Nee, je motiveert niet, je discrimineert.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mij radicaal noemen omdat ik motiveer waarom een ongelovige bij essentie meer neigt tot corrupt gedrag, is radicaal.
Dat laatste, gelukkig ken je zat moslims die fatsoen hebben.
Jij kan niet lezen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, je motiveert niet, je discrimineert.
Jij kan niet schrijven.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen.
Daarom voor jou een herhaling: ongelovigen (woord zegt het al), ontbreekt het aan een geloof in God. Dit ontbreken zorgt ervoor dat men bij niemand verantwoording hoeft af te leggen als externe autoriteit wegvalt. Dit is een feit. Jij en anderen kunnen dit ontkennen zoveel jullie willen, maar dit is zoals het is. Probeer hierbij stil te staan ipv direct op de (persoonlijke) aanval te gaan.
En toevallig is elke criminele moslim geen moslim zeker?quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen.
Daarom voor jou een herhaling: ongelovigen (woord zegt het al), ontbreekt het aan een geloof in God. Dit ontbreken zorgt ervoor dat men bij niemand verantwoording hoeft af te leggen als externe autoriteit (overheid) wegvalt. Dit is een feit. Jij en anderen kunnen dit ontkennen zoveel jullie willen, maar dit is zoals het is. Probeer hierbij stil te staan ipv direct op de (persoonlijke) aanval te gaan.
Hoe discrimineer ik dan? Leg dat eens uit.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij kan niet schrijven.
Ik ga niet in de persoonlijke aanval. Ik constateer dat je discrimineert.
En wederom: in de praktijk blijkt dat moslims juist veel vaker crimineel gedrag vertonen. Je redenering slaat dus ook nog eens nergens op. Het enige wat overblijft is een verwerpelijk vooroordeel.
Dat heb ik niet gezegd. Jouw woorden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En toevallig is elke criminele moslim geen moslim zeker?
Nee hoor. Ik zeg niet dat moslims discrimineren, ik zeg dat jij discrimineert.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hoe discrimineer ik dan? Leg dat eens uit.
Zeggen dat ''moslims'' discrimineren, is geen discriminerende uitspraak volgens jou? Je spreekt jezelf tegen.
Moslims en moslims. Je zegt het zelf.quote:Verder komt het geloof van mensen niet terug in de statistieken, behalve dan als je ervan uitgaat dat elke crimineel die bv. van Marokkaanse origine is een moslim is. Waarin verder ook geen essentieel onderscheid gemaakt wordt tussen praktiserende moslims en de overige moslims.
Nee, dat haal ik uit jouw woorden.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:40 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Jouw woorden.
Als je moreel besef hebt geef je om medemensen los van de regels dan speelt god of wet geen rol.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef girlygirl8 het volgende:
Daarom voor jou een herhaling: ongelovigen (woord zegt het al), ontbreekt het aan een geloof in God. Dit ontbreken zorgt ervoor dat men bij niemand verantwoording hoeft af te leggen als externe autoriteit (overheid) wegvalt.
Dat dus. Of om het veel scherper te stellen: religieuze moraal is geen moraal, maar gehoorzaamheid.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:00 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als je moreel besef hebt geef je om medemensen los van de regels dan speelt god of wet geen rol.
Waarbij de vraag blijft wat die mensen doen bij een conflict tussen de regels van de mensen en de regels van god zoals zij denken dat die bestaan.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat dus. Of om het veel scherper te stellen: religieuze moraal is geen moraal, maar gehoorzaamheid.
Dat zal afhangen van hun prioriteiten en interpretatie van het geloof.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:03 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Waarbij de vraag blijft wat die mensen doen bij een conflict tussen de regels van de mensen en de regels van god zoals zij denken dat die bestaan.
Je kunt het ook anders zien. Wanneer een ongelovige iets goed doet, gebeurdt dat vanuit zijn/haar hart en niet omdat hij/zij bang is om gestraft te worden door een god. Ongelovigen zijn daarom oprechter dan gelovigen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen.
Daarom voor jou een herhaling: ongelovigen (woord zegt het al), ontbreekt het aan een geloof in God. Dit ontbreken zorgt ervoor dat men bij niemand verantwoording hoeft af te leggen als externe autoriteit (overheid) wegvalt. Dit is een feit. Jij en anderen kunnen dit ontkennen zoveel jullie willen, maar dit is zoals het is. Probeer hierbij stil te staan ipv direct op de (persoonlijke) aanval te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |