SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith 4-2
Quarter-Finals
Thursday January 1
Peter Wright v Gary Anderson 1-5
Michael van Gerwen v Robert Thornton 5-2
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Stephen Bunting
Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Taylor/van der Voort v Bunting/Van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
Nope.quote:
ZE GOOIEN GEEN DUBBELS IN PLAATS VAN DAT ZE WEL DUBBELS GOOIEN!quote:
Je klinkt als een kenner.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
Tja, als je hier niet van weet te profiteren dan is dat natuurlijk niet goed.
Jij zou een prima darts analist zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
Tja, als je hier niet van weet te profiteren dan is dat natuurlijk niet goed.
96.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
waarom gaat Van der Voort op 86 niet naar de bull?
Omdat hij op 96 stond.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
waarom gaat Van der Voort op 86 niet naar de bull?
Ik heb gewoon een grafhekel aan die kerel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik heb een TR tegen u gemaakt.
Nee joh vdv gaat doorquote:
Dat mag, maar je kwetst mensen door het woord 'kanker' te gebruiken. Dat vind ik geen goede zaak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:38 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een grafhekel aan die kerel.
Gebruik ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag, maar je kwetst mensen door het woord 'kanker' te gebruiken. Dat vind ik geen goede zaak.
Je zou een goede mod zijn GGMM.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat mag, maar je kwetst mensen door het woord 'kanker' te gebruiken. Dat vind ik geen goede zaak.
Maar, Swetsenegger. Als Taylor verzwakt, is er veel mogelijk voor de tegenstander.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Choking Taylor Maar dan godverdomme net die laatste he
welke grote sterke speler moet Ajax nu halen Smoofie?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Duarte mag weg. Uitverkoop. Eerst topper denswil
Echt hequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Positivisme spat er ineens vanaf in dit topic
Als je met GGMM wilt discussiëren moet je van goede huize komen. Nu kom ik dat toevallig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Je kortte het af. Niet de discussie willen winnen op zoiets stoms.
Mn bekende lijstjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
welke grote sterke speler moet Ajax nu halen Smoofie?
Andy van der Meijdequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pröpperquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nog steeds boven de 100quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef marcodej het volgende:
Gemiddelde van VDV is gekelderd lijkt me.
6quote:
Je bent zelf een nachtkaars.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
En de wedstrijd gaat uit als een nachtkaars.
Ja. Ruiz, maduro, Gerrard, Sneijder, maxwell' vidic. Noem ze maar opquote:
Ik zei konten-krabber en kortte dat af.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel. Je kortte het af. Niet de discussie willen winnen op zoiets stoms.
daarom. Had hij in die 5e leg van net 1 triple extra gegooid ....... maar ja als..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Naja, al wordt het 5-3, VDV mag tevreden zijn
De kracht van zijn spelletje is zijn spelletjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:42 schreef Caland het volgende:
Van der Voort moet gewoon zijn eigen spelletje spelen.
Rijp voor het gekkenhuisquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Ruiz, maduro, Gerrard, Sneijder, maxwell' vidic. Noem ze maar op
lolquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daarom prima geschikt voor Ajax.
Maxwellquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Ruiz, maduro, Gerrard, Sneijder, maxwell' vidic. Noem ze maar op
Als je niet gooit kun je niet scoren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
Als je je pijlen niet uitgooit en je tegenstander wel dan wordt het heel lastig om potjes te winnen.
Ja, #viesdik heeft het pas 10x gezegdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef raptorix het volgende:
Is er al gemeld dat Taylor nog geen 1 finish boven de 100 heeft?
Waar gooi je je pijlen uit? Behalve je hand.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
Als je je pijlen niet uitgooit en je tegenstander wel dan wordt het heel lastig om potjes te winnen.
TV maakt sowieso dik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Door die camerahoogte lijkt Taylor zo klein.
Schrijf God met een hoofdletter, wil je?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:41 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig wel. Mocht v Baggerveld - god verhoede het - doorgaan, dan komt hij Taylor tegen en niet Vincent. Dat geeft toch meer zekerheid over de uitschakeling van #viesdik.
Jammer dat die wedstrijd niet eerst was, dan had ik nu misschien voor Vincent kunnen zijn.
Hooi Kees van der Staaij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef Travel. het volgende:
[..]
Schrijf God met een hoofdletter, wil je?
Oh ja haha kom we gaan net doen alsof we niet weten wat GGMM bedoelt. Dát wordt lachen joh!!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar gooi je je pijlen uit? Behalve je hand.
waarom?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef Travel. het volgende:
[..]
Je bent zelf ook altijd zo'n bijdehandte debiel dus leer incasserenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja haha kom we gaan net doen alsof we niet weten wat GGMM bedoelt. Dát wordt lachen joh!!
Mijn welgemeende excusesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:43 schreef Travel. het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben ze anorexiaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, Bunting-Smith was dus niet zo viesdik als het leek.
Dat is meestal zoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:44 schreef PinkLow het volgende:
Jezus wat gaat het snel hier. Kijk je 2 minuten niet meteen 4 paginas erbij lol
Joh, ik overdreef om lollig te doen. Blijkbaar landt dat niet bij jou.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent zelf ook altijd zo'n bijdehandte debiel dus leer incasseren
quote:
quote:
Ik heb het aangepastquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:45 schreef Travel. het volgende:
[..]
Omdat dat dat moet volgens de spellingsregels.
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, ik overdreef om lollig te doen. Blijkbaar landt dat niet bij jou.
Maar dat jouw mankement.
Tegen wie gooit hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie verwachten wel enorm veel van Vincent.
Misschien ergens een deur open? Heeft bij schaatsen blijkbaar ook invloed, misschien dus ook bij darten, beide namelijk technische sporten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:45 schreef franklop het volgende:
Staat er een ventilator aan ofzo? De tering wat een missers
Hoge luchtdrukquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien ergens een deur open? Heeft bij schaatsen blijkbaar ook invloed, misschien dus ook bij darten, beide namelijk technische sporten.
Zoveel negativisme in die man, die komt de eerste voorronde wegens frustraties nog niet doorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stijn wanneer ga jij eindelijk eens meedoen aan het WK Darts?
Stijn heeft elliepallievreesquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lets hope soquote:
Ik moet bekennen dat ik al een woedeaanval krijg als ik een dart in de 1 trek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zoveel negativisme in die man, die komt de eerste voorronde wegens frustraties nog niet door
Hoe kunnen VDV en Barney dan in de kwart finales komen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Zoveel negativisme in die man, die komt de eerste voorronde wegens frustraties nog niet door
Vincent kan 156 wel in zes darts uitgooien...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Jullie verwachten wel enorm veel van Vincent.
Jep, Taylor kan de PL nu ook wel vergeten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:48 schreef raptorix het volgende:
Iemand ook van mening dat deze spelers meer thuis horen in de BDO?
Vies.quote:
Pech gehad, top 4 automatisch geplaatstquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jep, Taylor kan de PL nu ook wel vergeten.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef icloud het volgende:
Vdv is kapot![]()
laten we hem afschrijven als een pijnlijke vergissing op dit wk, vergeten en nooit meer aan denken, was toch de laatste keer.
Vdv welquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:48 schreef raptorix het volgende:
Iemand ook van mening dat deze spelers meer thuis horen in de BDO?
Hij moet eerst het FOK! Dartstoernooi organiseren en winnenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alsof jij niet weet dat Vincent zijn dubbels het enorme pijnpunt zijn. Al zijn hele carrière faalt hij daarop als het erop aankomt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vincent kan 156 wel in zes darts uitgooien...
gaat dan iedereen tegen elkaar gooien op zijn zolderkamer?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij moet eerst het FOK! Dartstoernooi organiseren en winnen
Szura en ik zijn de enige VDV fans op dit forum.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef DeeBee het volgende:
Van tevoren gaf niemand 2 centen voor Vincent, behalve Szura die geloof ik een overwinning voorspelde.
Dus het is al een wonder dat hij uberhaupt in deze positie komt, maar van die loose darts die in de single 1 knallen, dat is gewoon waardeloos natuurlijk. Jammer, al blijft die puddingleg met 26 gemiste dubbels het grootste kantelpunt...
Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof jij niet weet dat Vincent zijn dubbels het enorme pijnpunt zijn. Al zijn hele carrière faalt hij daarop als het erop aankomt.
Dat kan niemand ontkennen.
Ik stem voor locatie rukbunkerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gaat dan iedereen tegen elkaar gooien op zijn zolderkamer?
Ik mag jou wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben anti Phil vind het zo'n irritant mannetje
ahumquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Szura en ik zijn de enige VDV fans op dit forum.
Buiten het pdoium is het wel een goede gozer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef PinkLow het volgende:
Met irritant zijn 16 keer de bestequote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef PinkLow het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |