Zelfs Hans Janmaat zou dit te ver vinden gaan.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus...
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)700771336633?fref=ts
Ik dacht dat Janmaat vergeleken met nu vrij soft was?quote:Op maandag 5 januari 2015 23:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zelfs Hans Janmaat zou dit te ver vinden gaan.
Dat bedoelde ik, dat was hij inderdaad.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Janmaat vergeleken met nu vrij soft was?
Die site kwam ik ook tegen, ik vond het opmerkelijk, vooral dit:quote:
http://mosknee.nl/index.php/hoe-stop-ik-een-moskeequote:Indien bewoners de komst van een moskee willen stoppen, dienen zij allereerst zo veel mogelijk contact te zoeken met (regionale) politieke partijen en media. De gemeenteraad beslist namelijk uiteindelijk of een moskee wel of geen bouwvergunning krijgt. Voor bewoners is het dus van belang zo veel mogelijk politieke partijen te benaderen om hun standpunt over de komst van een moskee kenbaar te maken.
Mja dat laat die ze sowieso. Kwestie van tijd voordat ze er achter komen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:35 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die site kwam ik ook tegen, ik vond het opmerkelijk, vooral dit:
[..]
http://mosknee.nl/index.php/hoe-stop-ik-een-moskee
Wilders heeft natuurlijk groot gelijk maar wat zo raar is, is dat hij dus zelf weigert de partij zo te hervormen dat de PVV in veel gemeentes meedoet/kan doen met de verkiezingen. Waar hij dus concreet wat kan betekenen in de strijd tegen islamisering doet hij dat niet. Blijkbaar vindt hij dus zelf de strijd tegen de moskee helemaal niet zo belangrijk en laat hij zijn kiezers in de steek.
Daaraan ben ik steeds meer gaan twijfelen na het lezen van die facebookpagina's. Daarnaast ben ik bang voor het moment dat men het vertrouwen in hem gaat verliezen want dan heb je toch een stel ongeleide projectielen rondlopen die doorkrijgen dat de democratische weg hopeloos is voor wat zij willen.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Kwestie van tijd voordat ze er achter komen.
Ze moeten er een keer achter komen. Moslims er uit gaat niet gebeuren, moskeeën afbreken ook niet, etc. Dat ze het nu niet al door hebben. Wat er dan gebeuren geen idee. Denk niet veel goeds.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daaraan ben ik steeds meer gaan twijfelen na het lezen van die facebookpagina's. Daarnaast ben ik bang voor het moment dat men het vertrouwen in hem gaat verliezen want dan heb je toch een stel ongeleide projectielen rondlopen die doorkrijgen dat de democratische weg hopeloos is voor wat zij willen.
Beide partijprogramma's ooit gelezen van de CD? Wat ze toen schreven is tegenwoordig al uitgevoerd of gemeengoed geworden. Zou zo in het VVD of CDA programma kunnen staan.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik, dat was hij inderdaad.
Andere tijden..
Dan moet je het toch maar eens nalezen want hele grote delen zijn niet uitgevoerd, lees met name het hoofdstuk cultuur maar eens na. Ook zij wouden net als de PVV een cultuur opleggen aan Nederland, weg vrijheid van de burger leve de opgelegde staatscultuur.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:50 schreef karton2 het volgende:
[..]
Beide partijprogramma's ooit gelezen van de CD? Wat ze toen schreven is tegenwoordig al uitgevoerd of gemeengoed geworden. Zou zo in het VVD of CDA programma kunnen staan.
Andere tijden toen inderdaad, bekrompen tijden.
Ja de dominante cultuur inderdaad vastleggen. Langzaamaan zie het die kant op gaan, zie de opkomst van de (zeer) conservatieve stromingen door heel Europa en de demonstraties van Heinz met de Pet in Duitsland. De Islamwet in Oostenrijk die recentelijk is ingevoerd die de Islam aldaar rechten geeft, maar ook weer de plichten.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan moet je het toch maar eens nalezen want hele grote delen zijn niet uitgevoerd, lees met name het hoofdstuk cultuur maar eens na. Ook zij wouden net als de PVV een cultuur opleggen aan Nederland, weg vrijheid van de burger leve de opgelegde staatscultuur.
http://dnpp.eldoc.ub.rug.nl/root/programmas/vp-per-partij/cd/
Hmmm doodstraf en legaal wapen onder de toonbank...quote:Op maandag 5 januari 2015 23:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan moet je het toch maar eens nalezen want hele grote delen zijn niet uitgevoerd, lees met name het hoofdstuk cultuur maar eens na. Ook zij wouden net als de PVV een cultuur opleggen aan Nederland, weg vrijheid van de burger leve de opgelegde staatscultuur.
http://dnpp.eldoc.ub.rug.nl/root/programmas/vp-per-partij/cd/
Die wet is al meer dan 100 jaar oud.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:02 schreef karton2 het volgende:
De Islamwet in Oostenrijk die recentelijk is ingevoerd die de Islam aldaar rechten geeft, maar ook weer de plichten.
maar wel bij de schietvereniging gaan als je een vergunning wilt hè!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmmm doodstraf en legaal wapen onder de toonbank...
Alleen voor Christelijke stromingen toch?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:04 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Die wet is al meer dan 100 jaar oud.
Ik ben zeker geen expert op gebied van Oostenrijkse wetgeving maar ik weet dat Haider de islamwet toen al wou aanpassen en dat hij toen al erg oud was. Verder is wetgeving in Nederland om ongewenste buitenlandse invloeden tegen te gaan ook normaal en staat dat los van een opgelegde cultuur.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 00:05 schreef karton2 het volgende:
[..]
Alleen voor Christelijke stromingen toch?
Mwoah, neem internet wel met een korrel zout. Dit is grootspraak van een stel debielen die weten hoe een toetsenbord werkt. Dat ze het met naam en toenaam op Facebook zetten betekent dat het geen gehaaide radicalen zijn, die zouden ondergronds werken. En mensen zijn keer op keer teleurgesteld in een politieke messias. Er staat wel weer iemand anders op.quote:Op maandag 5 januari 2015 23:44 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daaraan ben ik steeds meer gaan twijfelen na het lezen van die facebookpagina's. Daarnaast ben ik bang voor het moment dat men het vertrouwen in hem gaat verliezen want dan heb je toch een stel ongeleide projectielen rondlopen die doorkrijgen dat de democratische weg hopeloos is voor wat zij willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |