Zodoende.. Ik noem dit doorgaans een vrijdagavond trouwensquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef VersHead het volgende:
[..]
Klopt, maar ik lig vermoeid naakt in mijn bedje op een zaterdagavond en ik denk ik grijp le fok erbij.
Kunnen niet tippen aan Hunenbeddenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Brabantse bedden... zijn ook beter...
Klopt ja, zaterdagavond werkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Zodoende.. Ik noem dit doorgaans een vrijdagavond trouwens
Ik ben wel een verbeterde versie danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef VersHead het volgende:
Hetzalallemaalwel is een kloon van deadprez
Is het ook. Staat voor iemand met gebrek aan realisme en die te koop loopt met altuïsme.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Denken dat dat een scheldwoord is
Laat me niet lachen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben wel een verbeterde versie dan
Komen oorspronkelijk uit Brabant... gejat gewoon.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kunnen niet tippen aan Hunenbedden
Waar is je SS UI?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is het ook. Staat voor iemand met gebrek aan realisme en die te koop loopt met altuïsme.
altuïsme ja?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef GhpH het volgende:
[..]
Is het ook. Staat voor iemand met gebrek aan realisme en die te koop loopt met altuïsme.
oke hoofdheadquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef VersHead het volgende:
[..]
Komt door mij ik straal fershheid uit
Infame beschuldiging.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Komen oorspronkelijk uit Brabant... gejat gewoon.
Die had die alleen omdat Nazi's niet zo slecht waren ofzo, want ze vermoordden alleen een paar Joden snap je?quote:
Je moet alles wel gewoon in perspectief plaatsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die had die alleen omdat Nazi's niet zo slecht waren ofzo, want ze vermoordden alleen een paar Joden snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |