Retorisch.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Rethorische vraag in de ogen van beide heren.
Doe geen moeite, duurt weer super lang voor ze snappen dat je buiten je hoofd moet antwoorden.
Dit is een beetje het hele verhaal achter deze SC, is het niet?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Telt gewoon niet als de opzichters van de lijst op dat moment niet aanwezig zijn.
Want?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je UI werkt ook niet in je voordeel.
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dit is een beetje het hele verhaal achter deze SC, is het niet?
Ha.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, mijn goede voornemen is zoveel mogelijk mensen helpen in 2015.
Die rolstoelgebonden voedertijd kan wel wat hulp gebruiken dit jaar, vrees ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geen probleem, mijn goede voornemen is zoveel mogelijk mensen helpen in 2015.
Je moet het nu wel erg ver zoeken vind ik.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die rolstoelgebonden voedertijd kan wel wat hulp gebruiken dit jaar, vrees ik.
ff email sturen naar Defquote:Op zondag 4 januari 2015 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jammer dat er geen roddelenoverdejoden.mp3 is.
wat ;s zei toch dat we kroketje gingen eten.quote:
Neem ik hem mee naar de Efteling, hoeven we nergens te wachten bij achtbanen, score.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die rolstoelgebonden voedertijd kan wel wat hulp gebruiken dit jaar, vrees ik.
Je telefoon laadde niet meer op toch?quote:Op zondag 4 januari 2015 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mobiele telecommunicatie is funest voor de beheersing van de Nederlandse taal.
Dat zei de hoer waar jij naartoe ging ook over je penis.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je moet het nu wel erg ver zoeken vind ik.
Je hebt toch gewoon autocorrect? Lijkt me sterk dat hij zoiets over het hoofd ziet.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mobiele telecommunicatie is funest voor de beheersing van de Nederlandse taal.
Hele sterke samenvatting, krijgt van mij een duimpje.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:11 schreef voederbietel het volgende:
Dit is een beetje het hele verhaal achter deze SC, is het niet?
Wil kaassoufflé.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wat ;s zei toch dat we kroketje gingen eten.
[..]
Neem ik hem mee naar de Efteling, hoeven we nergens te wachten bij achtbanen, score.
Net was ik nog maagd.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat zei de hoer waar jij naartoe ging ook over je penis.
Serieus, had gisteren kwekkeboom kaaszoooevleeh, shit smaakte terrible, niet verwacht van kwekkeboom.quote:
Jij lijkt me wel iemand die naar de hoeren gaat om z'n verhaal te doen, dus ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net was ik nog maagd.
Volg je het zelf wel nog?
Die gekruide is lekkerquote:Op zondag 4 januari 2015 16:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Serieus, had gisteren kwekkeboom kaaszoooevleeh, shit smaakte terrible, niet verwacht van kwekkeboom.
kortom: zelfs de hoeren willen je nietquote:Op zondag 4 januari 2015 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Net was ik nog maagd.
Volg je het zelf wel nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |