21:15quote:Op zondag 4 januari 2015 19:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hoe laat begint het, jongens? Half 9?
Kwart over 9 volgens Unibet.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:43 schreef hakunamatafaka het volgende:
Hoe laat begint het, jongens? Half 9?
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 04-01-2015 om 17:48:29Zoals veel mannen zou ik ook wel eens 'wat' willen doen met de 'walk-on-girls'. Vanavond zie je wat ik met ze gedaan heb! #rtl7darts reageer retweet
In Nederlandse tijd is dat 21:15. De voorbeschouwing begint 20:30.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:45 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Dat is toch geen kwart over 9, of ben ik nu gek?
Aah, bedankt.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In Nederlandse tijd is dat 21:15. De voorbeschouwing begint 20:30.
'Had het met van Gerwen meer dat hij zijn dag niet had, de schakelaar ging niet om, de versnelling werd niet gevonden. En hij haalde dus ook niet zijn niveau dat hij liet zien tegen Thornton. En ja ik ben mij ervan bewust dat dit een uitschieter was.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jij draait de boel om. De wedstrijd tegen Thornton was juist de uitzondering. Gisteren haalde hij zijn normale niveau wat hij het hele jaar zo'n beetje haalde.
Wat speeltijd met Hazel?quote:Op zondag 4 januari 2015 19:47 schreef wimderon het volgende:
De Gies heeft Daniella volledig uit elkaar getrokken.twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zondag 04-01-2015 om 17:48:29Zoals veel mannen zou ik ook wel eens 'wat' willen doen met de 'walk-on-girls'. Vanavond zie je wat ik met ze gedaan heb! #rtl7darts reageer retweet
Dat weten we vanavond pas hé.quote:Op zondag 4 januari 2015 19:32 schreef JackDaniel het volgende:
[..]
8 Euro op een Nine dart finish? Die 8 euro had je net zo goed door de plee kunnen spoelen, had je er nog meer aan gehad.
Ah, op die manier. Dan staat de winst van Taylor dus ook al vast.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Anderson in een WK-finale staat garant voor een 9-darter
Moet in het begin zien weg te lopen. Lukt hem dat niet dan legt die het af uiteindelijkquote:Op zondag 4 januari 2015 20:06 schreef hafcfan het volgende:
Als Ando zijn A game haalt wint die, maar zie hem nog wel choken
In ieder geval niet achter komen . Taylor begon gisteren erg slecht en vindt hem dit WK absoluut geen top dus het kan wel.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet in het begin zien weg te lopen. Lukt hem dat niet dan legt die het af uiteindelijk
Zal nu ook slecht beginnen . Daarom een voorsprong nemen voordat die opgang komt en niet meer te stoppen is zoals gisterenquote:Op zondag 4 januari 2015 20:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In ieder geval niet achter komen . Taylor begon gisteren erg slecht en vindt hem dit WK absoluut geen top dus het kan wel.
Had ook geen tegenstandquote:Op zondag 4 januari 2015 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zal nu ook slecht beginnen . Daarom een voorsprong nemen voordat die opgang komt en niet meer te stoppen is zoals gisteren
Gewoon nog even omhoog halen, omdat het kan. Deze post zou eigenlijk in OP moeten komen.quote:Op zondag 4 januari 2015 01:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Er zijn spelers die hem dan ook kunnen hebben.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat maakt niet veel uit voor hem als die in vorm is
komt in orde.quote:Op zondag 4 januari 2015 20:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Gewoon nog even omhoog halen, omdat het kan. Deze post zou eigenlijk in OP moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |