Als ze al terugkomen zitten er op zeker terroristenbabys in hun buik, voorbehoedsmiddelen mogen immers niet. Het zaadje in dan geplant voor een nieuwe generatie zelfmoordenaars die in europa hun slag kunnen slaan.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:01 schreef Religieisfacisme het volgende:
Geitenwollensokken hulpverleners. Grenzeloze naïviteit. In je eigen wereldje verkeren en denken dat je een gerespecteerd wereldverbeteraar bent.
Ik kan er zo langzamerhand niet meer wakker van liggen. Ze doen dit zichzelf aan.
Ik denk dat precisie-aanvallen en een verzameling drones beter helpen.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:43 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik denk dat precisie-aanvallen en een verzameling drones beter helpen.
De gemiddelde Syrische vrouw is tig keer knapper dan deze 2, als je dat insinueert.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 00:45 schreef NotYou het volgende:
[..]
En vagina en mond. Vers neukvlees in 't kalifaat.
Zeg ben jij nou een troll of meen je al dat je post echt?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De gemiddelde Syrische vrouw is tig keer knapper dan deze 2, als je dat insinueert.
Verder, propaganda bericht.
Jij leest graag dingen zoals ze jou goed uitkomen he?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Zeg ben jij nou een troll of meen je al dat je post echt?
Klopt wel ja. Dus die vermoord je minder snel, zijnde al-Nusra-ondermens.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De gemiddelde Syrische vrouw is tig keer knapper dan deze 2, als je dat insinueert.
Dat zijn jouw woordenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:33 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt wel ja. Dus die vermoord je minder snel, zijnde al-Nusra-ondermens.
Mocht ik me zo heel erg vervelen dan zal ik wel het internet afzoeken naar wat recente persuitgaven van het door jou zo geliefde IS zelf.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij leest graag dingen zoals ze jou goed uitkomen he?
Klopt. Tevens zal al-Assad zegevieren.quote:
Plaats je dan ook beeldmateriaal van de schade die Amerikaanse drones aanrichten en Assad's raketten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:34 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mocht ik me zo heel erg vervelen dan zal ik wel het internet afzoeken naar wat recente persuitgaven van het door jou zo geliefde IS zelf.Moet je ze wel kijken hè? Ook de bloederige stukken.
Ben je Syrisch?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:34 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt. Tevens zal al-Assad zegevieren.
Volgens mij zijn er zat westerlingen die zich daarvoor inzetten. Genoeg die vinden dat Bush en Cheney voor t internationaal strafhof dienen te verschijnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:38 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Plaats je dan ook beeldmateriaal van de schade die Amerikaanse drones aanrichten en Assad's raketten?
Voorbehoedsmiddelen gebruiken mag gewoon in Islam hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Als ze al terugkomen zitten er op zeker terroristenbabys in hun buik, voorbehoedsmiddelen mogen immers niet. Het zaadje in dan geplant voor een nieuwe generatie zelfmoordenaars die in europa hun slag kunnen slaan.
[ afbeelding ]
Die westerlingen zijn topquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er zat westerlingen die zich daarvoor inzetten. Genoeg die vinden dat Bush en Cheney voor t internationaal strafhof dienen te verschijnen.
Maar jij gelooft dus dat er geen genocide en seksuele slavernij plaatsvindt daar? Of dat omdat anderen ook dingen fout doen en IS in jouw beleving ook dingen goed zou doen, we de slavernij, het misbruik en de volkerenmoord maar moeten accepteren?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:47 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Die westerlingen zijn top, ze staan op tegen onrecht, ongeacht dat de agressor hun achtergrond deelt (dit in tegenstelling tot een hoop fokkers)
Ik heb geen bewijs gezien dat ze die dingen daadwerkelijk doen, maar als ik die vind dan veranderd mijn beeld over IS uiteraard.
Ja, want politieke denkbeelden worden ook via spermacellen doorgegeven.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:32 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Als ze al terugkomen zitten er op zeker terroristenbabys in hun buik, voorbehoedsmiddelen mogen immers niet. Het zaadje in dan geplant voor een nieuwe generatie zelfmoordenaars die in europa hun slag kunnen slaan.
[ afbeelding ]
Verandering van spijs doet eten, smaken verschillen en niet alleen de knapste meisjes worden verkracht. Vreemde uitspraak dus dit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Verder, propaganda bericht.
Ik had het niet over verkrachtingquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ja, want politieke denkbeelden worden ook via spermacellen doorgegeven.
[..]
Verandering van spijs doet eten, smaken verschillen en niet alleen de knapste meisjes worden verkracht. Vreemde uitspraak dus dit.
Wanneer het om vrouwen gaat die tegen hun wil worden vastgehouden, spreekt men doorgaans van verkrachting. Echter, ook als dat niet zo is, staan alle 3 de punten nog steeds.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:41 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik had het niet over verkrachting
Watquote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:44 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Wanneer het om vrouwen gaat die tegen hun wil worden vastgehouden, spreekt men doorgaans van verkrachting. Echter, ook als dat niet zo is, staan alle 3 de punten nog steeds.
Aangepaste versie:quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Verandering van spijs doet eten, smaken verschillen en niet alleen de knapste meisjes hebben seks. Vreemde uitspraak dus dit.
Ik had het over de insinuatie (tenminste die lees ik vaker op het web) dat moslimmannen geen mooie vrouwen gewend zijnquote:
Het is mij een raadsel waarin jij die insinuatie leest. NotYou sprak namelijk over "vers neukvlees in het kalifaat".quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:52 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik had het over de insinuatie (tenminste die lees ik vaker op het web) dat moslimmannen geen mooie vrouwen gewend zijn
Jij begint vervolgens over verkrachting
Als je zegt dat je tegen Assad gaat vechten mag je gewoon doorlopen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:54 schreef havanagila het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de Syrische grens, kan iedere klapmongool op z'n gemak naar binnen lopen, of wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |