SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 5 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult Viola aanbidden;
3. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
4. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
5. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Post foto's van chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nope gewoon regulier met 4-3quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lekker dan...quote:
Zit ik straks voor niks deze zweetcup te spelen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Welk pack is het eigenlijk precies? Dat kon ik nergens terugvindenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lekker dan...
Zit ik straks voor niks deze zweetcup te spelenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik denk dat ze eerst 35k packs uit gaan brengen, dan consumables packs ofzo, dan 50k packs en dan als allerlaatste offer 100k packs.![]()
Ik vraag me af of het wel zo spectaculair wordtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat ze eerst 35k packs uit gaan brengen, dan consumables packs ofzo, dan 50k packs en dan als allerlaatste offer 100k packs.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
rare gold packquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welk pack is het eigenlijk precies? Dat kon ik nergens terugvinden
Dat is diezelfde die in de winkel is vandaag..25k, 12 rare items. En het zijn altijd exact 2 spelers die erin zitten geloof ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 bedoel je tochquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
rare gold pack
Dat is diezelfde die in de winkel is vandaag..25k, 12 rare items. En het zijn altijd exact 2 spelers die erin zitten geloof ik.? Wat kut, bij die aankondiging stond rare player pack dus hoopte op een 50k pack
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou 2 van die krengen geopend wat een schijt weer
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Rare gold pack, niet rare player pack.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
3 bedoel je toch? Wat kut, bij die aankondiging stond rare player pack dus hoopte op een 50k pack
En volgens mij zijn het echt maar 2 spelers, maar misschien vergis ik me. Open deze packs nooit eigenlijk. In die 25k player packs zitten wel 3 rare players in ieder geval.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had ooit Toure uit een 25k pack zoals deze en daar zaten 3 spelers inquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rare gold pack, niet rare player pack.
En volgens mij zijn het echt maar 2 spelers, maar misschien vergis ik me. Open deze packs nooit eigenlijk. In die 25k player packs zitten wel 3 rare players in ieder geval.
Elke dag![]()
![]()
Elke dag![]()
Ze doen nu niet eens meer moeite om te verbergen dat de helpdesk in India ziet zie ikquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik post hier eigenlijk nooit maar ik moest het toch even aan iemand kwijt.
Na 12 50K pakjes had ik Ronaldo, voor het eerst sinds 3 jaar fut en het openen van duizenden pakjes.![]()
12 50k packsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:16 schreef KC.PSV het volgende:
Na 12 50K pakjes had ik Ronaldo, voor het eerst sinds 3 jaar fut en het openen van duizenden pakjes.![]()
Maar nice congratzDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik wilde eigenlijk stoppen na 10 packs, maar gelukkig kon ik het toch niet laten toch nog even door te gaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
12 50k packs![]()
Maar nice congratz![]()
Ik heb een dag heel veel mazzel gehad met packs maar verder niet meer, dus maar weer meer stoppen
Elke dag![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:20 schreef wieisboos het volgende:
Waar zijn die 50k packs dan?! zie alleen 15k en 25k
Elke dag![]()
Nee eigenlijk is het openen van packs het domste wat je kan doen met je coins. Ik ben nu wel blij met Ronaldo maar ik had zijn IF wel kunnen kopen met het aantal coins wat ik aan packs heb uitgegeven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb een dag heel veel mazzel gehad met packs maar verder niet meer, dus maar weer meer stoppen![]()
Nice!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:16 schreef KC.PSV het volgende:
Na 12 50K pakjes had ik Ronaldo, voor het eerst sinds 3 jaar fut en het openen van duizenden pakjes.
Ik heb nog nooit Messi, CR7 of Robben uit een pack gehad
Speel al sinds 2010 :/Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ach wat boeit het, spel speelt toch voor geen kut en Rodrigo is de beste spits die ik heb gehad deze Fifa, wat moet ik dan met mijn coinsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:21 schreef KC.PSV het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is het openen van packs het domste wat je kan doen met je coins. Ik ben nu wel blij met Ronaldo maar ik had zijn IF wel kunnen kopen met het aantal coins wat ik aan packs heb uitgegeven.
Elke dag![]()
Het zijn lightning rounds weer hè..in 5 minuten ofzo is alles weg.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:20 schreef wieisboos het volgende:
Waar zijn die 50k packs dan?! zie alleen 15k en 25kAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kamers in Antwerpen zijn goedkoop vergeleken met Ansterdam. Maar de meeste zien eruit alsof ze uit de adams family komen.![]()
Amsterdam is ook debiel duur.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:44 schreef Rijst het volgende:
Kamers in Antwerpen zijn goedkoop vergeleken met Ansterdam. Maar de meeste zien eruit alsof ze uit de adams family komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alles is goedkoop vergeleken met Amsterdam, krijg de komende maanden een huisgenoot die betaalt 700 per maand voor 15 m2quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:44 schreef Rijst het volgende:
Kamers in Antwerpen zijn goedkoop vergeleken met Ansterdam. Maar de meeste zien eruit alsof ze uit de adams family komen.![]()
![]()
![]()
Nog wat boeiends gemist met die domme packs van EA. god die gasten blijven echt packs uitbrengen he
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vriend van mij betaalt 700 voor 8m²quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alles is goedkoop vergeleken met Amsterdam, krijg de komende maanden een huisgenoot die betaalt 700 per maand voor 15 m2![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En jij als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vriend van mij betaalt 700 voor 8m²![]()
doeiiitwitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 17:54:02Lerin Duarte mag per direct weg bij #Ajax. De middenvelder gaat zondag dan ook niet mee op trainingskamp naar Qatar. Straks meer op #AD.nl reageer retweet
wtf joh voor die prijs heb je een zelfstandige studioquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vriend van mij betaalt 700 voor 8m²oke niet in het centrum maar wel op een prima plek
![]()
hahahaha 8m2 lol debielquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
400 voor ongeveer 20m²quote:
Hij woont bijna op het Leidsepleinquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:01 schreef wieisboos het volgende:
doeiiitwitter:DennisJansenAD twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 17:54:02Lerin Duarte mag per direct weg bij #Ajax. De middenvelder gaat zondag dan ook niet mee op trainingskamp naar Qatar. Straks meer op #AD.nl reageer retweet
[..]
wtf joh voor die prijs heb je een zelfstandige studiooke niet in het centrum maar wel op een prima plek
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
en dan woon je in Lemma. Dan ben je toch compleet gestoord als je bijna het dubbele gaat betalen voor 8 m2quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
400 voor ongeveer 20m²
[..]
Hij woont bijna op het Leidseplein![]()
![]()
ha maar jij woont dan ook niet in amsterdimma.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
400 voor ongeveer 20m²
[..]
Hij woont bijna op het Leidseplein![]()
Neuer maar verkocht, zelfs de 90 rated keeper is in staat 5 schoten op doel te krijgen en er 7 door te laten. Vind Cech nog een stuk beter eigenlijk
Tot zover wat mij bezighoudt.Maar diep van binnen lach ik.![]()
8m2, daar kun je toch niet in leven manquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
Probeer Leno! Kost maar 1500 coins en is een behoorlijke keeperquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Neuer maar verkocht, zelfs de 90 rated keeper is in staat 5 schoten op doel te krijgen en er 7 door te laten. Vind Cech nog een stuk beter eigenlijk
Tot zover wat mij bezighoudt.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Mijne toevallig ook vandaag verkocht. Was wel redelijk tevreden over hem, maar hij doet niks wat Leno niet kan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Tot zover wat mij bezighoudt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar kan je net je bed in kwijt en voorderest niks.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
8m2, daar kun je toch niet in leven man![]()
Meer heb je niet nodig toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:31 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar kan je net je bed in kwijt en voorderest niks.![]()
Ik heb even voor je gekeken in de TV gids, en, ik moet je teleurstellen. Geen VI vandaag.quote:Maar diep van binnen lach ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |