Bruin brood vind ik ook lekker. Vooral met kaas. Lekker donker boerenbrood met kaas en tomaat. Bohhquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende: Bruin brood is sowieso ranzig vooral met van die tarwepitten erin
Dat boerenbrood uit de supermarkt is gekleurd met moutsuiker heh, heeft niks met volkoren o.i.d. te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bruin brood vind ik ook lekker. Vooral met kaas. Lekker donker boerenbrood met kaas en tomaat. Bohh
Ja. Gewoon een extra kop koffie nemen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef voederbietel het volgende:
Houses had jij ook last van constipatie toen je gestopt was met roken?
Geef mij maar een wit bolletje met drenthse droge worstquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bruin brood vind ik ook lekker. Vooral met kaas. Lekker donker boerenbrood met kaas en tomaat. Bohh
Drenthequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geef mij maar een wit bolletje met drenthse droge worst
Daarom wit brood.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat boerenbrood uit de supermarkt is gekleurd met moutsuiker heh, heeft niks met volkoren o.i.d. te maken.
Gedaan maar kreeg toen last van flatulentie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja. Gewoon een extra kop koffie nemen.
Op het werk hebben we fucking lekker donker boerenbrood van de bakker. Krijg echt orgasmes van dat brood.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat boerenbrood uit de supermarkt is gekleurd met moutsuiker heh, heeft niks met volkoren o.i.d. te maken.
Ik wil een keer brood voor jou bakkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op het werk hebben we fucking lekker donker boerenbrood van de bakker. Krijg echt orgasmes van dat brood.
Maar ben je nou ziek of nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het is Drenthehaat, maar een Drentenaar kan dat niet weten natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
flikker op en neem je vuige Drenthe haat mee kutpuber
En vergiftigen zekerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil een keer brood voor jou bakken.
Speltbrood wanneer het nog warm is, met boter en kaas. Of sesambagel opwarmen totdat de randjes donker en knapperig zijn, daarna kaas en avocado met zout en peper eropquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Drentenaar"quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Het is Drenthehaat, maar een Drentenaar kan dat niet weten natuurlijk.
Oh. Nice.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan goed brood bakken joh.
Bagel met roomkaas en dunne plakjes gerookte kipfilet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Speltbrood wanneer het nog warm is, met boter en kaas. Of sesambagel opwarmen totdat de randjes donker en knapperig zijn, daarna kaas en avocado met zout en peper erop
Heb honger
Wel extra citroen er door heh, da's gezond.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh. Nice.Zou sinaasappels persen voor verse jus.
Norit een tip?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gedaan maar kreeg toen last van flatulentie.
Google zegt wel meer. Zoiets noemt men een Drent.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Google zegt het, dus het is zo
Kan niet wachten tot het morgenochtend is en ik uitgebreid kan ontbijtenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bagel met roomkaas en dunne plakjes gerookte kipfilet.
Wa :s Das zuur gekquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wel extra citroen er door heh, da's gezond.
Heb 's ochtends nooit zo veel zin in eten als 's avonds. :squote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot het morgenochtend is en ik uitgebreid kan ontbijten
Pics van Marokkaans broodquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef tetouaribo het volgende:
Of sucuk met roerbakei en gesmolten kaas op een geroosterd stuk marokkaans brood. Met natuurlijk ook tomaatjes en ijsbergsla.
Moet je stoppen met roken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb 's ochtends nooit zo veel zin in eten als 's avonds. :s
Is dat worst? Sucuk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef tetouaribo het volgende:
Of sucuk met roerbakei en gesmolten kaas op een geroosterd stuk marokkaans brood. Met natuurlijk ook tomaatjes en ijsbergsla.
Ik rook nietquote:
Sucuk met ei. Stuk brood erbij. Beetje tomaten met olijfolie, munt, zout en peper.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:47 schreef tetouaribo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |