abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148725222
De Saudi's denken de oplossing te hebben. Een grote muur tussen hen en de wilde hordes van IS in Irak:

donderdag 15 januari 2015 @ 20:42:44 #102
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148725926
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Nintex het volgende:
De Saudi's denken de oplossing te hebben. Een grote muur tussen hen en de wilde hordes van IS in Irak:

[ afbeelding ]
Zijn ze dan wel wat laat mee als ze dat nu nog moeten bouwen.
Say what?
  donderdag 15 januari 2015 @ 21:41:23 #104
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_148728809
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_148773262
Iraqi army pushes out terrorists from Naba’ai
quote:
The Iraqi army has gained more ground in its fight against Takfiri militants after liberating another part of the country in the north.

Government forces backed by Shia volunteers have cleared the Naba’ai region in northern Salahuddin Province. The achievement came after fierce fighting between the army and ISIL militants there.

At least 12 militants were killed during the clashes. Three vehicles belonging to the insurgents were destroyed.

The army has been engaged in fierce battles with ISIL terrorists operating in the districts which is located around 120 km south of Tikrit. Two weeks ago, the army managed to kill ten ISIL terrorists, including one of their leaders in the region.

The operation to liberate Naba’ai started four days ago when Iraqi armed forces, backed by volunteers, began to clear the entire area from terrorists. The retaking of the Naba’ai region is considered a significant progress by the Iraqi army after the liberation of Jorf al-Sakr and Balad town in Salahuddin.

The Iraqi army has so far managed to make numerous gains in the fight against the ISIL militants, pledging to continue the battle against the extremist group.

The ISIL militants have been carrying out horrific acts of violence, including public decapitations, against Iraqi communities such as Shias, Sunnis, Kurds and Christians.
pi_148774811
before, misbruik door mensen met kalashnikofs (isis)

after,misbruik door mensen met kalashnikofs (shia milities)

conclusie: burgers vangen de meeste klappen in welke conflict dan ook
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_148774849
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 20:29 schreef Nintex het volgende:

[ afbeelding ]
isis is een symptoom van de saudische wahabi leer, daar is geen muur tegen bestand
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_148776869
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 14:02 schreef Slayage het volgende:

[ afbeelding ]

Een burger die Daish steunt ja...
pi_148780984
quote:

[ afbeelding ]

Burger ?
Vuile verrader, eerst Daesh steunen en nu huilen. :r
pi_148782498
quote:

[ afbeelding ]

Misbruik ja? :')
Weet je wat die man zegt in het begin?
"Wij zullen winnen van die ongelovigen (sjiieten), volgers van Iran, Mutica en Isral. Moge god hen vervloeken. Wij allemaal steunen jullie (IS), in woord en daad. De sjiieten en soennieten die hen steunen, maak ze allemaal dood!"

Ik denk niet dat hij veel last heeft gehad van de sjiitische milities. :')
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:14:16 #112
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148783300
ISIS heeft 200 yezidi's vrijgelaten ten zuiden van Kirkuk.

RudawEnglish twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 14:18:30 Around 200 #Yezidis have been released by #ISIS and are currently on the border of #Kirkuk. http://t.co/kwSA89ppom reageer retweet
EzidiPress twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 13:29:19 #Breaking: [1] our correspondents confirmed the release of more than 200 #Ezidis from IS captivity#TwitterKurds #Shingal #Sinjar #Yezidi reageer retweet
Say what?
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:15:50 #113
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148783360
EzidiPress twitterde op zaterdag 17-01-2015 om 19:12:53 Released #Ezidis in Kirkuk today; mostly older, less children &young people; Vian Dakhil is on the spot#TwitterKurds http://t.co/UBxZyTzLAI reageer retweet
Say what?
pi_148783420
De oudere hoeven ze natuurlijk niet.
  zaterdag 17 januari 2015 @ 19:18:55 #115
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_148783458
Huh wat :')
pi_148790974
Slecht nieuws. Helaas is het eerder voorgekomen alleen wist ik het nog niet maar het blijkt dat Koerden expres op ISIS wacht tot ze christelijke dorpen binnenstormen zodat de bewoners vluchten en zodat de Koerden later het grond kunnen stelen.

Don't trust them anymore.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2015 22:42:07 ]
pi_148791655
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef vigen98 het volgende:
Slecht nieuws. Helaas is het eerder voorgekomen alleen wist ik het nog niet maar het blijkt dat Koerden expres op ISIS wacht tot ze christelijke dorpen binnenstormen zodat de bewoners vluchten en zodat de Koerden later het grond kunnen stelen.

Barzani :r
pi_148791701
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:53 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Barzani :r
  zaterdag 17 januari 2015 @ 23:49:27 #119
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_148793368
Barzani is pissig want hij wilde met veel bombarie Sinjar veroveren maar de stad zit nu vol PKK/YPG. _O-
Say what?
pi_148793828
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 januari 2015 22:37 schreef vigen98 het volgende:

Ach ik zie dat je het van dat assyrische meid is dat anti Koerdisch is en ergens in Europa/Amerika assyriers en koerden tegen elkaar wil opzetten. MSF en de Koerden werken anders behoorlijk goed samen.
pi_148794710
quote:
Islamitische Staat gooit homo's van gebouwen

De voorbije dagen duiken er heel wat schokkende foto's op via propagandakanalen van de Islamitische Staat. De publieke executies in het kalifaat worden met de dag barbaarser.

Op de gruwelijke foto's is te zien hoe aanhangers van IS twee geblinddoekte mannen naar beneden duwen. Op het plein in de Iraakse provincie Nineveh staan tientallen toeschouwers die de publieke executie bijwonen. De executies van de radicale terreurgroep krijgen steeds meer extremere vormen. Nadat ze de mannen op een afgrijselijke manier de dood injagen, worden ze meestal nog gekruisigd.

Schrikbewind
Reden van de executies? De mannen waren vermoedelijk homo's. Onder de sharia, die IS opgelegd heeft in Irak en Syri, valt dat onder een ernstig misdrijf. De executies onderbouwen het schrikbeleid dat het kalifaat in de contreien voert. Zware straffen moeten de bevolking in het gareel houden.

Online oorlogsvoering
Ook overspel wordt zwaar bestraft. De vrouw op onderstaande foto werd eveneens publiekelijk omgebracht door steniging. Het is opvallend hoe de Islamitische Staat alles perfect in scene zet om het achteraf te gebruiken als propaganda. Op Facebook en Twitter gooien ze elke dag gruwelijke beelden online om hun psychologische oorlogsvoering te versterken.

pi_148799162
Second Batch of Peshmerga Troops Enters Turkey
quote:
The second batch of Iraqi Kurdish peshmerga troops crossed into Turkey on Friday after a month of fighting against the so-called 'Islamic State of Iraq and the Levant' (ISIL) terrorist group in the Syrian-Turkish border town of Kobani.

Earlier on Friday, a third group of peshmerga fighters arrived in Kobani from the capital of the Iraqi Kurdish Regional Government, Erbil, via the Suruc district of southeastern Turkey.

The third group, consisting of 150 troops, replaced the second group via a convoy of seven minibuses.

"A convoy of seven minibuses is en route to Sanliurfa Airport located in the (southeastern) Sanliurfa province," an Anadolu Agency correspondent in the province said.

The outgoing group is expected to be airlifted to Erbil by private jet.

Peshmerga troops are part of the fight against the terrorist group in Kobani, also known as Ayn al-Arab, which is just kilometers from Turkey’s southern border.

The first group, comprised of 150 peshmerga fighters, was sent to Kobani in October 2014, and was later replaced in December by a second group.

The terrorists launched an offensive in mid-September, capturing many villages surrounding Kobani from Kurdish fighters.

Clashes between the Kurdish fighters and ISIL forced around 200,000 people to take shelter in Turkey in late 2014.
pi_148800978
Weg met barzani en zijn maffia :)
pi_148803490
-Rabia Al-Basri
  zondag 18 januari 2015 @ 13:46:46 #125
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_148803570
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/01/kiekeboe.html

Dat varken leeft blijkbaar nog altijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')