T en S kunnen helemaal niet bij elkaar op één kamer slapen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:26 schreef Zoë23 het volgende:
S en E vinden het nu niet zo gezellig om diicht bij elkaar te liggen. Ze komen dan niet tot rust ofzo ze worden er eerder boos/geïrriteerd van![]()
Mijn moeder had mij en m'n tweelingbroer in 1 ledikant omdat we dan rustiger werden. Vind het jammer dat E en S het nu (tijdelijk?) niet meer prettig vinden.
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Oh en ze speelt ineens echt met dingen. Mijn hart wordt er gewoon warm van
[ afbeelding ]
ooooohhhhquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
I zei tot nu toe nog niet echt duidelijk mama tegen me. Tot mijn frustratie, want ze zegt bijvoorbeeld wel 'dag' als ze zwaait. Ik snap nu waarom, ik moet het gewoon vragen..
Ik: 'I, zeg eens mama?'
I kijkt me aan, denkt twee seconden na: "mmmaaammma?
Ik zou mijn zegeningen tellen. Het gebeurt volgens mij regelmatig dat mannen maandenlang overgehaald moeten worden voor de tweede.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
hier ook een dame die slapen voor mietjes vind....
en kan iemand mijn man vertellen dat ie gek is.. Die begon vandaag over een 2e.
.![]()
ik wil graag n 2e maar nu nog niet...
dus geen seks meer als ie zo raar doet...
Dan smelt je toch?!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
I zei tot nu toe nog niet echt duidelijk mama tegen me. Tot mijn frustratie, want ze zegt bijvoorbeeld wel 'dag' als ze zwaait. Ik snap nu waarom, ik moet het gewoon vragen..
Goed gedaan F.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
SQ, allebei de foto's zijn tof, maar die eerste bwoohhhhhhquote:Op zondag 4 januari 2015 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn uitzicht:
[ afbeelding ]
Oh en ze speelt ineens echt met dingen. Mijn hart wordt er gewoon warm van
[ afbeelding ]
Ahwwwwquote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
Wat een mooi moment!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:05 schreef Franny_G het volgende:
Je vroeg in het vorige topic naar dat boek over een droomritme, dat ken ik niet maar wel 'slapen zonder huilen', dat vond ik een erg goed en liefdevol boek, waarin niet één methode wordt gepresenteerd, maar je wordt aangespoord te zoeken naar een manier die bij jezelf past. Het 'slaap trainen' wordt zo meer een integraal deel van je opvoeding ipv iets extra's wat je er bij doet.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
.![]()
Ohhhh! Twee kindjes vlak na elkaar is zó tof! En dan zijn die van mij nog niets een zo heel vlak na elkaarquote:Op zondag 4 januari 2015 21:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
.![]()
Oh, altijd als M. de kinderen aankleedt, dan kan het eigenlijk nietquote:Op zondag 4 januari 2015 21:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ohja, papa had r aangekleed, die moet idd in de "dat kan eigenlijk niet meer" mand.
Tandjes? Gezien de rode wangen en de verhoging ook.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:26 schreef kwakz0r het volgende:
Hallelujah hij slaapt. Was idd over zijn slaap heen en dus totaal over de rooie... Inmiddels ook snackhonger dus klein flesje gegeven en *boink*. Vermoed dat hij over een uurtje voor een echte fles komt en dan gaan we de nacht in (deed hij vanmiddag ook).
Hij is niet helemaal fit denk ik, had ook lichte verhoging vanmiddag en steeds rode wangen...
Ohhh die foto's SQ !
En I die mammmmmaaa zegt als je t vraagt
fokwet. Hij brult weer. Als ik nou eens wist wat er aan de hand is
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, altijd als M. de kinderen aankleedt, dan kan het eigenlijk niet![]()
> "Alles wat ze aanheeft is roze. Alles."
> "Ja, dan past het toch goed bij elkaar?"
> "ze heeft een grijze broek aan met gekleurde hartjes. En een t-shirt met strepen en vest met stippels in wéér andere kleuren"
> "...?"
> "Eigenlijk moet je proberen niet té veel prints te mixen. In ieder geval niet zo..."
Hoe lang zat er bij jullie tussen eigenlijk? Een jaar toch? Ik had ook al lang wel weer gewild, maar dat kon niet ivm BI en ook ivm bv wil ik tot kuikens eerste verjaardag wachten. Ergens voelt het 'oneerlijk' tegenover kuikenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ohhhh! Twee kindjes vlak na elkaar is zó tof! En dan zijn die van mij nog niets een zo heel vlak na elkaarHad ze liever nog korter op elkaar gehad, maar dat mocht/kon al helemaal niet. Anders nu alvast aan het idee wennen, mevrouwmethetmooiehaar, en dan als je baby 9 maanden oud is, zwanger worden van nummer 2
![]()
![]()
Met tien weken alquote:Op zondag 4 januari 2015 21:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tandjes? Gezien de rode wangen en de verhoging ook.
Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!quote:Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Met tien weken al![]()
mijn baby
Hij is motorisch nog niet eens zo ver dat hij een bijtring kan vasthouden
Zal er op letten.
Saar was 9 maanden toen ik zwanger testte van Tom. Als Tom was geboren op zijn uitgerekende datum, had er precies 1,5 jaar tussen gezetenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:30 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe lang zat er bij jullie tussen eigenlijk? Een jaar toch? Ik had ook al lang wel weer gewild, maar dat kon niet ivm BI en ook ivm bv wil ik tot kuikens eerste verjaardag wachten. Ergens voelt het 'oneerlijk' tegenover kuiken.
Ja maar, twee tegelijk zo kort na nummer 1... Weet niet of ik dat net zo goed had getrokken als dit hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken, zo dicht op elkaar. Ik had 3 jaar ertussen mooi gevonden. Helaas werd het door mijn mk 4 jaar, maar minder dan 3 jaar was geen optie. Zegt zij die twee baby's heeft.![]()
Nee dat lijkt me wel behoorlijk zwaar ja. Nu kan de oudste zichzelf aardig redden en dat is toch wel fijn met twee baby's in huis.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja maar, twee tegelijk zo kort na nummer 1... Weet niet of ik dat net zo goed had getrokken als dit hoor
dus het feit dat mijn dame al twee dagen alleen maar op mijn wijsvinger en haar speen wil kauwen kan daar al op duiden? Ohboyquote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!
Weet je toevallig wanneer jullie de eerste tanden kregen? Schijnt dat (volgens een aantal artikelen die ik daarover gelezen heb) baby's vaak het schema van één van de ouders volgen (in ieder geval qua eerste tandje).
Bij ons klopt dat. Saar volgt mij (eerste tand met 4 maanden), Tom volgt M. (eerste tand met 3 maanden).
ik wil net zeggen, jij liet er maar een uur tussenquote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik zou er niet aan moeten denken, zo dicht op elkaar. Ik had 3 jaar ertussen mooi gevonden. Helaas werd het door mijn mk 4 jaar, maar minder dan 3 jaar was geen optie. Zegt zij die twee baby's heeft.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil net zeggen, jij liet er maar een uur tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ziet er onprettiger uit voor Tom dan het was, overigens![]()
Yup. Dat was wat minder voor 'm. En vrijwel meteen erna (dus deels overlappend, achteraf gezien) een vierde linksboven, en linksonder nog eenquote:
Ik was elf maanden (!!) en Juul weet ik niet. Zijn moeder wist t ook niet meer, het was niks bijzonders dus zal wel rond een half jaar geweest zijn (ze heeft vier kinderen en dat soort dingen niet echt paraat tenzij t iets bijzonders was).quote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Tom zijn eerste tandje was door toen hij (nog net geen) 3 maanden was. Paar weken voor die tijd waren ze al bezig. Het kan!
Weet je toevallig wanneer jullie de eerste tanden kregen? Schijnt dat (volgens een aantal artikelen die ik daarover gelezen heb) baby's vaak het schema van één van de ouders volgen (in ieder geval qua eerste tandje).
Bij ons klopt dat. Saar volgt mij (eerste tand met 4 maanden), Tom volgt M. (eerste tand met 3 maanden).
Ik heb me ongepland laten bevruchtenquote:Op zondag 4 januari 2015 22:00 schreef AwayTL het volgende:
Coco wat snel achter elkaar. Lijkt me heftig! Wel knap van je.
Mwoah... Ik zou toch op tandjes gokken zo!quote:Op zondag 4 januari 2015 22:04 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ben er nog niet zeker van hoor, dat t wel een tandje is. Ga t morgen onderzoeken
Hij stinkt nl ook uit zijn mond, kwijlt veel, kauwt continu op zijn hand en zijn poep stinkt, maar dat laatste weet ik aan de kv en de rest aan de faaaase...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |