het weer als normaal voelt! En het kolven is bij mij een welkome onderbreking geworden, even een rustmomentje. Heerlijk :@

Succes aan alle weer-werkende-moeders morgen :*!
pi_148331666
Grappig, die van mij is juist aan het slapen als een malle. Vanmiddag gewoon bijna drie uur. :o . En nu weer vanaf 20.00. Volgens mij hebben onze baby's een wisseltruc gedaan.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148331696
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 20:26 schreef Zoë23 het volgende:
S en E vinden het nu niet zo gezellig om diicht bij elkaar te liggen. Ze komen dan niet tot rust ofzo ze worden er eerder boos/geïrriteerd van :@
Mijn moeder had mij en m'n tweelingbroer in 1 ledikant omdat we dan rustiger werden. Vind het jammer dat E en S het nu (tijdelijk?) niet meer prettig vinden.
T en S kunnen helemaal niet bij elkaar op één kamer slapen. -O- Wat heel opvallend was toen ze om beurten waterpokken hadden... op het kdv hadden ze beiden de beste dag ooit toen broer er niet was. Sowieso kunnen ze op het kdv niet samen in één kamer slapen, want dan doen ze geen oog dicht. Het vreemde is dat ze wel met andere kindjes op één kamer kunnen. :?
Het fascineert me wel, ik vraag me dan af hoe het komt dat ze schijnbaar beter slapen als ze niet bij elkaar in de buurt zijn en het beter naar hun zin hadden toen ze alleen op het kdv waren. Zou er dan onbewust al een soort rivaliteit aanwezig zijn? Het gevoel dat ze aandacht moeten delen? Jaloezie? Hebben baby's dat überhaupt al?

SQ succes morgen. Fijn dat je nog even een weekje kunt acclimatiseren. :)

Er zit iets in de lucht hoor dames, T is net al beneden geweest en heeft wat gedronken, hij hoest zich suf en wordt daar wakker van. L kon ook al niet slapen want ze had dorst. En over S zeg ik niets ivm Fokwet. :+
pi_148331785
Het muziekbeertje gaat al voor de 4e keer nu over de babyfoon.
En BZV is ook al tig keer op pauze gezet :D
  zondag 4 januari 2015 @ 21:01:17 #18
149959 SQ
snelle trees
pi_148331839
Mijn uitzicht:

Oh en ze speelt ineens echt met dingen. Mijn hart wordt er gewoon warm van O+

disclaimer
pi_148331942
Zooo Sq, haar pakje zit op standje slagroom :9
pi_148331969
SQ je hebt haar vetgemest. Ze barst bijna uit haar pakje. :o O+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:03:21 #21
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148331988
BZV :o OMG, straal vergeten.... ;(.
Nu voel ik me een slechte ikzelf ;(.

Zou het snel op uitzendinggemist komen?
KuikenGuppy
  zondag 4 januari 2015 @ 21:03:43 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_148332015
Ohja, papa had r aangekleed, die moet idd in de "dat kan eigenlijk niet meer" mand :@.
disclaimer
  zondag 4 januari 2015 @ 21:04:02 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148332034
Spekkie M O+.
KuikenGuppy
pi_148332043
hier ook een dame die slapen voor mietjes vind.... :')

en kan iemand mijn man vertellen dat ie gek is.. Die begon vandaag over een 2e.
. :X
ik wil graag n 2e maar nu nog niet...
dus geen seks meer als ie zo raar doet...
S. 2014
J. 2016
pi_148332076
Oh ja, succes voor iedereen die weer aan het werk moet! Het is mij allemaal 100% meegevallen, dus het komt met jullie vast ook wel goed 8-)
pi_148332088
I zei tot nu toe nog niet echt duidelijk mama tegen me. Tot mijn frustratie, want ze zegt bijvoorbeeld wel 'dag' als ze zwaait. Ik snap nu waarom, ik moet het gewoon vragen. 8)7 .

Ik: 'I, zeg eens mama?'
I kijkt me aan, denkt twee seconden na: "mmmaaammma?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148332092
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn uitzicht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
O+
S. 2014
J. 2016
pi_148332109
F vs papa/mama 1-0

Meneer is beneden :')
  zondag 4 januari 2015 @ 21:05:39 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_148332122
quote:
2s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
I zei tot nu toe nog niet echt duidelijk mama tegen me. Tot mijn frustratie, want ze zegt bijvoorbeeld wel 'dag' als ze zwaait. Ik snap nu waarom, ik moet het gewoon vragen. 8)7 .

ooooohhhh O+ O+
disclaimer
pi_148332179
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Ik zou mijn zegeningen tellen. Het gebeurt volgens mij regelmatig dat mannen maandenlang overgehaald moeten worden voor de tweede. :+

quote:

Dan smelt je toch?! O+

quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef BlueEyes het volgende:
F vs papa/mama 1-0

Meneer is beneden :')
Goed gedaan F. :D
pi_148332267
quote:

O+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:08:12 #32
52229 Chanty
pi_148332300
Nikki wat apart zeg. Idd interessant Hoe dat te verklaren is.

Sq :D _O-
pi_148332431
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn uitzicht:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
SQ, allebei de foto's zijn tof, maar die eerste bwoohhhhhh O+ O+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:10:59 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_148332512
Wat bijzonder inderdaad Nikki! Maar toch vind ik het wel heel leuk dat beide heren zo'n eigen karakter hebben.
disclaimer
  zondag 4 januari 2015 @ 21:11:13 #35
52229 Chanty
pi_148332526
quote:

Ahwwww O+
pi_148332870
quote:

Wat een mooi moment!

Ik wacht daar ook met smart op. Het lijkt me echt super omdat zo (voor het eerst) mee te maken.
  zondag 4 januari 2015 @ 21:16:19 #37
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148332881
quote:

Je vroeg in het vorige topic naar dat boek over een droomritme, dat ken ik niet maar wel 'slapen zonder huilen', dat vond ik een erg goed en liefdevol boek, waarin niet één methode wordt gepresenteerd, maar je wordt aangespoord te zoeken naar een manier die bij jezelf past. Het 'slaap trainen' wordt zo meer een integraal deel van je opvoeding ipv iets extra's wat je er bij doet.
Nou heb ik dat boek gelezen terwijl mijn kind prima sliep, dus ik heb eea niet in de praktijk hoeven uitproberen, dus daar geen ervaring mee ;).
KuikenGuppy
pi_148333047
SQ, ze barst bijna uit dat pakje, geweldig :D nieuwe kleren kopen *O*

Franny O+ O+

GM, een tweede :o Stiekem zou ik ook wel willen, over een jaar of 1 1/2(meer voor L later dan voor mij :+), maar moet vriendje er juist nog helemaal niet aan denken.

Had ik trouwens al gezegd dat mijn kleine meid vandaag precies een half jaar is? *O* O+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:21:41 #39
52229 Chanty
pi_148333214
Dyre niet! :o wat gaat het vlot! Gefeliciteerd!
  zondag 4 januari 2015 @ 21:23:59 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148333362
Een half jaar L *O* gefeli Dyre!
KuikenGuppy
pi_148333399
quote:

Ohhhh! Twee kindjes vlak na elkaar is zó tof! En dan zijn die van mij nog niets een zo heel vlak na elkaar :D Had ze liever nog korter op elkaar gehad, maar dat mocht/kon al helemaal niet. Anders nu alvast aan het idee wennen, mevrouwmethetmooiehaar, en dan als je baby 9 maanden oud is, zwanger worden van nummer 2 :Y *O* O+
pi_148333489
Dyre gefeliciteerd met de halfjaardag van L! *O*
  zondag 4 januari 2015 @ 21:26:14 #43
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148333494
Hallelujah hij slaapt. Was idd over zijn slaap heen en dus totaal over de rooie... Inmiddels ook snackhonger dus klein flesje gegeven en *boink*. Vermoed dat hij over een uurtje voor een echte fles komt en dan gaan we de nacht in (deed hij vanmiddag ook).

Hij is niet helemaal fit denk ik, had ook lichte verhoging vanmiddag en steeds rode wangen...

Ohhh die foto's SQ ! O+

En I die mammmmmaaa zegt als je t vraagt O+

}:| fokwet. Hij brult weer. Als ik nou eens wist wat er aan de hand is -O-
Kwak
pi_148333550
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, papa had r aangekleed, die moet idd in de "dat kan eigenlijk niet meer" mand :@.
Oh, altijd als M. de kinderen aankleedt, dan kan het eigenlijk niet :+ :')

> "Alles wat ze aanheeft is roze. Alles."
> "Ja, dan past het toch goed bij elkaar?"

> "ze heeft een grijze broek aan met gekleurde hartjes. En een t-shirt met strepen en vest met stippels in wéér andere kleuren"
> "...?"
> "Eigenlijk moet je proberen niet té veel prints te mixen. In ieder geval niet zo..."
pi_148333574
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
Hallelujah hij slaapt. Was idd over zijn slaap heen en dus totaal over de rooie... Inmiddels ook snackhonger dus klein flesje gegeven en *boink*. Vermoed dat hij over een uurtje voor een echte fles komt en dan gaan we de nacht in (deed hij vanmiddag ook).

Hij is niet helemaal fit denk ik, had ook lichte verhoging vanmiddag en steeds rode wangen...

Ohhh die foto's SQ ! O+

En I die mammmmmaaa zegt als je t vraagt O+

}:| fokwet. Hij brult weer. Als ik nou eens wist wat er aan de hand is -O-
Tandjes? Gezien de rode wangen en de verhoging ook.
pi_148333587
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Oh, altijd als M. de kinderen aankleedt, dan kan het eigenlijk niet :+ :')

> "Alles wat ze aanheeft is roze. Alles."
> "Ja, dan past het toch goed bij elkaar?"

> "ze heeft een grijze broek aan met gekleurde hartjes. En een t-shirt met strepen en vest met stippels in wéér andere kleuren"
> "...?"
> "Eigenlijk moet je proberen niet té veel prints te mixen. In ieder geval niet zo..."
:D
  zondag 4 januari 2015 @ 21:30:06 #47
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148333661
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ohhhh! Twee kindjes vlak na elkaar is zó tof! En dan zijn die van mij nog niets een zo heel vlak na elkaar :D Had ze liever nog korter op elkaar gehad, maar dat mocht/kon al helemaal niet. Anders nu alvast aan het idee wennen, mevrouwmethetmooiehaar, en dan als je baby 9 maanden oud is, zwanger worden van nummer 2 :Y *O* O+
Hoe lang zat er bij jullie tussen eigenlijk? Een jaar toch? Ik had ook al lang wel weer gewild, maar dat kon niet ivm BI en ook ivm bv wil ik tot kuikens eerste verjaardag wachten. Ergens voelt het 'oneerlijk' tegenover kuiken :?.
KuikenGuppy
  zondag 4 januari 2015 @ 21:30:22 #48
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148333677
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tandjes? Gezien de rode wangen en de verhoging ook.
Met tien weken al :o ;( mijn baby ;(

Hij is motorisch nog niet eens zo ver dat hij een bijtring kan vasthouden -O-

Zal er op letten.
Kwak
pi_148333702
Kwak, vervelend he zulke avonden...
Hopelijk is hij straks na de echte fles helemaal uitgeput en valt hij lekker in slaap voor flink wat uurtjes ;)

Coco _O-
Vriendje maakt hier ook combinaties die ik zelf noooooit zou maken, maar als ik ze dan zie denk ik: mwah, staat best leuk :D

En al die rollende babies trouwens :o Dat doet L nog niet hoor. Ja, ze probeer het wel... :') Nieuwe geluidjes maken heeft ze wel onder de knie, ze kan al 'poep' zeggen :Y
(het is meer 'ppfffooeee', maar ze bedoelt duidelijk dat haar luier vol is en ze graag een verschoning wenst :Y )
pi_148333720
Kwakzor :* herkenbaar vervelend gevoel is dat, als je niet weet wat er is en niet kunt helpen het op te lossen.

L van Dyre een half jaar.

En I van Franny die mama zegt, lief!
pi_148333765
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Met tien weken al :o ;( mijn baby ;(

Hij is motorisch nog niet eens zo ver dat hij een bijtring kan vasthouden -O-

Zal er op letten.
Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!

Weet je toevallig wanneer jullie de eerste tanden kregen? Schijnt dat (volgens een aantal artikelen die ik daarover gelezen heb) baby's vaak het schema van één van de ouders volgen (in ieder geval qua eerste tandje).

Bij ons klopt dat. Saar volgt mij (eerste tand met 4 maanden), Tom volgt M. (eerste tand met 3 maanden).
pi_148333797
Kwak, zie je niet toevallig witte bobbels/knobbels in zn tandvlees zitten? Je ziet die tanden vaak echt al duwen vooraf.
pi_148333849
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hoe lang zat er bij jullie tussen eigenlijk? Een jaar toch? Ik had ook al lang wel weer gewild, maar dat kon niet ivm BI en ook ivm bv wil ik tot kuikens eerste verjaardag wachten. Ergens voelt het 'oneerlijk' tegenover kuiken :?.
Saar was 9 maanden toen ik zwanger testte van Tom. Als Tom was geboren op zijn uitgerekende datum, had er precies 1,5 jaar tussen gezeten :D :Y
pi_148334020
Ik zou er niet aan moeten denken, zo dicht op elkaar. Ik had 3 jaar ertussen mooi gevonden. Helaas werd het door mijn mk 4 jaar, maar minder dan 3 jaar was geen optie. Zegt zij die twee baby's heeft. :')
pi_148334076
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken, zo dicht op elkaar. Ik had 3 jaar ertussen mooi gevonden. Helaas werd het door mijn mk 4 jaar, maar minder dan 3 jaar was geen optie. Zegt zij die twee baby's heeft. :')
Ja maar, twee tegelijk zo kort na nummer 1... Weet niet of ik dat net zo goed had getrokken als dit hoor :+
pi_148334092
:D Coco

GM
S is ook zo leuk O+ logisch dat hij nog zo'n leukerd wil

SQ
Lekkere spekje heb je!

Kwak :*

Franny
Wat bijzonder!

NIKKI
Apart is dat! Het zijn natuurlijk 2 broertjes die 'toevallig' even oud zijn. Ieder hun karakter en eigen 'ik' maar toch.
Ik weet van mij&mn broer dat we echt dol waren op elkaar als kind, onwijs aan elkaar gehecht maar we vochten ook :o niet omdat we elkaar niet mochten :9 hoorde erbij ofzo. We zijn heel erg verschillend (hij rustig, ik erg actief. Hij meer van de praktijk, ik theorie enz) maar daardoor een erg goed team. We gingen samen voetballen, bomen klimmen en speelden met Lego :9 meisjesdingen vond hij dan weer niet zo leuk haha.
Het voelde iig erg fijn dat hij er altijd was (en m'n andere broer/zussen ook natuurlijk maar die waren 5 en 8jr ouder. Dat is toch anders)

Wel bijzonder van het slapen! Helemaal omdat ze wel met andere kindjes op een kamer kunnen slapen.
pi_148334343
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ja maar, twee tegelijk zo kort na nummer 1... Weet niet of ik dat net zo goed had getrokken als dit hoor :+
Nee dat lijkt me wel behoorlijk zwaar ja. Nu kan de oudste zichzelf aardig redden en dat is toch wel fijn met twee baby's in huis. :)

Zoë tof om te lezen hoe het tussen jou en je broer ging. Ik hoop stiekem dat T en S later ook leuk samen spelen enzo. O+ Het lijkt me wel extra leuk om als deel van een tweeling nu zelf ook een tweeling te hebben.
  zondag 4 januari 2015 @ 21:43:57 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_148334378
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!

Weet je toevallig wanneer jullie de eerste tanden kregen? Schijnt dat (volgens een aantal artikelen die ik daarover gelezen heb) baby's vaak het schema van één van de ouders volgen (in ieder geval qua eerste tandje).

Bij ons klopt dat. Saar volgt mij (eerste tand met 4 maanden), Tom volgt M. (eerste tand met 3 maanden).
dus het feit dat mijn dame al twee dagen alleen maar op mijn wijsvinger en haar speen wil kauwen kan daar al op duiden? Ohboy :')

L. alweer zes maanden :o
disclaimer
pi_148334419
Dyre *O* een half jaar, zat ik vanmiddag te bedenken over jouw meisje (jij voordringer :+ )
  zondag 4 januari 2015 @ 21:44:52 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_148334430
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
ik wil net zeggen, jij liet er maar een uur tussen :+
disclaimer
pi_148334538
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik wil net zeggen, jij liet er maar een uur tussen :+
:{w 19 minuten. :+
pi_148334620
Misschien overbodig, maar ik wist zelf helemaal niet goed hoe het er dan uitzag, als een baby tanden kreeg (die 'bobbels' in het tandvlees).

Bij Tom zag het er laatst ongeveer zo uit (detail: ze kwamen nét door bij hem, dus je ziet een klein stukje tand).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er onprettiger uit voor Tom dan het was, overigens :+
  zondag 4 januari 2015 @ 21:48:20 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_148334642
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:46 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

:{w 19 minuten. :+
nog beter O+
disclaimer
  zondag 4 januari 2015 @ 21:49:09 #64
149959 SQ
snelle trees
pi_148334680
Deed hij er drie tegelijk coco? :o
disclaimer
pi_148334716
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
Deed hij er drie tegelijk coco? :o
Yup. Dat was wat minder voor 'm. En vrijwel meteen erna (dus deels overlappend, achteraf gezien) een vierde linksboven, en linksonder nog een :')
  zondag 4 januari 2015 @ 21:51:06 #66
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148334772
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik was elf maanden (!!) en Juul weet ik niet. Zijn moeder wist t ook niet meer, het was niks bijzonders dus zal wel rond een half jaar geweest zijn (ze heeft vier kinderen en dat soort dingen niet echt paraat tenzij t iets bijzonders was).
Kwak
pi_148334816
Hier ook eerste tandje met 4 maanden en inmiddels dus bezig aan tand nummer 9 :X Die zuur-ruikende luiers kwamen bij ons pas toen er meerdere tandjes tegelijk doorkwamen, maar rode wangen (of maar 1 rode wang) was een grote hint.

En een tweede :Y Ik wil ook graag weer. Vond het zo speciaal en Stip is zo tof. Ik zit zelf ook dicht op m'n broer en zus en dat vind ik alleen maar leuk. Ik heb alleen stiekem nog best wel last van m'n bekken en m'n vriend is nog niet helemaal overtuigd. Die wil Stip eerst in z'n eigen bed hebben voor er een tweede komt... Projectje zeg maar :')

Oh, Franny! *;

Dat is heel fijn SQ dat je M. nog even lekker thuis kan laten zo'n eerste week :) Wordt het je eerste moment weer zonder baby? Ik vond mails doorlezen trouwens wel fijn om te doen. Relax opstarten en idd lekker veel was niet meer relevant :) De conferentie waar ik de twee dagen erna was was een minder groot succes :')

Those who are about to go to bed salute you! Fijne nacht gewenst dames!
pi_148334888
Hier zit er 1 jaar en 9 maanden tussen, ik moest van de gyn 1 jaar wachten, dus dat heb ik heel netjes gedaan ;)

Het klinkt idd wel een beetje tandjes kwak... Sterkte ermee in ieder geval

Ik had net ff m'n "ik moet weer werken" huil uurtje. Maar Js liet mij wel zien dat weer werken ook voordelen heeft.. In 10 min tijd werd ik onder gespuugd, onder gepoept en onder geplast :')
  zondag 4 januari 2015 @ 21:54:53 #69
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148334969
Thanks voor t plaatje ik zal er goed naar kijken morgen. Hij heeft net weer een flesje gehad (samen met vorige flesje 1 gewone voeding) had dus meer dan snackhonger. Hopelijk gaat hij daarna wel even echt lekker slapen. Niet voor ons maar vooral voor hemzelf (J zit nog met m in de donkere slaapkamer tot hij écht slaapt)...
Kwak
pi_148334972
Wow arme Tom. Wat snel achter elkaar

SQ tussen E en S zat een uur :9

Dyre *O*

NIKKI
Vind ik ook leuk :)
Dat zit vast wel goed. Ken eigenlijk alleen maar tweelingen die een goede band hebben O+
pi_148334996
Meerdere tanden tegelijk gebeurt regelmatig. Drie doorkomende tanden in een week tijd is geen uitzondering. Hoe meer tegelijk hoe beter, des te eerder ben je er weer vanaf.

Dot, het wordt tijd voor een pittig gesprek met Stip. Wil je een broertje of zusje Stip? Juist, dan is het nu tijd om in je eigen bed te gaan slapen. Zoiets. :+

Loj jij ook succes morgen. Komt vast goed. :*
  zondag 4 januari 2015 @ 21:57:20 #72
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148335085
Succes mama's die morgen weer gaan werken!! Jullie kunnen het en met de beeebies komt t ook helemaal goed!
Kwak
pi_148335091
Meiden succes morgen! :*
  zondag 4 januari 2015 @ 22:00:31 #74
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_148335245
Wauw tandjes wat snel! Ben benieuwd hoe het dit keer gaat. Hoop dat het net zoals bij V gaat. Veel tegelijk en het was alleen te merken aan de poep en de rode wangen. Oh en hij stonk/stinkt dan ontiegelijk uit zn smoel :') .

Coco wat snel achter elkaar. Lijkt me heftig! Wel knap van je. 2,5 jaar vonden wij een perfecte tijd er tussen. Zit 2,3 jaar tussen. Momenteel twijfel ik zooo hard over een derde. Mijn hart zegt jaaa nog een kans op een meisje (al denk ik dat wij alleen maar jongens krijgen :D ). Alleen mijn hoofd zegt dat het qua financiën en werk allemaal net niet past. En in de nachten denk ik 'dit doe ik noooooooit meer weer'! Gelukkig hoef ik voorlopig nog niet te beslissen :') .

Alle meiden die morgen weer moeten werken, succes! Jullie kunnen dit!!
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_148335381
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:00 schreef AwayTL het volgende:
Coco wat snel achter elkaar. Lijkt me heftig! Wel knap van je.
Ik heb me ongepland laten bevruchten :+
Edit: maar bedankt :D :P
  zondag 4 januari 2015 @ 22:04:52 #76
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_148335522
Ik ben er nog niet zeker van hoor, dat t wel een tandje is. Ga t morgen onderzoeken :7

Hij stinkt nl ook uit zijn mond, kwijlt veel, kauwt continu op zijn hand en zijn poep stinkt, maar dat laatste weet ik aan de kv en de rest aan de faaaase...
Kwak
  zondag 4 januari 2015 @ 22:06:01 #77
52229 Chanty
pi_148335580
Wow ziet er wel heftig uit coco :o
pi_148335706
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben er nog niet zeker van hoor, dat t wel een tandje is. Ga t morgen onderzoeken :7

Hij stinkt nl ook uit zijn mond, kwijlt veel, kauwt continu op zijn hand en zijn poep stinkt, maar dat laatste weet ik aan de kv en de rest aan de faaaase...
Mwoah... Ik zou toch op tandjes gokken zo!
pi_148335851
Franny O+! En M van SQ O+

Succes morgen weer-werkende mama's! *zet roosvicee klaar*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  zondag 4 januari 2015 @ 22:24:25 #80
73386 Fazz
onderweg
pi_148336698
Wat lief Franny O+

M die uit haar mooie pakje knapt O+

Succes morgen Loj, SQ en Dyre! Komt wel goed :*

3 tanden in 1x :o we zitten hier nu op 2, zonder problemen trouwens, opeens waren ze door :?

Thuis schelen we allemaal 3 of 4 jaar, is nooit zo gepland geweest maar m'n moeder heeft hetzelfde als ik; onregelmatige cyclussen. Ik denk er ook wel over na maar nu nog niets concreets. Dat het een jaar duurde om zwanger te worden speelt in m'n achterhoofd wel mee, ik wordt er ook niet jonger op :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')