Zeg je ook niet als iemand een rolex aanbiedt toch? Voor een paar euro heb je ook een horloge op ebay.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:26 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik denk dat je toch echt wat moet zakken met de prijs. Heb exact dezelfde maar zonder merk voor enkele euro's van eBay gehaald. Oké, via eBay is misschien een drempel voor sommige mensen, maar 11 euro is denk ik net té.
Oké, sorry hoor. Wist niet dat je boos werd.quote:Op maandag 5 januari 2015 21:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zeg je ook niet als iemand een rolex aanbiedt toch? Voor een paar euro heb je ook een horloge op ebay.
Mag weg voor een goed bod. ¤11 is m.i. Een redelijke richtprijs. In de winkel vind je deze niet voor ¤11.
Ben niet boosquote:Op maandag 5 januari 2015 21:48 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Oké, sorry hoor. Wist niet dat je boos werd.
Moet prima kunnen als ik lees: iPhone 4 + cover / bumper staat op de verpakking.quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:26 schreef Elvander het volgende:
Ik heb nog een oude htc desireHD die ik gebruik voor hardlopen.
Is net effe kleiner dan een s3 of een OneX maar groter dan een iphone4...
Ik wil de gok wel nemen voor 7 inclusief verzenden.
Verkocht. Als Elevander het niks vindt kun je hem altijd nog vragenquote:Op donderdag 8 januari 2015 14:09 schreef sanger het volgende:
Mocht ie toch niet doorgaan hou ik me aanbevolen voor ¤ 7 incl verzenden
Top! Dank voor de TR ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:45 schreef Elvander het volgende:
Hij is er en de telefoon past erin. Ik houd 'm dus zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |