abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149027899
quote:
99s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

dank voor je inbreng in deze kwestie w/
Ja ik ben even uit het veld geslagen. Zometeen zeg je dat die terroristen eigenlijk slachtoffers zijn.

Jij bent dus echt volledig de weg kwijt. Alles en iedereen met IS vergelijken. Ja hoor, moordenaars op TV laten zien is echt precies hetzelfde als wat IS doet.
pi_149028114
Wat is de progressie van de Coalition of the willing nu na 6 maanden?
pi_149028152
quote:
1s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:20 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ja ik ben even uit het veld geslagen. Zometeen zeg je dat die terroristen eigenlijk slachtoffers zijn.

Jij bent dus echt volledig de weg kwijt. Alles en iedereen met IS vergelijken. Ja hoor, moordenaars op TV laten zien is echt precies hetzelfde als wat IS doet.
iedereen is slachtoffer van de politieke situatie in irak/syrie, er zit een dunne lijn tussen dader en slachtoffer, dader kan net zo goed slachtoffer zijn en omgekeerd, dit kan ook tegelijkertijd zijn uiteraard

ik ben inderdaad de weg kwijt, je verdoet je tijd en energie door zinnig te reageren op mijn nietszeggende posts
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_149028175
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:28 schreef Angelyna het volgende:
Wat is de progressie van de Coalition of the willing nu na 6 maanden?
momentum van isis is voorbij en bepaalde fronten worden ze alweer terug gedrongen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 25 januari 2015 @ 02:06:17 #280
365082 IPA35
Patriarch
pi_149030665
quote:

[..]

"ISIS is een politiek/religieuze beweging die opkomt voor de recht van onderdrukte soennieten!" :')
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149031130
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 02:06 schreef IPA35 het volgende:

[..]

"ISIS is een politiek/religieuze beweging die opkomt voor de recht van onderdrukte soennieten!" :')
deels van de volgers zeer zeker! leiderschap is uiteraard volledig uit op macht en gebruikt elke middel om dit doel te bereiken, zo ook de onderdrukte soennies, zo luidt de propaganda uiteraard
-Rabia Al-Basri
pi_149032641
quote:
99s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

dank voor je inbreng in deze kwestie w/
De shi'itische milities zijn berucht om hun afschuwelijke daden. Ik zie ze niet veel anders dan ISIS, soms zelfs erger dan ISIS.
pi_149032646
quote:

[..]

Shi'itische milities zijn net zo terroristisch als IS, of wil jij zeggen dat shi'itische milities volgens protocollen werken? Vrijwel alle Arabisch-Iraakse eenheden hebben kenmerken van terroristische organisaties.
pi_149032651
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 08:13 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Shi'itische milities zijn net zo terroristisch als IS
Bewijs dat maar eens.
pi_149032734
Aangezien dit toch het Irak-topic is en de Assyriers hier een minderheid uitmaken:

Hoe kijkt men hier tegenover de betwiste Assyrische kwestie? Assyriers claimen dat het de Ottomanen waren die een genocide op hen beraamden, terwijl er maar weinig befaamde wetenschappers zijn die de bestraffingen van de Assyrische opstanden als 'genocide' bestempelen.

Volgens Ottomaanse archieven probeerden de Assyrische dorpelingen het Ottomaanse Rijk van binnenuit te vernietigen door een opstand te beginnen(terwijl christenen het goed hadden) waarna de Ottomanen de opstand vernietigden en de Assyriers bestraften met een deportatie.
pi_149032770
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 08:48 schreef Generalsupremo het volgende:
Assyriers claimen dat het de Ottomanen waren die een genocide op hen beraamden, terwijl er maar weinig befaamde wetenschappers zijn die de bestraffingen van de Assyrische opstanden als 'genocide' bestempelen.
Alweer onzin.

quote:
In 2007, the International Association of Genocide Scholars (IAGS) reached a consensus that "the Ottoman campaign against Christian minorities of the Empire between 1914 and 1923 constituted a genocide against Armenians, Assyrians, and Pontian and Anatolian Greeks.[7] The IAGS referred to the work of Gaunt and Travis in passing this resolution.[8] Gregory Stanton, the President of the IAGS in 2007–2008 and the founder of Genocide Watch, endorsed the "repudiation by the world's leading genocide scholars of the Turkish government's ninety-year denial of the Ottoman Empire's genocides against its Christian populations, including Assyrians, Greeks, and Armenians."[9]
pi_149034187
quote:
99s.gif Op zondag 25 januari 2015 00:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

iedereen is slachtoffer van de politieke situatie in irak/syrie, er zit een dunne lijn tussen dader en slachtoffer, dader kan net zo goed slachtoffer zijn en omgekeerd, dit kan ook tegelijkertijd zijn uiteraard

ik ben inderdaad de weg kwijt, je verdoet je tijd en energie door zinnig te reageren op mijn nietszeggende posts
Jezus man, zoiets had ik helaas al verwacht van jou. Die ratten zitten willekeurig onschuldige mensen neer te knallen, en jij zegt dat het eigenlijk ook slachtoffers zijn van de situatie. Die zielige arme moordende terroristen. En ze worden nog op TV getoond, wat een foltering, wat een onrecht :'(

quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 08:13 schreef Generalsupremo het volgende:

[..]

Shi'itische milities zijn net zo terroristisch als IS, of wil jij zeggen dat shi'itische milities volgens protocollen werken? Vrijwel alle Arabisch-Iraakse eenheden hebben kenmerken van terroristische organisaties.
Lul niet zo dom. Om net zo terroristisch als IS te zijn (of zelfs nog erger :') ) moeten ze strijden om een islamitische staat en alle soennieten te vermoorden. Want dat is wat IS doet. Ze doden niet sommige sjiieten, ze vermoorden ALLE sjiieten en minderheden. Er zijn geen sjiitische milities die als doel hebben ALLE soenieten te vermoorden of zelfs verjagen. Om maar te zwijgen over massa executies, ontvoering en onthoofding van journalisten, terroristische aanvallen overal, dreiging richting het Westen,slavernij, vernietiging van erfgoed.

zondag 25 januari 2015 @ 12:02:55 #288
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_149035204
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:56 schreef reza1 het volgende:

[..]

Ze waren dan ook een verzetsgroep tegen de Amerikaanse bezetting.
Dat ze tegen de VS zijn kan ik nog inkomen, maar hoe kan je tegen de coalitie zijn die je vijand bombardeert en Iraakse militairen traint/bewapent?
Say what?
pi_149035404
quote:
10s.gif Op zondag 25 januari 2015 12:02 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Dat ze tegen de VS zijn kan ik nog inkomen, maar hoe kan je tegen de coalitie zijn die je vijand bombardeert en Iraakse militairen traint/bewapent?
VS valt onder de coalitie toch?
Het is natuurlijk een wikipedia artikel en ik weet niet wie het precies geschreven heeft. Maar hun officiėle standpunt is dat ze tegen ingrijpen van de VS zijn. Training en zo vinden ze prima, maar ze wilden geen bombardementen. Wanneer de VS bijvoorbeeld wapens/goederen dropt in ISIS gebied grijpen ze die kans ook meteen aan op dat op TV te showen en zo :P
pi_149038606
quote:
8s.gif Op zondag 25 januari 2015 11:10 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jezus
man,

Slayage gewoon is goed genoeg hoor

quote:
Lul niet zo dom. Om net zo terroristisch als IS te zijn (of zelfs nog erger :') ) moeten ze strijden om een islamitische staat en alle soennieten te vermoorden. Want dat is wat IS doet. Ze doden niet sommige sjiieten, ze vermoorden ALLE sjiieten en minderheden. Er zijn geen sjiitische milities die als doel hebben ALLE soenieten te vermoorden of zelfs verjagen. Om maar te zwijgen over massa executies, ontvoering en onthoofding van journalisten, terroristische aanvallen overal, dreiging richting het Westen,slavernij, vernietiging van erfgoed.

[ afbeelding ]
level van isis's barbarisme is idd ongeėvenaard, echter doen de shia milities hun barbarisme in naam van de staat, dit terwijl staten gebonden zijn aan internationale recht, van de staten mogen we meer verwachten dan van een criminele organisatie, dat zich een staat noemt
-Rabia Al-Basri
pi_149042217
quote:
99s.gif Op zondag 25 januari 2015 13:53 schreef Slayage het volgende:

level van isis's barbarisme is idd ongeėvenaard, echter doen de shia milities hun barbarisme in naam van de staat, dit terwijl staten gebonden zijn aan internationale recht, van de staten mogen we meer verwachten dan van een criminele organisatie, dat zich een staat noemt
:'(
pi_149043103
quote:

[..]

De coalitie is in feite de VS, het gebeurt onder hun infinitief, commando enz.

Het is de VS die verantwoordelijk is voor de ellende in Irak, zij hielpen Saddam aan de macht en steunde hem in de Iran-Irak oorlog, zij vielen Irak in 2003 binnen en zij steunen terroristen in Syriė.
  zondag 25 januari 2015 @ 15:58:59 #293
365082 IPA35
Patriarch
pi_149043210
quote:

[..]

De coalitie die Irak bezette, niet deze.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149043571
Iraqi premier praises Iran’s support in fight against ISIL
quote:
Iraqi Prime Minister Haider al-Abadi has once again hailed Iran's support for Iraqi forces in their fight against ISIL Takfiri terrorists but insists there are no Iranian boots on the ground in his country.

The Iranians “have been prompt in sending us arms and ammunition,” Abadi told the World Economic Forum in the Swiss city of Davos on Friday.

He also thanked Iran’s Major General Qasem Soleimani, a commander of the Islamic Revolution Guards Corps (IRGC), for his advisory assistance in the battle against the ISIL.

"We have respect for him and the Iranian establishment," the Iraqi premier noted.

He also voiced confidence that the Iraqi army backed by volunteer fighters is capable of recapturing the key city of Mosul from the Takfiri elements.

Abadi stated that the militants’ morale is running low, and confirmed reports that half of ISIL leaders have been eliminated.

In mid-January, he had criticized the US-led coalition for their delay in providing the Iraqi army with support and training to fight the ISIL terrorists.

The ISIL Takfiri terrorists have taken control of swathes of territory in Iraq and Syria since last year.

The Iraqi army, backed by pro-government tribes, Shia volunteers, and Kurdish Peshmerga forces, has so far managed to make significant gains in the fight against the militants.

Iran has repeatedly stressed that it will not interfere militarily in Iraq and Syria, but the Islamic Republic continues to provide support to both countries against ISIL in the form of defense consultancy and humanitarian aid.
pi_149043861
Islamic State Uses Chlorine Gas Against Peshmerga
quote:
The Islamic State militants have used chlorine gas against the Peshmerga to the north of Mosul as the Kurdish forces advance in the area.

“On Friday, Peshmerga forces began to attack the villages of Qsur, Qadisya, Kasike and Shindokhan north of Mosul,” Peshmerga officer Kamaran Hawrami told BasNews.

He continued, “IS militants responded with car bombs, but our forces destroyed their vehicles with MILAN rockets before they got close to us.”

Hawrami believes that these vehicles were different. “The vehicle was filled with chlorine gas – some Peshmerga fainted after coming into contact with it. Our medical team was able to effectively treat them immediately.”

During the current operations north of Mosul, the Peshmerga have neutralised 20 IS car bombs with MILAN rockets. The MILAN system has been instrumental in blocking the threat posed by suicide bombers using vehicles packed with explosives.
pi_149044123
Dat is heftig spul.
  zondag 25 januari 2015 @ 16:29:50 #297
365082 IPA35
Patriarch
pi_149044276
Peunage komt hard aaight.
pi_149045512
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
Peunage komt hard aaight.
het is hem gegund!
-Rabia Al-Basri
pi_149046364
:p
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')