Ja, die moeder heeft dit gewoon voor zichzelf gedaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik voelde me er gewoon een beetje ongemakkelijk bij.
Ik ben de enigequote:
Alles dik?quote:
Dit. Wat een gaar accent zegquote:
h jae, haerle...quote:
Ik ben ook wel voorquote:
Is ook niks te doen hier.. dan ben je ook echt aan het kijkenquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:54 schreef MissJ het volgende:
eigenlijk vind ik er geen reet aan, maar toch staat mijn tv nog steeds op RTL4
inderdaad, dat is hetquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is ook niks te doen hier.. dan ben je ook echt aan het kijkenDan is er niks aan idd
Ja, arm jochie... die werd pas echt gepest... vervolgens uitgeslotenquote:
Ja, ik kap er ook maar mee... schiet niet op zoquote:
Pure aandachtsgeile huismoekes. Schaamteloos.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:14 schreef Koen66 het volgende:
Diep triest dit![]()
En het wordt ook tijd voor Everybody dance junior, ben de kids acts hier ook zat
En nu Instagram:+quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat een misselijkmakend programma, stom die vrouwen met die baby's, dat niemand ze heeft tegengehouden, onbegrijpelijk! En dan steeds dat SUPERirritante commentaar van de juryleden tijdens de act en een Lieke van Lexmond die geen dans-achtergrond heeft....tenenkrommend!!!
Ben benieuwd wat ze gaan doen eigenlijkquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:48 schreef MissJ het volgende:
te grote groep, dan raak ik het overzicht kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |