Dit is een vervolg op Commentaren op de streamverslagen, deel 18
quote:ja dat zal Ting wel worden
Op zondag 3 november 2002 20:17 schreef cuall het volgende:
Ik krijg steeds meer bewondering voor de bunkerbewoners, echt klasse hoe die zich hier doorheen slaan. Margriet is echt een moordwijf vind ik. Lekker wat zelfspot, effe mopperen en gewoon doorgaan. De winnaar zit aan die kant!
quote:
Op zondag 3 november 2002 20:33 schreef scanman01 het volgende:
Itsme, ik begin steeds gekker op je te worden...
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:40 schreef the_undertaker het volgende:
een polo'tje is ook een auto hoor
quote:
Op zondag 3 november 2002 23:29 schreef Jappie het volgende:![]()
hahaha...was het oud en nieuw scan ? ik wist het niet zeker meer dus ik heb er kerst van gemaakt....
quote:Dat idee had ik ook al... vandaar van mij ook geen verslag. En mijn code is ook al weer voorbij. Buswatcher heeft wel alweer het nieuwe topic geopend, maar of hij gaat streamen weet ik niet.
Op maandag 4 november 2002 00:08 schreef Jappie het volgende:
Mijn streams hebben het inmiddels begeven ...er is m.i. het laatste half uur niets boeiends gezegd of gedaan dus voor vandaag wensen wij u wederom een prettige voortzetting toe.
Op maandag en dinsdag ben ik overigens niet in de gelegendheid om een verslag te maken van de televisie om 13.00.
quote:
Margriet: "Ja dat heeft wel een hele aparte wending genomen...hoezo Marc ? "
Judith: "Ja pff, je kan wel lekker met hem praten hoor, maar hij gaat ook tegelijkertijd overal tegen in. Als je tegen hem zegt dat het zwaar klote is dan zegt hij "nee het is wat minder". Of als je zegt dat het niet leuk was, zegt hij "nee het was jammer".
quote:Wat is dat bunnyma, een RSI-agent, een soort Arthur die je dan op de vingers tikt?
Op maandag 4 november 2002 14:38 schreef bunnyma het volgende:(even mijn vingers af laten koelen...mijn RSI agent waarschuwt
)
quote:Wat een kansloos typ zeg. Het braafste jongetje van de klas.
Op maandag 4 november 2002 14:15 schreef bunnyma het volgende:
Nu weten ze niet of ze buiten hun boekje gaan met het noemen van al die hotelnamen.
Dennis stelt voor om er maar niet over door te gaan.
quote:
Op maandag 4 november 2002 14:38 schreef bunnyma het volgende:
Daniela reageert heel verontwaardigd en legt nu uit waarom ze niet Kerst vieren. Jezus is de zoon van God en dat heet Jahwee, daar is de naam ook van afgeleid. Zij vieren in april de dood van God
[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 04-11-2002 15:20]
quote:Noem er eens 1!
Op maandag 4 november 2002 15:13 schreef Gert het volgende:
Maar Sandy had andere kwaliteiten en Dennis niet.
quote:Nee, daar zijn vorig jaar genoeg woorden aan besteed. Maar soms zeggen beelden meer dan woorden:
Op maandag 4 november 2002 15:18 schreef marky het volgende:[..]
Noem er eens 1!
quote:Dat kan geen reden zijn. Ik neem aan dat er zat vrouwen en misschien ook wel mannen zijn die graag eens met zo'n grote neger willen stoeien
Op maandag 4 november 2002 15:26 schreef Gert het volgende:[..]
Nee, daar zijn vorig jaar genoeg woorden aan besteed. Maar soms zeggen beelden meer dan woorden:
quote:Ik zou hem zeker niet uit m`n bed schoppen
Op maandag 4 november 2002 15:59 schreef marky het volgende:[..]
Dat kan geen reden zijn. Ik neem aan dat er zat vrouwen en misschien ook wel mannen zijn die graag eens met zo'n grote neger willen stoeien
quote:Ik kan het fout hebben Gert, maar ik dacht toch echt dat ze dit vertelde.
Op maandag 4 november 2002 15:13 schreef Gert het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lijkt me stug!!!
quote:Op een of andere wijze is dat in mijn pc geslopen, je hoort dat een gek geluidje en je wordt gewaarschuwd om even rust te nemen.
Op maandag 4 november 2002 15:01 schreef cuall het volgende:[..]
Wat is dat bunnyma, een RSI-agent, een soort Arthur die je dan op de vingers tikt?
quote:Sinds jij Zalm als icoontje hebt, word ik altijd zo serieus !!!!
Op maandag 4 november 2002 15:06 schreef marky het volgende:
Heerlijk weer om de streamverslagen te lezen. Fijn dat je zo lekker door blijft gaan Bunnyma.
quote:Zie hieronder uit een ander topic:
Op maandag 4 november 2002 16:23 schreef Mickel het volgende:
Ik ben het even kwijt en kan het ook nergens in een topic vinden.
Maar wie heeft Dennis / Arthur / Wouter / Mark genomineerd?
quote:
Op vrijdag 1 november 2002 13:55 schreef Joef het volgende:
Aanvulling van mij:Daniela - Arthur
Stefan - Laurens
Margriet -Mustapha
Arthur - Dennis
Judith - Marc
Jeanette - Dennis
Laurens - Mustapha
Mustapha - Laurens
Wouter - Laurens
Marc - Laurens
Dennis - Arthur
Ursula - Dennis
Ting - MustaphaAangevuld met wat ik al wist; bleef Ursula over, berekening leverde op dat zij dennis gestemd MOET hebben omdat hij anders niet genomineerd kan staan.
quote:Joef had ergens een uitgebreid lijstje, maar ik kan het niet meer vinden.
Op maandag 4 november 2002 16:23 schreef Mickel het volgende:
Ik ben het even kwijt en kan het ook nergens in een topic vinden.
Maar wie heeft Dennis / Arthur / Wouter / Mark genomineerd?
quote:Ieder z`n vak bunnyma
Op maandag 4 november 2002 16:41 schreef bunnyma het volgende:
Oh, ik zie nu pas dat Remquito wel een goede zoeker is.
Naar dat lijstje was ik inderdaad op zoek.
Jij schrijft geweldige streamverslagen en ik heb een fotografisch geheugen voor wat betreft alle geplaatste posten
quote:dank je wel v
Op maandag 4 november 2002 16:36 schreef Remquito het volgende:[..]
Zie hieronder uit een ander topic:
[..]
ben weer helemaal op de hoogte.
quote:Die regeltjes-fetisjist is dus nog stééds bezig met z'n kleinzielige gezeur.
Op maandag 4 november 2002 18:45 schreef Fredgroes het volgende:
Bij het hek zie ik Laurens en Daniela praten. [..]
Het gaat erom dat je niet als gastheer met je blotenvoeten op de bank gaat liggen. Dit is niet in het etiquette toegestaan. Laurens wilde er iets van zeggen maar bedacht zich en hield zijn mond en hoopte dat iemand anders zou zeggen.
Klap maar met je laarsjes, blij blij blij
quote:
Jeanette vertelt dat haar moeder iets geschilderd heeft dat ze later in een boek tegen kwam. Jeanette : Ze heeft gewoon een zevende zintuig. Op het moment dat je ergens naar toe kan rijden zonder dat je weet waar je dochter zit. Ik ben er van overtuigd dat het menselijk brein veel meer kan. Niks gebeurt voordat het gedacht is. Jij creëert je eigen kruiwagens, jij creëert de destructieve dingen in je leven. Natuurlijk maak je fouten, dat komt omdat je niet naar je gevoel luistert. Het spreekwoord is niet voor niets, je creëert je eigen kruiwagen. Toeval bestaat niet, dat geloof ik wel tot op zekere hoogte. Maar je creëert zelf heel veel.
quote:Denk eerder dat het een slimme zet van Hummie is, men zal aan beide kanten het kleffe gedoe van het echtpaar meer dan zat zijn, ergo, Urs wordt massaal genomineerd en verdwijnt de eerst volgende keer!
Op maandag 4 november 2002 19:49 schreef cuall het volgende:
Ja die Urs is een slimme meid, ff 3 daagjes bunker afdwingen bij BB en dan snel met geliefde Arthur terug naar de bungalow. Petje af!!
quote:Begrijp ik hier uit dat de bungalowbewoners dat filmavondje hebben gewonnen?
0.20 Margriet over het butlergebeuren : Ik kan me best voorstellen dat wij de meeste fouten hebben gemaakt. Stefan : Jullie moesten ook het meeste doen. Margriet komt weer terug op de inconsequentie van BB. Margriet : Daar word ik labiel van. Margriet zegt nu dat ze denkt dat zij het verpest heeft met de picknickmand. Margriet : Je bent een speelbal, klaar. En als je even niet meespeelt word je afgestraft.
quote:Ah, ok, we wachten af dus.
Op dinsdag 5 november 2002 01:06 schreef Bus watcher het volgende:
Die indruk had ik niet APK, ik denk dat de uitslag nog niet bekend is. Ik heb overigens nog nooit van het spreekwoord 'je creëert je eigen kruiwagen' gehoord. Volgens mij is Jeanette er trouwens op gewezen dat ze 'in mijn opzicht' zei, tegenwoordig zegt ze 'in mijn optiek'.
quote:Er staan er van jou ook niet zo veel
Op dinsdag 5 november 2002 01:21 schreef Bus watcher het volgende:
Het is jammer dat het quotes topic niet goed wordt bijgehouden. Er worden regelmatig leuke uitspraken gedaan in BB4.
quote:En bedankt voor deze mededeling.
Op dinsdag 5 november 2002 01:33 schreef bbvolger het volgende:
mus en margriet hebben best wel een leuk gesprek met elkaar op dit moment.
jammer dat er niemand streamt.
quote:En ze zijn nog teeds in gesprek. en nog steeds leuk.
Op dinsdag 5 november 2002 02:13 schreef APK het volgende:[..]
En bedankt voor deze mededeling.
Hier hebben we ook niks aan.
quote:Typ es wat, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Op dinsdag 5 november 2002 02:16 schreef bbvolger het volgende:[..]
En ze zijn nog teeds in gesprek. en nog steeds leuk.
quote:Ben ik niet zo goed in.
Op dinsdag 5 november 2002 02:17 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
Typ es wat, gewoon uit nieuwsgierigheid.
en ik heb mijn code al om 22.30 ingevoerd, eerst niet beeld en geluid, maar nu gaat het maar door.
Lekker gaat ie, LouLou.
quote:Kreeg vooral de indruk dat er ook iets met Dennis en Ursula gebeurd is, zij verklaarde dat Dennis een pesthekel aan haar had toen. (en dat zal nu nog wel zo zijn)
Op dinsdag 5 november 2002 15:49 schreef bunnyma het volgende:
LouLou eist in de streamverslagen de banden van Portugal.
Dat zou ik inderdaad ook wel willen, want telkens komen we toch verwijzingen tegen van gebeurtenissen in Portugal.
Wat is er gebeurd tussen Bram en Dennis?
Wat is er gebeurd tussen Dennis en Arthur?Lekker gaat ie, LouLou.
BB kon het niet maken om een confrontatie te doen daar laurens en judith een week bungalow heen gewonnen voor hun team dus besloten ze het zo te doen.
Om daar nu ursula op aan te gaan kijken vind ik echt enorme onzin.
quote:Wie kijkt er Ursula dan op aan, Itsme
Op dinsdag 5 november 2002 16:03 schreef itsme het volgende:
wat me ook begint te irriteren.
Dat de 2 dames die de grootste bek hebben weer in de bungalow maken.
Zij zeiken en zeuren het hardst als ze in de bunker ziitten en zo zie je maar weer, dat helpt blijkbaar want Jeanette en Margriet mogen beide naar de bunglaow.BB kon het niet maken om een confrontatie te doen daar laurens en judith een week bungalow heen gewonnen voor hun team dus besloten ze het zo te doen.
De dames hebben onderling uitgemaakt wie er naar de bungalow ging.
BB heeft dat niet uitgemaakt.
quote:Niets in BB is voor niets gedaan. Ook dit heeft een reden. Ik denk eerder dat het hechte gezelschap in de bunker gebroken moest worden. Met de komst van Ursula is dat nu gebeurd. Verder is het voor Margriet en Janette veel harder als ze straks misschien met de Bungalow ploeg weer mee moeten naar de bunker. Dus wat dat betreft kan het nog best interessant zijn. Ook is het effect op de bungalow ploeg vrij groot met de komst van Margriet en Janette is de gezelligheid weer terug aan de bungalow kant en kan er even rust komen voor Laurens en Judith.
Op dinsdag 5 november 2002 16:03 schreef itsme het volgende:
wat me ook begint te irriteren.
Dat de 2 dames die de grootste bek hebben weer in de bungalow maken.
Zij zeiken en zeuren het hardst als ze in de bunker ziitten en zo zie je maar weer, dat helpt blijkbaar want Jeanette en Margriet mogen beide naar de bunglaow.BB kon het niet maken om een confrontatie te doen daar laurens en judith een week bungalow heen gewonnen voor hun team dus besloten ze het zo te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door marky op 05-11-2002 16:10]
quote:Wat is er toch voorgevallen tussen Dennis en Arthur/Ursula? De haat zit wel diep! Toch kan ik me geen groot voorval herinneren, behalve dan dat Dennis vooraan stond om Arthur neer te sabelen toen hij dronken was.
Op dinsdag 5 november 2002 15:31 schreef LouLou het volgende:<Arthur en Ursula "praten" over Dennis:>
{Arthur) daarom ben ik niet eens zo blij dat we hier samen zitten met die lul de behanger erbij.
[..]
Elk woord is te veel aan die gozer.
[..]Hoeveel van mijn tijd dat die gozer hier al niet vergald heeft, hoe mijn humeur eronder lijdt om hem.
Urs: wees even sterker, denk je niet dat ie hier van geniet dan als ie dit ziet?
Heeft iemand een clou? Voert dit terug tot Portugal, zoals LouLou al vermoedt?
quote:ene cuall bunnyma
Op dinsdag 5 november 2002 16:06 schreef bunnyma het volgende:[..]
Wie kijkt er Ursula dan op aan, Itsme
De dames hebben onderling uitgemaakt wie er naar de bungalow ging.
BB heeft dat niet uitgemaakt.
quote:
Ja die Urs is een slimme meid, ff 3 daagjes bunker afdwingen bij BB en dan snel met geliefde Arthur terug naar de bungalow. Petje af
quote:Maar hoe komt dat, vormt Margriet een rustpunt of een buffer tussen de strijdende partijen.
Op dinsdag 5 november 2002 16:09 schreef marky het volgende:[..]
Niets in BB is voor niets gedaan. Ook dit heeft een reden. Ik denk eerder dat het hechte gezelschap in de bunker gebroken moest worden. Met de komst van Ursula is dat nu gebeurd. Verder is het voor Margriet en Janette veel harder als ze straks misschien met de Bungalow ploeg weer mee moeten naar de bunker. Dus wat dat betreft kan het nog best interessant zijn. Ook is het effect op de bungalow ploeg vrij groot met de komst van Margriet en Janette is de gezelligheid weer terug aan de bungalow kant en kan er even rust komen voor Laurens en Judith.
quote:Dit is geen vermoeden, het gaat absoluut terug naar Portugal, het ging allemaal zo snel dat dat bij het tikken er misschien niet goed uitgekomen is, maar Tuur was woest over het feit dat Urs met Dennis had zitten praten. Het leek erop dat hij dat als verraad naar hem toe zag. Ursula legde het uit dat ze toch meer wou weten over het waarom dat Dennis dan zo'n hekel aan haar had, dat wilde ze in het buitenland al weten (haar eigen woorden) en dus is dit zeker naar portugal terug te voeren.
Op dinsdag 5 november 2002 16:10 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand een clou? Voert dit terug tot Portugal, zoals LouLou al vermoedt?
quote:Ja toch vind ik het wel jammer marky.
Op dinsdag 5 november 2002 16:09 schreef marky het volgende:[..]
Niets in BB is voor niets gedaan. Ook dit heeft een reden. Ik denk eerder dat het hechte gezelschap in de bunker gebroken moest worden. Met de komst van Ursula is dat nu gebeurd. Verder is het voor Margriet en Janette veel harder als ze straks misschien met de Bungalow ploeg weer mee moeten naar de bunker. Dus wat dat betreft kan het nog best interessant zijn. Ook is het effect op de bungalow ploeg vrij groot met de komst van Margriet en Janette is de gezelligheid weer terug aan de bungalow kant en kan er even rust komen voor Laurens en Judith.
quote:Graag. Okzin, bij mij zijn werklui bezig dus ik kan niet twee achter de pc gaan zitten.
Op dinsdag 5 november 2002 16:12 schreef okzin het volgende:
Als er niemand gaat streamen, wil ik nu wel. Anders graag 'het werk' voor een ander.
quote:he jammer, ik wil meer weten
Op dinsdag 5 november 2002 16:17 schreef LouLou het volgende:[..]
Dit is geen vermoeden, het gaat absoluut terug naar Portugal, het ging allemaal zo snel dat dat bij het tikken er misschien niet goed uitgekomen is, maar Tuur was woest over het feit dat Urs met Dennis had zitten praten. Het leek erop dat hij dat als verraad naar hem toe zag. Ursula legde het uit dat ze toch meer wou weten over het waarom dat Dennis dan zo'n hekel aan haar had, dat wilde ze in het buitenland al weten (haar eigen woorden) en dus is dit zeker naar portugal terug te voeren.
quote:Succes Okzin, hopelijk gaan ze nog even door en kom je meer te weten.
Op dinsdag 5 november 2002 16:12 schreef okzin het volgende:
Als er niemand gaat streamen, wil ik nu wel. Anders graag 'het werk' voor een ander.
Nou hoorde ik aan het einde van de aflevering gisteren dat ursula gaat zorgen voor een terugkeer van sjaan en margriet naar de bungalow. Ik kan daar helemaal niets van terug vinden in de verslagen. Heb ze meerdere malen gelezen en het ene moment zit ze in de bungalow en in ene keer zie ik een foto van haar in de bunker. Wordt het tijd voor een bril
of tijd voor uitleg?
quote:Verslagen van gisteren middag, rond half vier.
Op dinsdag 5 november 2002 16:20 schreef danosa het volgende:
Nou hoorde ik aan het einde van de aflevering gisteren dat ursula gaat zorgen voor een terugkeer van sjaan en margriet naar de bungalow. Ik kan daar helemaal niets van terug vinden in de verslagen. Heb ze meerdere malen gelezen en het ene moment zit ze in de bungalow en in ene keer zie ik een foto van haar in de bunker. Wordt het tijd voor een brilof tijd voor uitleg?
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 16:29 schreef bunnyma het volgende:[..]
Verslagen van gisteren middag, rond half vier.
Leesbril misschien
quote:Ik denk dat de op elkaar zeer ingespeelde combi Margriet /Janette iets is wat sfeer en gemoedelijkheid brengt.
Op dinsdag 5 november 2002 16:17 schreef bunnyma het volgende:[..]
Maar hoe komt dat, vormt Margriet een rustpunt of een buffer tussen de strijdende partijen.
Of komt het omdat Jeanette tegenwoordig heel makkelijk een gesprek aangaat het iedereen?
Dit in tegenstelling met het begin van BB toen ze wat alleen stond.
quote:Tja ik vind beide dames de leukste maar zet wel soms mijn vraagtekens zie mijn andere reactie over dat zij het juist zijn die naar de bungalow mochten.
Op dinsdag 5 november 2002 16:43 schreef marky het volgende:[..]
Ik denk dat de op elkaar zeer ingespeelde combi Margriet /Janette iets is wat sfeer en gemoedelijkheid brengt.
Opzich is Margriet dominanter dan Judith en Laurens alleen wordt het van haar gepruimt en ik geloof zelfs gewaardeerd. Ook haalt ze de gesprekken uit het slob. Die gingen alleen nog maar over schoonmaken en opruimen en vooral over het wel of niet doen ervan. Janette is vooral goed in het stellen van vragen was het in het begin alleen nog maar vragen die betrekking hadden op haar positie binnen de groep nu zijn het vooral vragen over hoe de andere iest beleven. Er zitten nu weer mensen in de groep die een verhaal brengen die durven te vragen.
Ik kan me niet indenken dat jeannete nu een rustpunt is.
Ik vind haar nogal op zichzelf gericht eerlijk gezegd ![]()
Margriet is inderdaad enorm dominant maar brengt het vel leuker dan een judith
quote:Maar houdt het nu ook in dat er meer onenigheid komt in de bunker, nu zij daar weg zijn?
Op dinsdag 5 november 2002 16:43 schreef marky het volgende:[..]
Ik denk dat de op elkaar zeer ingespeelde combi Margriet /Janette iets is wat sfeer en gemoedelijkheid brengt.
Opzich is Margriet dominanter dan Judith en Laurens alleen wordt het van haar gepruimt en ik geloof zelfs gewaardeerd. Ook haalt ze de gesprekken uit het slob. Die gingen alleen nog maar over schoonmaken en opruimen en vooral over het wel of niet doen ervan. Janette is vooral goed in het stellen van vragen was het in het begin alleen nog maar vragen die betrekking hadden op haar positie binnen de groep nu zijn het vooral vragen over hoe de andere iest beleven. Er zitten nu weer mensen in de groep die een verhaal brengen die durven te vragen.
quote:Dankjewel Bunnyma
Op dinsdag 5 november 2002 16:29 schreef bunnyma het volgende:[..]
Verslagen van gisteren middag, rond half vier.
Leesbril misschien
quote:tja ik denk dat het elke keer als een groep wisselt van samenstelling het er daar anders aan toe zal gaan.
Op dinsdag 5 november 2002 16:50 schreef bunnyma het volgende:[..]
Maar houdt het nu ook in dat er meer onenigheid komt in de bunker, nu zij daar weg zijn?
De personen moeten weer hun rol vinden
ik lijk steven point wel ![]()
Wat er kan gebeuren is natuurlijk conflicten met ursula.
Zij is de "nieuwe" in die groep.
Aan de andere kant zal Judith weer sterker komen te staan nu ze haar 2 "vriendinnen" weer bij zich heeft.
Ik verwacht in de bunglao meer veranderingen
Trouwens wat me opviel is dat Daniela niet echt een vriendin is van judith.
Toen die 2 heel slecht in hun groep stonden lulde zij gewoon mee met de rest.
Terwijl zij toch het "maatje" van judith is
marky als je er nog bent zet ff je msn aan
quote:Bij Dennis is het idd moeilijk eruit pikken wat ie nou eigenlijk zegt, ALS ie al wat zegt. En met het geluid wat zo raar doet vanmiddag word dat nog moeilijker. Dus tnx voor het verslaan.
Pffffffff Dennis is bijna niet te verslaan, nooit eens 'to the point')
quote:Dat is inmiddels al bevestigd door de onenigheid tussen Ursula en Arthur en Dennis. Die liggen elkaar dus echt niet. Ook zit Marc nu in een lastig parket want die heeft het niet zo op Margriet want die prikt een beetje door zijn communicatie training heen. Dus reuring genoeg.
Op dinsdag 5 november 2002 16:50 schreef bunnyma het volgende:[..]
Maar houdt het nu ook in dat er meer onenigheid komt in de bunker, nu zij daar weg zijn?
quote:Er was er toch nog en die daar door heen prikte?
Op dinsdag 5 november 2002 18:12 schreef marky het volgende:[..]
Dat is inmiddels al bevestigd door de onenigheid tussen Ursula en Arthur en Dennis. Die liggen elkaar dus echt niet. Ook zit Marc nu in een lastig parket want die heeft het niet zo op Margriet want die prikt een beetje door zijn communicatie training heen. Dus reuring genoeg.
ik weet niet maar vind hem ontzettend irritant.
Hij praat en praat (dit heb ik trouwens ook bij Wouter) maar zegt eigenlijk niets.
Ik lach wel maar vind het niet leuk
quote:Ik ga zo je bericht daar verwijderen. Zulke vragen horen eik hier, vandaar
Op dinsdag 5 november 2002 18:23 schreef Loesje29 het volgende in de verslagen:Beelden om deze woorden te ondersteunen?
quote:Heb ik ook gehoord, maar dat hebben we allemaal toch al tig keer gehoord?
Op dinsdag 5 november 2002 23:25 schreef bunnyma het volgende:
Er is anders een aardige woordenwisseling geweest tussen Ting, Dennis en Arthur.
Lees maar even bij onze buurtjes MW.
Dat bevestigt onze vermoedens dat er in het buitenland toch wel het een en ander is gebeurd.
quote:Ik heb toch wel het stille vermoeden dat het uitgezonden wordt, althans dat hoop ik.
Op dinsdag 5 november 2002 23:26 schreef scanman01 het volgende:[..]
Heb ik ook gehoord, maar dat hebben we allemaal toch al tig keer gehoord?
Het is steeds maar weer herhaling van hetzelfde. Geen zin om steeds hetzelfde te gaan typen, maar als iemand anders dat wel kan.... go your gang.... (btw, bij de 'buurtjes' kom ik nooit.. principe kwestie)
quote:
22.25 uur.
We praten het pas over een week uit zegt Arthur.
En als ik er dan niet meer hier ben zegt Dennis want dat kan ook dan hoor ik het helemaal niet zegt Dennis.
Ja zegt Arthur.
Dus je doet dus maar waar je zin in hebt zegt Ting.
Ik doe waar ik zin heb zegt Dennis cynisch.
Ja inderdaad zegt Arthur.
het valt Ting vies tegen er komen iedere keer nieuwe beschuldigingen bij zegt ze.
Het zit mij nog steeds niet lekker zegt Dennis.
We kunnen ook apart in de slaapkamer gaan zitten zegt hij.
Dus je laat me met een rot gevoel zitten zegt Dennis.
Ja zegt Arthur.
Laurens zit ondertussen bij het hek in het regelboek te lezen.
We doen het volgende week op mijn tempo zegt Arthur.
En zeker niet op jouw tempo zegt Arthur.
Dennis vraagt nog een keer of ze apaprt kunnen gaan zitten.
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 23:21 schreef scanman01 het volgende:
Arthur wil eindelijk een keer een goed gesprek met Arthur voeren.
quote:Ik geloof het ook niet erg, maar ze zat het serieus aan wouter te vertellen (fluisterend), ze hebben het er blijkbaar wel over gehad ?
Op woensdag 6 november 2002 02:52 schreef Bus watcher het volgende:
Ik hecht niet veel waarde aan deze uitspraak van Daniela. Ze zou niet de eerste zijn die een humoristisch bedoelde uitspraak van Geesje serieus zou opvatten. Ook is het mogelijk dat ze de uitspraak van Geesje uit zijn verband haalt. Ik geloof er niks van dat nu Geesje weg is de winnaar het eindbedrag zal delen met de anderen.
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 23:37 schreef scanman01 het volgende:
BB: "Wil Mustapha zijn zender checken!"
Mus grijpt de zender en schreeuwt er keihard in nu.... (ik knal bijna achter mijn pc vandaan)
quote:True, true!
Op woensdag 6 november 2002 02:52 schreef Bus watcher het volgende:
Ik hecht niet veel waarde aan deze uitspraak van Daniela. Ze zou niet de eerste zijn die een humoristisch bedoelde uitspraak van Geesje serieus zou opvatten.
Om opmerkingen als hierboven vind ik het nog steeds jammer dat Geesje weg is. En wat zet die Daniela zich weer als een roddelende koe neer zeg.
--- wat een arrogantie, ik hoop echt dat hij weggaat----
----hij denkt echt dat hij de populairste is-----
quote:Tijdens het streamen had ik eerder het idee dat zo niet bedoelde hoor. Hij lijkt me juist bang om er uit te moeten....Het ging om zijn gevoel maar hij twijffeld heel erg volgens mij..
Op woensdag 6 november 2002 22:15 schreef IfULikeMe het volgende:
Laurens: Ik heb niet echt het gevoel dat ik er uit ga, maar dat is omdat ik hier al zo lang zit....--- wat een arrogantie, ik hoop echt dat hij weggaat----
----hij denkt echt dat hij de populairste is-----
[Dit bericht is gewijzigd door Anzjie op 06-11-2002 22:22]
quote:
Op woensdag 6 november 2002 22:17 schreef Anzjie het volgende:[..]
Tijdens het streamen had ik eerder het idee dat zo niet bedoelde hoor. Hij lijkt me juist bang om er uit te moeten....Het ging om zijn gevoel maar hij twijffeld heel erg volgens mij..
Ik wil het niet opnemen voor hem maar heb het in het verslag iets anders gemaakt....Om misverstanden te voorkomen
quote:
Op donderdag 7 november 2002 14:00 schreef jollie2 het volgende:
zijn de streamers ziek , gisteren was het ook zo rustig., ik begin ze te missen, zal wat worden na bb.
quote:Hallo. wel ff opletten jah.
Op donderdag 7 november 2002 14:23 schreef IfULikeMe het volgende:
Ik snap het ook niet!
quote:we3 zijn ondertussen wel bijna 2 uur verder he
Op donderdag 7 november 2002 15:48 schreef LouLou het volgende:[..]
[..]Hallo. wel ff opletten jah.
quote:streams duren ook 2 uur.
Op donderdag 7 november 2002 15:51 schreef sandra--- het volgende:
we3 zijn ondertussen wel bijna 2 uur verder he
quote:ok dan
Op donderdag 7 november 2002 15:52 schreef LouLou het volgende:[..]
streams duren ook 2 uur.
dus was nu pas klaar met streamen.
quote:We missen idd een stel vaste streamers momenteel. Een deel heeft het druk met nieuwe baan, studie e.d., FredGroes is grieperig (beterschap Fred!
zijn de streamers ziek , gisteren was het ook zo rustig., ik begin ze te missen, zal wat worden na bb.
Het is dus niet zo dat men het forum verlaten heeft, maar er vallen op deze manier wel meer gaten dan normaal. We hebben iig wat codes retour gekregen en als er mensen zijn die ook eens een verslag willen maken en daarmee eeuwige roem willen vergaren.. nieuwe streamers zijn natuurlijk altijd welkom.. gewoon een mailtje naar mij sturen, dan krijg je een paar codes ![]()
Enne LouLou.. thnx weer voor je verslagen
quote:Niet ziek, hoor jollie.
Ik ga morgen weer proberen om te streamen. Ik heb mijn codes nog. Heb je deze opnieuw verspreidt QT of kan ik morgen deze gewoon nog gebruiken.
En nee, die van jou heb ik nog niet opnieuw uitgegeven, wel een paar van APK. Je kunt ze dus gerust gebruiken.
quote:Ik ben ook alweer een poosje stil. Ik ga vast wel weer streamen maar ik weet effe niet wanneer: hangt erg van de omstandigheden thuis af.
Op donderdag 7 november 2002 16:06 schreef Qt het volgende:[..]
We missen idd een stel vaste streamers momenteel. Een deel heeft het druk met nieuwe baan, studie e.d., FredGroes is grieperig (beterschap Fred!
), APK en Scanman wilden een break (wanneer beginnen jullie weer?
) en, als ik het goed heb onthouden, Bus watcher heeft het erg druk deze week, waardoor hij ook wat minder verslagen maakt.
Het is dus niet zo dat men het forum verlaten heeft, maar er vallen op deze manier wel meer gaten dan normaal. We hebben iig wat codes retour gekregen en als er mensen zijn die ook eens een verslag willen maken en daarmee eeuwige roem willen vergaren.. nieuwe streamers zijn natuurlijk altijd welkom.. gewoon een mailtje naar mij sturen, dan krijg je een paar codes
Enne LouLou.. thnx weer voor je verslagen
quote:Bedoeld Stephan hier de "bende" tegen Laurens mee????
22.07 Stefan bij het hek tegen Arthur : We zijn met zijn zevenen.
En Joef, zet hem op!
quote:nee ze zijn in de bunker met 7.
Op donderdag 7 november 2002 22:26 schreef Coos het volgende:
Geplaatst door Bus watcher op donderdag 7 november 2002 22:
[..]Bedoeld Stephan hier de "bende" tegen Laurens mee????
En Joef, zet hem op!
Ik ga me steeds meer met hem identificeren
quote:zal die onderbroek nu ook wel stuk zijn door het mesje.
Op donderdag 7 november 2002 23:02 schreef Remquito het volgende:
Leuk om te lezen hoe Wouter alles aan het scheren is:
z`n okselhaar, handen, buik, borst, voeten....Ik ga me steeds meer met hem identificeren
quote:Wouter moest gaan nomineren daarom kwam ze hem halen en daarna is hij terug naar de douche gegaan.
Wouter komt uit de badkamer en ik zie een rennende Daan richting Wouter..Daan gaat ineens op de "rem" en even later zie ik weer Wouter in de badkamer staan????????? Heel raar was dit, alsof ze met de streams zitten te knoeien???
Zeeer vreemd ik heb nu weer een scherende Wouter in de badkamer...
Of zou die nog wat haartjes ontdekt hebben..( Hij doet deze klus onder de douche...
quote:Heel vreemd, het gebeurd de laatste tijd wel vaker dat er iets niet helemaal klopt, zie je op de ene stream een bewoner op de bank zitten en op de andere stream loopt diezelfde bewoner buiten ofzo.
Op donderdag 7 november 2002 22:57 schreef Anzjie het volgende:
.
Wouter komt uit de badkamer en ik zie een rennende Daan richting Wouter..Daan gaat ineens op de "rem" en even later zie ik weer Wouter in de badkamer staan????????? Heel raar was dit, alsof ze met de
streams zitten te knoeien?
quote:Kan ook te maken hebben met de Low en highstreams hoor. die lopen vaak niet helemaal synchroon
Op donderdag 7 november 2002 23:09 schreef Inga het volgende:[..]
Heel vreemd, het gebeurd de laatste tijd wel vaker dat er iets niet helemaal klopt, zie je op de ene stream een bewoner op de bank zitten en op de andere stream loopt diezelfde bewoner buiten ofzo.
quote:Heb er moeite mee om dit te geloven...
Laurens vertelt over het battlefield. Laurens : Ik dacht, ik ga met opzet verliezen
quote:Daar doe je toch geen serieuze poging toe he?
Op donderdag 7 november 2002 23:25 schreef Gert het volgende:
Heb er moeite mee om dit te geloven...
quote:Lau voelt zich genaaid. Hij heeft het er een weekje moeilijk mee gehad, maar besluit, na veel wikken en wegen, toch maar mee te naaien.
Op donderdag 7 november 2002 23:41 schreef bunnyma het volgende:
Ik lees in de verslagen dat Laurens toch weer druk aan het roddelen is over Stefan.
Laurens was toch de man die zei dat hij nooit roddelde en Stefan uitschold voor matennaaier?
quote:Thanks ik kreeg alleen de "flitsen" te zien en begreep het even niet helemaal. Maar nu is het me duidelijk.
Op donderdag 7 november 2002 23:06 schreef henk.jansen het volgende:[..]
Wouter moest gaan nomineren daarom kwam ze hem halen en daarna is hij terug naar de douche gegaan.
quote:Waar zouden we zijn zonder roddels?
Op donderdag 7 november 2002 23:41 schreef bunnyma het volgende:
Ik lees in de verslagen dat Laurens toch weer druk aan het roddelen is over Stefan.
Laurens was toch de man die zei dat hij nooit roddelde en Stefan uitschold voor matennaaier?
quote:
Op donderdag 7 november 2002 23:30 schreef bunnyma het volgende:
Ik kan er nog niet goed aan wennen dat Arthur in de bungalow zit.
Iedere keer als ik Arthur lees in de verslagen stel ik me hem voor in de bunker, daar hoort hij ook vind ik.
Een echt bunker mannetje..
quote:
22.54 Stream naar Wouter die verder gaat met het scheren van zijn benen onder de douche.
quote:Helemaal mee eens.
Op vrijdag 8 november 2002 16:40 schreef johanna het volgende:
Bunnyma, grote klasse je verslagen.
Bedankt.
quote:Ben ik het niet zo mee eens, maar ik heb nu wat verbeterd.
Op vrijdag 8 november 2002 16:40 schreef johanna het volgende:
Bunnyma, grote klasse je verslagen.
Bedankt.
quote:Dat stukje over die ruzie tussen Bram en Dennis zullen ze echt niet uitzenden, want ze willen niet dat wij weten wat er daar gebeurd is.
Op vrijdag 8 november 2002 16:51 schreef johanna het volgende:
Ik hoop het gesprek tussen tuur en ting op de tv te zien.
Ben blij dat je het gestreamd hebt bunnyma
[Dit bericht is gewijzigd door Inga op 09-11-2002 16:12]
quote:wat vreemd, Ik vind Arthur alles behalve saai. hij heeft veel ruzie en is iedere keer weer anders.
Op vrijdag 8 november 2002 00:18 schreef Anzjie het volgende:[..]
Dat heb ik ook bunnyma...Hij is geen "bungalowtype" Hij straalt niks uit...Vreet 2 grote biefstukken op ...Ploft ergens neer en wil alleen zijn liefje bij hem...Hij is zo saai en gewoon.
Saai is Stefan, .
zijn act heb ik nu wel gezien ![]()
altijd hetzelfde
quote:Wat een aanstelster zeg die Ting.
Ting wil niet brunchen want ze wil niet meer tegen die rot kop van Arthur aankijken omdat hij Dennis de hele avond door de mangel heeft gehaald. Het is dus Arthur geweest die zich heeft misdragen gisteravond.
quote:Helemaal mee eens.
Op zaterdag 9 november 2002 11:52 schreef berney het volgende:[..]
Wat een aanstelster zeg die Ting.
quote:Handelt ze misschien zo omdat ze genomineerd is?
Op zaterdag 9 november 2002 11:52 schreef berney het volgende:[..]
Wat een aanstelster zeg die Ting.
quote:precies.
Op zaterdag 9 november 2002 12:06 schreef ruby het volgende:
Ik word echt misselijk van dat gezeik van die Ting. Gadverdamme.![]()
Waarom kan ze niet accepteren dat Arthur die walgelijke Dennis niet mag? Andersom was dat toch ook zo?
Wat een vervelende trut zeg.
Ik bedoel zij nomineert toch ook daniela?
durft haar zelf niets te zeggen
quote:Erg allemaal he..
Op zaterdag 9 november 2002 12:06 schreef ruby het volgende:
Ik word echt misselijk van dat gezeik van die Ting. Gadverdamme.![]()
Waarom kan ze niet accepteren dat Arthur die walgelijke Dennis niet mag? Andersom was dat toch ook zo?
Wat een vervelende trut zeg.
Op het andere net was erg gisterenavond weer een feestje met drank en muziek. Ja en die combinatie leverde weer heel veel kijkplezier op. Sorry ik wil jullie niet jaloers maken.
quote:Achter de ellebogen dus.
Op zaterdag 9 november 2002 11:59 schreef bunnyma het volgende:[..]
Handelt ze misschien zo omdat ze genomineerd is?
Ze weet iig zeker dat ze op deze manier zendtijd krijgt.
Dus misschien is het wel....slimme Ting.
Is voor Scanman.
quote:Wie is Henk Janssen eigenlijk?
Op zondag 10 november 2002 00:32 schreef Gert het volgende:
henk.janssen beste man, heb jij misschien een screenshot van topless Ursula in het bubbeliebad?Is voor Scanman.
quote:Nou! Dat gaat lekker. Henk heeft de vlam in de pijp!
Op zondag 10 november 2002 00:49 schreef bunnyma het volgende:
Toppie, Henk.
quote:Ik heb Ursula niet topless gezien, het leek er wel op met al dat sop.
Op zondag 10 november 2002 00:32 schreef Gert het volgende:
henk.janssen beste man, heb jij misschien een screenshot van topless Ursula in het bubbeliebad?Is voor Scanman.
quote:
Op zondag 10 november 2002 00:53 schreef Gert het volgende:[..]
Nou! Dat gaat lekker. Henk heeft de vlam in de pijp!
quote:Ach... bij deze bb zijn we al snel tevreden...
Op zondag 10 november 2002 01:30 schreef henk.jansen het volgende:
Maar ja missen we dan wat..?
Met dank aan Robijn.
quote:He, het begint nu ergens op te lijken. Zal ik straks nog moeten gaan verhuizen.
Op zondag 10 november 2002 13:29 schreef sashimi het volgende:
Hier hoort ie: Nogmaals dan maar....
Had deze per ongeluk bij de streamverslagen geplaatst, hoeveel strafpunten krijg ik nou?![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]Met dank aan Robijn.
---Edit: Sorry suikerberg, geen spam s.v.p.---
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 10-11-2002 15:14]
quote:Voor Nederlands Bloot mag je mij best wakker maken hoor. Want voor de afwisseling kan het geen kwaad. In Hongarije zie ik elke dag wel bloot. En dan is er ook nog veel functioneel bloot bij ook
Op zondag 10 november 2002 01:30 schreef henk.jansen het volgende:[..]
Ik heb Ursula niet topless gezien, het leek er wel op met al dat sop.
Maar dan had ik ook die Suikerberg erbij geroepen had tie eens bloot kunnen zien zonder een proxy
Helaas geen screenshot van haar
Maar ja missen we dan wat..?
quote:Ik hoop dat hij Wouter bedoelde, anders snap ik er geen kont meer van hahahaha. Weet ook niet beter of Steef zit in de bunker!
Op zondag 10 november 2002 15:24 schreef Atteke het volgende:
remmy schrijft in de streamverslagen dat stefan in het zwembad is, maar ik denk dat hij wouter bedoeld, stefan zit volgens mij in de bunker.
quote:Bunnyma, zeg dat je een grapje maakt.. ik wilde ff gaan streamen, maar als Arie Ribbens er is sla ik een beurt over
Op zondag 10 november 2002 16:42 schreef bunnyma het volgende:
Postzegel.
Heel het huis is vol met raden van elf en zangers o.a. Arie Ribbens.
quote:Sla maar over dan, geen verslag van te maken...alleen carnavalsmuziek.
Op zondag 10 november 2002 16:45 schreef Qt het volgende:[..]
Bunnyma, zeg dat je een grapje maakt.. ik wilde ff gaan streamen, maar als Arie Ribbens er is sla ik een beurt over
quote:Ik zat ook in de startblokken om een verslag te gaan maken, toen ik de carnavalstoestand zag heb ik me maar bedacht ...Het is toch zielig met BB....
Op zondag 10 november 2002 16:50 schreef bunnyma het volgende:[..]
Sla maar over dan, geen verslag van te maken...alleen carnavalsmuziek.
quote:APK heeft de dag van zijn leven nu
Op zondag 10 november 2002 16:52 schreef Qt het volgende:
Ja, ik zag net dat APK wel een Arie Ribbens fan is, dus dat maakt de beslissing nog simpeler
quote:Hij is weer weg.
Op zondag 10 november 2002 17:09 schreef Anzjie het volgende:
APK heeft de dag van zijn leven nu![]()
quote:LOL.. APK, ik heb je verslagen echt wel gemist!
Op zondag 10 november 2002 17:08 schreef APK het volgende in de verslagen:
Laurens (midden) vraagt zich af wie dit allemaal op moet ruimen.
quote:
Op zondag 10 november 2002 00:57 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Welke grote ster schotelt Hummie vandaag voor in de clib?
Jawel, Henk!
quote:
En ik maar hopen dat Arie Ribbens vanavond zou komen.
From APK:
quote:
Quincy vermaakt zich ook prima met een ballon:
quote:But she got it wrong yet again........
....heeft Ting toch een zakdoek op haar hoofd
quote:Houden zo
Op zondag 10 november 2002 18:09 schreef karn het volgende:
APK streamverslag
[..]But she got it wrong yet again........
quote:Er zijn een paar flink aan het indrinken, maar die moeten helaas terug naar de bunker straks.
Op zondag 10 november 2002 18:30 schreef Anzjie het volgende:
Ik ga over een uurtje streamen, hopleijk hebben ze dan allemaal lekker gezopen..
Contact met de "buitenwereld"? Jezus, die lui kunnen werkelijkwaar alles ventileren richting de bewoners. Die kan echt niet!
quote:
Ondertussen poetst Ting onder de douche haar tanden.
Nou ja.......actually I want Ursula to go.....maar toch........
quote:Good lord!
Op zondag 10 november 2002 18:38 schreef karn het volgende:
Stremverslag APK
[..]Nou ja.......actually I want Ursula to go.....maar toch........
quote:van de BB site over de "fans" van Mus:
Op zondag 10 november 2002 18:33 schreef danosa het volgende:
Uit de streamverslagen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik hoorde wel een leuke opmerking. Mus sprak met iemand die Margriet wel leuk vond. Mus ging toen meteen Margriet zoeken om tegen haar te zeggen dat hij de enige fan van Margriet in Nederland gevonden had.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------Contact met de "buitenwereld"? Jezus, die lui kunnen werkelijkwaar alles ventileren richting de bewoners. Die kan echt niet!
Mustapha krijgt behoorlijk wat vrouwelijke aandacht van een klein meisje met het syndroom van Down. 'Arthur?', vraagt ze hem. 'Stefan? Wouter?'. Aangezien zijn naam helaas niet in haar top tien favoriete Bewoners lijkt voor te komen, besluit Mustapha in de lach te schieten. 'Ja!', zegt hij vrolijk op alle namen.
Mensen (bunkerbewoners samen met bungalowbewoners) na een feestje met drank op het zwembad in, poolparty enz. en NIEMAND schrijft nog verslagen op de zondagavond??? ![]()
Nogmaals: HELPPPPPPP PANIEEEEK
22.38 moet Stefan naar de dagboekkamer komen en omdat hij als eerste naar de bunker is gegaan moet hij daar blijven!
Wie kan het me ff uitleggen wanneer Stefan is gegaan dan
Arthur
Ursula
Margriet
Jeannette
Mustapha
In de bunker zitten:
Laurens
Daniella
Stefan
Ting
Mark
Wouter en Judith zie ik zo gauw niet.
quote:Ik begreep omdat hij als eerste over de streep was gegaan naar de bunker maar wanneer dat is geweest
Op zondag 10 november 2002 23:11 schreef Inga het volgende:
maar waarom moest juist Stefan als eerste iemand uitkiezen?
quote:
Op zondag 10 november 2002 23:14 schreef cuall het volgende:
En waar is Wouter gebleven? (Opgegaan in hoger sferen?)
quote:Ik had vandaag twee uur lang geen verbinding met Hi-2. MediaSpy zei 'Playing' oid, maar er was geen beeld.
Op maandag 11 november 2002 01:47 schreef Bus watcher het volgende:
Media Player 6.4 draait echter niet onder XP. Gebruikers van Windows XP die wel eens streamshots maken, hoe doen jullie dat ?
Als ik screencaps maak druk ik op de 'PrintSreen' knop en paste ik het in Photoshop. Er is inderdaad altijd een van de 4 streams zwart, maar die wissel ik dan voor een low-stream.
(Die hardware acc. truc werkte ook niet voor mij....)
quote:Als je een smily plaatst is er vast wel iemand die het wil zeggen.
Op maandag 11 november 2002 01:47 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb inmiddels tevergeefs geprobeerd streamshots te maken van de gratis stream met Mediaspy. Ook heb ik geprobeerd Media Player 6.4 te installeren omdat dat anderhalf jaar geleden hetzelfde probleem oploste. Media Player 6.4 draait echter niet onder XP. Gebruikers van Windows XP die wel eens streamshots maken, hoe doen jullie dat ?
quote:Dat ik daar niet aan gedacht heb.
Op maandag 11 november 2002 02:03 schreef Coos het volgende:
Als je een smily plaatst is er vast wel iemand die het wil zeggen.
Breedbandstream 2 had vanavond nog steeds een zwart scherm. Er was wel af en toe geluid.
quote:Eerst een
Op maandag 11 november 2002 02:08 schreef Bus watcher het volgende:
Ook printscreen levert bij mij een zwart scherm op.Breedbandstream 2 had vanavond nog steeds een zwart scherm. Er was wel af en toe geluid.
quote:Dus je klikt op het MediaSpy scherm om het actief te maken, drukt op PrtScr, gaat naar photoshop en kiest 'new' en laat het formaat wat het is en drukt dan op Ctrl-V ?
Op maandag 11 november 2002 02:08 schreef Bus watcher het volgende:
Ook printscreen levert bij mij een zwart scherm op.
Zijn dan alle 4 schermen zwart?
quote:Drank?? Drugs??
Op maandag 11 november 2002 02:11 schreef APK het volgende:
Doe ik het weer!
quote:Nee, eindelijk een keer een rustig weekend.
Op maandag 11 november 2002 02:12 schreef Coos het volgende:
Drank?? Drugs??
quote:Ik niet. Ga de komende "doordeweekse dagen" ook maar even flink bijslapen.
Op maandag 11 november 2002 02:13 schreef APK het volgende:[..]
Nee, eindelijk een keer een rustig weekend.
quote:Dan zou je nog één ding kunnen proberen.....
Op maandag 11 november 2002 02:17 schreef Bus watcher het volgende:
Ik heb de gratis stream gebruikt i.p.v. Mediaspy en Paint i.p.v. Photoshop maar dat maakt in principe niet uit zover ik weet. Mediaspy is een andere 'schil' voor het beeld van de Media Player en waar je iets paste maakt niet uit, het streamshot is dan al gemaakt.
quote:Valt er nog wat te streamen dan?
Op maandag 11 november 2002 02:25 schreef scanman01 het volgende:
Is er nog iemand wakker dan? Anders was ik nog even gaan streamen
... kortom.. einde BB
quote:Vind je? Jij bent ook weinig gewend
Op maandag 11 november 2002 13:51 schreef Koos Voos het volgende:
je hebt het er maar druk mee....
quote:Dan hier maar reageren,
Op maandag 11 november 2002 13:25 schreef Qt het volgende:
Sorry BBvolger, dit kun je beter vragen in Commentaren op de streamverslagen, deel 19. Een topic als dit loopt al snel uit op een opsomming hoe saai het programma is, en daar hebben we ook al andere topics voor.Maar ms moet je zelf ook eens proberen te een verslag te maken ipv te posten dat je uren beeld hebt en geen zin om te verslaan
En ik voel geen behoefte om op te helderen wat voor karakter ik heb. Als jij denkt dat ik een kreng ben, prima.. daar slaap ik niet minder om
quote:Ik heb ook niet gezegd "ik vind" ik vraag alleen naar het waarom.
Op maandag 11 november 2002 14:08 schreef Qt het volgende:
Mja, ik heb je al vaker zien posten dat je vindt dat er te weinig verslagen worden gemaakt. En jij bent niet de enige natuurlijk. Dat er gaten vallen is een aardige constatering, maar men heeft er zo weinig aan. Het is al zo vaak uitgelegd, het is vrijwilligerswerk, men heeft minder tijd dan vorige jaren, dat gedoe met codes is zwaar kut. Ik vind het gewoon jammer voor de mensen die wel streamen dat er zoveel geklaagd wordt, open liever een topicje waarin je die mensen een hart onder de riem steekt. Maar goed, ieder z'n mening.En ik voel geen behoefte om op te helderen wat voor karakter ik heb. Als jij denkt dat ik een kreng ben, prima.. daar slaap ik niet minder om
quote:Dank je, Harrie. Ik had de illusie dat mijn mailtje had geholpen.
Op maandag 11 november 2002 14:40 schreef Harry het volgende:
Na een telefoontje richting de BB-redactie doet de defecte Breedband-stream het nu weer
Maar het werkt weer
En mooi werk Harry, dat telefoontje! Maar ik vraag me toch nog af welk adres Bunnyma gebruikt heeft.. sprak namelijk laatst ook een paar mensen die met Endemol wilde mailen over een defecte code, maar niet wisten welk adres ze daarvoor nodig hadden..
En bunnyma.. leuk stukje over Hummie! Balen dat het geluid weg is gevallen... ms moet Harry weer ff bellen
Wouter en ex-vriendin?????????
Ik dacht dat Wouter een echte nicht was.
En Laurens ex-vriendin zal blij zijn dat ze van hem af is, misschien werd zij ook wel de hele dag bezeikt over het poetsen in huis.
quote:Ik heb dan ook twee dagen niet gestreamd anders had ik al eerder aan de bel gehangen.
Op maandag 11 november 2002 14:51 schreef Harry het volgende:
Voortaan eerder aangeven weet ik nu, want die stream deed het al 2 dagen niet.
Ze hadden dus nog geen enkele klacht gekregen !Maar het werkt weer
quote:Ik heb op de officiele site gewoon op mailen geklikt en daar geklaagd, er stond dat ik terug gemaild zou worden dus daar moet ik nog wel even op letten.
Op maandag 11 november 2002 14:53 schreef Qt het volgende:En mooi werk Harry, dat telefoontje! Maar ik vraag me toch nog af welk adres Bunnyma gebruikt heeft.. sprak namelijk laatst ook een paar mensen die met Endemol wilde mailen over een defecte code, maar niet wisten welk adres ze daarvoor nodig hadden..
quote:You go girl!
Op maandag 11 november 2002 14:08 schreef Qt het volgende:
Mja, ik heb je al vaker zien posten dat je vindt dat er te weinig verslagen worden gemaakt. En jij bent niet de enige natuurlijk. Dat er gaten vallen is een aardige constatering, maar men heeft er zo weinig aan. Het is al zo vaak uitgelegd, het is vrijwilligerswerk, men heeft minder tijd dan vorige jaren, dat gedoe met codes is zwaar kut. Ik vind het gewoon jammer voor de mensen die wel streamen dat er zoveel geklaagd wordt, open liever een topicje waarin je die mensen een hart onder de riem steekt. Maar goed, ieder z'n mening.En ik voel geen behoefte om op te helderen wat voor karakter ik heb. Als jij denkt dat ik een kreng ben, prima.. daar slaap ik niet minder om
quote:Dat e-mail adres sla ik op, want dat had ik niet.
Op maandag 11 november 2002 15:30 schreef Qt het volgende:
Bedankt bbvolgerEn bunnyma.. leuk stukje over Hummie! Balen dat het geluid weg is gevallen... ms moet Harry weer ff bellen
quote:
Hummie is vrij kwaad en cynisch en vraagt of meer mensen van die leuke plannetjes heeft. Zij heeft meer behoefte aan wat meer diepgaande gesprekken en niet over bellen blazen en koekjes bakken en of mijn haar nog goed zit.
Ze naait de mensen in de DBK echt op.
Ze zegt ook vrij kwaad dat ze met U aan gesproken wil worden geen cafe, geen zwembad, geen jacuzzi, om ze uit de eigenwaan te halen. Om 7 uur op met een muziek.
Wouter stribbelt tegen maar hij krijgt geen kans van Hummie die zegt dat zij zich wel kunnen vermaken.
Hummie zegt dat zij de mappen van de mensen voor zich heeft.......
Wouter is van plan er
Mus zegt dat hij niet van de boeiende gesprekken is.
Hummie zegt dat er anders ook een LPF er bij zit dus mogelijkheden genoeg voor een goed gesprek.
Geweldige casting zegt Hummie en o.o. wat waren jullie leuk. Maar ik heb het wel gehad met jullie.
Ik ga echt geen bingo-avondjes voor jullie organiseren.
Hummie;Ik ben een deetje ouder, maar ik ben een stuk leuker.
Margriet zegt: We zullen elkaar stimuleren,
Hummie; Dat klinkt andes als een vibrator. Ik heb de indruk dat jullie alleen praten als de camera's draaien.
Wouetr Ik heb twee leuke gesprekken in de wacht
Hummie; en wij maar wachten, wachten......
Hummie; Mus zitten jou hersenen er nog wel
Mus: die zijn tijdelijk op vakantie.
Hummie; Ik weet dat jullie achter elkaars rug de meest verschrikkelijke dingen van elkaar zeggen, waarom niet praten ipv schijnheiligheid.
quote:Ik heb al twee mailtjes terug gehad van Yorin, dat ze het uit gingen zoeken en later welke streams het niet deden. Uitgebreid zitten klagen!!
Op maandag 11 november 2002 15:50 schreef bunnyma het volgende:[..]
Ik heb op de officiele site gewoon op mailen geklikt en daar geklaagd, er stond dat ik terug gemaild zou worden dus daar moet ik nog wel even op letten.
Qt ga zo door.
quote:Was dit geluid met code?
Op maandag 11 november 2002 16:34 schreef Qt het volgende:
Ow, is er echt niemand met beter geluid? Het gesprek tussen Margriet en Jeanette is volgens mij best leuk. Jeanette vindt wat Margriet zegt iig gelul
quote:Meteen doen, misschien veranderen ze wat als ze klachten krijgen.
Op maandag 11 november 2002 16:41 schreef Qt het volgende:
Yep bunnyma, met code.. ik denk dat ik ook maar een mailtje moet sturen naar Endemol
quote:
Op maandag 11 november 2002 16:53 schreef Qt het volgende:
Margriet ratelt maar door en zegt dan dat zij ook niet makkelijk praat: 'Ik hoor mezelf ook niet graag praten'
om 7:30 uur keek ik met 1 oog het nieuws en met het andere oog op de postzegelstream en zat Mus uitgebreid (alleen) te ontbijten
zijn Marc & Stefan al afgehaakt ?
...en... ik had het idee dat het zonnetje toen zijn eerste straaltjes al op nederland wierp
quote:Dat zal moeilijk worden voor Laurens.
Op maandag 11 november 2002 17:09 schreef APK het volgende:
Oh God...
Regeltjesneuker Laurens moet diepere gesprekken gaan voeren van Hummie.
En Jeanette is toch die LPFer??
quote:Die indruk heb ik wel ja.
Op maandag 11 november 2002 18:14 schreef schatje het volgende:
En Jeanette is toch die LPFer??
Ben ik nou gek of...???
Misschien heeft het grote geldbedrag aan het einde van de rit, een remmende werking op iedereen. Er wordt ook vaak de vergelijking getrokken met een snelkookpan, nou, daar is bij deze editie van BB niet veel van te merken, alles staat een beetje te sudderen.
De dillema's en confrontaties stellen ook geen ruk voor, voorbeeldje, Urs moet/mag van de bungalow naar de bunker (haar vent zit aan de andere kant van het hek, hoe moeilijk is die keuze?) en voor haar in de plaats mogen er twee vrouwen van de bunker naar de bungalow .........en daar gaan we weer, in volle harmonie, alles voor de lieve vrede, wordt er een besluit genomen.
De wekker van Mus irriteert, maar niemand werpt dat ding over de schutting, ik heb heimwee naar Frank en Diane.
Hummie mag ook wel eens bij zichzelf te raden gaan, alles wat voorgelegd wordt, wordt slaafs opgevolgd!
Inmiddels moet ze toch wel weten wat voor vlees ze in de kuip heeft en het lijkt me geen gek idee om een dillema of confrontatie te laten bestaan uit het kiezen tussen twee kwaden. ![]()
Streamverslagen lees ik graag en.......streamers, bedankt
........maar meer van de helft van de tijd gebeurt er niks, behalve de naar aura's zoekende Wouter en de zalvend communicerende LOI Marc en daar heb ik al tijden een overdosis van (hoop ze echt nooit meer te horen of te zien, wat een sukkels).
Ik heb ook nog niet echt een favo bewoner, Margriet en jankende Jeanette, vooruit dan maar, Mus is alweer veel te braaf en gezellig aan het communiceren met iedereen, jammerrrrrrrrrrrrrrr.
Vrees dat het niks meer wordt, maar blijf hopen, tegen beter weten in.
quote:Nou... Jeanettes' kijk op het dreigende financieringstekort, en de reflectie van Ursula daarop...
Op maandag 11 november 2002 18:26 schreef Joef het volgende:
Jongens (en meisjes), zitten wij nou echt te wachten op actie dmv diepgaande gesprekken over wat je in het Parool leest???
Nee joh, tuurlijk werkt dat niet. Dan krijg je van dat geforceerde gewauwel aan de hand van stellingen, waar iedereen politiek correct zit te wezen.
Hummie wees er ook op dat men achter elkaars rug flink aan het roddelen is. Daar moeten ze wat mee doen. Ineens over de speakers een eerder opgenomen gesprek laten horen als ze net gezellig bij elkaar zitten. Bijv. Margriet en Daan die het hebben over die enge Stefan met z'n vieze tanden..
Of een TV naar binnen rollen en de keuzes uit de hel laten zien. Even wat olie op het vuur, de rest gaat vanzelf.
quote:Ja precies! Zullen we Hummie mailen, Gert? En dan dreigen met de aanhang van Ado?
Op maandag 11 november 2002 18:34 schreef Gert het volgende:[..]
Nou... Jeanettes' kijk op het dreigende financieringstekort, en de reflectie van Ursula daarop...
Nee joh, tuurlijk werkt dat niet. Dan krijg je van dat geforceerde gewauwel aan de hand van stellingen, waar iedereen politiek correct zit te wezen.
Hummie wees er ook op dat men achter elkaars rug flink aan het roddelen is. Daar moeten ze wat mee doen. Ineens over de speakers een eerder opgenomen gesprek laten horen als ze net gezellig bij elkaar zitten. Bijv. Margriet en Daan die het hebben over die enge Stefan met z'n vieze tanden..
Of een TV naar binnen rollen en de keuzes uit de hel laten zien. Even wat olie op het vuur, de rest gaat vanzelf.
quote:Pcies. Hummie zit nu een beetje tegen een dot watten aan te wauwelen. Uit zichzelf komen de bewoners tot weinig, dus hoppa, confronteren met zichzelf en de mening/uitspraken van anderen.
Op maandag 11 november 2002 18:34 schreef Gert het volgende:[..]
Bijv. Margriet en Daan die het hebben over die enge Stefan met z'n vieze tanden..
Als we nu naar geforceerde, interessante gesprekken moeten gaan luisteren omdat de bewoners denken dat dat van ze verwacht wordt, hou ik m'n hart vast.
quote:Concepje:
Op maandag 11 november 2002 18:36 schreef Joef het volgende:[..]
Ja precies! Zullen we Hummie mailen, Gert? En dan dreigen met de aanhang van Ado?
![]()
Hummie Tiefus-Hoeâh,
As je nâh niet heil gâh er voor zorreg dat de pleuris uítbreik in die Bei-Bei-konteinâh , dan doen wè dat wel voor jâh!
Haug agtunt,
Lèpe Lejau en frents.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |