Hoezoquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:28 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hij is wel heel smakelijk ja
eeuwige zonde
Oh het stukje van "OOOH WE ZIEN ART DUS HET IS ECHT BEGONNEN" was nou niet echt boeiendquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:28 schreef MaJo het volgende:
Godver de eerste tien minuten van de uitzending gemist omdat we de verkeerde zender op hadden staanIets gemist? Ik schakelde in om precies half 9 toen ze begonnen met de eerste opdracht op het treinstation
Ja fucking stom dat ze die 'niets is wat het lijkt' op NPO3 deden, zit je te wachten tot daarna de aflevering begint, is die op een andere zenderquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:28 schreef MaJo het volgende:
Godver de eerste tien minuten van de uitzending gemist omdat we de verkeerde zender op hadden staanIets gemist? Ik schakelde in om precies half 9 toen ze begonnen met de eerste opdracht op het treinstation
Had men moeten luisterenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fucking stom dat ze die 'niets is wat het lijkt' op NPO3 deden, zit je te wachten tot daarna de aflevering begint, is die op een andere zender
Hij zei het duidelijk hoor!quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja fucking stom dat ze die 'niets is wat het lijkt' op NPO3 deden, zit je te wachten tot daarna de aflevering begint, is die op een andere zender
Ja preciesquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja was bezig met Mono wakker maken die verder wilde slapen en het nu dus gemist heeftquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Had men moeten luisterenhij zei op NPO 1 terwijl NPO 3 gewoon in beeld stond
Ja idd, ik braaf wachten tot de reclame voorbij isquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja preciesIk vond het al wel raar dat de reclame begon op het moment dat de uitzending moest beginnen maar verder niet zo op gelet
Ah dus jij hebt ook de eerste 10 minuten gemist?quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, ik braaf wachten tot de reclame voorbij is
ken hem nietquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef alors het volgende:
Wow waz met Sander de Heer gebeurd, onherkenbaar
Lijkt net of hij een ziekte heeft.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef alors het volgende:
Hij is zijn wilde haren kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef alors het volgende:
Nah de intro, ik zapte al wel in voordat de uitleg van de opdracht begonquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus jij hebt ook de eerste 10 minuten gemist?
Dat viel me ook opquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef alors het volgende:
Sander de Heer was altijd al lelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef alors het volgende:
Ik zapte ook precies toen de opdracht begonquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nah de intro, ik zapte al wel in voordat de uitleg van de opdracht begon
Ja, kaalheid doet wat met mensen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:31 schreef alors het volgende:
jaquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:32 schreef Moira. het volgende:
Doet die kutstream bij jullie ook moeilijk?
Bij mij is tie weggevallen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:32 schreef Moira. het volgende:
Ja, lag er nu al twee keer uitquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:32 schreef Moira. het volgende:
Die lijn heeft flinke parkinsonquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:32 schreef Moira. het volgende:
Dacht al dat het weer aan die waardeloze Vaio van mij lag.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:32 schreef Moira. het volgende:
Ik heb 200 puntenquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:32 schreef Rockiejj het volgende:
Helaas
Eén van jouw Mollen is afgevallen. Je inzet op deze kandidaat ben je kwijt, de rest wordt verdubbeld.
Aantal punten: 150.
quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Dacht al weer dat het aan die waardeloze Vaio van mij lag.
Ja idd, het heeft wel wat, maar het heeft ook weer 'meh'quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:34 schreef alors het volgende:
Ik vind die professionaliseringsslag van Moltalk wel jammer, dat vorige vond ik leuker. Beetje kneuterig in die huiskamer, kandidaten die gewoon nog even binnenliepen. Arjen Lubach.
De hond van Janine Abbringquote:Op donderdag 1 januari 2015 21:34 schreef alors het volgende:
Ik vind die professionaliseringsslag van Moltalk wel jammer, dat vorige vond ik leuker. Beetje kneuterig in die huiskamer, kandidaten die gewoon nog even binnenliepen. Arjen Lubach.
Tycho die altijd in de achtergrond aanwezig was en alleen maar met 'n brede grijns op z'n bek stond te lachen.quote:Op donderdag 1 januari 2015 21:34 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |