ik woon meer richting Hagistan maar ik ben autist ik verzamel bonnetjes van alle primarksquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:07 schreef Fylax het volgende:
Wow je was zo dichtbij mij ik woon in Nijmegen![]()
Je kunt hem weer terughalen door ALT + F4 te drukken!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
lol iemand heeft mijn comment verwijderd whahah
bij topics zoals deze is dat een heel goed idee iddquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:10 schreef henkkeumus het volgende:
[..]
Je kunt hem weer terughalen door ALT + F4 te drukken!
dat ik leef van Sprintersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:11 schreef Scuidward het volgende:
#levennaasteensprinter
Wat moet ik mij daar bij voorstellen.
en voor jouw kleine leuter heeft de Ns geen plaszakkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:13 schreef Remqo het volgende:
Zeg nou maar gewoon meteen dat je met de dikke derrière niet tussen de deurtjes past.
Daarom pak ik de auto!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:14 schreef mapima het volgende:
[..]
en voor jouw kleine leuter heeft de Ns geen plaszakken
quote:
Ik post tenminste geen foto's van mijn kont. Ik geef geen instagram en facebooklinks weg om later te huilen dat je herkend wordt.quote:
ik heb geen insta en fb ook nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Ik post tenminste geen foto's van mijn kont. Ik geef geen instagram en facebooklinks weg om later te huilen dat je herkend wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |