geen gebakken of bevrucht eitje dus?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar nu heb ik er even geen zin meer in
moet ik vertellen hoe het afloopt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ga ik nu beginnen aan de Lion king
Kijken of ik nog altijd bij tekenfilms een traantje laat
Nee. Die tweede al helemaal nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen gebakken of bevrucht eitje dus?
#fmlquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in de buurt kom, maar zittend ben ik er niet goed in.
#mismnbank ;+
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:57 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik vertellen hoe het afloopt?
zal ik je eens wat vertellen..quote:
ja, inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik je eens wat vertellen..
dat kan ik niet eens zonder dat op te moeten zoeken
Whahaha sukkelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik je eens wat vertellen..
dat kan ik niet eens zonder dat op te moeten zoeken
quote:
is dat zo erg?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Whahaha sukkel
Zal hem wel bewaren kijken we keertje samen
tjah, kan d'r niks aan doen. de TMNT heb ik wel veel gekeken op tvquote:
Teenage Mutant Ninja Turtlesquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Duh... Nouja je bent een man dus beetje vergeven wel
Heb ik vroeger ook veel gekekenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Turtles
maar je bent een vrouw, dus dat is je wel een beetje vergeven
Spuit 11quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Teenage Mutant Ninja Turtles
grote meidquote:
Ouder dan W?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met zelfde generatie lijkt me zo
Al was ik volgens mij zelfs ouder .. Toch?
Wat voor broekje ben jij dan?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:42 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ouder dan W?![]()
Dan ben jij echt oud
Geboortedatum?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Volgens mij een week of een jaar en een week ouder dan W
Ik heb je niet gemistquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, uiteindelijk 45 min weg west
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, uiteindelijk 45 min weg west
Ik had niet anders verwacht, lelijkerdquote:
'83 hierquote:
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht, lelijkerd
Wie?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Perfect jaar, tegelijk met sinterklaas Bram
Bram.. Je weet wel onze grote sinterklaasquote:
Oh de welbekende stem, ik kijk er noooit meer naar en dus ook niet op de hoogtequote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bram.. Je weet wel onze grote sinterklaasdie helaas gestopt is? Is gestart in mn geboortejaar.
Ik ook niet meer, want geen Bram meerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:52 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oh de welbekende stem, ik kijk er noooit meer naar en dus ook niet op de hoogte
Iddquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:57 schreef Redbaron het volgende:
Sinterklaas... echt voor kinderen.
Gelukkig heb ik ze niet
Jij kan je idd maar beter niet voortplanten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:57 schreef Redbaron het volgende:
Sinterklaas... echt voor kinderen.
Gelukkig heb ik ze niet
Ooit komen er mini uitvoeringen van mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij kan je idd maar beter niet voortplanten.
is dat zo? ben jij ook uit 1985? en dan voor eind juli?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met zelfde generatie lijkt me zo
Al was ik volgens mij zelfs ouder .. Toch?
weekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Volgens mij een week of een jaar en een week ouder dan W
dat was allang bekendquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:06 schreef Cue_ het volgende:
Ow dan ben ik t broekie![]()
Nouja G nog meer, maar das een tweede
Je wilt ze wel?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ooit komen er mini uitvoeringen van mij.
Maar eerst een geschikt slachtoffer die ze wil maken met mij
Sterkte alvast!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:08 schreef Redbaron het volgende:
[..]
T lijkt mij wel mooi ja, kameraad heeft nu ook zo'n schatje
dat G 't broekie was.quote:
quote:
Klopt. Mn geheugen is alleen heel slechtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat G 't broekie was.
maar jij hebt mij wel vaker gevraagd hoe oud ik ben
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze zijn soms wel leuk:
[ afbeelding ]SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ja zo las ik t ook. Maar vraag me af of t dus wel kloptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
das alleen voor grammar nazi'squote:
En dat ben ik niet eens, dus moet je nagaanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das alleen voor grammar nazi's
Zal m eens downloadenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zit nu de serie Vikings te kijken, ben net bij afl. 2 en is wel geinig.
Darten kijkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog beetje vroeg, dan krijg je zon net niet dutje erna.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was een kerel aan t lullen die een irritante stem had
drankquote:
ik was eerst bang dat je het over dakar had. ik was al aan 't denken. wie of wat is mvgquote:
Dakar kijk ik nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik was eerst bang dat je het over dakar had. ik was al aan 't denken. wie of wat is mvg
das pas een sportquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |