Ja, stel je voor dat je je teamsport serieus neemt en je niet lam zuipt de avond van te voren. Dan moet er wel iets mis met je zijn.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
Voetballers in mijn vriendengroep op vrijdag/zaterdagavond: Nee man moet morgen om 12 uur voetballen, belangrijke wedstrijd.![]()
![]()
Gast alsof je geld ervoor krijgt.
Misschien omdat je op zondag (prof)voetbal wil kijken?quote:Op zondag 4 januari 2015 13:26 schreef Chai het volgende:
Vrijdagavond? Voetballen doe je op zondag tenzij je in de bible belt woont.
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef LudoSanders het volgende:
Als je op zaterdag of zondag om twaalf uur moet voetballen kan het nooit erg belangrijk zijn.
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
-Voetballers in mijn vriendengroep op vrijdag/zaterdagavond: Nee man moet morgen om 12 uur voetballen, belangrijke wedstrijd.![]()
![]()
Denken echt dat het wat voorstelt.
Ik word heel verdrietig van deze fout.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef hoink581 het volgende:
Ik wordt altijd heel verdrietig van Jantje zijn topics.
Ik vind het eigenlijk wel logischquote:
Tegelijkertijd is het wel zo netjes om niet kotsend op het veld te staan terwijl de rest van je team wel rustig aan heeft gedaan wegens de wedstrijd, maar misschien is het lastig om dat in die autistische kop van je te krijgen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:18 schreef jantjevertonghen het volgende:
-Voetballers in mijn vriendengroep op vrijdag/zaterdagavond: Nee man moet morgen om 12 uur voetballen, belangrijke wedstrijd.![]()
![]()
Denken echt dat het wat voorstelt.
Als je in het eerste van een club speelt en je hebt een belangrijke wedstrijd mag je dat zeggen. Maar jongens uit het 2e en 3e melden dit vrijwel elk weekendquote:Op zondag 4 januari 2015 14:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel logisch
Wat anders is het als ze volledig dichtgetikt zijn en alleen nog maar over voeding/materiaak/wedstrijden kunnen praten...
Ook als je in een lager team zit wil je natuurlijk gewoon goed kunnen sporten en wat voor het team betekenen. Ik snap prima dat dat voor hen belangrijk is.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:15 schreef vera166 het volgende:
Als je in het eerste van een club speelt en je hebt een belangrijke wedstrijd mag je dat zeggen. Maar jongens uit het 2e en 3e melden dit vrijwel elk weekend
Is maar net hoe serieus je het zelf allemaal neemt. Lekker leven en laten leven toch.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
Als je in het eerste van een club speelt en je hebt een belangrijke wedstrijd mag je dat zeggen. Maar jongens uit het 2e en 3e melden dit vrijwel elk weekend
'Jaa man morgen belangrijke wedstrijd eh, niet teveel zuipen en vanavond vroeg mn bed in'.......... no one cares
En als het gaat om de kampioenswedstrijd ofzo. Als je gewoon niet achterlijk laat je bed in gaat en niet teveel zuipt dan is er niks aan de hand en dan hoef je niet voor 12 uur al in bed te liggen.
Daar is ook niks mis mee, het is de manier waarop ze het brengen. Alsof alles van hun afhangt, beetje serieus er bij kijken enzquote:Op zondag 4 januari 2015 14:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook als je in een lager team zit wil je natuurlijk gewoon goed kunnen sporten en wat voor het team betekenen. Ik snap prima dat dat voor hen belangrijk is.
Het zal mij verder ook aan mijn reet roesten hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is maar net hoe serieus je het zelf allemaal neemt. Lekker leven en laten leven toch.
vraag het ze dan ook nietquote:Op zondag 4 januari 2015 14:15 schreef vera166 het volgende:
[..]
'Jaa man morgen belangrijke wedstrijd eh, niet teveel zuipen en vanavond vroeg mn bed in'.......... no one cares
En als het gaat om de kampioenswedstrijd ofzo. Als je gewoon niet achterlijk laat je bed in gaat en niet teveel zuipt dan is er niks aan de hand en dan hoef je niet voor 12 uur al in bed te liggen.
oke nou mooi manquote:Op zondag 4 januari 2015 14:21 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik heb nooit mensen die mij onaangekondigd gaan vertellen dat ze morgen gaan voetballen
Nee precies. Jij blijft van nature in shape, ideaal.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:19 schreef vera166 het volgende:
[..]
Het zal mij verder ook aan mijn reet roesten hoorik voetbal niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |