Lijkt het weblog van Anja Meulenbelt wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 21:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat is dus een pagina waar mensen het uitsluitend met elkaar eens mogen zijn. Zinnig.
Ik kan nog voorstellen dat jij je er druk om maakt.quote:
Gahah verklaar je nader ?quote:Op zondag 4 januari 2015 23:39 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik kan nog voorstellen dat jij je er druk om maakt.
Als Arabische zijndequote:
Je verpest mijn beeld bij jou. Stop.quote:
quote:
Ik zie ook niet hoe dit minder erg kan worden. De grens verschuift. Snap ook niet dat deze mensen dit niet begrijpen.quote:
Ik ben al een paar maanden van Facebook af, de eerste irritaties waren van vorig jaar toen de Zwarte Piet ellende begon. Ben benieuwd waar dit eindigt.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:09 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja 2 maanden terug ofzo was er toch een vrouw die een opinie had geschreven over dat oliebollen rechts waren. Toen waren de reacties ook kut moslims, aanpassen, land uit etc![]()
Ze lezen dan volgens mij echt niet het stuk waar de fb naar linkt.
Nja ook al ga je er niet actief naar op zoek, je ziet deze shit vanzelf wel voorbij komen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:56 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ben al een paar maanden van Facebook af, de eerste irritaties waren van vorig jaar toen de Zwarte Piet ellende begon. Ben benieuwd waar dit eindigt.
Voor wat betreft de zwarte Pieten kwestie is de media verantwoordelijk. Als ze er geen aandacht hadden gegeven had alles zich beperkt tot een boze neger die naar de rechter ging omdat hij zwarte Piet racistisch vond. Programma's als DWDD hebben het opgeblazen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ook al ga je er niet actief naar op zoek, je ziet deze shit vanzelf wel voorbij komen.
Inderdaad, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zie ook niet hoe dit minder erg kan worden. De grens verschuift. Snap ook niet dat deze mensen dit niet begrijpen.
Het is echt niet politiek correct om dit nogal idioot te vinden.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:07 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Inderdaad, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.
Begrijp ook niet waarom de pc zo hardnekkig vast blijft houden aan iets wat meer en meer mensen in Nederland, Europa en zelfs de wereld doorzien als leugens en bedrog.
Dus pc, kom uit die ivoren toren, erken je fouten en wie weet valt het tij nog te keren.
Een islam, een mohamed, een koran, een allah.
Overigens wil ik me ook bij deze uitspreken tegen de jihadisten die vorige week demonstreerden in Den Haag. Fucking tuig.quote:Medewerker beveiligingsbedrijf roept op tot in brand steken Moskeeen
Een medewerker van het Rotterdamse beveiligingsbedrijf Trigion, dat nauw samenwerkt met de gemeente Den Haag, roept op tot het in brand steken van moskeeën. “Te beginnen vanaf morgen, een landelijke brandbommendag tegen moskeeën”, schrijft medewerker Luc de K.
Dat ontdekte het Haagse gemeenteraadslid Arnoud van Doorn (kleine foto) van de Partij van de Eenheid op Facebook, waar de laatste dagen steeds meer Nederlanders openlijk oproepen tot het in brand steken van islamitische gebedshuizen. Ze reageren daarmee op gebeurtenissen in Zweden waar vorig jaar al dertien keer brand is gesticht in een moskee. “Ik ga ervan uit dat Trigion de betrokken medewerker per direct ontslaat en publiekelijk afstand neemt van zijn oproep”, zegt Van Doorn.
Het beveiligingsbedrijf is een van de oprichters van de The Hague Security Delta, een samenwerkingsverband van 300 bedrijven, overheidsorganisaties en kennisinstellingen in en rond Den Haag op het gebied van veiligheid. Trigion heeft net als de gemeente zitting in het bestuur van de The Hague Security Delta.
Moskeewachten
PvdA-Tweede Kamerlid Ahmed Marcouch wil dat het Openbaar Ministerie gaat optreden tegen oproepen op Facebook om moskeeën in brand te steken. De Raad van Marokkaanse Moskeeën adviseert de bij haar aangesloten gebedshuizen om in Nederland moskeewachten in te stellen. Nederland telt ruim 450 moskeeën, waarvan ruim dertig in Den Haag. Verscheidende moslimorganisaties in Nederland doen aangifte tegen de oproepen op Facebook om moskeeën in brand te steken.
Diabetespatiënte
Het is niet de eerste keer dat het beveiligingsbedrijf negatief in het nieuws komt in Den Haag. Vorig jaar kreeg een zeventienjarige diabetespatiënte een boete van vijftig euro van Trigion-bewakers omdat ze in de HEMA wat urine verloor toen ze in een pashokje insuline moest inspuiten. Toen het meisje haar medicijnen liet zien, werd tegen haar gezegd. “Dat is vast een truc om eerder weg te mogen. Dat doen veel allochtonen.” Trigion distantieerde zich later van die uitspraken.
DenhaagFM
Wat een lampie....quote:Op maandag 5 januari 2015 00:13 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Overigens wil ik me ook bij deze uitspreken tegen de jihadisten die vorige week demonstreerden in Den Haag. Fucking tuig.
Die zijn twee handen op een buik. Maarre, harde kern?quote:Op zondag 4 januari 2015 13:35 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het CIDI steunt de harde kern van Feyenoord?
Het is wel een heel duidelijk signaal zeg als je desgevraagd even een algemeenheid brabbelt over tegen geweld zijn en tegen oproepen tot geweld.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:55 schreef xpompompomx het volgende:
De PVV neemt afstand van de brandstichters:
http://www.bndestem.nl/al(...)kee%C3%ABn-1.4699052
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |