Dat is best een goede quotering, maar dan moet je wel hopen dat Taylor, indien hij de bull wint, het voordeel aan Vd Voort geeft, dan heeft hij 3 sets die hij zelf mag beginnen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
2.10 keer je inzet als Van der Voort twee sets pakt.
Dat interview in het Engels van hem was ook wel van een hoogstaand niveauquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:41 schreef Morendo het volgende:
Wanneer Van der Voort wint van Taylor dan hoop ik dat Vincent zijn rugpijn niet meer opvoert, dat zou voor Phil een extra klap zijn.
Lijken erg op wat ik heb. Dat is ook van Bull's, weet even niet hoe ze heten. Ik gooi alleen met 25 gramquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:33 schreef luckass het volgende:
Gooi met de Bull's Shark Pro A pijlen trouwens. 21g.
Gratis geld, hij gaat winnenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
2.10 keer je inzet als Van der Voort twee sets pakt.
Ik hoop van niet. Dat is slecht voor mijn hart. Ik hoop dat Barneveld de hele wedstrijd een voorsprong behoudt en met 5-3 wint.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:46 schreef TserrofEnoch het volgende:
Hoop voor een Bunting die voor staat in sets, maar uiteindelijk genadeloos ten prooi valt aan Raymond van Barneveld.
Het zou toch een ontiegelijke stunt zijn als Bunting de finale haalt. Of dat 'ie hem wint en meteen #5 van de wereld isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop op Bunting want ik acht Bunting meer in staat iets uit te richten tegen Taylor.
En een enorme middelvinger naar de BDOquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou toch een ontiegelijke stunt zijn als Bunting de finale haalt. Of dat 'ie hem wint en meteen #5 van de wereld is
Ja, maar Bunting hoort ook wel top 8 vd wereld toch? Hele solide speler. Dacht dat zn gemiddelde over het hele toernooi veel hoger was dat hij daadwerkelijk is trouwens. Volgens mij zit hij bijna aan het laagste gemiddelde samen met Barney van de kwart finalisten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:04 schreef Sked het volgende:
[..]
Het zou toch een ontiegelijke stunt zijn als Bunting de finale haalt. Of dat 'ie hem wint en meteen #5 van de wereld is
Lewis was die persoon geweest. Dat Barney die wedstrijd won snap ik nog steeds niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:37 schreef GwaiLow het volgende:
Vind het erg leuk dat VDV in de kwart-finale staat, maar baal er wel erg van dat Phil zo simpel heeft geloot. Had graag iemand tegenover Taylor gezien die wellicht een kans zou hebben.
Bizar ja. Lewis-Taylor was mooi geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Lewis was die persoon geweest. Dat Barney die wedstrijd won snap ik nog steeds niet.
Zo leuk heb ik Vincent nog nooit zien lachenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
De NOS besteedt ook aandacht aan het darten. Kiezen even een mooie foto van spelers die vanavond in actie komen op het WK..
Het liefst is Vincent de hele dag ongelukkigquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:56 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zo leuk heb ik Vincent nog nooit zien lachen
Wat heeft die jongen dit jaar bij elkaar gedart? 2 ton? doe dat keer twee en je weet waar hij ongeveer staat op de omt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar Bunting hoort ook wel top 8 vd wereld toch? Hele solide speler. Dacht dat zn gemiddelde over het hele toernooi veel hoger was dat hij daadwerkelijk is trouwens. Volgens mij zit hij bijna aan het laagste gemiddelde samen met Barney van de kwart finalisten.
129.250 pond dit jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat heeft die jongen dit jaar bij elkaar gedart? 2 ton? doe dat keer twee en je weet waar hij ongeveer staat op de omt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |