Succes!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek mij een week lang terug van de foks.
Toedels
Zaterdagmiddag ben ik er wel nog even trouwensquote:
Succes met de studie!quote:Op donderdag 8 januari 2015 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik trek mij een week lang terug van de foks.
Toedels
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Gloeiende, gloeiende... Zet ik net radio2 aan omdat ik niet kan slapen, komen de Eagles met dat zeiknummer.
You can check out anytime, but you can never leave....
Gelukkig nieuwjaar dan maar mensen
Van Queen, bedoel je?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Gloeiende, gloeiende... Zet ik net radio2 aan omdat ik niet kan slapen, komen de Eagles met dat zeiknummer.
You can check out anytime, but you can never leave....
Gelukkig nieuwjaar dan maar mensen
Nee, Brian doet niet May.quote:
Ja, iemand in de reeks vertelde ook dat ze in haar keuken een of ander apparaat had staan waar ze die zender op luisterde, maar wie dat nou was? Een van de redheads volgens mij, Cee of MaJo. En Yes, mijn hersenenen zijn nog steeds in de war van dat ene nummer.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:25 schreef cafca het volgende:
Ik kwam overigens tussen mijn internetradiostations de zender "NPO radio2 top2000-classic hits" tegen.
Dus als je wilt, kun je het heel jaar door ouwelullenmuziek luisteren. Heb hem even opgezet, totdat Yes langskwam. Dat soort muziek is best leuk, één keer per jaar.
absoluut!quote:
Ik kijk schaatsen en daarna in de auto iets van 20 minuten luisteren, net als op de terugweg, dus weinig radio 2 voor mij vandaag. Maar na vannacht ben ik er ook wel weer even klaar mee, na de Eagles kwamen nog Avici en de 3Js met Ellen ten Damme ( heb met behulp van Google met een stukje tekst opgezocht wat het nou was).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
zoals gezegd, zaterdag kom ik nog even langs.
prima zaterdagmiddag namelijk
Wat voor schaatsen is er? EK Allround?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kijk schaatsen en daarna in de auto iets van 20 minuten luisteren, net als op de terugweg, dus weinig radio 2 voor mij vandaag. Maar na vannacht ben ik er ook wel weer even klaar mee, na de Eagles kwamen nog Avici en de 3Js met Ellen ten Damme ( heb met behulp van Google met een stukje tekst opgezocht wat het nou was).
Ja, EK allround. Ik kan vandaag en morgen de korte afstanden kijken. Vroeger volgde ik het fanatiek. Beetje besmet door mijn vader, die schreef de tijden mee. Jan Bols was zijn klasgenoot.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat voor schaatsen is er? EK Allround?
Ik volg het helemaal niet meer. Geen tijd voor.
klonk prima inderdaad!quote:
Wat heb je opeens voor drukte dan? Tentamens?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat voor schaatsen is er? EK Allround?
Ik volg het helemaal niet meer. Geen tijd voor.
Ja en literatuurscriptie.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat heb je opeens voor drukte dan? Tentamens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |