Tokkie zijn ook mensen en verdienen ook liefde, dat dan weer welquote:Op maandag 5 januari 2015 10:09 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee maar tokkies stralen t verkeerde uit bij alles wat ze zeggen
Wie is die met nummer op eind 769??quote:Op maandag 5 januari 2015 10:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zag je fittie net in de groepsWA?
quote:Op zondag 4 januari 2015 14:45 schreef mapima het volgende:
Tokkie zijn is helemaal in. Ga maar een keer de stad in en je barst gelijk in huilen uit. Terecht worden deze mensen op FOK! Uitgelachen.
Maar FOK! zit ook vol tokkies. Denk maar aan mensen die andere mensen 'kankerhoer' noemen, opmerkingen maken dat iemand een vet varken is, rare opmerkingen maken over iemands jas, opzettelijk lamaplaatjes posten in een topic om de TS te pesten, in plaats van een TS te helpen zijn/haar vraag (die meestal heel normaal is) belachelijk maken et cetera.
En deze mensen noemen andere dan tokkies. Maar tokkies gedragen zich precies hetzelfde, nette mensen doen deze dingen niet, dus deze mensen zijn zelf tokkies (die op het FOK! Forum)
Klacht: veel tokkies op FOK!
Haha klinkt goed! Link?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:45 schreef mapima het volgende:
opzettelijk lamaplaatjes posten in een topic om de TS te pesten
Mag housesoftheholy ook bij jullie groep?quote:Op maandag 5 januari 2015 20:50 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wie is die met nummer op eind 769??
wat doe jijquote:Op maandag 5 januari 2015 21:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Mag housesoftheholy ook bij jullie groep?
omdat het leuk is.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 01:41 schreef mapima het volgende:
[..]
Waarom reageer jij op al mijn topics?
ik dm je het wel, ik weet niet of ik dat openbaar mag makenquote:Op maandag 5 januari 2015 20:50 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wie is die met nummer op eind 769??
Wauw dit is wel een uberlamaquote:Op maandag 5 januari 2015 21:31 schreef HCFeestbeest het volgende:
[ afbeelding ]
een gracieuse lama voor je topique
Je eigen topic kickenquote:Op zondag 26 juni 2016 23:58 schreef PaarseStabilo het volgende:
Tsja fok is geen site waar je op moet zitten als je serieus aan het doen bent
Maar het gaat vaak wel veel te ver. Er worden heel veel mensen gepest op fok.
heey supergirl! Lang niet gezien meid! Hoe liep het nou af met die keer dat je nieuwe schoenen wou maar je moeder je geen extra kleedgeld wou geven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |