Probeer de code uit de OP.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:03 schreef Lot_1 het volgende:
Als er iemand niet tot de doelgroep van HelloFresh behoort, ben jij het Minilot! Het lijkt me juist geschikt voor mensen die niet houden van nadenken over wat ze nu weer moeten gaan eten, terwijl jij dat volgens mij enorm leuk vindtGrappig dat je 't dan toch wilt uitproberen.
Oh, mocht iemand nog een kortingscode hebben dan houd ik mij aanbevolen!
Ik denk ergens dat ik het eten helemaal niet zo heel lekker ga vinden maar misschien valt het me wel mee
Je weet dat je nog wel moet koken hequote:Op dinsdag 6 januari 2015 17:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ga ik vanaf nu ook maar doen. ben het iedere dag koken wel zat
Ik lust alles.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
De recepten waarvan ik denk dat ik ze niet bijzonder ga vinden, vallen mij altijd heel erg mee.
En zeker weten dat je iets niet lust is ook waardevolle informatie
Thanks Lienekien, maar ik ben inmiddels al voorzienquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Probeer de code uit de OP.
En anders heb ik nog wel een voor 20 euro per DM.
ja maar dan kook ik voor "2 personen" en warm ik de 2e portie de volgende dag gewoon opquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je weet dat je nog wel moet koken he't is niet kant en klaar
Als je helemaal niet wilt koken kun je ook naar de Sparquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:37 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja maar dan kook ik voor "2 personen" en warm ik de 2e portie de volgende dag gewoon op
oh dat maakt het wel heel makkelijk. nog goedkoper dan hellofresh ook, maar vraag me af hoe goed de kwaliteit is. komt in een bakje dus zal wel niet zo best zijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als je helemaal niet wilt koken kun je ook naar de Spar
Doe het eens. Want ik ben benieuwd hoe zoiets is, want ik denk zelf dat de kwaliteit net zo is als al die niet lekkere k&k meuk in de koeling in onze supermarkt. Zeker als ze al zeggen dat de super verse maaltijden 2 weken houdbaar zijn in de koelkastquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
oh dat maakt het wel heel makkelijk. nog goedkoper dan hellofresh ook.
Ze zeggen op de site dat het conform het voedingscentrum is. Maar als je naar de afbeeldingen kijkt dan ziet het er erg karig uitquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
oh dat maakt het wel heel makkelijk. nog goedkoper dan hellofresh ook, maar vraag me af hoe goed de kwaliteit is.
Whehe, dat zag ik ook jaquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe het eens. Want ik ben benieuwd hoe zoiets is, want ik denk zelf dat de kwaliteit net zo is als al die niet lekkere k&k meuk in de koeling in onze supermarkt. Zeker als ze al zeggen dat de super verse maaltijden 2 weken houdbaar zijn in de koelkast
ja dit dus, denk dat het van die vliegtuigmaaltijden zijn. dan toch maar liever zelf koken.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze zeggen op de site dat het conform het voedingscentrum is. Maar als je naar de afbeeldingen kijkt dan ziet het er erg karig uit
Want conform VC is een aanrader?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:49 schreef Maraca het volgende:
Ze zeggen op de site dat het conform het voedingscentrum is. Maar als je naar de afbeeldingen kijkt dan ziet het er erg karig uit
Nee, maar HF hanteert ook VC als uitgangspunt en daar zit ik al vol als ik alleen al naar het bord kijkquote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:58 schreef liedetector het volgende:
[..]
Want conform VC is een aanrader?
Watik steeds zie van hun hoeveelheden is dat ik het groente percentage nogal laag vind in verhouding....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 19:59 schreef Maraca het volgende:
Nee, maar HF hanteert ook VC als uitgangspunt en daar zit ik al vol als ik alleen al naar het bord kijk
Vanavond had ik voor 2 personen: 1 grote venkelknol, 1 prei, 1 blik tomatenblokjes (en zelf nog twee tomaten toegevoegd). Ik weet niet hoeveel gram dat in totaal was, maar sta raar te kijken als dat minder dan 200 gram pp was.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:01 schreef liedetector het volgende:
Watik steeds zie van hun hoeveelheden is dat ik het groente percentage nogal laag vind in verhouding....
Dat klinkt idd als voldoende...laat ik nounet hun kortingbon in de papierbak gegooit hebben (gekopgroenteis)quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:03 schreef Isabeau het volgende:
Vanavond had ik voor 2 personen: 1 grote venkelknol, 1 prei, 1 blik tomatenblokjes (en zelf nog twee tomaten toegevoegd). Ik weet niet hoeveel gram dat in totaal was, maar sta raar te kijken als dat minder dan 200 gram pp was.
Daarnaast moet je ook ui e.d. meetellen als groente. Ik denk op basis van mijn laatste boxen dat er wel steeds 200gr inzatquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vanavond had ik voor 2 personen: 1 grote venkelknol, 1 prei, 1 blik tomatenblokjes (en zelf nog twee tomaten toegevoegd). Ik weet niet hoeveel gram dat in totaal was, maar sta raar te kijken als dat minder dan 200 gram pp was.
Je kunt ook een 3 dagenbox doen. Heb je de rest van de week nog 'vrijheid'. Als je trouwens een kortingscode wilt, kun je me DM'enquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:06 schreef liedetector het volgende:
Hmmmm gaatdan toch serieus in de overweeg (enige waar ik dan moeite mee zou hebben is dat het semi vaststaat voor een week)
Thnx ik ga er een nacht over slapen, kan je m eerder kwijt doen en drie dagen klinkt als een serieuze overweging even in de overleg gooien.....quote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:07 schreef Maraca het volgende:
Je kunt ook een 3 dagenbox doen. Heb je de rest van de week nog 'vrijheid'. Als je trouwens een kortingscode wilt, kun je me DM'en
Ik heb me een keer vergist en de box vergeten af te bellen en had die week wat etentjes, 's avonds vergadering etc. Heb toen op 1 avond 3 verschillende HF maaltijden gemaakt die op zich prima bij elkaar pastenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 20:06 schreef liedetector het volgende:
Hmmmm gaatdan toch serieus in de overweeg (enige waar ik dan moeite mee zou hebben is dat het semi vaststaat voor een week)
De tomaten moesten op, de zalmforel was houdbaar t/m 6 januari en moest dus ook op. En ik had niet door dat je maar 100 ml kokosmelk moest gebruikenquote:Op dinsdag 6 januari 2015 21:17 schreef liedetector het volgende:
maarals je dat nog moet toevoegen kan je toch net zogoed gewoon zelf koken? (zegt zij die nu aan een surinaams georienteerde bami zit met ribs op beetje chinese wijze met maar een paar stukken komkommer en punt paprika mee gebakken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |