Door wie ingesproken? Ik hoop door Christopher Leequote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn al luisterboeken van.
Luister ze graag.
Laat maar dan. Zijn stem vind ik toch niet wat.quote:
Barney gaat in deze set tot 2-2 komen... de 5e beslissende leg wint ie met een hoge finishquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
U las het al eerder hier, het wordt 4-4 en dan 5-4 voor Barney
Even ter herinnering
180quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Tering al die pijlen zo ver onder de treble 20, barny
Geen varkens rectum met azijn etenquote:
Daar ga ik mee akkoordquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Barney gaat in deze set tot 2-2 komen... de 5e beslissende leg wint ie met een hoge finish
Weet niet, ik heb de boeken wel in het engels, maar het audioboek alleen in NL.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:52 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Door wie ingesproken? Ik hoop door Christopher Lee
Of anders door James Earl Jones
[..]
Laat maar dan. Zijn stem vind ik toch niet wat.
Waarom niet echt papieren boekquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb de boeken wel in het engels, maar het audioboek alleen in NL.
Wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
Het is toch veel makkelijker om als je 16 moet uitgooien gewoon in de 16 te gooien en niet in de dubbel 8?
Snap dat ook nooit. Gallery playquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
Het is toch veel makkelijker om als je 16 moet uitgooien gewoon in de 16 te gooien en niet in de dubbel 8?
leuk geprobeerdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
Deze wedstrijd verdient een 9e setquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Barney pakt gewoon 5-3 overwinning
Ik val in de smaak bij dartsfans. Dat is helemaal mijn niveau.quote:
Heb ik ook wel. Maar is leuk om te luisteren tijdens het fietsen met melk.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom niet echt papieren boek
Wat vind je ervan? Ik hou er zelf van om boeken te lezen ipv te luisteren. Maar ik hoor toch sowieso niet zoveel. Oordopjes en koptelefoons heb ik niks aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb de boeken wel in het engels, maar het audioboek alleen in NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |