quote:Op zondag 4 januari 2015 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Ik rouwde vanochtend om mijn post.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sterk stuk, sluit ik mij volledig bij aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:32 schreef JackDaniel het volgende:
[..]
[..]
Probeer het zelf eens, en oordeel dan nogmaals.
Al gereageerd op de post van GGMM?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik rouwde vanochtend om mijn post.
Ik onderga de tere vernedering.
Nu wil ik het weleens zien tot 7 setsquote:Op zondag 4 januari 2015 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.dartsdatabase.(...)?plaKey=181&plbKey=1
Hoeveel had je op?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik rouwde vanochtend om mijn post.
Ik onderga de tere vernedering.
quote:
quote:
Vinden jullie het spel zonder grenzen een sport?quote:
Jack van Gelder presenteerde het, die ken ik van sportprogramma's dus ik overweeg ja te zeggen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vinden jullie het spel zonder grenzen een sport?
Die post heb ik niet gelezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al gereageerd op de post van GGMM?
Tijdens die show doen toch twee steden wedstrijden tegen elkaar?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vinden jullie het spel zonder grenzen een sport?
Al lijkt het me best grappig, komen er allemaal fitte afgetrainde sporters het stadion in bij de openingsceremonie en een paar bezopen, luid brallende obesitas patienten.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mid/eind jaren 80 . maar toen kwam het hoge alcohol ter sprake in de pers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |