SPOILER: Shaderons FOK!Craft2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:41 schreef Klonk het volgende:
Even heel hard godverdomme roepen, helemaal afgeladen met diamanten en goud en dan vergeten te eten
En dan je zooi niet meer terug kunnen vinden
Kan er nu mee lachen, toen het gebeurde wou ik mijn Vita als ninja werpster gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:41 schreef Klonk het volgende:
Even heel hard godverdomme roepen, helemaal afgeladen met diamanten en goud en dan vergeten te eten
En dan je zooi niet meer terug kunnen vinden
Klopt nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:28 schreef mschol het volgende:
misschien moet ik minecraft weer eens oppakken, volgens mij al 2 jaar niet echt gespeeld
ik heb dat toendertijd wel gezegd... maar ik kan mij niet herrinneren dat ik ook daadwerkelijk heb gespeeld (en niet heb zitten rotzooien of even rondgekeken...)quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt nietJe hebt wel eens op mijn server gespeeld en dat is echt geen 2 jaar geleden
Ik weet het wel zeker. Je hebt toen een kas gemaaktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb dat toendertijd wel gezegd... maar ik kan mij niet herrinneren dat ik ook daadwerkelijk heb gespeeld (en niet heb zitten rotzooien of even rondgekeken...)
is dat zo'n groot verschil dan?quote:Op donderdag 15 januari 2015 18:20 schreef Klonk het volgende:
Zo, minecraft nu ook op de PC gekocht en er gaat een wereld voor me open als consolecrafter
alle resourcepacks en mods. Toegang tot creatieve servers zoals WoK dat zijn de grootste verschillen.quote:
ik ga nu samen met een vriend een server beginnen met zelf geinstalleerde mods die het survival wat leuker en moeilijker maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 13:39 schreef mschol het volgende:
zijn er nog intressante mods uit?
ik hoef geen total conversion, maar wellicht mods die een vanilla game net eff wat langer intressant kunnen houden..
is niet standaard een optie, maar kan wel..quote:Op zaterdag 17 januari 2015 12:04 schreef Klonk het volgende:
Raar, ik mis iets in de pc versie
Ik speel vooral in creative en op de PS4 kon ik de dag/nacht cyclus uitzetten maar op de pc versie kan dat niet?, kan zijn dat ik verkeerd zit te kijken natuurlijk
1 | /gamerule doDaylightCycle false |
waarom alleen creative? Dat gaat in je eentje toch vervelen?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:02 schreef Klonk het volgende:
en het heeft gewerkt, me eens even verdiept in gamerules verdiept en heb nu een creatieve wereld waar het altijd middag is zonder mobs (enkel wat schapen en kippen maar da's niet zo irritant als zombies en spinnen en van die slime dingen...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop