SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith 4-2
Quarter-Finals
Thursday January 1
Peter Wright v Gary Anderson 1-5
Michael van Gerwen v Robert Thornton 5-2
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort 5-3
Raymond van Barneveld v Stephen Bunting
Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Phil Taylor v Bunting/Van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
boeiend.. sport waarbij het gedogen isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef Me_Wesley het volgende:
Hij is volgens mij serieus onder invloed
Was dat niet van de gebroeders nog wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef raptorix het volgende:
Wat was ook alweer die grappige clip over Barney?
Dat welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
boeiend.. sport waarbij het gedogen is
Hij denkt aan Co en Roland.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Barney denkt nog even aan RTL7 tijdens het gooien van een dubbel
Richie Burnett vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:17 schreef Onnoman het volgende:
[..]
boeiend.. sport waarbij het gedogen is
die controleren alleen sportwedstrijdenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef franklop het volgende:
Ik neem aan dat het WADA daar niet aanwezig isHij klinkt zo dronken als de pest
Nee Co kon zijn 20k inleveren en 2 maanden schorsing omdat ie stickie gerookt had.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die controleren alleen sportwedstrijden
ik vind jou ook een mooi potjequote:
Pdc heeft ook zware dopingtestquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef Evertjan het volgende:
[..]
die controleren alleen sportwedstrijden
twitter:ELJERO11ELIA twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:14:08proud go get them #barney We are from the same city #denhaag 👊 http://t.co/yd4UMUXnaI reageer retweet
Had ik niet verwacht aan het begin van dit WK.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is gewoon heel bijzonder. Barney is weer in de top 10. Dat is knap.
Jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef koosfransoos het volgende:
Er is serieus iets goed mis met deze man.
En dan een dubbele stronken finale tegen van gerwenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef Henno het volgende:
Morgen gewoon dubbele dosis innemen tegen Phil, 'm lekker opnaaien, en dan ook dat best of the best speechje houden met Phil in de houdgreep
haha grappige woordspeling manquote:
wie?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef danos het volgende:
BREAKING: EDITH SCHIPPERS CANCELLED VLUCHT
Maar hij heeft gewonnen, en dat is wat telt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef Verwonderde het volgende:
Ik zweer het je, ik heb Barney al m'n hele leven op TV gezien, hij vertoont hier echt ander gedrag.
Hij is echt dronken, stoned of zelfs stronken!
The best of the bestquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef karton2 het volgende:
Die spietsj bezorgde me wel kromme tenen, ging net iets te ver door
Rot zelf opquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:20 schreef Onnoman het volgende:
[..]
haha grappige woordspeling man
hou je bek maar weer doei
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Anonymousz het volgende:
FC BAYERN
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, bij darten zet je natuurlijk je b-artiesten neer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou steekt Koert de moord
Het is net amateurtoneel.
Boehoequote:
twitter:Persie_Official twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:19:48This picture says it all !! Great game, Bunting & @Raybar180 both greats 🎯 http://t.co/SnXJ4IY6YS reageer retweet
Oh mensen wat zou dat lekker zijn. Maar anderzijds zou ik dan afscheid moeten nemen van Alison.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een nederlaag van Adams zou extra pijn doen morgen
hij heeft altijd zo rare gleuf in zijn voorhoofdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef Onnoman het volgende:
koert laat zo een ruft door de microfoon
Hup Barneyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk gaat Barney weer de arm van Phil kapot trekken.
Als Dekker wint, niet toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh mensen wat zou dat lekker zijn. Maar anderzijds zou ik dan afscheid moeten nemen van Alison.
Dit was haags vechtenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Me_Wesley het volgende:
Als hij wint van Taylor gaat hij ook zo een speech geven.
Dan heb ik alles meegemaakt op TV. Dan verkoop ik hem gewoon.
Dat was heerlijkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef marcodej het volgende:
Beter een gleuf in je voorhoofd, dan een voorhoofd in je gleuf.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft altijd zo rare gleuf in zijn voorhoofd
man man man man man manquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
Gaan schooien via twitter of je die pen magman man man
Ik heb op Twitter geschooid om z'n broek.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand is mad dat hij die pen niet krijgtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Geo4kant het volgende:
Wat was je van plan dat belangrijker is dan darts?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef franklop het volgende:
Ow ik hoor dat ik morgen MOET kijken van Koert. Maar even afspraak afzeggen
goeie.. homophil moet gewoon niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef marcodej het volgende:
Maak een room dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef tralalala het volgende:
HAXBALL, of is het daar te laat voor?
Nou, de engelsen smullen er van.twitter:LaureJames twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:22:29Most wonderful, emotional interview. Wow. Such a lovely tribute by @Raybar180 for @sbunting180. Thank you, guys. reageer retweet
De kokkeroetsjes. Dee dai in de kitsjen.quote:
Johannes (die overigens een geweldige aanjager op het middenveld is) en ik hebben daar wel zin in.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef tralalala het volgende:
HAXBALL, of is het daar te laat voor?
Nee, denk je echt dat ze bij Sky ook met een verdwaasde tweet komen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, de engelsen smullen er van.twitter:LaureJames twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 00:22:29Most wonderful, emotional interview. Wow. Such a lovely tribute by @Raybar180 for @sbunting180. Thank you, guys. reageer retweet
Das ook allemaal kampertrash natuurlijk.
Laure James net zo dronken als Barneyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, denk je echt dat ze bij Sky ook met een verdwaasde tweet komen?
Maak eens een room GGMM.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Johannes (die overigens een geweldige aanjager op het middenveld is) en ik hebben daar wel zin in.
Die Bunting is 29quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel tegen de 140quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die Bunting is 29..Dacht dat ie al tegen de 40 aanliep...
Vanaf half 4 toch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een nederlaag van Adams zou extra pijn doen morgen
Meen je nietquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die Bunting is 29..Dacht dat ie al tegen de 40 aanliep...
Zijn er ook darters die niet iets met 180 in hun twitternaam hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit dus. Al die B-sporters gewoon keihard uitlachenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef raptorix het volgende:
Ik verheug me nu al als Raymond sportman van het jaar word en hij moet speechen.
Gewoon doodzwijgenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, denk je echt dat ze bij Sky ook met een verdwaasde tweet komen?
Huh van wat ben jij modquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er ook darters die niet iets met 180 in hun twitternaam hebben?
Hij zou moeten gaan darten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef Onnoman het volgende:
ziekkk http://www.nu.nl/buitenla(...)izwaard-in-aken.html
Dan kijk je op Medquote:
Daar zijn ze voor gemaakt hoorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef Onnoman het volgende:
Wat een sukkel. Een samoerai zwaard moet je enkel gebruiken om zout mee te schillen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:27 schreef Onnoman het volgende:
Weet jij veel. Dat heeft met de eerste aanraking te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef raptorix het volgende:
Maar even een serieus iets, waarom zijn er zo weinig top darters links?
Barneveld is extreem rechts naar het schijntquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef raptorix het volgende:
Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Een samoerai zwaard moet je enkel gebruiken om zout mee te schillen.
Zijn er ook mods die geen blauwe kleur hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn er ook darters die niet iets met 180 in hun twitternaam hebben?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef raptorix het volgende:
Ik las het toevallig vandaag, volgens mij is er maar 1 linkshandige wereldkampioen geworden, zo uit me hoofd les Wallace.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij veel. Dat heeft met de eerste aanraking te maken.
Mark Webster 2008quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik las het toevallig vandaag, volgens mij is er maar 1 linkshandige wereldkampioen geworden, zo uit me hoofd les Wallace.
Het is gewoon een fucking serieuze vraag, zelf doe ik de meeste zaken aardig door elkaar, schrijven met rechts, muizen met links, voetbal met links, en darten met rechts.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is gewoon een fucking serieuze vraag, zelf doe ik de meeste zaken aardig door elkaar, schrijven met rechts, muizen met links, voetbal met links, en darten met rechts.
Ah maar nog steeds weinigquote:
Ik schrijf met rechts, dart met linksquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het is gewoon een fucking serieuze vraag, zelf doe ik de meeste zaken aardig door elkaar, schrijven met rechts, muizen met links, voetbal met links, en darten met rechts.
ja en poepquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat een sukkel. Een samoerai zwaard moet je enkel gebruiken om zout mee te schillen.
Daarom hebben we ook het hele jaar van Van Gerwen kunnen genieten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
Ik sta hier niet voor Raymond van Barneveld.. ik sta hier voor het Nederlandsvolk
- Raybar
Als je diagonaal gooit welquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrijf met rechts, dart met links
Al is darten met rechts (denk ik) lekkerder om tegen de D16/D8 zone te gooien.
Percentage linkshandigen is gewoon bizar laag. Zijn meer mensen die alles met een hand doen dan door elkaar. Bij een rechtshandige is het rechteroog ook vaak dominant.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schrijf met rechts, dart met links
Al is darten met rechts (denk ik) lekkerder om tegen de D16/D8 zone te gooien.
Wat me opviel is dat er totaal geen ritme zat in zijn beurten, heel onrustig, dan weer heel gehaast, dan weer heel veel tijd, ik vond het gewoon weinig stabiel overkomen, dat hij zijn dubbels redelijk gooide heeft hem volgens mij aardig gered.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:37 schreef Zipportal het volgende:
En iedereen moet nu niet denken, dat het lek bij VdV boven is. Dankzij zijn rug, kon hij zijn arm niet verder strekken. Als dat niet het geval was, was het nog steeds een wilde bras. En dat zag je nog steeds zo nu en dan. Veel rare singles er tussen.
En toch had hij Taylor zomaar kunnen verslaan!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat me opviel is dat er totaal geen ritme zat in zijn beurten, heel onrustig, dan weer heel gehaast, dan weer heel veel tijd, ik vond het gewoon weinig stabiel overkomen, dat hij zijn dubbels redelijk gooide heeft hem volgens mij aardig gered.
Dat voegt Facebook toe, beetje slechte vertaling voor sporter.quote:
Er zat een soort van een 'hupje' in zijn worpje. Anders gooit hij ze er altijd strak er tegenaan. Maar met die blessure kon dat dus niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat me opviel is dat er totaal geen ritme zat in zijn beurten, heel onrustig, dan weer heel gehaast, dan weer heel veel tijd, ik vond het gewoon weinig stabiel overkomen, dat hij zijn dubbels redelijk gooide heeft hem volgens mij aardig gered.
Die ene game vond ik cruciaal, toen stond ie ver achter en ging lopen kloten met gevoel: laat maar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En toch had hij Taylor zomaar kunnen verslaan!
Ja HE IS THE BEST, AND HE IS ONE OF US NOW.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is de reactie van BarneyArmy na afloop nog ergens terug te lezen?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja HE IS THE BEST, AND HE IS ONE OF US NOW.
Dat was het zo een beetje
Benieuwd naar de kijkcijfers morgen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe groot dartsen gaat worden. Aangezien het in de Uk en Nederland heel populair is en Belgie en Duitsland echt upcoming zijn. Ben benieuwd.
Zou me niet verbazen als het richting de 1.500.000 gaatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Benieuwd naar de kijkcijfers morgen.
Wat waren de kijkcijfers van de afgelopen dagen?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Benieuwd naar de kijkcijfers morgen.
Volgens mij is het in Belgie al tijdje stabiel, ik weet niet of het in Duitsland aan zal slaan, Darten is toch een kroegsport, en in Duitsland zie ik niet in 1 keer een pubsfeer ontstaan, in Duitsland is een kroeg gewoon een stuk serieuzer over algemeen, mensen willen graag een goed gesprek onder het mom van een goed glas bier. Tenminste dat is ervaring met kroegen waar ik in Duitsland kwam.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:45 schreef Tjacka het volgende:
Ik vraag mij echt af hoe groot dartsen gaat worden. Aangezien het in de Uk en Nederland heel populair is en Belgie en Duitsland echt upcoming zijn. Ben benieuwd.
Zijn er voor de Uk ook cijfers?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als het richting de 1.500.000 gaat
Ik vind het op 1 of andere manier ook niet netjes naar je tegenstander, na een finale kun je zoiets doen, niet na een halve vind ik.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:46 schreef JackDaniel het volgende:
Bij allebij de potten op het puntje van mijn stoel gezeten, zeker bij de laatste pot. Van Taylor had ik wel verwacht dat ´ie Vincent zou pakken, maar Vincent heeft hem toch flink laten zweten en bleef tot het eind lekker knokken. Blijft toch een waanzinnige droom om 3 Nederlanders in de halve finales te hebben, en hij was redelijk dichtbij.
Vond het wel overdreven hoe Barney op het eind een speech gaf tegenover Bunting.
Gisteren waren er 1.116.000 kijkers tussen 20:00-23:30.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:46 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Wat waren de kijkcijfers van de afgelopen dagen?
Vind ik toch aardig wat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:48 schreef JackDaniel het volgende:
[..]
Gisteren waren er 1.116.000 kijkers tussen 20:00-23:30.
Ja inderdaad, en maar blijven doordrammen over dat 'ie nu bij de beste van de wereld hoort. Aan de andere kant leek Bunting het ook wel te waarderen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vind het op 1 of andere manier ook niet netjes naar je tegenstander, na een finale kun je zoiets doen, niet na een halve vind ik.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Belgie al tijdje stabiel, ik weet niet of het in Duitsland aan zal slaan, Darten is toch een kroegsport, en in Duitsland zie ik niet in 1 keer een pubsfeer ontstaan, in Duitsland is een kroeg gewoon een stuk serieuzer over algemeen, mensen willen graag een goed gesprek onder het mom van een goed glas bier. Tenminste dat is ervaring met kroegen waar ik in Duitsland kwam.
Word het in belgie en duitsland uitgezonden? sporza zend het niet uit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Belgie al tijdje stabiel, ik weet niet of het in Duitsland aan zal slaan, Darten is toch een kroegsport, en in Duitsland zie ik niet in 1 keer een pubsfeer ontstaan, in Duitsland is een kroeg gewoon een stuk serieuzer over algemeen, mensen willen graag een goed gesprek onder het mom van een goed glas bier. Tenminste dat is ervaring met kroegen waar ik in Duitsland kwam.
sky Sports Darts - UK & Irelandquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:50 schreef icloud het volgende:
[..]
Word het in belgie en duitsland uitgezonden? sporza zend het niet uit.
Duitsers hebben andere opvatting over sport, en ook andere cultuur, ik zie het niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar wanneer er zo maar wel een topdarter komt uit Duitsland. Kan er misschien best wel publiek voor komen voor het WK. Valt toch in de winterstop van het voetbal in Duitsland.
Wat loopt jak dan te zeiken dat er tegenwoordig zoveel kijkers zijn in amerika.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:51 schreef WEST het volgende:
[..]
sky Sports Darts - UK & Ireland
RTL7 - Netherlands
Sport1 - Germany
OSN - Middle East & North Africa
Fox Sports - Australia
Sky New Zealand
Fox Sports - Italy
Viasat - Scandinavia, Bulgaria & the Baltic States
Sport TV - Czech Republic, Slovakia & Hungary
De rest via de website van pdc
Ik vergeet altijd wat Jacques zegtquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat loopt jak dan te zeiken dat er tegenwoordig zoveel kijkers zijn in amerika.
Wie via de website van pdc kijkt dan kunnen ze dat wel meten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat loopt jak dan te zeiken dat er tegenwoordig zoveel kijkers zijn in amerika.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Duitsers hebben andere opvatting over sport, en ook andere cultuur, ik zie het niet zo snel gebeuren.
Op die foto lijkt het een zwangere ventquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet viesrond zijn.
Zo zie jij er ook uit op die leeftijdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moet viesrond zijn.
Ik geloof nooit dat er zoveel amerikanen, overdag de website van de pdc opzoeken, betalen en dan naar europees darten gaan kijken, misschien als een amerikaan speelt, maar die hebben we niet volgens mij.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:56 schreef WEST het volgende:
[..]
Wie via de website van pdc kijkt dan kunnen ze dat wel meten.
Wel gaan het zien.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Duitsers hebben andere opvatting over sport, en ook andere cultuur, ik zie het niet zo snel gebeuren.
Bel dan gewoon haags_kwartiertje evenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:04 schreef Zipportal het volgende:
Altijd dikke lol met Barney. En Sjak waggelt er ook achter aan. Rondreizend Circus.
Zal die Barney eens inhuren. Heb nog een dronken Haagse arrogante clown nodig.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Bel dan gewoon haags_kwartiertje even
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Bel dan gewoon haags_kwartiertje even
Dat is Sylvia haar afdeling.quote:
twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Sos eventsquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:04 schreef Zipportal het volgende:
Altijd dikke lol met Barney. En Sjak waggelt er ook achter aan. Rondreizend Circus.
Zal die Barney eens inhuren. Heb nog een dronken Haagse arrogante clown nodig.
hoe bedenk je het zeg, vadsig figuurquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is Sylvia haar afdeling.
[ afbeelding ]twitter:Raybar180 twitterde op donderdag 14-06-2012 om 21:44:29Zo lekker pizzaatje bij het voetbal kijken lol http://t.co/LtxB8T9z reageer retweet
Altijd als Taylor te pakken is, drukt men niet door.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Al hoop ik wel dat het vadsige figuur Taylor nu echt over het randje kukelt.
Ik had Taylor eigenlijk wel willen zien verliezen van Huybrechts. Zeker na dat gezeik van hem over het uitbundige gejuich van Kim.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Al hoop ik wel dat het vadsige figuur Taylor nu echt over het randje kukelt.
Taylor met zijn walgelijke derdepijldarts.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Altijd als Taylor te pakken, drukt men niet door.
Bedenk maar zo dat vet eten vaak minder suiker bevatquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekker doorvreten als je suikerziekte hebt. Niks mis mee.
Die tripple 19 valt ook altijd goed.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor met zijn walgelijke derdepijldarts.
Niet altijd, maar dat geluk met die onmogelijke derde pijl bij 2-3 sets, 2-2 legs...quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die tripple 19 valt ook altijd goed.
Dat is kwaliteitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet altijd, maar dat geluk met die onmogelijke derde pijl bij 2-3 sets, 2-2 legs...
Laat Vincent het gewoon weer afweten bij het wegzetten. Zoals bijna altijd als het belangrijk wordt. Taylor miste 6 darts op een dubbel. Iets wat ik hem nooit heb zien doen eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet altijd, maar dat geluk met die onmogelijke derde pijl bij 2-3 sets, 2-2 legs...
Dat ben ik zeker met je eens. Daarom zal je in deze stadiums van het toernooi niks aan Van der Voort hebben.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef Sportex het volgende:
[..]
Laat Vincent het gewoon weer afweten bij het wegzetten. Zoals bijna altijd als het belangrijk wordt. Taylor miste 6 darts op een dubbel. Iets wat ik hem nooit heb zien doen eigenlijk.
Gooide wel goed hoor Vinny, maar wel weer typisch altijd.
Dat is ook de reden dat Van de Voort geen topspeler is en dat is over het algemeen het verschil tussen de topspelers en de mindere spelers. De topspelers gooien een turbo erop als het echt moet, dat zag je in de laatste pot. Vincent is dat niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:20 schreef Sportex het volgende:
[..]
Laat Vincent het gewoon weer afweten bij het wegzetten. Zoals bijna altijd als het belangrijk wordt. Taylor miste 6 darts op een dubbel. Iets wat ik hem nooit heb zien doen eigenlijk.
Gooide wel goed hoor Vinny, maar wel weer typisch altijd.
Hij gooide iig wel boven zijn normale kunnen. Zou van iedereen onder de top wel gewonnen hebben. Raakte veel meer dubbels.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat Van de Voort geen topspeler is en dat is over het algemeen het verschil tussen de topspelers en de mindere spelers. De topspelers gooien een turbo erop als het echt moet, dat zag je in de laatste pot. Vincent is dat niet.
ali illegali streams uit turkije zijn niet echt topquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:36 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zo, je stream loopt een beetje achter
Zal wel gebeurenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:35 schreef Zipportal het volgende:
Bunting moet gewoon in de Premier League.
Meen je dat nou?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:39 schreef Nober het volgende:
Van Barneveld was allang van het podium geweest indien hij verloren had.
Idd. Alleen sportief als hij wintquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:39 schreef Nober het volgende:
Van Barneveld was allang van het podium geweest indien hij verloren had.
Het had toch niets uitgemaakt of die pijl in het bord bleef zitten of niet? Hij gooide met zn tweede pijl T20 zodat hij één pijl voor D16 kreeg, als hij de bull had geraakt had ie ook sowieso maar 1 pijl op een dubbel gekregen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon erg zonde dat hij zo de aftocht moet blazen na twee grootse partijen tegen Wade en M. Smith.
Die bouncer bij 0-1 voor Raybar180.
Zo ongelofelijk...
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Saturday January 3
Semi-Finals
7.10pm Michael van Gerwen v Gary Anderson
9.00pm Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Zal wel Mighty Mike tegen The Power worden, al hoop ik op Mighty Mike tegen Barney.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Saturday January 3
Semi-Finals
7.10pm Michael van Gerwen v Gary Anderson
9.00pm Phil Taylor v Raymond van Barneveld
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:38 schreef JackDaniel het volgende:
[..]
Zal wel Mighty Mike tegen The Power worden, al hoop ik op Mighty Mike tegen Barney.![]()
Maar ja, Barney gaat Phil toch niet voorbij denk ik, in het verleden is het hem ook maar 1 keer van de 23 wedstrijden gelukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |