Iedereen kan een foutje makenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Erik de Zwart werd in een tv programma over de Veronica Top 1000 aangekondigd als groot popkenner.
da's dezelfde de Zwart die bij Popquiz a Go Go Nirvana voor Pearl Jam aanzag.
Die zou niet eens de Top 250.000 halen.quote:
Mijn vriendinnetje destijds heettte Annemarie.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:30 schreef spijkerbroek het volgende:
eeeeeeven aan m'n moeder vraaaaaagen
13 euro nuquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje destijds hettte Annemarie.
the horrorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Er is een file bij de IKEA.
jezus, mensen, kom op nou
Felix Meurders die gewoon liep te ranten over al die debielen die de Vogeltjesdans kochten. Heerlijk. Tegenwoordig is elk plaatje fantastisch en geweldig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:20 schreef Ferdo het volgende:
De laatste keer dat dát het geval was daar zal zijn geweest toen Felix Meurders eens besloot tegelijkertijd twee versies van zijn programma op Hilversum III uit te zenden. Maar dan hoorde je de ene plaat via de middengolffrequentie en de andere via de FM, dus dan had je de keuze.
Of het beestje Eddy Ouwens bij naam noemde (lijkenpikker, naar aanleiding van I Remember Elvis Presley)quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Felix Meurders die gewoon liep te ranten over al die debielen die de Vogeltjesdans kochten. Heerlijk. Tegenwoordig is elk plaatje fantastisch en geweldig.
Ik snap niet welk doel het dient om platen af te zeiken op de radio. Draai ze niet. En als je ze verplicht wél moet draaien, kondig ze dan gewoon neutraal aan en af. Er zijn ook luisteraars die wél op dat nummer zit te wachten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Felix Meurders die gewoon liep te ranten over al die debielen die de Vogeltjesdans kochten. Heerlijk. Tegenwoordig is elk plaatje fantastisch en geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |