Jij bent zowat de enige FOK!'er wiens oude UI is verwerkt in z'n huidige UI.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:40 schreef Webschip het volgende:
Vroeger had ik ook een UI zonder blauw.

Welke nieuwe?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Webschip het volgende:
Ik moet wel erg wennen aan de nieuwe UI van Speculaas.

Dat is ook heel mooi gedaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij bent zowat de enige FOK!'er wiens oude UI is verwerkt in z'n huidige UI.![]()
Dat is ook wat waard.

Deze man.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef LTVDK het volgende:
In die van mij is gelukkig geen blauw te bekennen, wordt nogal een kleurloos topic als alles blauw is

Oh huh ik zag net nog die oude.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Die blauwe. Iemand met een blauw gezicht.

Moet je even F5 doen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh huh ik zag net nog die oude.

Ja nu zie ik hem wel.quote:

Ja, maar je vindt dat oranje te veel vloekt bij blauw.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grover, maar Henk vindt hem te goed dus gaat ie weer weg.

Dat had ik al een keer, vond ik toch wat sensueel achteraf.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, maar je vindt dat oranje te veel vloekt bij blauw.
Je kunt ook blauw vuur nemen:
[ afbeelding ]

Dan weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik al een keer, vond ik toch wat sensueel achteraf.

De kudotopper op Dumpert vandaag is van Arjen Lubach, al 100.000 keer beken en ik moest zowaar nog lachen ook. Misschien heb je dan toch gelijk over die show.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet meer.

Het moest even z'n draai vinden en de kijkers moesten even wennen. Maar het is echt wel leuk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De kudotopper op Dumpert vandaag is van Arjen Lubach, al 100.000 keer beken en ik moest zowaar nog lachen ook. Misschien heb je dan toch gelijk over die show.
http://www.dumpert.nl/mediabase/6632651/89aee608/deursmash.html

Het eerste Nederlandse latenight programma wat wél leuk isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het moest even z'n draai vinden en de kijkers moesten even wennen. Maar het is echt wel leuk.
Helaas komende zondagavond alweer de laatste aflevering. Hopelijk keert het programma terug, komend seizoen.

Die vond ik bij DWHN wel goed, alles wat hij daarna deed was razende hazenaids.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan me dat gedrocht (het programma, zijn kop ook wel een beetje)van Jan Jaap vd Wal nog herinneren, maar die is dan ook bij voorbaat al niet leuk

Ik heb nu trek in Vlammetjes, maar het is een beetje vroegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 01:26 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat die vlammen UI van Specularium gewoon verboden moet worden. Zo gaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |