SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nope gewoon regulier met 4-3quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lekker dan...quote:
Zit ik straks voor niks deze zweetcup te spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Welk pack is het eigenlijk precies? Dat kon ik nergens terugvindenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lekker dan...
Zit ik straks voor niks deze zweetcup te spelenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat ze eerst 35k packs uit gaan brengen, dan consumables packs ofzo, dan 50k packs en dan als allerlaatste offer 100k packs.![]()
Ik vraag me af of het wel zo spectaculair wordtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ze eerst 35k packs uit gaan brengen, dan consumables packs ofzo, dan 50k packs en dan als allerlaatste offer 100k packs.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
rare gold packquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welk pack is het eigenlijk precies? Dat kon ik nergens terugvinden
Dat is diezelfde die in de winkel is vandaag..25k, 12 rare items. En het zijn altijd exact 2 spelers die erin zitten geloof ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 bedoel je tochquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rare gold pack
Dat is diezelfde die in de winkel is vandaag..25k, 12 rare items. En het zijn altijd exact 2 spelers die erin zitten geloof ik.? Wat kut, bij die aankondiging stond rare player pack dus hoopte op een 50k pack
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou 2 van die krengen geopend wat een schijt weer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rare gold pack, niet rare player pack.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 bedoel je toch? Wat kut, bij die aankondiging stond rare player pack dus hoopte op een 50k pack
En volgens mij zijn het echt maar 2 spelers, maar misschien vergis ik me. Open deze packs nooit eigenlijk. In die 25k player packs zitten wel 3 rare players in ieder geval.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had ooit Toure uit een 25k pack zoals deze en daar zaten 3 spelers inquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rare gold pack, niet rare player pack.
En volgens mij zijn het echt maar 2 spelers, maar misschien vergis ik me. Open deze packs nooit eigenlijk. In die 25k player packs zitten wel 3 rare players in ieder geval.
Elke dag![]()
![]()
Elke dag![]()
Ze doen nu niet eens meer moeite om te verbergen dat de helpdesk in India ziet zie ikquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik post hier eigenlijk nooit maar ik moest het toch even aan iemand kwijt.
Na 12 50K pakjes had ik Ronaldo, voor het eerst sinds 3 jaar fut en het openen van duizenden pakjes.![]()
12 50k packsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:16 schreef KC.PSV het volgende:
Na 12 50K pakjes had ik Ronaldo, voor het eerst sinds 3 jaar fut en het openen van duizenden pakjes.![]()
Maar nice congratzDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik wilde eigenlijk stoppen na 10 packs, maar gelukkig kon ik het toch niet laten toch nog even door te gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
12 50k packs![]()
Maar nice congratz![]()
Ik heb een dag heel veel mazzel gehad met packs maar verder niet meer, dus maar weer meer stoppen
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:20 schreef wieisboos het volgende:
Waar zijn die 50k packs dan?! zie alleen 15k en 25k
Elke dag![]()
Nee eigenlijk is het openen van packs het domste wat je kan doen met je coins. Ik ben nu wel blij met Ronaldo maar ik had zijn IF wel kunnen kopen met het aantal coins wat ik aan packs heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb een dag heel veel mazzel gehad met packs maar verder niet meer, dus maar weer meer stoppen![]()
Nice!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:16 schreef KC.PSV het volgende:
Na 12 50K pakjes had ik Ronaldo, voor het eerst sinds 3 jaar fut en het openen van duizenden pakjes.
Ik heb nog nooit Messi, CR7 of Robben uit een pack gehad
Speel al sinds 2010 :/Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ach wat boeit het, spel speelt toch voor geen kut en Rodrigo is de beste spits die ik heb gehad deze Fifa, wat moet ik dan met mijn coinsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:21 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is het openen van packs het domste wat je kan doen met je coins. Ik ben nu wel blij met Ronaldo maar ik had zijn IF wel kunnen kopen met het aantal coins wat ik aan packs heb uitgegeven.
Elke dag![]()
Het zijn lightning rounds weer hè..in 5 minuten ofzo is alles weg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:20 schreef wieisboos het volgende:
Waar zijn die 50k packs dan?! zie alleen 15k en 25kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kamers in Antwerpen zijn goedkoop vergeleken met Ansterdam. Maar de meeste zien eruit alsof ze uit de adams family komen.![]()
Amsterdam is ook debiel duur.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:44 schreef Rijst het volgende:
Kamers in Antwerpen zijn goedkoop vergeleken met Ansterdam. Maar de meeste zien eruit alsof ze uit de adams family komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alles is goedkoop vergeleken met Amsterdam, krijg de komende maanden een huisgenoot die betaalt 700 per maand voor 15 m2quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:44 schreef Rijst het volgende:
Kamers in Antwerpen zijn goedkoop vergeleken met Ansterdam. Maar de meeste zien eruit alsof ze uit de adams family komen.![]()
![]()
![]()
Nog wat boeiends gemist met die domme packs van EA. god die gasten blijven echt packs uitbrengen he
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vriend van mij betaalt 700 voor 8m²quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alles is goedkoop vergeleken met Amsterdam, krijg de komende maanden een huisgenoot die betaalt 700 per maand voor 15 m2![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En jij als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vriend van mij betaalt 700 voor 8m²![]()
doeiiitwitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 17:54:02Lerin Duarte mag per direct weg bij #Ajax. De middenvelder gaat zondag dan ook niet mee op trainingskamp naar Qatar. Straks meer op #AD.nl reageer retweet
wtf joh voor die prijs heb je een zelfstandige studioquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vriend van mij betaalt 700 voor 8m²oke niet in het centrum maar wel op een prima plek
![]()
hahahaha 8m2 lol debielquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
400 voor ongeveer 20m²quote:
Hij woont bijna op het Leidsepleinquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:01 schreef wieisboos het volgende:
doeiiitwitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 17:54:02Lerin Duarte mag per direct weg bij #Ajax. De middenvelder gaat zondag dan ook niet mee op trainingskamp naar Qatar. Straks meer op #AD.nl reageer retweet
[..]
wtf joh voor die prijs heb je een zelfstandige studiooke niet in het centrum maar wel op een prima plek
en dan woon je in Lemma. Dan ben je toch compleet gestoord als je bijna het dubbele gaat betalen voor 8 m2quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
400 voor ongeveer 20m²
[..]
Hij woont bijna op het Leidseplein![]()
![]()
ha maar jij woont dan ook niet in amsterdimma.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
400 voor ongeveer 20m²
[..]
Hij woont bijna op het Leidseplein![]()
Neuer maar verkocht, zelfs de 90 rated keeper is in staat 5 schoten op doel te krijgen en er 7 door te laten. Vind Cech nog een stuk beter eigenlijk
Tot zover wat mij bezighoudt.Maar diep van binnen lach ik.![]()
8m2, daar kun je toch niet in leven manquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
Probeer Leno! Kost maar 1500 coins en is een behoorlijke keeperquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neuer maar verkocht, zelfs de 90 rated keeper is in staat 5 schoten op doel te krijgen en er 7 door te laten. Vind Cech nog een stuk beter eigenlijk
Tot zover wat mij bezighoudt.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Mijne toevallig ook vandaag verkocht. Was wel redelijk tevreden over hem, maar hij doet niks wat Leno niet kan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Tot zover wat mij bezighoudt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar kan je net je bed in kwijt en voorderest niks.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
8m2, daar kun je toch niet in leven man![]()
Meer heb je niet nodig toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar kan je net je bed in kwijt en voorderest niks.![]()
Ik heb even voor je gekeken in de TV gids, en, ik moet je teleurstellen. Geen VI vandaag.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb al gelezen dat je de mods met een rood kleurtje niet mag beledigen of een verwijzing mag maken naar een bepaalde leider?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Voor zover ik weet wel. Alleen Rolls is gesneuveld in de strijdquote:![]()
Gelukkig nieuw jaar trouwens nog
Maar diep van binnen lach ik.![]()
2Happy4U is net Mark Rutte.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb al gelezen dat je de mods met een rood kleurtje niet mag beledigen of een verwijzing mag maken naar een bepaalde leider?
Nu maar afwachten op wat gaat komenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Bohh beste wensen ja! Nog lekker gefeest?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Voor zover ik weet wel. Alleen Rolls is gesneuveld in de strijd![]()
Gelukkig nieuw jaar trouwens nog
Freire & Ozz zijn ook gesneuveld.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
3 minuten fietsen van het station. Ik ben van deur tot deur met een kwartier op Amsterdam Centraal.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:04 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dan woon je in Lemma. Dan ben je toch compleet gestoord als je bijna het dubbele gaat betalen voor 8 m2Ik vind het ook belachelijk hoor, dat van hem.
Die 8 vierkante meter is van hemzelf, daarin staan alleen een bed, bureau en een kast. Verder heeft hij een gedeelde badkamer met een andere jongen en een grote gedeelde woonkamer en keuken met meerdere personen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
8m2, daar kun je toch niet in leven man
De groten wederkeren in dezelfde week.quote:Hoe is 't, koning?
Ik zei leider niet lijer gr grquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:47 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
2Happy4U is net Mark Rutte.
Nu maar afwachten op wat gaat komen
Bohhhhh alles lekker hier man! en bij jou?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3 minuten fietsen van het station. Ik ben van deur tot deur met een kwartier op Amsterdam Centraal.Ik vind het ook belachelijk hoor, dat van hem.
[..]
Die 8 vierkante meter is van hemzelf, daarin staan alleen een bed, bureau en een kast. Verder heeft hij een gedeelde badkamer met een andere jongen en een grote gedeelde woonkamer en keuken met meerdere personen.
[..]
De groten wederkeren in dezelfde week.Hoe is 't, koning?
Voor die fuhrer opmerking? RIP Freirequote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohh beste wensen ja! Nog lekker gefeest?
Freire & Ozz zijn ook gesneuveld.
Heb een uitstekend oud en nieuw gehad, alleen nachtdiensten daarna is geen goed idee. Voel me als een ongestelde vrouw zo zwak
Yooo beste wensen ja!quote:Alles bonga?
Je hebt nu toch wel weekend om even bij te komen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Voor die fuhrer opmerking? RIP Freire
Heb een uitstekend oud en nieuw gehad, alleen nachtdiensten daarna is geen goed idee. Voel me als een ongestelde vrouw zo zwak
yes, primaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zei leider niet lijer gr gr
[..]
Bohhhhh alles lekker hier man! en bij jou?Beste wensen nog!
Maandag ochtend begint mijn weekend. Wel een financieel goede start van het jaar die nachtdiensten, waarvan 2 in het weekendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yooo beste wensen ja!Alles bonga?
[..]
Je hebt nu toch wel weekend om even bij te komen?![]()
Een algemene vraag: Hoe zijn de ervaringen met 4-2-2-2 na de patch?Maar diep van binnen lach ik.![]()
goedquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Maandag ochtend begint mijn weekend. Wel een financieel goede start van het jaar die nachtdiensten, waarvan 2 in het weekend![]()
Een algemene vraag: Hoe zijn de ervaringen met 4-2-2-2 na de patch?
#FreeTrapz![]()
Wat is er nu weer misquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok dan niet sjon, domme lulDaar ging mn enige goede voornemen voor dit jaar.
moeilijke jongen ben je ook.
#FreeTrapz![]()
Je neemt met toch niet in het ootje he? Dat je zegt: goed, en dat je gniffelend denkt: niet goed.quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
`quote:
Ja beste wensen! Nog een beetje onder de plak?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Denk niet dat sjon slim genoeg is om zo'n ingewikkelde scam uit te voeren.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je neemt met toch niet in het ootje he? Dat je zegt: goed, en dat je gniffelend denkt: niet goed.![]()
Zelf deze maken straksquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Je neemt met toch niet in het ootje he? Dat je zegt: goed, en dat je gniffelend denkt: niet goed.
#FreeTrapz![]()
Dat zou je zomaar kunnen doen, zo te zien heb je goed kunnen handelen dit jaar. Ik speel alleen maar met goudquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zelf deze maken straks
[ afbeelding ]Al denk ik er aan om een IF Tevez aan te schaffen.
matigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:03 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zelf deze maken straks
[ afbeelding ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh heb al 4 weken geen FUT meer gespeeld.
Ik 4 maanden ofzoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohh heb al 4 weken geen FUT meer gespeeld.![]()
![]()
Ja even met Manfister City gaan bazen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jatoggg. We moeten binnenkort weer eens clubsen.Laatst met Rijst en Choochoo gepromoveerd.
Aight, welke divisie nu dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja even met Manfister City gaan bazen.Laatst met Rijst en Choochoo gepromoveerd.
![]()
Wow..eindelijk de finale gehaald. Moet tegen een mongool die op zijn hele team gouden attribute kaarten heeft gegooid en 90 minuten lang park the bus speelt met alleen lange ballen op Reus. Ik steeds maar op zoek naar dat ene gaatje en dan ineens in de 90e minuut alsnog de lul..Mongooltje schiet uit pure wanhoop van 40 meter, bal gaat corner en die corner wordt makkelijk gevangen door de Gea, maar nadat hij de bal vangt valt hij over een speler en geeft de scheids een pingel
Wat. Een. Tering. Cup.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Prachtspelquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:33 schreef Tim86 het volgende:
Wow..eindelijk de finale gehaald. Moet tegen een mongool die op zijn hele team gouden attribute kaarten heeft gegooid en 90 minuten lang park the bus speelt met alleen lange ballen op Reus. Ik steeds maar op zoek naar dat ene gaatje en dan ineens in de 90e minuut alsnog de lul..Mongooltje schiet uit pure wanhoop van 40 meter, bal gaat corner en die corner wordt makkelijk gevangen door de Gea, maar nadat hij de bal vangt valt hij over een speler en geeft de scheids een pingel
Wat. Een. Tering. Cup.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:![]()
![]()
ReemsterBeste wensen wefut baas!
Volgens mij is dit niet echt cup-gerelateerd. Mensen die vanaf minuut 1 achterin rondspelen, gewoon om te zieken, of dit pas na de 1-0 doen. Het lijkt met het jaar erger te worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:33 schreef Tim86 het volgende:
Wat. Een. Tering. Cup.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Mwah, ik speel al lange tijd alleen de gold cup en daar vermaak ik me echt prima mee. 1 op de 10 keer tegen een teringlijertje kan ik wel hebben. Normaal zit dat soort volk alleen in FUT seasons. Maar met dit soort high reward cups komen ze dus ook mijn kant op en dan is het spel meteen 100x brakker/vervelender/irritanter/etc/etc.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:38 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet echt cup-gerelateerd. Mensen die vanaf minuut 1 achterin rondspelen, gewoon om te zieken, of dit pas na de 1-0 doen. Het lijkt met het jaar erger te worden.
Maarja..ik ben dan ook te eigenwijs om de cup links te laten liggen en de gewone gold cu pte gaan spelen. Als je daar überhaupt al tegenstanders kan vinden nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor jou hetzelfdequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
ReemsterBeste wensen wefut baas!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die cup heeft een leuke reward voor iemand die beginnend FUT speler is, maar jij hebt toch wel genoeg coins om gewoon te kunnen blijven spelen wat je leuk vindt?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, ik speel al lange tijd alleen de gold cup en daar vermaak ik me echt prima mee. 1 op de 10 keer tegen een teringlijertje kan ik wel hebben. Normaal zit dat soort volk alleen in FUT seasons. Maar met dit soort high reward cups komen ze dus ook mijn kant op en dan is het spel meteen 100x brakker/vervelender/irritanter/etc/etc.
Maarja..ik ben dan ook te eigenwijs om de cup links te laten liggen en de gewone gold cu pte gaan spelen. Als je daar überhaupt al tegenstanders kan vinden nu.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Kan altijd meer gebruikenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Die cup heeft een leuke reward voor iemand die beginnend FUT speler is, maar jij hebt toch wel genoeg coins om gewoon te kunnen blijven spelen wat je leuk vindt?
En Ronaldo en Messi zijn voor mij ook nog onbetaalbaar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar doe ik niet aan want die zijn echt gedoemd te mislukken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van hetzelfde! Nog goede voornemens?jij wel?
Same story, want geen ruggengraatquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan want die zijn echt gedoemd te mislukken.jij wel?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Penaltyserie verloren omdat ik 3 pingels onderkant lat eruit schiet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beetje weinig pace voor de Toefjes standaard toch?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. 4222quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
335 tabbladen maar eens afgesloten.mis ze nu al
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik twijfel ook nog over de RB en Falcao uiteraard, maar wil niet weer Sturridge gebruiken, tussen het longshot geweld van Rooney en Tevez kan Falcao de rol als afmaker denk ik wel goed vervullenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje weinig pace voor de Toefjes standaard toch?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Boh eerste goede stap richting afkickenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
![]()
whut. ik heb er maximaal 6 open altijd of zoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ja hij opende gewoon waarmee ik de vorige keer af had gesloten zeg maar. en op een gegevne moment ga je dan dus ook pagina's bewaren als tabbladen enzoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
whut. ik heb er maximaal 6 open altijd of zowas alleen een beetje uit de hand gelopen I guess.
Thanks.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
`
Ja beste wensen! Nog een beetje onder de plak?En welnee joh. Nooit gezeten ook.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:44 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar met meer tabbladen crasht mijn FireFox.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hoort zeker bij de mooie Nikaj Minai generatie?![]()
![]()
Gewoon op fake gps zoeken?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
Weet iemand nog hoe die speciale app heet waar je je tinder locatie kan aanpassen?![]()
Binnen 2 minuten alle 100k packs weg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
100k packs als allerlaatste pack offer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
johquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:06 schreef wieisboos het volgende:
Had die aidscup gewonnen bij mijn tweede poging, is het een untradable pack
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
I know, maar al die special cup packs zijn untradeablequote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Een 25k pack met drie rare spelers? Zo bijzonder is dat nou ook weer niet..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
I know, maar al die special cup packs zijn untradeablelees structureel over de fut posts heen
voor het eerst in maanden speel ik weer eens
het speelt wel fijn moet ik toegeven![]()
![]()
Ook eindelijk weer het silver toernooi gewonnen. Het is nu een BBVA team met wat Fransen namelijk Zouma, Elana, Fanni, Imbula en Beauvue. Vietto en Fariña had ik nog niet geprobeerd maar dat zijn echt versterkingen voor het team![]()
![]()
FUTbin heeft de servers nu bij EA staan geloof ikAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorige FUT vond ik hem wel oké, maar dat low/low gebeuren staat me tegen. Niet omdat hij zwart is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Geen Balotelli fan?
Lijkt me FUTgeschikter dan Falcao.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Werkte bij mij prima icm 2 spitsen-systeem. Een snelle speler en een beestquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Vorige FUT vond ik hem wel oké, maar dat low/low gebeuren staat me tegen. Niet omdat hij zwart is.![]()
![]()
Ik ga hem een kans geven dan. Zo duur is hij ook niet, dus niks te verliezen wat dat betreftquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Werkte bij mij prima icm 2 spitsen-systeem. Een snelle speler en een beest
is dat op de xbox? bij playstation zijn er nog steeds 18000 open. heb er inmiddels 3 geopend en Lewandowski en IF young als bestequote:![]()
Kloptquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik ga hem een kans geven dan. Zo duur is hij ook niet, dus niks te verliezen wat dat betreftIk hoor het wel
Die IF Young is toch een belachelijke kaartquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Donaldo het volgende:
[..]
is dat op de xbox? bij playstation zijn er nog steeds 18000 open. heb er inmiddels 3 geopend en Lewandowski en IF young als besteDat ze hem niet even een defending upgrade geven als hij LB speelt
![]()
![]()
Nee, op PS waren ze meteen weg juist. Maar ze hebben nog wat extra toegevoegd geloof ik. Gierenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef Donaldo het volgende:
[..]
is dat op de xbox? bij playstation zijn er nog steeds 18000 open. heb er inmiddels 3 geopend en Lewandowski en IF young als beste
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Rooney niet echt goedkoper geworden ondanks de 100K packsanders gooi ik Di Maria daar wel neer als Rooney 500K+ blijft
Mijn internet is vandaag echt super traag en het valt constant uit.. ik kan gewoon niet eens meer zoeken.
Maar ik ga Thad achterna (alleen heb ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer packs geopend en nog geen Suarez in een pack gehad)![]()
gooit ie 124 uit bohhhhquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beslissende setZelf begonnen met gooien
Toch een voordeeltje
![]()
Hij is er net op tijd achter gekomen dat hij een bril op moetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Beslissende setZelf begonnen met gooien
Toch een voordeeltje
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh, Barney wint van Peter Griffin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Barney fluistert die gast nog wat geile woordjes toe, voor als hij straks weer op zijn hotelkamer ligt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij fluistert vieze moppen in zijn oorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Barney fluistert die gast nog wat geile woordjes toe, voor als hij straks weer op zijn hotelkamer ligt.![]()
![]()
Schunnige Haagse moppenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij fluistert vieze moppen in zijn oor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MC BarneyAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
ouwe volksmennerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En dan met die microfoon in je handen maar wat zinloze teksten raaskallenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die lach van die gast de hele tijd .quote:
Normaal lacht hij altijdquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Barney zou een prima mod zijnAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Belooooooongs with the best of the best. En dat maar blijven herhalen, totdat mensen het nog echt geloven ook.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou, sta weer in de finale. Wish me luck
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Luck.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Nou, sta weer in de finale. Wish me luckNAC Breda
Rèsbaarge![]()
barney heeft febo als een sponsor![]()
![]()
![]()
YOU ARE THE BEST OF THE BESTquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Nou, sta weer in de finale. Wish me luck![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Nou, sta weer in de finale. Wish me luck
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik ga weer verliezen. Weer iemand met 11 attr kaarten op zijn team van een paar miljoen. Krijg aids
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voetbal is oorlog Tim, volgende keer dus ook attribute kaarten kopen. Ze zijn er, dus kun je het de ander niet eens verwijten dat ze gebruikt worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga weer verliezen. Weer iemand met 11 attr kaarten op zijn team van een paar miljoen. Krijg aidsMaar diep van binnen lach ik.![]()
Ik had er eentje van een untradeable pack..die op SIF De Gea gedaan. Heb hem nog nooit zulke blunders zien makenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:24 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Voetbal is oorlog Tim, volgende keer dus ook attribute kaarten kopen. Ze zijn er, dus kun je het de ander niet eens verwijten dat ze gebruikt worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb ook niet het idee dat ze werken, gebruik ze eigenlijk ook nooit. Maar gewoon blijven proberen, die cup wordt ooit van jouquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had er eentje van een untradeable pack..die op SIF De Gea gedaan. Heb hem nog nooit zulke blunders zien maken
Ik hoopte dat die Buntley zou winnen. Dat leek mij wel een sympathieke speler, van Barneveld vind ik maar een enge man met zijn gebaartjes als hij voorstaat. Dat moet hij eens doen als hij achterstaat, dan ben je een vent. Dan heb ik meer met een Buntley die gewoon zichzelf blijft of hij nou voor of achterstaat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Belooooooongs with the best of the best. En dat maar blijven herhalen, totdat mensen het nog echt geloven ook.![]()
4-0 verloren, 3 blunders van Super Saiyan De Gea.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk dat ik er beter mee kan stoppen nu alles nog heel is hier. Zo extreem als dit heb ik het nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat ze werken, gebruik ze eigenlijk ook nooit. Maar gewoon blijven proberen, die cup wordt ooit van jou
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaquote:Mooi toch
![]()
Naja eigenlijk beter dan sponsor voor fit for free of zo.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaMooi toch
![]()
Naja eigenlijk beter dan sponsor voor fit for free of zo.
ook mooiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bunting.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik hoopte dat die Buntley zou winnen. Dat leek mij wel een sympathieke speler, van Barneveld vind ik maar een enge man met zijn gebaartjes als hij voorstaat. Dat moet hij eens doen als hij achterstaat, dan ben je een vent. Dan heb ik meer met een Buntley die gewoon zichzelf blijft of hij nou voor of achterstaat.![]()
ha losertjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Tim86 het volgende:
4-0 verloren, 3 blunders van Super Saiyan De Gea.![]()
Wel een beetje vergezocht. Ik vind van Barneveld gewoon een engnek, of hij nou Nederlands is of niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij was zeker ook voor Argentinië op het WK![]()
Doe je zelf hoor, kun je gewoon wegklikken in het scherm dat je de formaties ziet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 5atb teams achter elkaar. Echt genieten.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ja die is ook wel mooiquote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Doe je zelf hoor, kun je gewoon wegklikken in het scherm dat je de formaties ziet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar zie je dat dan? Nooit gezien op de 360.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:46 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Doe je zelf hoor, kun je gewoon wegklikken in het scherm dat je de formaties ziet.![]()
hahaha geen next gen hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? Nooit gezien op de 360.![]()
Blijkbaar geen old gen feature dan. Bij het scherm na de shirts, waar je player instructions kan aanpassen, zien wij de formatie van de tegenstander.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? Nooit gezien op de 360.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bestaat dat nog anno 2015?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? Nooit gezien op de 360.![]()
Ach, wist niet dat dat niet kon op de consoles voor arme mensenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar zie je dat dan? Nooit gezien op de 360.
De tijdklok is terug. Ik zit nu op heel langzaam internet. Maar ik won die wedstrijd wel met 3-1.. vanmiddag lukte bijna niks, toen haalde ik Vietto en nog wat BBVA silvers en sindsdien kreeg ik in 5 wedstrijden slechts 1 goal tegen. Nu heb ik een volledig BBVA silver team met Wellington Silva als nieuwste aanwinst. Hij scoorde 2x bij zijn debuut.![]()
Barney die straalbezopen/stoned op dat podium loopt te raaskalken.____ Nu al tv moment van het jaar.
Feyenoord Rotterdam![]()
bohh, eindelijk de teringhoerenaidscup gewonnen
Speelde mijn tegenstander echt helemaal kapot maar het was echt weer zo'n pot waar hij 2x scoorde uit blinde LB+Y (zijn enige doelpogingen zelfs geloof ik) en ik er maar 2 afmaakte van mijn pakweg 15 kansen. Zo random is dat soms..ene potje maak je alles, andere potje echt niks
Maar eind goed al goed want vlak voor tijd kreeg ik nu eens een bullshit pingel mee
Nu pack maar bewaren tot TOTY. Ga even een TOTY Ronaldo ofzo eruit halen heb ik besloten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:37 schreef Tim86 het volgende:
bohh, eindelijk de teringhoerenaidscup gewonnen
Speelde mijn tegenstander echt helemaal kapot maar het was echt weer zo'n pot waar hij 2x scoorde uit blinde LB+Y (zijn enige doelpogingen zelfs geloof ik) en ik er maar 2 afmaakte van mijn pakweg 15 kansen. Zo random is dat soms..ene potje maak je alles, andere potje echt niks
Maar eind goed al goed want vlak voor tijd kreeg ik nu eens een bullshit pingel mee
Nu pack maar bewaren tot TOTY. Ga even een TOTY Ronaldo ofzo eruit halen heb ik besloten.
Vannacht lekker het klokje rond juist. Mocht ook wel na een nachtje overgeslagen te hebben
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Timster ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Totdat ik gisteren een team met doumbia musa en emenike heb gemaakt. Meteen de cup gewonnenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk dat ik er beter mee kan stoppen nu alles nog heel is hier. Zo extreem als dit heb ik het nog nooit meegemaakt![]()
“In Nederland kennen we het gezegde Death or the Gladioli, wat alles of niets betekent”, zo introduceerde Van Gaal maar weer eens een bekende Nederlandse sportuitdrukking in de Engelse media.
hier klopt iets niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:44 schreef Sjacq het volgende:
Pfffffffff ragequitters die je dnf multiplier naar de klote helpen moeten echt tegen de muur👎![]()
Mensen die spelers uit de muur halen bij vrije trappen om in de goal te zettten moeten echt tegen de ragequitters.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:44 schreef Sjacq het volgende:
Pfffffffff ragequitters die je dnf multiplier naar de klote helpen moeten echt tegen de muur👎Maar diep van binnen lach ik.![]()
ja nu nog in futquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Een keeper uit Kameroen naar Ajax..oh ohAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bazige naam, Onanaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:12 schreef Tim86 het volgende:
Een keeper uit Kameroen naar Ajax..oh ohType Kameni?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
goedendag, vraagje, wat is de beste tijd om je teams terug te kopen met TOTY, is dat zodra de verdedigers uitkomen, of kan je beter wachten tot de laatste dag als iedereen in de packs zit?
Heeft iemand daar ervaring mee van vorige jaren toevallig?![]()
Na al die jaren weet ik het nog steeds niet. Ieder jaar loopt het weer net anders, vooral door de verwachting van de markt. Als men verwacht dat op dag 1 de prijzen hun bodem bereiken gaan meer mensen dan inkopen, waardoor de prijzen stijgen en de bodem ineens op een ander punt komt te liggen. Als men verwacht dat je tot de laatste dag moet wachten zijn de prijzen vaak juist relatief laag op dag 1, maar dan moet je maar net de ballen hebben (en het inschattingsvermogen) om dan juist toe te slaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:30 schreef WallieP het volgende:
goedendag, vraagje, wat is de beste tijd om je teams terug te kopen met TOTY, is dat zodra de verdedigers uitkomen, of kan je beter wachten tot de laatste dag als iedereen in de packs zit?
Heeft iemand daar ervaring mee van vorige jaren toevallig?
Ben er zelf ook nog niet echt uit wat ik ga doen. Doe het altijd maar op gevoel en dat gaat meestal vrij goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb gemerkt dat de prijzen sinds gisteravond alweer zijn gestegen.. dus dan lijkt dit een goed moment om mijn spelers te verkopen.![]()
Daar is het antwoord dus. 12 januari.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:24 schreef Dudeweiser het volgende:
GAM / Wat houd MarketCrash in? FIFA15
goed topicSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben Arfa naar Nice op huurbasisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik snap dr ook helemaal niks van maar er wordt kennelijk geen onderscheid gemaakt tussen zelf disconnecten of wanneer de tegenstander dat doet:dnf is dnf.quote:![]()
Je snapt het dus wel.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:42 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Ik snap dr ook helemaal niks van maar er wordt kennelijk geen onderscheid gemaakt tussen zelf disconnecten of wanneer de tegenstander dat doet:dnf is dnf.![]()
Allee. Maar k dacht dat die dnf was gebouwd om ragequit tegen te gaan maar nu is t gwn hopen dat je niet tegen een of andere oostblokker met een brakke verbinding hoeft.quote:![]()
Nicequote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:46 schreef wieisboos het volgende:
http://gfycat.com/DrearyGloomyGoldenretriever
controllers hebben gevlogen
Ik doe nooit een korte vrije trap met mijn keeper..gebeuren teveel rare dingen dan. Heb ook vaak gehad dat de keeper dan meteen na zijn korte pass in paniek raakt en de bal weg wil schoppen...dan trapt hij zijn teamgenoot neer en heeft de tegenstander een leeg doel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is er volgende week een team van de week of komt er dan al een team van het jaar?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Misschien wel allebeiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:36 schreef Wilskracht het volgende:
Is er volgende week een team van de week of komt er dan al een team van het jaar?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
wat is jouw doumbia musa team?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Timster ik heb precies hetzelfde meegemaakt. Totdat ik gisteren een team met doumbia musa en emenike heb gemaakt. Meteen de cup gewonnen![]()
tif griezmann
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:43 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
wat is jouw doumbia musa team?![]()
![]()
is die goed? Wil hem gaan proberen naar ibraquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Die moet nog komenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is die goed? Wil hem gaan proberen naar ibra![]()
![]()
Zijn sif dan. Snap je zelf ook wel neem ik aan?quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Als je vraagt of de TIF goed is?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zijn sif dan. Snap je zelf ook wel neem ik aan?![]()
![]()
Ja. Dan snap je zelf toch ook wel dat ik zijn laatste versie bedoel. Wat nu sif is in plaats van tif. Lekker boeiend ook.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als je vraagt of de TIF goed is?
De IF was wel aardig pre patch als CAM in 4312, maar lijkt me als RCAM in 4222 ook wel een baas. Wilde de SIF kopen tijdens TOTY, maar gaat wellicht de TIF worden nu.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
is die goed? Wil hem gaan proberen naar ibra
SIF dus niet mee gespeeld..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De IF in een verder totaal kut 3-5-2 team was als ST net zo slecht als de rest van dat faalteam (lees: ik was en ben gewoon slecht).
De SIF gisteren toevallig gekocht voor 204k, even snel verkopen (229k laagste BIN nu).![]()
Ik wel aan de buitenkant in 4222, kwam totaal niet in het spel voor. Had David Silva aan de andere kant en die stond constant vrij en strooide met pasjes.quote:![]()
![]()
Godver, ik voel me echt een oud mannetje. 2 dagen nachtdienst en ik ben gesloopt. En nee, dat is geen sneer richting iemand van hier
Transfers waren vroeger mn fav in FUT![]()
![]()
ohquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:21 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik wel aan de buitenkant in 4222, kwam totaal niet in het spel voor. Had David Silva aan de andere kant en die stond constant vrij en strooide met pasjes.
Had net ook al besloten dat ik eerst maar eens een 4222 moet maken met spelers uit mijn club voor ik veel geld in een nieuw team investeer..dat is dit geworden:
Als dit kut speelt dan zal mijn andere team idee ook wel kut spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach ik had eerst een Serie A team waarbij ik eens die formatie ben gaan uitproberen. Vol met IF's, amper snelheid aan de zijkanten (IF Pjanic en IF Pogba) en Vidal met Nainggolan op CDM en het liep prima. Dus ik dacht even voor de verbeterde versie te gaan met Lacazette, Aguero, David Silva, Griezmann en Toure met Matuidi als CDM's en het liep voor geen meter meer ondanks hun geweldige stats, hoge positioning etc.
Begrijp af en toe echt geen klote van dit spel.![]()
![]()
Transfers zijn altijdquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:23 schreef Zhano het volgende:
Godver, ik voel me echt een oud mannetje. 2 dagen nachtdienst en ik ben gesloopt. En nee, dat is geen sneer richting iemand van hier
Transfers waren vroeger mn fav in FUTja.
![]()
Enzo Perez naar Valencia is wel een fijne
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Griezje gewisseld, blijft op 2 goals steken. Kan alsnog genoeg zijn voor een IF deze week met zo weinig leagues, maar voor een TIF lijkt het me wat weinig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thnx dudeyy. Heb nu Far Cry 4 kunnen downloaden voor 28eu.
http://gamedealdaily.com/playstation-4/playstation-4-downloads/![]()
nicequote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:58 schreef Rijst het volgende:
Thnx dudeyy. Heb nu Far Cry 4 kunnen downloaden voor 28eu.
http://gamedealdaily.com/playstation-4/playstation-4-downloads/![]()
![]()
Snel pricefixen, staan er maar 3 op de marquet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:18 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Gehuurd door (Jong) PSV.![]()
Nou, ik ga straks voor nummer 3, en waar ik de afgelopen 2 nachtdiensten 8 uur lang een sterke euthanasie wens had, ben ik er nu eigenlijk wel klaar voor de nachtdienst.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:23 schreef Zhano het volgende:
Transfers waren vroeger mn fav in FUT
Conclusie: Als je straks nog een nachtdienst hebt, en die gaat goed, ben je inderdaad snel oud aan het worden.
On topic: Zag gisteren toch een aantal keren IF Tevez rond de 350 a 360K staan. Ik niet gekocht, want TOTY crash, maar ondanks de aankomende crash stijgt alles weer
Vrij logisch, gezien de ladingen packs van gisteren.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:05 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
On topic: Zag gisteren toch een aantal keren IF Tevez rond de 350 a 360K staan. Ik niet gekocht, want TOTY crash, maar ondanks de aankomende crash stijgt alles weerSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat zijn de beste diensten jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:09 schreef Zhano het volgende:
Nee gelukkig hoef ik morgen pas savonds te werken. UitslapenIk nog 2 nachten, woensdag en donderdag 7 uur beginnen, vrijdag en zaterdag avonddiensten. Alle diensten die er zijn in 1 week. Ik zal wel de pech hebben op zondag te overlijden dan. Waarom heeft niemand me over de Wajong verteld toen ik nog jong was
Ja, nou, ik dacht dat een wat oudere kaart die dans wat zou ontspringen, en de paniek toch al een beetje toe zou slaan bij de mensen. Verkeerde inschatting dus. Trouwens, die IF Cazorla is volgens mij wel een geniale kaart, die doe ik dan wel ipv IF Rooneyquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vrij logisch, gezien de ladingen packs van gisteren.
Gelukkig volgende week weer school, ff bijkomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dat zijn de beste diensten jaIk nog 2 nachten, woensdag en donderdag 7 uur beginnen, vrijdag en zaterdag avonddiensten. Alle diensten die er zijn in 1 week. Ik zal wel de pech hebben op zondag te overlijden dan. Waarom heeft niemand me over de Wajong verteld toen ik nog jong was
![]()
Je Engelse cluppie heeft een nieuwe aanwinstquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gelukkig volgende week weer school, ff bijkomen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Las t ja, ze spammen twitter ermee volquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je Engelse cluppie heeft een nieuwe aanwinst
[ afbeelding ]Nooit van deze gast gehoord. Hoop niet dat ie de opvolger van Reid moet worden.
![]()
IF Young moet wel de meest kutte positie verandering ooit zijn. Nu zit je met een lb met minder dan 40 def
Gold team met Young, silver team met deze manquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:37 schreef over_hedge het volgende:
IF Young moet wel de meest kutte positie verandering ooit zijn. Nu zit je met een lb met minder dan 40 def
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dan is er ook nog een bronze LB met een IF met heel weinig DEFquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gold team met Young, silver team met deze man
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik denk dat ik een virus heb.. mijn internet vliegt er ELKE keer uit en ik kan daardoor niet normaal naar spelers zoeken.![]()
teveel foute pornosites bezocht?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ik een virus heb.. mijn internet vliegt er ELKE keer uit en ik kan daardoor niet normaal naar spelers zoeken.![]()
Nee. En ik heb het pas sinds het nieuwe jaar. In FIFA zelf heb ik nooit problemen met het internet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
teveel foute pornosites bezocht?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: