SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Robert Thornton v Ronnie Baxter 4-0
15:15 Terry Jenkins v Lawrence Ryder 4-0
16:45 Peter Wright v Ronny Huybrechts 4-1
Evening Session
20:10 Dave Chisnall v Benito van de Pas 2-4
21:40 Michael van Gerwen v Sascha Stein 4-1
23:15 Gary Anderson v Jelle Klaasen 4-3
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Andy Hamilton v Kyle Anderson 4-2
15:15 Cristo Reyes v Kevin Painter 4-3
16:45 Ian White v Kim Huybrechts 3-4
Evening Session
20:10 Darren Webster v Dean Winstanley 3-4
21:40 Phil Taylor v Mark Webster 4-0
23:15 Adrian Lewis v Keegan Brown 4-2
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Brendan Dolan v Michael Smith 2-4
15:15 Max Hopp v Vincent van der Voort 0-4
16:45 Raymond van Barneveld v Jamie Caven 4-3
Evening Session
20:10 James Wade v Stephen Bunting 1-4
Third Round
21:40 Michael van Gerwen v Terry Jenkins 4-1
23:15 Benito van de Pas v Robert Thornton 0-4
Tuesday December 30
Afternoon Session
13:40 Peter Wright v Andy Hamilton 4-0
15:15 Gary Anderson v Cristo Reyes 4-1
16:45 Dean Winstanley v Vincent van der Voort 2-4
Evening Session
20:10 Adrian Lewis v Raymond van Barneveld 3-4
21:40 Phil Taylor v Kim Huybrechts 4-3
23:15 Stephen Bunting v Michael Smith 4-2
Quarter-Finals
Thursday January 1
Peter Wright v Gary Anderson 1-5
Michael van Gerwen v Robert Thornton 5-2
Friday January 2
Phil Taylor v Vincent van der Voort
Raymond van Barneveld v Stephen Bunting
Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Taylor/van der Voort v Bunting/Van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).
Niet Wright vergeten hè, die heeft ook geen lekker seizoen, maar is wel een speler voor de show en nog altijd #5 van de wereld.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Van Barneveld
Lewis
Anderson
Van Gerwen
Bunting
Wade
?
?
?
Thornton/Chisnall/Whitlock/King wie zal het zeggen.
Oh ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet Wright vergeten hè, die heeft ook geen lekker seizoen, maar is wel een speler voor de show en nog altijd #5 van de wereld.
Nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Huybreghts een kans hebben op de PL?
Chisnall ipv Thornton denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Van Barneveld
Lewis
Anderson
Van Gerwen
Bunting
Wade
Wright
? = Thornton
? = Whitlock
Dat is waar ik op gok.
Heb je in december de Zuiderduin gezien?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:44 schreef Morendo het volgende:
Stompé gooit momenteel beter dan Whitlock.
King in de plaats van Whitlock?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor
Van Barneveld
Lewis
Anderson
Van Gerwen
Bunting
Wade
Wright
? = Thornton
? = Whitlock
Dat is waar ik op gok.
Australische kijkers wegen denk ik meer dan de door het publiek uitgekotste King.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
King in de plaats van Whitlock?
Denk ik ook. Volgens mij moet er standaard altijd een Nederlander en een Australiër inzitten voor de uitzendrechten, maar kan me vergissen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Australische kijkers wegen denk ik meer dan de door het publiek uitgekotste King.
Nee, dat ik het niet meer vergeetquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Nieuwe PL toch nog niet begonnen?
Kampioen van het intrappen van open deuren. Ad had dit stukje ook nog wel kunnen schrijven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:08 schreef luckass het volgende:
http://www.rtl7darts.nl/n(...)eschouwing_2_januar/
Die voorbeschouwingen van viesdiknieuwlaat slaan ook echt nergens op.
Gewoon een Cult Premier League oprichten voor alle dartsfans. Lekker BDO en PDC combineren en gaan maar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:12 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Zou wel onmin lachen zijn als een figuur zoals Ted Hankey in de PL te bewonderen was.
Vergeet Ambrosius en mij niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:41 schreef GGMM het volgende:
Stijn en ik zitten er al helemaal klaar voor.
Ik zou jou en Ambrosius nooit vergeten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet Ambrosius en mij niet.
Sowieso bizar dat er nog steeds twee bonden zijn in het dartsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon een Cult Premier League oprichten voor alle dartsfans. Lekker BDO en PDC combineren en gaan maar.
Ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:29 schreef franklop het volgende:
Barney als tweede partij toch vanavond? (dat het nu wel goed in OP staat zeg maar)
Gewaagde voorspelling, ik zet 50 euro in dat je voorspelling uitkomtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik geef fast Vinny niet zo veel kans.
Leuk geweest weer.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:35 schreef Caland het volgende:
Ambrosius en ik hopen dat men hier wel een beetje ontopic blijft.
Raybar is tevens bij voorbaat al kansloos tegen Phil Taylor. Als Phil het podium betreedt, neemt het vochtpercentage in zijn ogen exponentieel per milliseconde enorm toe. Als de eerste leg al gegooid is, vloeien de tranen van verdriet, wat een vernedering.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:39 schreef Zipportal het volgende:
Het vuurwerk moet van Bunting komen vanavond. eBay Barney is geen 180 gooier. Vaak een singel 1 of 5 erbij.
En je denkt dat Bunting wel een kans maaktquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raybar is tevens bij voorbaat al kansloos tegen Phil Taylor. Als Phil het podium betreedt, neemt het vochtpercentage in zijn ogen exponentieel per milliseconde enorm toe. Als de eerste leg al gegooid is, vloeien de tranen van verdriet, wat een vernedering.
Jij dacht ook dat Lewis van Barney zou winnen dus jou kunnen we niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raybar is tevens bij voorbaat al kansloos tegen Phil Taylor. Als Phil het podium betreedt, neemt het vochtpercentage in zijn ogen exponentieel per milliseconde enorm toe. Als de eerste leg al gegooid is, vloeien de tranen van verdriet, wat een vernedering.
Had er iemand serieus gedacht dan dat Lewis NIET zou winnen? Gehoopt, ok, maar daadwerkelijk geloven?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat Lewis van Barney zou winnen dus jou kunnen we niet meer serieus nemen.
Ik denk dat Bunting zeker wel kans maakt. Zijn gemiddelde over de eerste 9 darts vind ik sterk genoeg om Taylor onder druk te zetten in elke leg. Al heeft Bunting iedere partij wel een enorme terugval waar hij echt niks raakt. Die fase moet hij zo lang mogelijk uitstellen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En je denkt dat Bunting wel een kans maaktNee, Ik hoop dat van Gerwen die ouwe chagrijn in de finale aan stukken scheurt met 7-0
Of dat hij compleet verkeerd rekent vanavond, zoals altijd en VdV in de beslissende leg breekt.
Taylor vreet 'm op. Feitelijk staat Taylor al in de finale. Of hij moet er een paar echt onderschatten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bunting zeker wel kans maakt. Zijn gemiddelde over de eerste 9 darts vind ik sterk genoeg om Taylor onder druk te zetten in elke leg. Al heeft Bunting iedere partij wel een enorme terugval waar hij echt niks raakt. Die fase moet hij zo lang mogelijk uitstellen.
Dat filmpje van Hankey... ik moet daar echt zo om lachen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:08 schreef Oliver23 het volgende:
Blijft echt jammer dat de man (die nota bene op dezelfde dag jarig is als ik) zo weinig meer op TV is.Ted Hankey
Nog een andere held van vroeger,Andy Fordham
Dat Taylor in feite al in de finale staat, ben ik met je eens. Al heeft hij het de eerste zes sets pittig genoeg gehad tegen Kim Huybrechts. Dat is dan de nummer 18 geplaatst, hé. Ik ga niet zeggen dat Taylor er nu niks van kan, maar als hij niet het gaspedaal indrukt, heeft hij direct het wat lastiger.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Taylor vreet 'm op. Feitelijk staat Taylor al in de finale. Of hij moet er een paar echt onderschatten.
Dat zou kunnen als hij taylor onder drukt houdt en heul goed scoort en Taylor door onderschatting loopt te kutten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:47 schreef Szura het volgende:
Stelletje negatievelingen, Vinnie wint met 5-3
Ja, Lewis heeft zo zijn pieken en dalen tijdens de wedstrijd. Raybar is sterk genoeg om daarvan te profiterenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Had er iemand serieus gedacht dan dat Lewis NIET zou winnen? Gehoopt, ok, maar daadwerkelijk geloven?
Die dubbels van Vinnie moeten ook een stuk beter lopen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zou kunnen als hij taylor onder drukt houdt en heul goed scoort en Taylor door onderschatting loopt te kutten.
We kunnen hopen
Misschien wordt hij wel dood gereden door een tram onderweg naar het Ellie Pellie, het kan allemaal.quote:
Verhouding legwinst en setwinst is echt een waardeloze statistiek...quote:
Meer slim genoeg. Barnveld begint langzamerhand zijn tekortkomingen te accepteren en zijn sterke punten uit te buiten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, Lewis heeft zo zijn pieken en dalen tijdens de wedstrijd. Raybar is sterk genoeg om daarvan te profiteren
Bunting heeft ook zo zijn tekortkomingen, in sommige legs scoort hij magistraal om daarna als een natte krant te gooien. Als Barney ervoor zorgt dat hij zijn legs pakt en in sets van Bunting een keer breakt dan ben je binnen. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Meer slim genoeg. Barnveld begint langzamerhand zijn tekortkomingen te accepteren en zijn sterke punten uit te buiten.
Als hij daadwerkelijk accepteert dat hij geen wedstrijden kan domineren, en zijn concentratie puur gebruikt om bovengemiddeld te scoren in legs waar het er toe doet, kan hij nog jaren op een Waderiaanse manier in de top 10 staan en grote toernooien winnen.
Van Barneveld moet er gewoon voor zorgen dat hij net wat meer legs pakt dan Bunting. En oja, veel 180'ers gooien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bunting heeft ook zo zijn tekortkomingen, in sommige legs scoort hij magistraal om daarna als een natte krant te gooien. Als Barney ervoor zorgt dat hij zijn legs pakt en in sets van Bunting een keer breakt dan ben je binnen. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.
Hij hoeft helemaal niet meer legs te pakken, als hij maar meer sets pakt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Barneveld moet er gewoon voor zorgen dat hij net wat meer legs pakt dan Bunting. En oja, veel 180'ers gooien.
Onjuiste tip.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:59 schreef Caland het volgende:
dat hij net wat meer legs pakt dan Bunting.
Hij moet vooral de laatste leg pakken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Barneveld moet er gewoon voor zorgen dat hij net wat meer legs pakt dan Bunting. En oja, veel 180'ers gooien.
Gewoon de laatste dubbel van de partij gooien. Zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet vooral de laatste leg pakken.
Hij wint het sowieso van Barney op vetpercentage.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon de laatste dubbel van de partij gooien. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
Je bedoelt meer legs verloren, want voor elke gewonnen set zal je toch 3 legs moeten winnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Barneveld heeft in zijn voorgaande twee partijen de minste legs gewonnen. Dat dit kan.
Is minder legs gewonnen en meer legs verloren niet gewoon hetzelfde..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt meer legs verloren, want voor elke gewonnen set zal je toch 3 legs moeten winnen.
Ja dat bedacht ik me later ook toen ik me realiseerde dat hij ALLE legs bedoelde en niet alleen van de gewonnen legsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Is minder legs gewonnen en meer legs verloren niet gewoon hetzelfde..
Wacht maar tot Barney een frituurscheet laat. 40-45 seconden stankoverlast.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
30 hp , Weedle kende die stumper zelfs aan
Gelijk verlamd , kroket vreten voor genezing en triple 6quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wacht maar tot Barney een frituurscheet laat. 40-45 seconden stankoverlast.
heel VBL is al vol gekalkt..quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:28 schreef Zipportal het volgende:
Johannes "Haxball" Vermeer is mod geworden. Man man man.
MED / johannes_vermeer op VBL
Iemand die er zo gekleurd op staat, VBL mod maken. Neem ik niet serieus. Gisteren inderdaad het hele forum ondergepoept met zijn gezwets. En nu zeker poeslief doen, wetende dat hij vandaag mod ging worden.quote:
Ga maar eens een mod kiezen die niet gekleurd is en het aan zou kunnen. Misschien moet je anders even je suggesties naar de admins sturen. Best lastig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iemand die er zo gekleurd op staat, VBL mod maken. Neem ik niet serieus. Gisteren inderdaad het hele forum ondergepoept met zijn gezwets. En nu zeker poeslief doen, wetende dat hij vandaag mod ging worden.
Voor het bannen van accounts, hebben ze 'm niet genomen denk ik? Dan zijn zijn VBL-vriendjes veilig. Eerder voor de zaterdag/zondag offtopic rotzooi opruimen.
Dankje, Hans.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Ga maar eens een mod kiezen die niet gekleurd is en het aan zou kunnen. Misschien moet je anders even je suggesties naar de admins sturen. Best lastig.
Iedere Febo in Nederland zendt het vanavond uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:50 schreef EddyAlbena het volgende:
Weet iemand een (darts)cafe waar ze dit uitzenden? xx
wie had je dan gewild als VBL mod?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Iemand die er zo gekleurd op staat, VBL mod maken. Neem ik niet serieus. Gisteren inderdaad het hele forum ondergepoept met zijn gezwets. En nu zeker poeslief doen, wetende dat hij vandaag mod ging worden.
Voor het bannen van accounts, hebben ze 'm niet genomen denk ik? Dan zijn zijn VBL-vriendjes veilig. Eerder voor de zaterdag/zondag offtopic rotzooi opruimen.
boswachterquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wie had je dan gewild als VBL mod?
MED / johannes_vermeer op VBLquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:04 schreef icloud het volgende:
[..]
boswachter
Voor wat het waard is VBL / Johannes stopt alweer met modden en vermeer staat niet vermeld als mod, op de index
Hij is al blauw.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:12 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik zie hem op de index niet vermeld staan als modje
dat staat er meestal ook niet meteenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:13 schreef icloud het volgende:
[..]
Hij staat nog steeds niet bij zijn eigen subforum, op de index vermeld als mod.
Dan nog tag staan los van de rechten, die dienen apart ingesteld te worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
dat staat er meestal ook niet meteen
heeft wel eens maanden geduurd met andere mods
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef Thomas-sama het volgende:
Typisch Nederlanders, nog niet zo lang geleden werd er nog gekankerd op Van Barneveld. Nu dansen diezelfde mensen de polonaise
Ik was voor Lewis en vanavond voor Bunting.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef Thomas-sama het volgende:
Typisch Nederlanders, nog niet zo lang geleden werd er nog gekankerd op Van Barneveld. Nu dansen diezelfde mensen de polonaise
Doe ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef Thomas-sama het volgende:
Men is hier vrij consequent negatief over Barney. Dat was men ook gewoon toen hij de PL won.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:51 schreef Thomas-sama het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Men is hier vrij consequent negatief over Barney. Dat was men ook gewoon toen hij de PL won.
Nog steeds onbegrijpelijk dat hij op elk rankingtoernooi slecht presteerde maar op de ongerankte toernooien niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Men is hier vrij consequent negatief over Barney. Dat was men ook gewoon toen hij de PL won.
Mwoah dat is ook vaak meer een statistische kwestie. Gevalletje toeval.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds onbegrijpelijk dat hij op elk rankingtoernooi slecht presteerde maar op de ongerankte toernooien niet.
Het is dan ook een zwaar leven, wat pijltjes in bord rammen, sylvia als vrouw hebben, dagabonnement bij FEBOquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef HulkHeld het volgende:
Het enige wat me niet aanstaat van Barney is dat als hij een partij gewonnen heeft gaat doen van: 'Ja jongens jullie moeten echt weten dat dit zoooo zwaar is, mentaal zo'n gevecht'.. Dat had hij gvd al bij die Rowby-Rodriguez.
Blablabla houd je bek dan eens dicht, want dat is 1 van de redenen waarom spelers je rauw lusten en je alle hoeken van het bord laten zien.
Zwaar, zwaarlijvig. Zit wat in.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is dan ook een zwaar leven, wat pijltjes in bord rammen, sylvia als vrouw hebben, dagabonnement bij FEBO
Ik ben geloof ik de enige Barney fan hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
In de UK is hij wel erg populair, valt me altijd op.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige Barney fan hier.
Neu hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Fan van het eerste uur hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Drie posts boven jequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Szuratwitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 19:23:57Gastheer is @KoertWesterman gasten aan tafel @rscholtendart & @KimHuybrechts met commentaar van @FrankVischsch & @JJNieuwlaat #rtl7darts reageer retweet
Nee hoor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
belgje gaat er frusti doenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Szuratwitter:rtl7darts twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 19:23:57Gastheer is @KoertWesterman gasten aan tafel @rscholtendart & @KimHuybrechts met commentaar van @FrankVischsch & @JJNieuwlaat #rtl7darts reageer retweet
Hopelijk hangt hij Grifgod aan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
belgje gaat er frusti doen
mooi man
Geen Marcel, wat een topnieuwsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Nee die Koert is een helder lichtquote:
Alles beter dan Marcel Maijer. Alleen al door zijn uitstraling zou hij door de ruiten van een flat gegooid moeten wordenquote:
marcel is er niet vanaafquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zou Marcel dit shirtje weer aantrekken?
Met zijn glazen ogen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
belgje gaat er frusti doen
mooi man
Hij heeft pas iemand "per ongeluk" gestoken als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:31 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Zat die Screech niet in de gevangenis?
Die Sjenee kon wel een FOK'er zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
Blijft geweldig.![]()
![]()
En het kwam nooit meer goed tussen Genee en darts.
Niemand kan hem dan verstaan. Vraag maar aan hafcfanquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Sjenee kon wel een FOK'er zijn.
En waarom zetten DrankKist niet aan die RTL7 tafel? Een jongen uit de provincie.
Jaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zijn er behalve Bunting eigenlijk darters die hier wel gewaardeerd worden
Als Nederlands niet zijn goeiste punt is, dan over op het Engels.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand kan hem dan verstaan. Vraag maar aan hafcfan
Mensen die een 9-darter gooien worden eventjes serieus genomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat verstaat hij ook al niet. Die heeft Niels de Ruiter nodig voor de vertaling.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als Nederlands niet zijn goeiste punt is, dan over op het Engels.
Ja, daarom zeg ik het ook. Mooie tijden waren dat. Nu is die Spaanse Ober aan de beurt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verstaat hij ook al niet. Die heeft Niels de Ruiter nodig voor de vertaling.
Koos Tompéquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ja. #teambarneyquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gerriequote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die wedstrijd tegen Hankeyquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, daarom zeg ik het ook. Mooie tijden waren dat. Nu is die Spaanse Ober aan de beurt.
Deed hij eigenlijk wel mee dit toernooi? Of liet hij zich weer vroegtijdig uitschakelen om lekker te kunnen schnabbelen?quote:
Koos is met pensioen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed hij eigenlijk wel mee dit toernooi? Of liet hij zich weer vroegtijdig uitschakelen om lekker te kunnen schnabbelen?
Koos is terug naar de BDO. Maar heeft zich volgens Stijngod zelfs niet weten te plaatsen voor lakeside.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed hij eigenlijk wel mee dit toernooi? Of liet hij zich weer vroegtijdig uitschakelen om lekker te kunnen schnabbelen?
thanks voor de tipquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:52 schreef Zipportal het volgende:
Op Sky laten ze nu de finale van Part - Taylor zien.
Hij is in ronde 512 uitgeschakeld in het kwalificatie toernooi. Net niet gehaald dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Koos is terug naar de BDO. Maar heeft zich volgens Stijngod zelfs niet weten te plaatsen voor lakeside.
Dan kan je er dus echt niks van.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is in ronde 512 uitgeschakeld in het kwalificatie toernooi. Net niet gehaald dus.
Daar was hij 100 kilo lichter maar had alsnog 80 centimeter ontsluiting, gadverdamme. Blij dat zijn darts carrière erop zit.quote:
Stijn gaat nu uitleggen waarom dat onzin is.quote:
Oké! Stijn?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn gaat nu uitleggen waarom dat onzin is.
Nee, dat kan niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stijn gaat nu uitleggen waarom dat onzin is.
Co heeft gewoon prima meegedraaid op het hoogste niveau.quote:
En zijn slanke barrels nog. Dieptepunt WK 2008 tegen Mardlegod.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Taylor met die ene oorbelring.Net als Anderson destijds.
Alleen
[ afbeelding ]
Mag dat.
MvG Lewis Gary en ook Taylor worden vaak genoeg positief belicht hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Als je in een Lakeside Qualifier bij de laatste 512 eruit gaat, ben je heel slecht geworden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Co heeft gewoon prima meegedraaid op het hoogste niveau.
Ja nu wel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je in een Lakeside Qualifier bij de laatste 512 eruit gaat, ben je heel slecht geworden.
Taylor is een geweldige darter maar alleen een lul op het podium.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
MvG Lewis Gary en ook Taylor worden vaak genoeg positief belicht hier.
Totoquote:
Opeens mis ik Penisbaard.quote:
Echte winnaar. Gary bvb niet. Die had anders ook wel meer gewonnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor is een geweldige darter maar alleen een lul op het podium.
8quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel legs gaat Vincent pakken?
Ik zet in op 7.
Ik denk 4quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoeveel legs gaat Vincent pakken?
Ik zet in op 7.
Ja, Boskamp doet daar de analyse met Gert Verhulst.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Sked het volgende:
Moet Kim niet naar Sporza, of doen die geen darten?
Moet je nou voor dokken door de pdcquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Online te kijken ergens? Vorig jaar kon dat via de site toch...
Dartpijlen hebben geen 2 wielen en trappers...nee dus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Sked het volgende:
Moet Kim niet naar Sporza, of doen die geen darten?
Hele spaarrekening op Vincent.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef AF_ het volgende:
Zeg, geld op VDV zetten? Taylor brengt niks op maar ik durf niet
vorig jaar inderdaad...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Quyxz_ het volgende:
Online te kijken ergens? Vorig jaar kon dat via de site toch...
Net als bij MVG , ook pure emotiequote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks ga je weer horen dat zijn debiele juichen pure emotie is.
Meer emotie dan bij Huybrechts in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als bij MVG , ook pure emotie
Je zou kunnen zeggen dat het een act is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer emotie dan bij Huybrechts in ieder geval.
Hoeveel procent meer emotie maakt niet uit.
De juiste instelling, aldus die andere twee piposquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Straks ga je weer horen dat zijn debiele juichen pure emotie is.
Net zoals het posten van vele users hier.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je zou kunnen zeggen dat het een act is.
Kakpdc, maar het is gefixt dankzij een handige persoon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Sportex het volgende:
[..]
Moet je nou voor dokken door de pdc
Pas op Stijn voor je hard gepakt wordtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Net zoals het posten van vele users hier.
Ik noem een Joha... nee laat maar.
Inderdaad , nog meer gemaakt .quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meer emotie dan bij Huybrechts in ieder geval.
Hoeveel procent meer emotie maakt niet uit.
Ik vond het ook heel leuk, vooral recht in het gezicht van Taylor.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:04 schreef Szura het volgende:
Manmanman dit was het moment om die Belg ff flink aan te pakken op z'n gedrag, maar Koert en Roland vinden het allemaal geweldig.
Wat vond Koos ervan?
Beetje gênant inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoorden jullie dat, het is zijn vriend
Snel tweeten of we hem aan mogen rakenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoorden jullie dat, het is zijn vriend
Zo klinkt hij altijd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef Zipportal het volgende:
Bristow is ook weer dronken op Sky. Maar dit gheel BristowTerzijde.
Misschien krijgen we zondag een afscheidsfilmpje van Ad.quote:
Zeg je uitnodiging als analyst dan af.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een enge inliksekte in de studio.
Hier wil ik niet bij horen.
De nummer 1 darter van de wereld ook...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Darts fans hebben meestal een iets te dommig provinciaal accent.
Ik moet je even onderbreken, Stijn. Barney heeft een 180'er gegooid.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien krijgen we zondag een afscheidsfilmpje van Ad.
''Bedankt, Bedankt, en we zullen het nooit, nooit, nooit vergeten''
Anita is dr knuffel kwijt . Heb je hem gezien ? Anita kan niet zonder dat dingquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Ria, je WC ligt in puin. We willen je tranen zien om de WC. HUILEN TRUT''
Maar hij stond op.. op 181 ZIPPORTALquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet je even onderbreken, Stijn. Barney heeft een 180'er gegooid.
-Ad
Jan heeft gisteren een steek.. wacht erepenning gekregen van de Amsterdamse burgemeester omdat hij een zwaan van de modderstroom heeft onttrokken. Wat zijn we allemaal, en u thuis ook, trots op Jan. JUICHEN VOOR JAN!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Anita is dr knuffel kwijt . Heb je hem gezien ? Anita kan niet zonder dat ding
Tripple 16 uitgegooid. Tot zo na de reclame.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar hij stond op.. op 181 ZIPPORTAL
-Viesdik
Doe dit even in de DM, ook namens Johannes bedankt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan heeft gisteren een steek.. wacht erepenning gekregen van de Amsterdamse burgemeester omdat hij een zwaan van de modderstroom heeft onttrokken. Wat zijn we allemaal, en u thuis ook, trots op Jan. JUICHEN VOOR JAN!!!
Johannes moet niet zeiken. Hij is geen school-meesterquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe dit even in de DM, ook namens Johannes bedankt.
En dan nu over naar het Shownieuws : Dave Roelvink gaat trouwen met Patty , jaaaa is het niet enig ???!!!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan heeft gisteren een steek.. wacht erepenning gekregen van de Amsterdamse burgemeester omdat hij een zwaan van de modderstroom heeft onttrokken. Wat zijn we allemaal, en u thuis ook, trots op Jan. JUICHEN VOOR JAN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |